- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VW je trestáno za lhaní a podvod. Je to něco podobného, jako cpaní t.z.v. "kurvítek" do zařízení, které úmyslně zkracují životnost.
No, holt amíci jsou benzinoví. Mají i dost jinou mentalitu toho, co chtějí od aut a jaká chtějí, tudíž technicky složitější diesely jsou téměř rovnou vyřazeny. Jen někomu se diesel vyplatí. Do značné míry je to ale jen otázka zvyku zákazníků - prostě auto má být benzinové.
Já kdybych měl volit u nového auta, tak nebudu řešit striktně že chci diesel nebo benzín, ale jakou konkrétní charakteristiku má ten motor. Sice z hlediska jízdních vlastností mi pořád víc sedí diesely (nejlépe 1.9TDI-PD v oktávkách - což je věc názoru), ale teď dlouho jezdím se starým atmosférickým benzinem. A dá se.
VW to vyřešil dle přísloví aby se vlk nažral a koza zůstala celá za mě dobry
Vzhledem k tomu, že má VW s diesely prodeje asi kolem 1%, tak je na tom podobně, jako prodej elektromobilů. Vím, že je to trochu zjednodušené, protože u elektromobilů se jedná o prodeje v průřezu všech značek, které srovnávám s jednou, ale i tak se dá říci, že v USA vytlačují elektromobily naftové motory a po této aféře i nejspíš vytlačí.
Fiat vlastni Chryslera proto sem Italove ted strkaj Fiat 500 ze by byl moc popularni to ale bych nerekl.
Jeste kdyz se porovna kvalita mezi Ford,GM a Chrysler tak Chrysler byl vzydy nejhorsi.
BMW má prestižnější zvuk pro bohatší lidi, než VW. Kdo chce ukázat, že má prachy, koupí si BMW, nikdy VW, "lidový vozík".
No vzhledem k tomu jaká jezdí individua v černých, 20 let starých BMW, tak to si raději koupím Citroen, než se k nim řadit.
V USA je benzín velmi levný ve srovnání s Evropou, tak proč by měli šetřit na spotřebě tím, že si koupí diesel.
... o to víc překvapuje, proč měl VW potřebu podvádět s emisemi (u dieselů). Navíc, když se jich v USA prodá 1% (podíl na trhu)....
A jeste jedna vec ... fost se pohybuji po Michiganu a po Ontariu v Kanade. A z aut vidim PREDEVSIM VW .... Jetty nebo Passaty. Mercedesu je minimum. Proto tedy nevim, kde autor clanku bere jistotu, ze Mercedes je v USA uspesna znacka. Pro vetsinu normalnich lidi je to predevsim DRAHA znacka.
Nebude to tim ze Kanada neni USA?
Ve statech jsem zatim nebyl, ale VW neni o proti MB, nebo BMW zas o tolik levnejsi, hlavne pokud srovnavate srovnatelne.
Diesel má všechny výhody tam, kde motor běží se stálou zátěží a několik hodin v kuse. Což popojíždění v kolonách není a nebude. Na to je nejlepší elektromotor, umí vyrábět elektřinu při brždění. Problém je jenom v tahání těžkých baterek, tramvaj má trolej, metro nápájecí kolejnici a brzdit elekromotorem umí už snad 100 let.
Vubec bych se nedivil kdyby to cele VW zavaril Ferdinand P. , ktery po sve patriarchalni escapade, v ktere chtel odstavit Winterkorna ,
, musel skripajic zubama vzit klobouk a jit.