Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Španělsko chce vrátit od Seatu dotace kvůli skandálu s emisemi

Španělská vláda v souvislosti se skandálem s emisemi bude po tamní automobilce Seat požadovat vrácení části dotací. Konkrétně těch, které firma patřící do koncernu Volkswagen obdržela v rámci programu na podporu prodeje nových vozů šetrnějších k životnímu prostředí. Uvedl to španělský ministr průmyslu, energetiky a cestovního ruchu José Manuel Soria.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L95u26b85o40m35í93r 90K52a65m42e82n11s75k10ý 3640658833666

Zajímavé, že národní vlády si taky kopnout do pilířů vlastní ekonomiky, trocha  soudnosti by neškodila. Nějaké bububu je na místě, ale v tuto chvíli bych si další finanční náklady pro VW odpustil, Amerika jim pustí žilou dostatečně

0/0
27.9.2015 12:38

M84i28r39e25k 44G97a79j25e91r 5741686589800

Nejde o potrestani, ale o navraceni penez ziskanych podvodem. Amerika by nemela mit narok na udelovani neadekvatne vysoke pokuty. Spanelsko by z tech penez nedostalo nic.

0/0
28.9.2015 13:50
Foto

P53a32v67e71l 79M67a49k28o70v39e18c 8118335901

Česká republika by zase mohla chtít vrátit celou Škoda Auto...:-). Nebo alespoň těch posledních 30 %.

+1/−1
27.9.2015 12:08

J54i97ř49í 67K89o14c64u52r53e44k 6665114505428

Má to jisté nevýhody. Škoda Superb používá motory VW vyrobené v Györu v Maďarsku. Když tu škodovku znárorníme, co se asi stane? Správně. A nejenom motory z Györu. Jo, můžeme si ve Škodovce nechat výrobu Fabií a postupně nahrazovat západní tehcnologie technologiemi českými. Co třeba začít českou řídící jednotkou? Bosh by se mohl cukat dodávat ECU do kradené fabriky, protože zvenku to jako loupež vypadat bude. A tak podobně. Dalo by se říct, že globalizace byla logickým důsledkem rozsáhlého znárodňování. Baťa by byl žebrákem, nemít v Ardentině půl firmy.

0/0
27.9.2015 12:17

V55á77c97l76a96v 83Š11o56b52r 5423912847260

Co třeba vůbec nemít žádné ECU a nechat vozidlo fungovat čistě mechanicky... víte zcela bez jakékoliv elektroniky auta jezdila téměř 100 let...

Nepotřebujeme žádné elektronické řízení ničeho.

0/0
27.9.2015 13:05

J26i66ř56í 98Z16ý43k74a 9879693931350

takový motor pomalu nenajdete ani v zahradním traktůrku. A i kdyby se povedlo vyrobit čistě mechanický motor s konkurenceschopnými výkonnostními parametry, tak to bude zabité kvůli spotřebě a emisím. Nikdo by to nekupoval, resp. jen pár pomatenců.

+1/0
27.9.2015 13:11
Foto

P10a67v76e87l 78M24a36k23o66v98e85c 8248605201

Všechno se dá koupit a ještě rádi by nám ty motory a další prodávali...:-).

0/0
27.9.2015 20:29

J33a36n 16P52a50ř95í35z97e28k 9486360867866

A čím byste jim platil?

0/0
29.9.2015 9:37
Foto

P67a93v17e67l 66M18a13k50o95v26e34c 8688735271

Nejlépe penězi...:-)

0/0
29.9.2015 10:01

J65a71n 59N27o79v42á47k 6954194

Co se diví. Mě když trenér měří kolik mám v pase, tak taky vždycky trošku pupík zatáhnu.

+3/0
27.9.2015 11:57

L47u80b26o53š 39M73a69r57e48k 1522365486551

Je mi úplně jedno, jaké mají auta dnes emise.

Jsou rozhodně na tom mnohem lépe než v minulosti. V porovnání s některými starými náklaďáky a autobusy jsou na tom velmi dobře.

Celá aféra je opět uměle vyvolaná. Jsou na tom naprosto stejně všechny automobilky.

Já osobně budu při kupování auta vždy preferovat koncern W.

Kupuji spotřebu, výkon a užitkový komfort.

+1/−2
27.9.2015 11:50

M71i90r28o57s52l16a81v 40D89v28o81ř32á18k 9425560887195

U nás jsou normální poměry.Ale v západních zemích EU je křeč vyhovět výmyslům zelených a když alfa mařena řekne že emise budou tolik a tolik,snaží se všichni výrobci vyhovět.Německý autoklub ADAC udělal testy na vozech různých značek a zjistil,že Volkswagen má smůlu protože to na něj prasklo jako na prvního. EU

+1/0
27.9.2015 12:04

J17i54ř29í 96K96o29c84u90r59e21k 6315554765298

Áno, jeden autobus a jedno anákladní auto má vyšší emise než osobák.

Ovšem přepravní výkon autobusu (kdyby těch 30 lidí jelo autem??) nás nezajímá.

