Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Akcie Volkswagenu začaly po dvou dnech brutálního sešupu opět růst

Akcie Volkswagenu ve středu mírně rostou. Děje se tak poprvé od víkendového zveřejnění aféry s manipulací měření emisí. Výrazný vliv na kurz akcií mohou mít do budoucna informace o tom, kolika aut se problém reálně týká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50e11t94r 61S10v82o26b15o36d23a 4757225608103

Kupujte!!

0/0
23.9.2015 22:23
Foto

M40i55r28o90s18l86a64v 66S83t87e32i53n34e81r 1405275308923

Snad nepochybujete o tom, že vývojáři opravdu všech autokoncernů vaří se stejnou vodou. Pokud tedy někdo chce pranýřovat VW, musí si všimnout i těch ostatních. Moderní motory, i benzinové, pracují s vysokými tlaky a teplotami, proto musí být i u benzinových motorů s turbo a přímým vstřikováním stejný NOx problém.

Horší o to, že se u benzinových motorů tyto emise ani nesledují a nijak neřeší.

Vina bude hlavně v tom, že třeba dvoulitr turbodiesel se z původních 90 koní vyšrouboval už přes 200 HP. U benzinových motorů je třeba 1,8l TSI na 180 HP. Ať mi nikdo neříká, že nevyrábí víc NOx, než míval třeba atmosférický Ford z r. 1972 se stejným obsahem, ale 75 HP.

+1/0
23.9.2015 19:36
Foto

V39l80a51s64t67i61m71i96l 28Č18á67p 3369881512388

Bylo by zajimave kdo na tom propadu akcií nejvíce vydělá,  ten kdo rychle v ten čas nakupoval

+1/0
23.9.2015 15:42

J36a79n 80V53a87l16a14l70í82k 6266179380556

je to tak dva dny co jsem psal že je dobré nakoupit akcie že půjdou pak zas nahoru

+1/0
23.9.2015 15:45

K43a73r18e91l 81N82o78v58o75t86n65y 2281205689550

Nejvic na tom vydelal ten, kdo o te afere vedel driv, nez se to dostalo do novin.

0/0
23.9.2015 15:57

J98i56n98d80ř25i97c12h 59L73u42k86á35š 8197671470605

že by snad starý lišák Ferdinand?:-)

0/0
23.9.2015 19:28

M33a25r48e83k 44D58e43m17č68á58k 9775144926865

Tak tak, podobně jako když kdysi padalo NWR...

0/0
24.9.2015 1:33

I68v95a45n 24Z83y69k17á57n 9400593419246

Vidím pro Německo světlo na konci tunelu. V USA soudy rozhodnou, že vozy VW mají vadu, pro níž mají právo stávající zákazníci těchto vozů odstoupit od kupní smlouvy a mají právo na 100% kupní ceny. Bude to platné celosvětově. V Německu to tamní vláda vyřeší šalamounsky. Od VW odkoupí všechny jejich postižené vozy majitelů, kteří se jich rádi zbaví, stane se tak za symbolickou účetní cenu 100EUR za vůz a tyto vozy bude přidělovat syrským imigrantům, kteří s nimi budou provozovat TAXI službu v Německu. Pro tyto účely vznikne novela zákona, která tyto syrské taxi vozy vyjme z EURO limitů emisí, takže je bude možné dále provozovat a rázem se Anžela bude kasat, kterak se jí podařilo nejen integrovat, ale především zaměstnat velkou část imigrantů. A ti imigranti, co nebudou mít šanci na zánovní vůz značky VW, ti dostanou od státu pravidelnou měsíční náhradu na jízdné, které budou moci uplatňovat výlučně při jízdách v syrských taxi, čímž bude zajištěno, že němečtí syrští taxikáři budou mít dostatečné výdělky a především, budou mít koho vozit, protože s Němci by se nedomluvili, kam že to zákazník chce vlastně odvézt.

+2/0
23.9.2015 15:36
Foto

M59i94r56o69s89l37a36v 42S12t70e83i21n49e22r 1915215658293

Celá aféra vyšumí, až se v Německu změří emise z USA dovezených vozů třeba GM, Jeep, Ford stejnou metodou.

