Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Španělsko chce vrátit od Seatu dotace kvůli skandálu s emisemi

Španělská vláda v souvislosti se skandálem s emisemi bude po tamní automobilce Seat požadovat vrácení části dotací. Konkrétně těch, které firma patřící do koncernu Volkswagen obdržela v rámci programu na podporu prodeje nových vozů šetrnějších k životnímu prostředí. Uvedl to španělský ministr průmyslu, energetiky a cestovního ruchu José Manuel Soria.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L26u59b42o30m62í85r 20K25a40m76e19n27s12k49ý 3490938343656

Zajímavé, že národní vlády si taky kopnout do pilířů vlastní ekonomiky, trocha  soudnosti by neškodila. Nějaké bububu je na místě, ale v tuto chvíli bych si další finanční náklady pro VW odpustil, Amerika jim pustí žilou dostatečně

0/0
27.9.2015 12:38

M25i39r77e23k 95G17a34j66e24r 5261566239290

Nejde o potrestani, ale o navraceni penez ziskanych podvodem. Amerika by nemela mit narok na udelovani neadekvatne vysoke pokuty. Spanelsko by z tech penez nedostalo nic.

0/0
28.9.2015 13:50
Foto

P55a42v96e85l 44M26a31k74o15v71e26c 8868975471

Česká republika by zase mohla chtít vrátit celou Škoda Auto...:-). Nebo alespoň těch posledních 30 %.

+1/−1
27.9.2015 12:08

J68i94ř85í 28K61o45c77u94r85e47k 6125624345958

Má to jisté nevýhody. Škoda Superb používá motory VW vyrobené v Györu v Maďarsku. Když tu škodovku znárorníme, co se asi stane? Správně. A nejenom motory z Györu. Jo, můžeme si ve Škodovce nechat výrobu Fabií a postupně nahrazovat západní tehcnologie technologiemi českými. Co třeba začít českou řídící jednotkou? Bosh by se mohl cukat dodávat ECU do kradené fabriky, protože zvenku to jako loupež vypadat bude. A tak podobně. Dalo by se říct, že globalizace byla logickým důsledkem rozsáhlého znárodňování. Baťa by byl žebrákem, nemít v Ardentině půl firmy.

0/0
27.9.2015 12:17

V94á71c92l68a26v 57Š62o83b15r 5633142777120

Co třeba vůbec nemít žádné ECU a nechat vozidlo fungovat čistě mechanicky... víte zcela bez jakékoliv elektroniky auta jezdila téměř 100 let...

Nepotřebujeme žádné elektronické řízení ničeho.

0/0
27.9.2015 13:05

J89i19ř66í 60Z35ý97k69a 9649703371970

takový motor pomalu nenajdete ani v zahradním traktůrku. A i kdyby se povedlo vyrobit čistě mechanický motor s konkurenceschopnými výkonnostními parametry, tak to bude zabité kvůli spotřebě a emisím. Nikdo by to nekupoval, resp. jen pár pomatenců.

+1/0
27.9.2015 13:11
Foto

P93a76v51e59l 56M58a82k80o90v35e79c 8438775571

Všechno se dá koupit a ještě rádi by nám ty motory a další prodávali...:-).

0/0
27.9.2015 20:29

J70a49n 83P84a89ř32í23z82e43k 9866850287856

A čím byste jim platil?

0/0
29.9.2015 9:37
Foto

P76a64v63e41l 33M43a94k73o48v16e13c 8378555801

Nejlépe penězi...:-)

0/0
29.9.2015 10:01

J32a85n 76N20o74v88á13k 6644574

Co se diví. Mě když trenér měří kolik mám v pase, tak taky vždycky trošku pupík zatáhnu.

+3/0
27.9.2015 11:57

L85u79b80o14š 83M20a43r64e72k 1372715166261

Je mi úplně jedno, jaké mají auta dnes emise.

Jsou rozhodně na tom mnohem lépe než v minulosti. V porovnání s některými starými náklaďáky a autobusy jsou na tom velmi dobře.

Celá aféra je opět uměle vyvolaná. Jsou na tom naprosto stejně všechny automobilky.

Já osobně budu při kupování auta vždy preferovat koncern W.

Kupuji spotřebu, výkon a užitkový komfort.