0/0
27.9.2015 12:09

J30a90n 26N26o86v35á60k 6844934

Co když bych si koupil autobus jen pro sebe, ha. A teď mluvte.

+1/0
27.9.2015 12:17

T89o36m17á90š 97K70u16c65h37a10ř 3597431298931

Nebojte, to bude dobrý..:-P;-D

0/0
27.9.2015 11:06

J35a74n 93M98a71l61ý 1555709184448

Tak hlavně že mají eurohujerové zase co řešit...

+1/−1
27.9.2015 10:43

R50i62c11h26a25r40d 12P82ů55ž69a 9340179690218

Prachy se hodí...jen si nejsem jistý jestli budou až tak radikální když VW řekne, že přestává Seat dotovat a ať si krachne ;)

+2/0
27.9.2015 10:30

P93e91t88r 15R64u28m75p68l86i71k 4329897229413

Já se dívám na majitele vw grupu špatně stejně jak na ty co spalují v kamnech petky.

+1/−1
27.9.2015 10:27

L61a22d42i44s65l98a55v 57H18a15š49k21a 4693576591720

Inu podrezeme si tahouna ekonomiky, kratkodobe statni kasa vydělá pak může ty peníze pouzit na výplaty podpor v nezaměstnanosti. Brilantni

+4/−2
27.9.2015 10:02

G33u11s67t33a86v 77S69a66z64y52m26a 5733924245

kdo lže ten krade. A u VW to bylo (je) jinak?

0/0
27.9.2015 13:01

R54a92d50e88k 51N93e57u91m71a14n22n 5472442808105

Já bych to nezkoušel, VW jim tu neschopnou fabriku taky může zavřít

+2/0
27.9.2015 9:46

P25a16v16e21l 36Ř97a97p88e54k 7172736449725

;-D To je ale překvapení, že když levicové vlády po celém světě mohutně dotují zastaralý bezkoncepční morálně vadný masový automobilismus, tak tento všem přeroste přes hlavu. Čemu se teď diví? Tohle vlády chtěly. Chtěli jste to všichni. Masový automobilismus je Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, nad jeho negativy všichni přivírali oči. Radši tu zrůdnost pořád dotujeme, aby ta hra na ekonomiku mohla pořád pokračovat. Jenže ono to jednou skončí. Masový automobilismus je zastaralý levicový výmysl, který s sebou nese ukrutné náklady, rozprostírané na všechny kolem. Jeho negativa nebyly nikdy pořádně vyřešeny a jakýkoli další vývoj už prakticky není možný. Je to slepá cesta dopravy, nehledě na to, že automobilismus je dnes spíše politický směr a způsob uspořádání společnosti než že by se jednalo o dopravní systém.

+3/−15
27.9.2015 8:57

T77o10m55á39š 82R24ů89ž93i28č29k67a 5188783758184

Nezapomněl jste si ráno vzít své prášky?

+3/−1
27.9.2015 9:45

R94a28d74e39k 34N85e64u37m19a67n81n 5862562938605

byl to včera hustej tak co?

teď jdeš spát a ještě jsi nám tady něco "napsal"?

+3/−1
27.9.2015 9:46

R44a43d29e22k 28N93e13u65m18a61n65n 5192312878865

hustej tah - samozřejmě

0/0
27.9.2015 11:23

M52a28r28t32i79n 58N87e97r15m47u91t 9457287298249

ne, akorát mu řízení moc nejde a má asfaltofobii, tak vztekle plive na všechno, co má volant

0/0
28.9.2015 20:16

V42l13a46d33i67m33í73r 59P62r89o11k25e18š 6304722295552

Páni, levicový výmysl. Já si teda pamatuju, že komunisti prosazovali hromadnou dopravu na úkor individuální - to byl levicový výmysl.

+4/0
27.9.2015 9:53

L15u31b79o39š 67U38l70r80i84c54h 5301170808114

"Masový automobilismus je zastaralý levicový výmysl, který s sebou nese ukrutné náklady, rozprostírané na všechny kolem."

Masový automobilizmus vymyslel pán Ford, o ňom ešte nikto nenapísal že bol levičák.;-D

+1/0
27.9.2015 10:11

P67a47v87e46l 33Ř15a83p64e29k 7292546679695

Pletete si automobil a automobilismus.

0/0
27.9.2015 11:21

M89i57r72o89s83l74a71v 88D22v97o43ř13á45k 9185610867475

Masová výroba umožnila masový automobilizmus.Neplete si nic. :-/

0/0
27.9.2015 12:07

J28i38ř54í 19K98o57c70u42r35e95k 6505314665608

To nách chcete říct že meiz automobilismem a automobilem neexistuje kauzalita?

0/0
27.9.2015 12:10

S20t22a69n11i90s37l81a40v 33R15o39s77e34c88k12ý 9305689741129

Zase dotace. Kdy top skončí? Co všechno si musíme z daní zaplatit? Nebylo by lepší místo toho snížit dluhy veřejných financí?

+6/−2
27.9.2015 8:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.