0/0
23.9.2015 19:39

M96i66l85o72s89l89a93v 83K77n53o75p 9834876513303

Líbí se mi, že země, která mnoho let odmítala podepsat ,,Kjótské dohody" o snižování emisí, protože by to poškodilo jejich hospodářství, je najednou papežštější než papež. Ale nic to nemění na faktu, že podvádět by se nemělo. A jiného soudku: před asi dvěma lety jsem četl článek pojednávající o emisích. V něm stálo, že dvacet největších tankerů vyprodukuje tolik CO, kolik všechna auta na zeměkouli.

+4/−1
23.9.2015 14:25

L24a82d21i22s88l86a75v 66S54o66k34o60l 1130432565252

Hoax.

+1/0
23.9.2015 14:33

J45i74n40d43ř57i57c86h 14Š66k74o15p58e82k 4665271810415

jedna věc je podkovávat nesmyslnými kvótami svůj průmysl, druhá věc je tolerovat podvod.

Ano, dokud se omezení emisí netýká 100 % států světa, je to o ničem (protože špinavá výroba se přesune do Číny, v USA ubydou pracovní místa, ekonomika tratí, životní prostředí je zatěžována ještě více)

+1/0
23.9.2015 14:41

R34a39i79n98e76r 41E31l98l41e16d64e39r 2903493319376

To cele je jedina fraska, vcera vecer uz bylo hlaseno, ze tento problem maji vyerobci diesel-motoru v celem svete. USA je vejvetsi hrisnik v niceni zivotniho prostredi a vzdy se branily mezinarodne platnam normam.

Tohle je jen utok na importery aut a Nemecko bohuzel neni vstavu se branit. Siemens  platil uz milardy pokut (pry korupce s Reckem) na hrozbu, ze bude vyhozen z burzy Wall Street.

+3/−1
23.9.2015 14:10

P39e19t57r 18K71u66b95í17č54e23k 2817273837875

Co bude dále? V USA zjistí, že podvádějí i další motory od VW, ale taky od Mercedesu a BMW. V Německu čistou náhodou zjistí, že podvádějí i místní americké Oply, Fordy a že i Francouzi a Korejci mají taky problém. Navrhnou podobnou likvidační pokutu. Pár telefonů Merel x Obama zabrání hrozící celosvětové ekonomické krizi symbolickou výšši pokuty pro všechny R^

+2/−1
23.9.2015 13:35

K48r52y28š21t18o27f 44L46a97n97í22k 1579250805495

kdyz je nekdo prilis nenazrany, muze narazit. meli se na prodej naftovych aut v USA vykaslat, pokud neumeli dosahnout stanovenych limitu bez podvodu.

+1/−1
23.9.2015 13:16

E37r83i65k 37L54e36v18i34n33s28k67ý 8421724533625

Na prodej naftovych aut v USA je obecne dobre se vykaslat, pokud neprodavate tezky tahac nebo tank.

+1/0
23.9.2015 13:23

M59a14r25t53i66n 22J20i78r40o14u92s91e21k 7596945245508

Na prodej v USA je obecně nejlepší se vykašlat.

0/−1
23.9.2015 13:27

J24i66ř27í 38N25o88s38e60k 1401276936920

Věřím, že nesmyslnost amerického "vysoudit balík" se v týhle průmyslový válce projeví....myslím , že VW bude mít nějaký slušný argumenty.....nelze ždímat prachy z nesplnitelného a nesmyslného...asi někomu německá ekonomika pěkně leze na nervy, zrovna jako ruský vliv v Sýrii a na Ukrajině....

+4/0
23.9.2015 13:14

M50a83r70t92i44n 47J18i41r71o24u36s26e15k 7346325605448

Jeden bych měl. Všechna auta na test. Kolik jich asi testovali, že tvrdí o milionech vozů to samé.

0/0
23.9.2015 13:28

P95e73t37r 13N26o27v15á36k 1335447242855

Informace o milionech aut pochází od VW, a ti asi vědí jak kvalitní motory mají v autech...

0/0
23.9.2015 14:34

L91i35b93o26r 84F89i29l31á98k 3750225863823

Mocní si hrajou...

+1/0
23.9.2015 13:13

P66a77v25e43l 53K65o88l33á65č64e66k 9204124932541

Milión uprchlíků jenom v Německu, do toho někdo"náhodou"  z rovna v tuhle dobu "objeví" podvod smotory u německých aut a rozjede kampaň. Někdo hodněvysoko tahá za nitky Když to zadrhlo s TTIP, vygraduje se exodusuprchlíků. Tak nevím ale nejsme svědky záměrné (nejen) ekonomické likvidaceEvropy? Další recese plus statisíce neuplatnitelných běženců, toťsupertřaskavá směs. Vím, že konspirační teorie je taková lidová zábava nadiskusích ale to načasování.

