- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ze strany USA je to velke pokrytectvi,za kterym je citit jihokorejsky smrad.Jen pro zajimavost: ve svetovych morich a oceanech se plavi asi 45tis. obchodnich lodi spalujicich mazut.A jen pouhe 3 kontejnerove lode-mezi nimi je i jihokorejska z flotily Hanjin- vyprodukuji vic oxidu siry a dalsich emisi nez vsechna auta s katalyzatory,ktera denne brazdi silnice,dalnice a ulice vsech kontinentu a mest po celem svete.
Myslím, že jediné, co by se mělo udělat, je začít měřit emise za jízdy ve městě a mimo město. Dát sondu do výfuku, měřící přístroj do kufru a pane řidiči, teď prosím projeďte náš testovací okruh.
Pokud to řidič s autem zvládne bez překročení - OK. Pokud ne, tak do servisu.
Stejně jako s emisemi lžou zákazníkům s výkonem a zejména průběhem točivého momentu.....
kdo dneska nelže? každej vám nakuká kde co jen aby prodával
EU by se měla k problémům postavit čelem, zrušit ty ulítlé normy a nařídit členským zemím výrazně snížit zdanění benzínu a skoncovat s tou evropskou anomálií jakou jsou diesely v autech do 3,5 tuny...
co máte proti dieslům do 3,5t? jede to pěkně a úsporně :)
Už to vidím, jak si nějaký škodovkář nechá předělat seřízení motoru, aby jezdil s méně špinavými výfukovými plyny, za to s vyšší spotřebou a menším výkonem.
To je všeobecně známá věc, že motory se na emise nastaví jinak.viz redaktor SM.
Všeobecně známé je, že auta se do 3 let rozpadnou. Evropská.
Americká jedou dál s původními tlumiči a katalyzátory. Kde udělali soudruzi chybu?
Mám na benzínovém 6ti válci 421.000 km a každé ráno se auto těší na výlet.
No, plat vracet nemusí, zabezpečil celou rodinu a nic se mu nestane....
no němci už nejsou co bývali
teď už germáni nemůžou být hrdí ani na ty auta
co to povidate? Sorry, ale lide chteji mit auto s vykonem. Kdyby chteli zit EKO, tak si budou kupovat 1.1 benzin a a na dalnici pojedou max 90 km/h.
Jenom to ukazuje, ze ty normy nemaji s realitou nic spolecneho. To rovnou muzou v Bruselu vydat narizeni, ze auta budou jezdit na vodu...
Kolik aut bylo mereno na emise na dalnici pri rychlosti 150 km/h ?
Nafta prostě nepatří do osobních aut. I přes všechny snahy z toho pořád lítají rakovinotvorné částečky.
Emisní normy vymýšlejí úředníci od stolu, kteří si myslí že obejdou fyzikální zákony a mladí ambiciózní manageri automobilek to slibují. Technikům nezbývá než plnit nesmyslná nařízení. Kdyby se v první řadě zeptali techniků zda-li jsou takové požadavky reálné tak by asi tento problém nebyl. To že to není reálné dokázal VW v plné parádě. Pokud to reálné je a ostatní automobilky to férově plní tak potom na trhu automobilů nemá VW místo. A na závěr pokud to reálné není a nikdo to není schopen plnit tak je to od USA podraz na VW, spíše by měli žalovat komisi EU která tuto normu vydala
Nekde jsem cetl ze soucasne testovane BMW X5 proslo bez problemu...