Diskuze

PŘEHLEDNĚ: Kde chce stát příští rok stavět silnice a železnice

Rekordní stavební boom na silnicích a železnicích končí. Objem peněz mířících na nové dopravní stavby příští rok klesne téměř o třetinu. I tak bude pořád vysoký. A stát bude i nadále víc peněz dávat na silnice než na železnici.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P30e51t51r 16H29o14r94á96k

28. 9. 2015 17:43

Hm, a info o demonstracích proti EU a kvótám a Islámu nikde? Podle ČTK na Jungmanově nám. asi 200 lidí. Já jako pořadatel nasbíral za hodinu přes 400 podpisů za referendum o vystoupení z EU. Stovky lidi co tam byli už tu petici podepsali před tím a další stovky se do centra dění nedostali, protože náměstí bylo celé plné a lidé stáli snad 100 metrů na chodnících na všechny strany. Bylo minimánlě 1000 lidí a to jsme fakt skromný. Odhah až 1500. Na Hradčanech bylo minimálně 2500 lidí a ČTK píše o pár stovkách. Zatímco prounijní banda v čele s Martou Semelovou měla na demonstraci reálně asi 60 lidí a píšou 100. Ti kritizovali kapitalismus a NATO. (NATO není svaté to ne) Ale pěkné srovnání, že? Hold Okamura,SPD,Islám v ČR nechceme nebo i ti Svobodní jsou na black listu, protože chtějí fakt změnu. Každý jinak, ale chtějí. S těmi až skoro sovětská EU nepohne,

0 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
MV

O které trati mluvíte?

0 0
možnosti
VK

A jihovýchod Moravy opět  nic.:-(

1 0
možnosti
AK

Jsem pro větší podporu železniční dopravy. Investice je však potřeba plánovat systémově, na základě dopravního plánování (podle poloh taktových uzlů, křižování na jednokolejných tratích apod.) a také je potřeba postavit vysokorychlostní trať Praha - Brno, která bude tvořit páteř systému. Při systémové jízdní době Praha - Brno 60 minut daleko více lidí opustí automobil, který akorát všude překáží. Většina populace neuvažuje ve všech ekonomických souvislostech, tedy, že s provozem auta je spojeno daleko více nákladů, než jen jsou pohonné hmoty. Parkovací stání v centrech měst by se měla daleko více zpoplatnit, právo na bezplatné parkování nikde zakotvené není.

7 2
možnosti
VN

Víte , kolik lidí je živo díky autům ? Kolik lidí by přišlo o práci , kdyby polovina populace zlikvidovala své vozidla a jezdila vlakem ;-)

0 3
možnosti
MV

A nemůže náhodou modernizace železnic umožnit přesun právě některých těch kamionů na koleje? U nás přepravíme po kolejích 20% nákladu, např. v Rakousku skoro 50. Asi pro to budeme muset něco udělat, má to význam.

1 0
možnosti
JS

J42a81n 45S51o96u83k66u76p

24. 9. 2015 13:01

Jelikož je z toho velká část tranzit V-Z a S-J, tak než ten kamion dostane na vlak, tak je mezitím na druhé straně republiky.

1 1
možnosti
MV

A nemůže náhodou modernizace železnic umožnit přesun právě některých těch kamionů na koleje? U nás přepravíme po kolejích 20% nákladu, např. v Rakousku skoro 50. Asi pro to budeme muset něco udělat, má to význam.

0 1
možnosti
MV

A nemůže náhodou modernizace železnic umožnit přesun právě některých těch kamionů na koleje? U nás přepravíme po kolejích 20% nákladu, např. v Rakousku skoro 50. Asi pro to budeme muset něco udělat, má to význam.

0 1
možnosti
PN

P65e97t25r 36N33a88j39d21e23k

24. 9. 2015 12:11

Koukám, že to tady je samý železniční fanatik, pro kterého má oprava nádraží v České Lípě nebo tunel mezi Prahou a Plzní, který zrychlí dopravu o blbých 5 minut daleko vyšší prioritu než obchvat obce, přes kterou se valí těžká kamionová doprava a kde pak zbytečně umírají lidé. Bydlím nedaleko hlavní silnice, kde se až donedávna valila tranzitní kamionová doprava a kde bylo několik kritických míst, které ač byly perfektně označeny varovnými značkami, tak se tam vždycky několikrát do roka stala těžká dopravní nehoda. Za ty 4 roky co tu je obchvat, se na původní silnici ani na nové dálnici nestala jediná vážná dopravní nehoda. Nemluvě tom, že obyvatelé dotčených obcích se konečně můžou v klidu vyspat a přes den nemusí trnout, že jim nějaký šílený řidič ignorující padesátku zabije dítě.  

Opravdu mě chcete přesvědčovat, že vybudování tunelu mezi Prahou a Plzní, který akorát o pár minut zrychlí dopravu, je důležitější, než vybudování obchvatu nějakého kritického úseku, kde často umírají lidé? Styďte se.

3 7
možnosti
RK

Mně z toho vyhněte. Jsem zastáncem dopravního mixu. Měla by se prosazovat taková doprava, která je pro dané potřeby nejlepší. Jako pěší, cyklista, motorista a cestující v hromadné dopravě se fakt necítím být fanatikem v žádné z těchto oblastí.

1 0
možnosti
MP

"Prehledne" a jako obvykle BEZ MAPY. :o)

1 0
možnosti
PK

Mno...spousta peněz teď bude na uprchlíky. Na silnice nezbyde...

0 0
možnosti