Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Akcie Volkswagenu začaly po dvou dnech brutálního sešupu opět růst

Akcie Volkswagenu ve středu mírně rostou. Děje se tak poprvé od víkendového zveřejnění aféry s manipulací měření emisí. Výrazný vliv na kurz akcií mohou mít do budoucna informace o tom, kolika aut se problém reálně týká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68e36t30r 37S36v34o38b89o67d17a 4357525658173

Kupujte!!

0/0
23.9.2015 22:23
Foto

M46i29r22o36s92l24a73v 26S89t36e43i50n26e34r 6568484413265

Snad nepochybujete o tom, že vývojáři opravdu všech autokoncernů vaří se stejnou vodou. Pokud tedy někdo chce pranýřovat VW, musí si všimnout i těch ostatních. Moderní motory, i benzinové, pracují s vysokými tlaky a teplotami, proto musí být i u benzinových motorů s turbo a přímým vstřikováním stejný NOx problém.

Horší o to, že se u benzinových motorů tyto emise ani nesledují a nijak neřeší.

Vina bude hlavně v tom, že třeba dvoulitr turbodiesel se z původních 90 koní vyšrouboval už přes 200 HP. U benzinových motorů je třeba 1,8l TSI na 180 HP. Ať mi nikdo neříká, že nevyrábí víc NOx, než míval třeba atmosférický Ford z r. 1972 se stejným obsahem, ale 75 HP.

+1/0
23.9.2015 19:36
Foto

V76l30a36s19t62i17m31i13l 48Č68á10p 3549931322938

Bylo by zajimave kdo na tom propadu akcií nejvíce vydělá,  ten kdo rychle v ten čas nakupoval

+1/0
23.9.2015 15:42
Foto

J17a23n 68V10a60l45a88l63í53k 6616149460106

je to tak dva dny co jsem psal že je dobré nakoupit akcie že půjdou pak zas nahoru

+1/0
23.9.2015 15:45

K89a86r72e43l 60N86o21v48o40t26n91y 2131735859920

Nejvic na tom vydelal ten, kdo o te afere vedel driv, nez se to dostalo do novin.

0/0
23.9.2015 15:57

J69i76n30d36ř88i56c92h 39L49u34k71á26š 8257831470545

že by snad starý lišák Ferdinand?:-)

0/0
23.9.2015 19:28

M18a54r27e66k 48D78e22m80č60á71k 9175954746385

Tak tak, podobně jako když kdysi padalo NWR...

0/0
24.9.2015 1:33

I83v68a42n 25Z76y60k91á36n 9250723119406

Vidím pro Německo světlo na konci tunelu. V USA soudy rozhodnou, že vozy VW mají vadu, pro níž mají právo stávající zákazníci těchto vozů odstoupit od kupní smlouvy a mají právo na 100% kupní ceny. Bude to platné celosvětově. V Německu to tamní vláda vyřeší šalamounsky. Od VW odkoupí všechny jejich postižené vozy majitelů, kteří se jich rádi zbaví, stane se tak za symbolickou účetní cenu 100EUR za vůz a tyto vozy bude přidělovat syrským imigrantům, kteří s nimi budou provozovat TAXI službu v Německu. Pro tyto účely vznikne novela zákona, která tyto syrské taxi vozy vyjme z EURO limitů emisí, takže je bude možné dále provozovat a rázem se Anžela bude kasat, kterak se jí podařilo nejen integrovat, ale především zaměstnat velkou část imigrantů. A ti imigranti, co nebudou mít šanci na zánovní vůz značky VW, ti dostanou od státu pravidelnou měsíční náhradu na jízdné, které budou moci uplatňovat výlučně při jízdách v syrských taxi, čímž bude zajištěno, že němečtí syrští taxikáři budou mít dostatečné výdělky a především, budou mít koho vozit, protože s Němci by se nedomluvili, kam že to zákazník chce vlastně odvézt.

+2/0
23.9.2015 15:36
Foto

M79i13r20o61s48l32a24v 42S54t57e64i41n74e12r 6388514233185

Celá aféra vyšumí, až se v Německu změří emise z USA dovezených vozů třeba GM, Jeep, Ford stejnou metodou.