+5/0
23.9.2015 13:11

E78r87i42k 10L29e44v12i38n45s30k60ý 8501304473265

Evropu neni treba likvidovat, ta se uspesne likvduje sama a vinikem jsou evropsti volici. Kdo chce kam ...

+2/−1
23.9.2015 13:14

P74e35t10r 52K57u18b75í90č49e59k 2957653637655

Vypadá to, že se konečně ekoteroristům zadaří a výsledkem nesmyslně přísných pravidel budou miliardové ztráty drobných investorů a desetitisíce lidí bez práce a nižší růst některých automobilově zaměřených ekonomik. Protože v tomhle ve finále pojedou skoro všechny automobilky ;-€

Je načase si položit otázku co je důležitější? Dodržování nesmyslně nastavených ekologických norem, nebo zdravý rozum a prosperita normálních lidí.

+6/0
23.9.2015 13:05

E42r65i19k 91L37e98v22i97n10s14k56ý 8631484793235

Tak zrovna emise NOx se daji snizit temer na nulu velice snadno a vyrazne se tim snizi skutecna zdravotni rizika pro lidi, nic umele vytvoreneho ekology. Jen se musi vzdat nesmyslna honba za obrovskym vykonem pri nulove spotrebe, kterou diktuje spis marketing, nez ekologove.

0/0
23.9.2015 13:13

M91a24r67t85i48n 89J40i20r58o46u46s13e95k 7916505325778

No ekologové svým tlakem na snížení emisí CO2 k tomu přispívají! Emise CO2 jsou přímo svázané se spotřebou.

0/0
23.9.2015 13:30

P72e13t64r 51K57u92b47í14č76e35k 2957953927685

Nechápu tu honbu za CO2. I kočka domácí vyprodukuje za rok vice CO2 než auto. Vidím někde normy na počet pořízených domácích zvířat?

0/0
23.9.2015 13:40

F95r77a57n44t38i78š24e75k 11N55o59v55á89k 6951255156581

A nejlepší na tom je, že tito "ekoaktivisté" obvykle jezdí sami v limuzíně pro 6 lidí a bez ohledu na skype a podobné programy létají na konference přes půl světa. Každý z nich vypouští emisí, jako tisícovka normálních motoristů.

+2/0
23.9.2015 13:37

F80r77a24n75t76i58š50e66k 73N47o43v22á15k 6231625526761

Státy si trochu vylepší krachující rozpočetz a VW to v příští generaci zfixluje jinak. Respektive nová generace už je, toto se nových aut netýká. :)

0/0
23.9.2015 13:03

P17e28t44r 16P93a97l34e95č11e18k 3900125124512

Nedivím se, nebál bych se o ně. Ony jsou to totiž přes to všechno dobrá auta a ani chvilku nevěřím tomu, že kvůli této pochybné aféře je ti, co je mají okamžitě vyhodí a začnou kupovat hjandé.

(nejsem vlastník VW)

+12/0
23.9.2015 13:00

K88r70y75š24t28o77f 92L28a28n16í77k 1639410795625

a proc by to delali? kvuli kodu, ktere se za par minut nahradi jinym?

+1/0
23.9.2015 13:13

P94e41t96r 13K23u88b95í70č52e85k 2787893787745

Vždyť v tom nakonec pojedou všichni společně. Nedivil bych se až za pár týdnů vyjedou Němci se stejným podváděním u amerického Oplu, Fordu a korejců.

+2/0
23.9.2015 13:24

P54a51v38e98l 43Š73e82d87l98b37a37u40e66r 7538421152765

Pro někoho dobrá, pro někoho ne... Nejsou ani o píď lepší, než jiná, spíše naopak. Ale to je jedno.

0/0
23.9.2015 18:07

P62a92v98e32l 38C48h86r23o53m78y 1556237918455

Nastudujte si rozdíl mezi hodnotou a cenou. Je dost podstatný.

0/0
23.9.2015 12:59

J42o63s38e39f 10N95o43v24á54k 2222469453689

Jestli budou chtít ty nechtěné káryšrotovat, tak já je #přijímám :-)

+3/0
23.9.2015 12:55

L71i65b64o81r 42F60i51l15á69k 3930865693443

A jaké budou kvóty pro ČR?

