- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ještě tu nebyl článek o močovině, o tom jak výrobce Adblue je vlastněn Agrofertem, o tom, jak vlastně Adblue funguje, o jeho vlastnostech a vlastně o tom, že je v zimě a českém létě skoro nepoužitelný, nebo se musí močovina klimatizovat od -11-40st C
No, myslím, na rozdíl od autora článku, že to auto po updatu softwaru nebude jezdit stejně.Ale aspoň se o normách začne mluvit. Amerika na emise prdí (Kjoto), v Asii vypouští do vzduchu neuvěřitelné věci, jen Evropa požaduje, aby z výfuků šel Channel č.10. Proto ty biosložky a turbomotorky jak do sekačky...ale jde hlavně o kšeft, takže vítězství zdravého rozumu v tomhle ohledu nečekejme
To je z toho, že firmware v prodávaném zboží není povinně open source. Pak by se na všechny podvody přišlo, teda hlavně by si je nikdo nedovolil.
Chyba. Pokud to softwarově narovnají, auto nebude jezdit stále stejně. Motor bude stále fungovat v režimu, ve kterém splňuje normy a bude mít výrazně nižší výkon - proto to VW udělal, to mělo zatraceně dobrý důvod.
ne v tom režimu je to nepojízdné. Prost se jen vypne podvádění běhen testu, nic více.
aféra vw především nastartuje restart skupiny vw. jestli někdo prodá x miliónů vozů jako podvod, tak si skoro nezaslouží dále podnikat. a američané to ví.
americane hlavne vi, ze potrebuji prodavat americka auta pred japonskymi a evropskymi a delaji hodne proto, aby tem zahranicnim zhorsili jmeno alespon na, idealne pod, uroven toho sveho.
Debata o normách, o Euro normách, která z motorů dělá šíleně složité zařízení, dále přeplňované sekačky na trávu, které si o vysoké spolehlivosti můžou nechat jen zdát, z motorů, ze kterých se přidáváním všelijakých chemikálií stávají pračky vzduchu měla být dávno a zarazit tak nesmyslné požadavky ekoteroristů, které popírají veškeré zákony fyziky, mechaniky atd. Automobilky se měli víc bránit.
Přesně. Akorát vás poopravím - z toho všeho mají prospěch i automobilky - nižší životnost aut=větší odbyt, větší potřeba ND, nm utnost servisovat v autorizácích atd. Jediný kdo z toho nic nemá, je majitel vozu.
Toto je vše mediální humbuk Ameriky s cílem poškodit a ožebračit úspěšného Evropského výrobce aut.Další příspěvek Americké agrese proti Evropě.Chtějí ekonomicky a sociálně rozvrátit a posléze nám vnutit jejich zboží a tzv.demokracii.Nesmyslné emisní normy nesplňuje žádný turbodiesel v běžném provozu.Proto se k tomu ostatní automobilky ani nevyjadřuji.
Vždyť něco podobného dělá i Samsung se svými smartphony. Jakmile zdetekuje SW, který měří výkon (např. AnTuTu), upraví se hodnoty procesoru, RAM a interního úložiště tak, aby vyšel co nejvyšší výsledek...
Když už to programovali s podvodem, kdo lidem zaručí, že jich tam nevymysleli víc?
.
Třeba řídící jednotka s průběhem let záměrně kazí výkon motoru, aby mu mohli prodat nové auto?
"kdo lidem zaruci", vy byste me rozesmal nevedet, ze to myslite opravdu vazne. Az zacnete pouzivat rozum, uvidite kde lezi nejake jistoty. Do te doby se naivne divte "co vsechno je na svete mozne".