0/0
23.9.2015 19:39

M31i32l53o59s43l41a56v 50K32n77o57p 9624906513743

Líbí se mi, že země, která mnoho let odmítala podepsat ,,Kjótské dohody" o snižování emisí, protože by to poškodilo jejich hospodářství, je najednou papežštější než papež. Ale nic to nemění na faktu, že podvádět by se nemělo. A jiného soudku: před asi dvěma lety jsem četl článek pojednávající o emisích. V něm stálo, že dvacet největších tankerů vyprodukuje tolik CO, kolik všechna auta na zeměkouli.

+4/−1
23.9.2015 14:25

L76a81d11i57s60l54a56v 51S23o51k24o84l 1600452845882

Hoax.

+1/0
23.9.2015 14:33

J96i72n59d92ř45i57c79h 66Š11k14o89p67e90k 4315781160785

jedna věc je podkovávat nesmyslnými kvótami svůj průmysl, druhá věc je tolerovat podvod.

Ano, dokud se omezení emisí netýká 100 % států světa, je to o ničem (protože špinavá výroba se přesune do Číny, v USA ubydou pracovní místa, ekonomika tratí, životní prostředí je zatěžována ještě více)

+1/0
23.9.2015 14:41

R83a60i63n74e41r 17E46l69l76e95d17e30r 2893413659716

To cele je jedina fraska, vcera vecer uz bylo hlaseno, ze tento problem maji vyerobci diesel-motoru v celem svete. USA je vejvetsi hrisnik v niceni zivotniho prostredi a vzdy se branily mezinarodne platnam normam.

Tohle je jen utok na importery aut a Nemecko bohuzel neni vstavu se branit. Siemens  platil uz milardy pokut (pry korupce s Reckem) na hrozbu, ze bude vyhozen z burzy Wall Street.

+3/−1
23.9.2015 14:10

P42e71t72r 92K77u25b83í45č52e77k 2937533527615

Co bude dále? V USA zjistí, že podvádějí i další motory od VW, ale taky od Mercedesu a BMW. V Německu čistou náhodou zjistí, že podvádějí i místní americké Oply, Fordy a že i Francouzi a Korejci mají taky problém. Navrhnou podobnou likvidační pokutu. Pár telefonů Merel x Obama zabrání hrozící celosvětové ekonomické krizi symbolickou výšši pokuty pro všechny R^

+2/−1
23.9.2015 13:35

K54r59y91š15t53o65f 11L37a43n97í27k 1859970865125

kdyz je nekdo prilis nenazrany, muze narazit. meli se na prodej naftovych aut v USA vykaslat, pokud neumeli dosahnout stanovenych limitu bez podvodu.

+1/−1
23.9.2015 13:16

E70r92i83k 98L35e35v59i46n44s15k90ý 8811484903945

Na prodej naftovych aut v USA je obecne dobre se vykaslat, pokud neprodavate tezky tahac nebo tank.

+1/0
23.9.2015 13:23

M63a68r75t33i52n 54J74i40r49o59u27s75e70k 7456595795968

Na prodej v USA je obecně nejlepší se vykašlat.

0/−1
23.9.2015 13:27

J96i46ř64í 74N32o59s67e62k 1291346416680

Věřím, že nesmyslnost amerického "vysoudit balík" se v týhle průmyslový válce projeví....myslím , že VW bude mít nějaký slušný argumenty.....nelze ždímat prachy z nesplnitelného a nesmyslného...asi někomu německá ekonomika pěkně leze na nervy, zrovna jako ruský vliv v Sýrii a na Ukrajině....

+4/0
23.9.2015 13:14

M18a60r20t54i93n 16J32i31r39o21u77s27e47k 7196675855758

Jeden bych měl. Všechna auta na test. Kolik jich asi testovali, že tvrdí o milionech vozů to samé.

0/0
23.9.2015 13:28

P73e68t40r 12N51o92v57á97k 1925527732845

Informace o milionech aut pochází od VW, a ti asi vědí jak kvalitní motory mají v autech...

0/0
23.9.2015 14:34

L21i59b10o51r 70F85i92l72á64k 3940425653723

Mocní si hrajou...

+1/0
23.9.2015 13:13

P75a52v30e23l 12K24o75l94á33č77e50k 9304504162581

Milión uprchlíků jenom v Německu, do toho někdo"náhodou"  z rovna v tuhle dobu "objeví" podvod smotory u německých aut a rozjede kampaň. Někdo hodněvysoko tahá za nitky Když to zadrhlo s TTIP, vygraduje se exodusuprchlíků. Tak nevím ale nejsme svědky záměrné (nejen) ekonomické likvidaceEvropy? Další recese plus statisíce neuplatnitelných běženců, toťsupertřaskavá směs. Vím, že konspirační teorie je taková lidová zábava nadiskusích ale to načasování.

