Diskuze

Dieselová aféra a nový začátek VW. Jak padl šéf automobilového obra

Americká federální Agentura pro ochranu životního prostředí v pátek 18. září obvinila Volkswagen z falšování údajů o emisích. Skandální zpráva vyvolala pochybnosti o realističnosti přísných norem. Akcie německého koncernu se strmě propadly a společnost na své hodnotě ztratila 26 miliard eur. Generální ředitel Martin Winterkorn aféru neustál a rezignoval.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ze strany USA je to velke pokrytectvi,za kterym je citit jihokorejsky smrad.Jen pro zajimavost: ve svetovych morich a oceanech se plavi asi 45tis. obchodnich lodi spalujicich mazut.A jen pouhe 3 kontejnerove lode-mezi nimi je i jihokorejska z flotily Hanjin- vyprodukuji vic oxidu siry a dalsich emisi nez vsechna auta s katalyzatory,ktera denne brazdi silnice,dalnice a ulice vsech kontinentu a mest po celem svete.

0 0
možnosti

Myslím, že jediné, co by se mělo udělat, je začít měřit emise za jízdy ve městě a mimo město. Dát sondu do výfuku, měřící přístroj do kufru a pane řidiči, teď prosím projeďte náš testovací okruh.

Pokud to řidič s autem zvládne bez překročení - OK. Pokud ne, tak do servisu.

0 0
možnosti

Stejně jako s emisemi lžou zákazníkům s výkonem a zejména průběhem točivého momentu.....

0 0
možnosti

kdo dneska nelže? každej vám nakuká kde co jen aby prodával

1 0
možnosti

EU by se měla k problémům postavit čelem, zrušit ty ulítlé normy a nařídit členským zemím výrazně snížit zdanění benzínu a skoncovat s tou evropskou anomálií jakou jsou diesely v autech do 3,5 tuny...

4 0
možnosti

co máte proti dieslům do 3,5t? jede to pěkně a úsporně :)

1 0
možnosti

J54a89n 16H47a57v27r98d39a

24. 9. 2015 6:13

Už to vidím, jak si nějaký škodovkář nechá předělat seřízení motoru, aby jezdil s méně špinavými výfukovými plyny, za to s vyšší spotřebou a menším výkonem.

9 1
možnosti

To je všeobecně známá věc, že motory se na emise nastaví jinak.viz redaktor SM. 

Všeobecně známé je, že auta se do 3 let rozpadnou. Evropská.

Americká jedou dál s původními tlumiči a katalyzátory. Kde udělali soudruzi chybu?

Mám na benzínovém 6ti válci 421.000 km a každé ráno se auto těší na výlet.

1 2
možnosti

D34a92d68a52k 74P69e76t27r

24. 9. 2015 4:46

A sud na benzín je v přívěsném vozíku?

3 1
možnosti

No, plat vracet nemusí, zabezpečil celou rodinu a nic se mu nestane....

1 0
možnosti

no němci už nejsou co bývali

teď už germáni nemůžou být hrdí ani na ty auta

1 2
možnosti

co to povidate? Sorry, ale lide chteji mit auto s vykonem. Kdyby chteli zit EKO, tak si budou kupovat 1.1 benzin a a na dalnici pojedou max 90 km/h. 

Jenom to ukazuje, ze ty normy nemaji s realitou nic spolecneho. To rovnou muzou v Bruselu vydat narizeni, ze auta budou jezdit na vodu...

Kolik aut bylo mereno na emise na dalnici pri rychlosti 150 km/h ?

7 0
možnosti

Nafta prostě nepatří do osobních aut. I přes všechny snahy z toho pořád lítají rakovinotvorné částečky. :-P

4 0
možnosti

Emisní normy vymýšlejí úředníci od stolu, kteří si myslí že obejdou fyzikální zákony a mladí ambiciózní manageri automobilek to slibují. Technikům nezbývá než plnit nesmyslná nařízení. Kdyby se v první řadě zeptali techniků zda-li jsou takové požadavky reálné tak by asi tento problém nebyl. To že to není reálné dokázal VW v plné parádě. Pokud to reálné je a ostatní automobilky to férově plní tak potom na trhu automobilů nemá VW místo. A na závěr pokud to reálné není a nikdo to není schopen plnit tak je to od USA podraz na VW, spíše by měli žalovat komisi EU která tuto normu vydala

12 1
možnosti

Nekde jsem cetl ze soucasne testovane BMW X5 proslo bez problemu...

0 0
možnosti