Diskuze

USA, prokletý trh pro Volkswagen aneb naftou benzín neporazíš

Stála nám ta Amerika vůbec za to, musí se ptát vrcholní manažeři Volkswagenu po skandálu s odhalením falšování emisních výsledků. Působení německého koncernu na druhém největším trhu s osobními auty má k úspěchu daleko i bez celé aféry „dieselgate“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

VW je trestáno za lhaní a podvod. Je to něco podobného, jako cpaní t.z.v. "kurvítek" do zařízení, které úmyslně zkracují životnost.

0 0
možnosti
MK

No, holt amíci jsou benzinoví. Mají i dost jinou mentalitu toho, co chtějí od aut a jaká chtějí, tudíž technicky složitější diesely jsou téměř rovnou vyřazeny. Jen někomu se diesel vyplatí. Do značné míry je to ale jen otázka zvyku zákazníků - prostě auto má být benzinové.

Já kdybych měl volit u nového auta, tak nebudu řešit striktně že chci diesel nebo benzín, ale jakou konkrétní charakteristiku má ten motor. Sice z hlediska jízdních vlastností mi pořád víc sedí diesely (nejlépe 1.9TDI-PD v oktávkách - což je věc názoru), ale teď dlouho jezdím se starým atmosférickým benzinem. A dá se.

0 0
možnosti
VH

VW to vyřešil dle přísloví aby se vlk nažral a koza zůstala celá R^ za mě dobry ;-D

0 0
možnosti
PHH

Vzhledem k tomu, že má VW s diesely prodeje asi kolem 1%, tak je na tom podobně, jako prodej elektromobilů. Vím, že je to trochu zjednodušené, protože u elektromobilů se jedná o prodeje v průřezu všech značek, které srovnávám s jednou, ale i tak se dá říci, že v USA vytlačují elektromobily naftové motory a po této aféře i nejspíš vytlačí. :-)

0 0
možnosti
PZ

Fiat vlastni Chryslera proto sem Italove ted strkaj Fiat 500 ze by byl moc popularni to ale bych nerekl.

Jeste kdyz se porovna kvalita mezi Ford,GM a Chrysler tak Chrysler byl vzydy nejhorsi.

0 0
možnosti
TK

BMW má prestižnější zvuk pro bohatší lidi, než VW. Kdo chce ukázat, že má prachy, koupí si BMW, nikdy VW, "lidový vozík".

3 0
možnosti
MG

M29a40r95e71k 73G56a84j78d70a

23. 9. 2015 19:01

No vzhledem k tomu jaká jezdí individua v černých, 20 let starých BMW, tak to si raději koupím Citroen, než se k nim řadit.

1 0
možnosti
DP

D62a29v58i41d 49P48e97t15r

23. 9. 2015 18:51

V USA je benzín velmi levný  ve srovnání s Evropou, tak proč by měli šetřit na spotřebě tím, že si koupí diesel.

8 0
možnosti
FH

... o to víc překvapuje, proč měl VW potřebu podvádět s emisemi (u dieselů). Navíc, když se jich v USA prodá 1% (podíl na trhu)....

0 0
možnosti
Foto

A jeste jedna vec ... fost se pohybuji po Michiganu a po Ontariu v Kanade. A z aut vidim PREDEVSIM VW .... Jetty nebo Passaty. Mercedesu je minimum. Proto tedy nevim, kde autor clanku bere jistotu, ze Mercedes je v USA uspesna znacka. Pro vetsinu normalnich lidi je to predevsim DRAHA znacka.

2 0
možnosti
JP

Nebude to tim ze Kanada neni USA?

Ve statech jsem zatim nebyl, ale VW neni o proti MB, nebo BMW zas o tolik levnejsi, hlavne pokud srovnavate srovnatelne.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 2
možnosti
JK

Diesel má všechny výhody tam, kde motor běží se stálou zátěží a několik hodin v kuse. Což popojíždění v kolonách není a nebude. Na to je nejlepší elektromotor, umí vyrábět elektřinu při brždění. Problém je jenom v tahání těžkých baterek, tramvaj má trolej, metro nápájecí kolejnici a brzdit elekromotorem umí už snad 100 let.

4 0
možnosti
PH

P40a62v23e34l 25H68a85n65k31o

23. 9. 2015 17:55

Vubec bych se nedivil kdyby to cele VW zavaril Ferdinand P. , ktery po sve patriarchalni escapade, v ktere chtel odstavit Winterkorna ,

, musel skripajic zubama vzit klobouk a jit.

0 2
možnosti