+5/0
23.9.2015 13:11

E52r13i68k 92L57e32v41i40n64s77k75ý 8741784683125

Evropu neni treba likvidovat, ta se uspesne likvduje sama a vinikem jsou evropsti volici. Kdo chce kam ...

+2/−1
23.9.2015 13:14

P73e97t40r 63K55u84b41í48č53e19k 2777333447645

Vypadá to, že se konečně ekoteroristům zadaří a výsledkem nesmyslně přísných pravidel budou miliardové ztráty drobných investorů a desetitisíce lidí bez práce a nižší růst některých automobilově zaměřených ekonomik. Protože v tomhle ve finále pojedou skoro všechny automobilky ;-€

Je načase si položit otázku co je důležitější? Dodržování nesmyslně nastavených ekologických norem, nebo zdravý rozum a prosperita normálních lidí.

+6/0
23.9.2015 13:05

E75r73i30k 65L52e65v15i52n39s95k79ý 8271294873815

Tak zrovna emise NOx se daji snizit temer na nulu velice snadno a vyrazne se tim snizi skutecna zdravotni rizika pro lidi, nic umele vytvoreneho ekology. Jen se musi vzdat nesmyslna honba za obrovskym vykonem pri nulove spotrebe, kterou diktuje spis marketing, nez ekologove.

0/0
23.9.2015 13:13

M47a45r98t29i53n 19J47i55r51o75u94s96e28k 7366535145238

No ekologové svým tlakem na snížení emisí CO2 k tomu přispívají! Emise CO2 jsou přímo svázané se spotřebou.

0/0
23.9.2015 13:30

P63e17t29r 22K10u11b58í12č59e17k 2927863347585

Nechápu tu honbu za CO2. I kočka domácí vyprodukuje za rok vice CO2 než auto. Vidím někde normy na počet pořízených domácích zvířat?

0/0
23.9.2015 13:40

F14r23a28n64t37i39š86e44k 44N31o64v81á19k 6101885196551

A nejlepší na tom je, že tito "ekoaktivisté" obvykle jezdí sami v limuzíně pro 6 lidí a bez ohledu na skype a podobné programy létají na konference přes půl světa. Každý z nich vypouští emisí, jako tisícovka normálních motoristů.

+2/0
23.9.2015 13:37

F20r68a35n23t16i34š73e28k 32N98o28v94á16k 6871475586871

Státy si trochu vylepší krachující rozpočetz a VW to v příští generaci zfixluje jinak. Respektive nová generace už je, toto se nových aut netýká. :)

0/0
23.9.2015 13:03

P70e47t23r 23P34a48l85e33č29e83k 3760775454752

Nedivím se, nebál bych se o ně. Ony jsou to totiž přes to všechno dobrá auta a ani chvilku nevěřím tomu, že kvůli této pochybné aféře je ti, co je mají okamžitě vyhodí a začnou kupovat hjandé.

(nejsem vlastník VW)

+12/0
23.9.2015 13:00

K82r41y23š88t78o10f 22L40a62n21í63k 1459260365575

a proc by to delali? kvuli kodu, ktere se za par minut nahradi jinym?

+1/0
23.9.2015 13:13

P93e70t50r 11K48u17b95í55č10e73k 2307103547435

Vždyť v tom nakonec pojedou všichni společně. Nedivil bych se až za pár týdnů vyjedou Němci se stejným podváděním u amerického Oplu, Fordu a korejců.

+2/0
23.9.2015 13:24

P54a30v81e28l 23Š38e29d75l56b56a57u44e22r 7228181332225

Pro někoho dobrá, pro někoho ne... Nejsou ani o píď lepší, než jiná, spíše naopak. Ale to je jedno.

0/0
23.9.2015 18:07

P65a48v60e51l 87C81h31r17o26m44y 1346277428775

Nastudujte si rozdíl mezi hodnotou a cenou. Je dost podstatný.

0/0
23.9.2015 12:59

J39o17s76e18f 24N44o17v44á64k 2502749543909

Jestli budou chtít ty nechtěné káryšrotovat, tak já je #přijímám :-)

+3/0
23.9.2015 12:55

L58i61b43o87r 65F96i86l87á94k 3930785933463

A jaké budou kvóty pro ČR?

