- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nové vedení slíbí zaměstnat polovinu všech uprchlíků a akcie budou hned na své původní ceně . Ne-li výše !
Dnes je již všechno jinak. Předloni, kdy ještě nebyl v Německu zákon o minimální mzdě, by ty uprchlíky mohli zaměstnat za 2Eura na hodinu. Dnes jim musí zaplatit minimálně 8.50Euro a to už je jiný lečo...
Tak a teď jedna otázka pro zasvěcené Jak jsou na tom ostatní automobilky? Četl jsem, že s VW bylo testováno nějaké BMW, které bylo prý ok. Ale přijde mi to takové zvláštní, přeci jen předpokládám, že BMW je trošku jiná cenová hladina. Co takový Opel, nebo Peugeot? Žádné podobné srovnání jsem nečetl, pokud tady nějaký takový článek byl tak mi unikl.....
Dnes ráno jsem v rádiu slyšel, že si Němci sami otestovali BMW a u X3 došlo k překročení limitu NOx asi 11x. takže podle mne v tom nebude VW sám.
emise,emise ,tady jezdí ješte staré tatrovky ,když se taková naložená tatrovka na križovatce rozjíždí tak je tam kour jako z dymovnice za sto takových VW ,staré auta nad 15 let by se meli zakázat ,anebo jim naparit mastnou ekologickou daň
Kouří i nové T 815. A když z přístavu odplouvá nějaká větší loď a nevane příznivý vítr je tam smradu požehnaně.
To se netýká jen německé automobilky, ale Němců a Německa jako takových. Byl to všech okolních států vzor (a nebo ještě je ?).
naftové motory by se meli dovolit montovat jenom na vozidla nad 3,5t
Nechápu lidi co si kupují traktory místo aut.
Všichni píšou, že se jedná o podvod. Ale pokud byla vydána nějaká norma, která předpisuje, kolik exhalací se smí maximálně vyprodukovat při nějakém standardizovaném testu, tak co je špatného na tom, pokud auto podmínky tohoto testu splní?
Není chyba spíše v té normě? Jistě by šla udělat tak, že by se testovalo v reálném provozu a ne v laboratorních podmínkách. Bylo by to asi o něco dražší (muselo by se testovat vícekrát za sebou, aby se eliminovaly náhodné vlivy), ale odráželo by to reálné podmínky provozu.
Když se testují např. léky, taky se to nedělá na jednom standardizovaném pacientovi, ale vezme se jich mnohem více právě pro eliminování náhody. Když to jde na lidech, proč by to nešlo na autech?
jinak ten VW by mel odejít z česka a dát práci radeji v Nemecku uprchlíkum a ne podporovat stát co je proti kvotam a taky by meli nemci zatrhnout eu-fondy ,nedá se živit milion uprchlíku a ješte dotovat líné komunistické státy
copak se asi stane, až 4 letýho mazlíka s najetejma 50ti kilama vyhodí od STK emisí, s odkazem na pořízení nového motoru???