- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snad nepochybujete o tom, že vývojáři opravdu všech autokoncernů vaří se stejnou vodou. Pokud tedy někdo chce pranýřovat VW, musí si všimnout i těch ostatních. Moderní motory, i benzinové, pracují s vysokými tlaky a teplotami, proto musí být i u benzinových motorů s turbo a přímým vstřikováním stejný NOx problém.
Horší o to, že se u benzinových motorů tyto emise ani nesledují a nijak neřeší.
Vina bude hlavně v tom, že třeba dvoulitr turbodiesel se z původních 90 koní vyšrouboval už přes 200 HP. U benzinových motorů je třeba 1,8l TSI na 180 HP. Ať mi nikdo neříká, že nevyrábí víc NOx, než míval třeba atmosférický Ford z r. 1972 se stejným obsahem, ale 75 HP.
Bylo by zajimave kdo na tom propadu akcií nejvíce vydělá, ten kdo rychle v ten čas nakupoval
je to tak dva dny co jsem psal že je dobré nakoupit akcie že půjdou pak zas nahoru
Vidím pro Německo světlo na konci tunelu. V USA soudy rozhodnou, že vozy VW mají vadu, pro níž mají právo stávající zákazníci těchto vozů odstoupit od kupní smlouvy a mají právo na 100% kupní ceny. Bude to platné celosvětově. V Německu to tamní vláda vyřeší šalamounsky. Od VW odkoupí všechny jejich postižené vozy majitelů, kteří se jich rádi zbaví, stane se tak za symbolickou účetní cenu 100EUR za vůz a tyto vozy bude přidělovat syrským imigrantům, kteří s nimi budou provozovat TAXI službu v Německu. Pro tyto účely vznikne novela zákona, která tyto syrské taxi vozy vyjme z EURO limitů emisí, takže je bude možné dále provozovat a rázem se Anžela bude kasat, kterak se jí podařilo nejen integrovat, ale především zaměstnat velkou část imigrantů. A ti imigranti, co nebudou mít šanci na zánovní vůz značky VW, ti dostanou od státu pravidelnou měsíční náhradu na jízdné, které budou moci uplatňovat výlučně při jízdách v syrských taxi, čímž bude zajištěno, že němečtí syrští taxikáři budou mít dostatečné výdělky a především, budou mít koho vozit, protože s Němci by se nedomluvili, kam že to zákazník chce vlastně odvézt.
Celá aféra vyšumí, až se v Německu změří emise z USA dovezených vozů třeba GM, Jeep, Ford stejnou metodou.
Líbí se mi, že země, která mnoho let odmítala podepsat ,,Kjótské dohody" o snižování emisí, protože by to poškodilo jejich hospodářství, je najednou papežštější než papež. Ale nic to nemění na faktu, že podvádět by se nemělo. A jiného soudku: před asi dvěma lety jsem četl článek pojednávající o emisích. V něm stálo, že dvacet největších tankerů vyprodukuje tolik CO, kolik všechna auta na zeměkouli.
To cele je jedina fraska, vcera vecer uz bylo hlaseno, ze tento problem maji vyerobci diesel-motoru v celem svete. USA je vejvetsi hrisnik v niceni zivotniho prostredi a vzdy se branily mezinarodne platnam normam.
Tohle je jen utok na importery aut a Nemecko bohuzel neni vstavu se branit. Siemens platil uz milardy pokut (pry korupce s Reckem) na hrozbu, ze bude vyhozen z burzy Wall Street.
Co bude dále? V USA zjistí, že podvádějí i další motory od VW, ale taky od Mercedesu a BMW. V Německu čistou náhodou zjistí, že podvádějí i místní americké Oply, Fordy a že i Francouzi a Korejci mají taky problém. Navrhnou podobnou likvidační pokutu. Pár telefonů Merel x Obama zabrání hrozící celosvětové ekonomické krizi symbolickou výšši pokuty pro všechny
kdyz je nekdo prilis nenazrany, muze narazit. meli se na prodej naftovych aut v USA vykaslat, pokud neumeli dosahnout stanovenych limitu bez podvodu.
Na prodej naftovych aut v USA je obecne dobre se vykaslat, pokud neprodavate tezky tahac nebo tank.
Věřím, že nesmyslnost amerického "vysoudit balík" se v týhle průmyslový válce projeví....myslím , že VW bude mít nějaký slušný argumenty.....nelze ždímat prachy z nesplnitelného a nesmyslného...asi někomu německá ekonomika pěkně leze na nervy, zrovna jako ruský vliv v Sýrii a na Ukrajině....
Jeden bych měl. Všechna auta na test. Kolik jich asi testovali, že tvrdí o milionech vozů to samé.