+1/0
23.9.2015 13:12

O90n31d13ř40e31j 39F25e66n85c30l 9772256453560

324 Passatů v první vlně.

0/0
23.9.2015 19:57

M43i52c26h79a41l 71S53t74r64n98a88d 3693940518294

Je tady nekdo, kdo si snad mysli, ze tohle VW nejak zasadne ublizi? Ano, investori prisli o penize, ale automobilka jede vesele dal. Auta se prodavat neprestanou - ani jejich, ani jine. Spis by se nekdo mel zamyslet nad tim, proc se tak deje? Je downsizing motoru a emisi nadale udrzitelny? Kolik emisi vypusti letadlo pri startu/provozu. Myslim, ze tohle je slusny witch hunt. Bude zajimave si pockat na rozlusteni teto tajenky, kazdopadne nakup akcii v dohledne dobe se jevi jako zajimava prilezitost...

+7/0
23.9.2015 12:47

R80o24m45a49n 70P52o43l47á43č32e60k 5436949565

Zásadně, ale zabolí to a může to na několik let omezit rozvoj třeba i Škody Auto... Což pro nás moc dobré nebude...

Navíc pokud se to prokáže u jiných výrobců, tak to pro ČR bude slušná tafka...

+1/0
23.9.2015 12:51

T67o86m80á51š 41P71a77v44l50í29k 7217880401

No, bruselští a jiní eko teroristi by se měli zaměřit spíš na asijské fabriky a deštné presl pralesy. Letadla se na CO2 podílí asi 2%.

0/0
23.9.2015 15:24

M86a56r74t25i76n 26J35i35r94o63u42s86e75k 7716985825418

Podrobil bych Forda podobným testům. Byl by v tom čert, aby to nebylo jinak, než uvádí výrobce. Tohle je válka, jen to ještě lidem pořádně nedošlo.

+6/0
23.9.2015 12:46

F97r49a91n41t69i52š31e82k 23N10o87v19á46k 6101985506411

Neprojde jediný vůz. Naprosto každý výrobce to nějak obchází. Musí, protože dodržet stabilně normu, kterou vymyslel zvolenec zelené strany někde u stolu prostě nelze. Ostatně, stejně je to vše laboratorní měření, auto se v něm skutečným podmínkám ani nepřiblíží. A nějakou "úpravu režimu" v laboratoři řídící jednotka provést musí. Hnát turbomotor do otáček bez zátěže? Kdyby to tam vstřikovalo normální množství paliva atd, tak se přetočí a shoří.

+1/0
23.9.2015 13:12

T53o17m55á75š 85K28u28c40h42a60ř 3847861978831

Já se o budoucnost Volkswagenu nebojím. Na cestě do Německa už jsou statisíce automobilových inženýrů z arabských zemí dychtících vyřešit problém emisí TDI motorů.:-P

+3/−1
23.9.2015 12:44

O11n71d50ř46e78j 90F89e94n24c14l 9722556423210

Melo byt plus :)

0/0
23.9.2015 19:58

M35i17l54o95š 86B76r31a67d39í34k 3516739167228

Nakonec se ukáže, že většina automobilek prováděla podobné podvody a akcie VW půjdou na původní hodnotu nebo i výš.

0/0
23.9.2015 12:39

T51o21m87á31š 37K23u88c34h44a37ř 3577141628621

A co se vlastě stane se všemi těmi auty vyřazenými z provozu?   :-P

0/0
23.9.2015 12:27

M26a60r60t80i54n 72H96o30u35b77a 6413111969348

Akciové trhy - to vypadá, jak taková komedie, hra s penězi .

Jeden den má firma hodnotu několik miliard, další den nula a další ma hodnotu 2xvice bez předevčírem. Přitom ma stále stejný majetek, stejnou výrobu, stejný obchod, stejne zaměstnance...

+7/−3
23.9.2015 12:14

J50a82n 16Z54a48j26í87č12e62k 4603664213831

Hodnota firmy se ale akciemi nemeri. ;)

+1/0
23.9.2015 12:16

J22a27r29o61s58l28a26v 15P75l17a89c22h34e66t78k23a 7676946596809

A cim teda?

0/0
23.9.2015 12:20

J86a37n 20Z85a74j96í17č23e10k 4713584283931

Analyzou vynosu, analyzou trzni hodnoty, analyzou majetku.

Akcie neodrazeji hodnotu firmy (proto se v textu objevuje absurdita, kdy mnohem mensi Daimler a BMW maji drazsi akcie), odrazeji spis nalady investoru.

+2/0
23.9.2015 12:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.