+1/0
23.9.2015 13:12

O30n80d24ř48e30j 28F31e48n44c39l 9702586613950

324 Passatů v první vlně.

0/0
23.9.2015 19:57

M82i36c50h76a83l 16S88t57r19n13a73d 3683600718684

Je tady nekdo, kdo si snad mysli, ze tohle VW nejak zasadne ublizi? Ano, investori prisli o penize, ale automobilka jede vesele dal. Auta se prodavat neprestanou - ani jejich, ani jine. Spis by se nekdo mel zamyslet nad tim, proc se tak deje? Je downsizing motoru a emisi nadale udrzitelny? Kolik emisi vypusti letadlo pri startu/provozu. Myslim, ze tohle je slusny witch hunt. Bude zajimave si pockat na rozlusteni teto tajenky, kazdopadne nakup akcii v dohledne dobe se jevi jako zajimava prilezitost...

+7/0
23.9.2015 12:47

R50o69m65a74n 61P10o16l90á27č24e29k 5366369935

Zásadně, ale zabolí to a může to na několik let omezit rozvoj třeba i Škody Auto... Což pro nás moc dobré nebude...

Navíc pokud se to prokáže u jiných výrobců, tak to pro ČR bude slušná tafka...

+1/0
23.9.2015 12:51

T33o79m63á85š 96P85a66v45l91í59k 7247900661

No, bruselští a jiní eko teroristi by se měli zaměřit spíš na asijské fabriky a deštné presl pralesy. Letadla se na CO2 podílí asi 2%.

0/0
23.9.2015 15:24

M39a27r53t62i87n 72J69i29r87o95u31s14e17k 7766455335628

Podrobil bych Forda podobným testům. Byl by v tom čert, aby to nebylo jinak, než uvádí výrobce. Tohle je válka, jen to ještě lidem pořádně nedošlo.

+6/0
23.9.2015 12:46

F63r78a62n62t84i32š19e82k 62N84o11v15á77k 6151605696421

Neprojde jediný vůz. Naprosto každý výrobce to nějak obchází. Musí, protože dodržet stabilně normu, kterou vymyslel zvolenec zelené strany někde u stolu prostě nelze. Ostatně, stejně je to vše laboratorní měření, auto se v něm skutečným podmínkám ani nepřiblíží. A nějakou "úpravu režimu" v laboratoři řídící jednotka provést musí. Hnát turbomotor do otáček bez zátěže? Kdyby to tam vstřikovalo normální množství paliva atd, tak se přetočí a shoří.

+1/0
23.9.2015 13:12

T72o73m60á41š 63K65u74c45h83a42ř 3807881198301

Já se o budoucnost Volkswagenu nebojím. Na cestě do Německa už jsou statisíce automobilových inženýrů z arabských zemí dychtících vyřešit problém emisí TDI motorů.:-P

+3/−1
23.9.2015 12:44

O22n38d95ř44e38j 14F53e94n44c78l 9342866683230

Melo byt plus :)

0/0
23.9.2015 19:58

M19i89l69o44š 74B10r72a59d11í31k 3256969867498

Nakonec se ukáže, že většina automobilek prováděla podobné podvody a akcie VW půjdou na původní hodnotu nebo i výš.

0/0
23.9.2015 12:39

T48o75m11á72š 74K79u92c49h19a25ř 3407381328771

A co se vlastě stane se všemi těmi auty vyřazenými z provozu?   :-P

0/0
23.9.2015 12:27

M80a17r75t96i61n 35H92o72u46b24a 6193571619368

Akciové trhy - to vypadá, jak taková komedie, hra s penězi .

Jeden den má firma hodnotu několik miliard, další den nula a další ma hodnotu 2xvice bez předevčírem. Přitom ma stále stejný majetek, stejnou výrobu, stejný obchod, stejne zaměstnance...

+7/−3
23.9.2015 12:14

J29a41n 26Z14a55j67í77č60e21k 4873294693791

Hodnota firmy se ale akciemi nemeri. ;)

+1/0
23.9.2015 12:16

J54a13r45o76s94l30a30v 24P48l10a35c23h54e13t63k57a 7656326406239

A cim teda?

0/0
23.9.2015 12:20

J45a95n 98Z22a27j31í70č13e55k 4633194413651

Analyzou vynosu, analyzou trzni hodnoty, analyzou majetku.

Akcie neodrazeji hodnotu firmy (proto se v textu objevuje absurdita, kdy mnohem mensi Daimler a BMW maji drazsi akcie), odrazeji spis nalady investoru.

+2/0
23.9.2015 12:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.