+1/−2
27.9.2015 11:50

M36i92r55o10s82l83a31v 43D79v56o43ř51á90k 9965650757215

U nás jsou normální poměry.Ale v západních zemích EU je křeč vyhovět výmyslům zelených a když alfa mařena řekne že emise budou tolik a tolik,snaží se všichni výrobci vyhovět.Německý autoklub ADAC udělal testy na vozech různých značek a zjistil,že Volkswagen má smůlu protože to na něj prasklo jako na prvního. EU

+1/0
27.9.2015 12:04

J39i82ř21í 16K77o60c52u39r20e62k 6155504395108

Áno, jeden autobus a jedno anákladní auto má vyšší emise než osobák.

Ovšem přepravní výkon autobusu (kdyby těch 30 lidí jelo autem??) nás nezajímá.

0/0
27.9.2015 12:09

J82a74n 15N58o83v63á73k 6154294

Co když bych si koupil autobus jen pro sebe, ha. A teď mluvte.

+1/0
27.9.2015 12:17

T43o24m15á32š 46K62u92c23h77a87ř 3617961888931

Nebojte, to bude dobrý..:-P;-D

0/0
27.9.2015 11:06

J20a58n 41M12a70l71ý 1305269914508

Tak hlavně že mají eurohujerové zase co řešit...

+1/−1
27.9.2015 10:43

R56i60c76h84a47r81d 22P46ů33ž63a 9760919710378

Prachy se hodí...jen si nejsem jistý jestli budou až tak radikální když VW řekne, že přestává Seat dotovat a ať si krachne ;)

+2/0
27.9.2015 10:30

P16e75t26r 48R36u62m77p12l93i79k 4949107519603

Já se dívám na majitele vw grupu špatně stejně jak na ty co spalují v kamnech petky.

+1/−1
27.9.2015 10:27

L13a42d97i27s31l64a75v 85H85a18š75k95a 4753246731340

Inu podrezeme si tahouna ekonomiky, kratkodobe statni kasa vydělá pak může ty peníze pouzit na výplaty podpor v nezaměstnanosti. Brilantni

+4/−2
27.9.2015 10:02

G27u27s86t13a95v 93S55a80z88y39m71a 5543654955

kdo lže ten krade. A u VW to bylo (je) jinak?

0/0
27.9.2015 13:01

R88a47d39e60k 43N89e65u59m70a16n61n 5302892178725

Já bych to nezkoušel, VW jim tu neschopnou fabriku taky může zavřít

+2/0
27.9.2015 9:46

P40a86v63e38l 68Ř62a76p23e47k 7642196869265

;-D To je ale překvapení, že když levicové vlády po celém světě mohutně dotují zastaralý bezkoncepční morálně vadný masový automobilismus, tak tento všem přeroste přes hlavu. Čemu se teď diví? Tohle vlády chtěly. Chtěli jste to všichni. Masový automobilismus je Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, nad jeho negativy všichni přivírali oči. Radši tu zrůdnost pořád dotujeme, aby ta hra na ekonomiku mohla pořád pokračovat. Jenže ono to jednou skončí. Masový automobilismus je zastaralý levicový výmysl, který s sebou nese ukrutné náklady, rozprostírané na všechny kolem. Jeho negativa nebyly nikdy pořádně vyřešeny a jakýkoli další vývoj už prakticky není možný. Je to slepá cesta dopravy, nehledě na to, že automobilismus je dnes spíše politický směr a způsob uspořádání společnosti než že by se jednalo o dopravní systém.

+3/−15
27.9.2015 8:57

T37o90m91á31š 29R88ů29ž38i65č25k80a 5828683668564

Nezapomněl jste si ráno vzít své prášky?

+3/−1
27.9.2015 9:45

R79a51d74e14k 47N18e58u52m18a25n95n 5432212338915

byl to včera hustej tak co?

teď jdeš spát a ještě jsi nám tady něco "napsal"?

+3/−1
27.9.2015 9:46

R94a33d13e48k 31N78e23u39m10a11n87n 5432732708815

hustej tah - samozřejmě

0/0
27.9.2015 11:23

M54a10r94t30i42n 95N88e14r48m18u78t 9487837158329

ne, akorát mu řízení moc nejde a má asfaltofobii, tak vztekle plive na všechno, co má volant

0/0
28.9.2015 20:16

V54l17a14d73i29m56í79r 30P45r77o65k21e73š 6134592735832

Páni, levicový výmysl. Já si teda pamatuju, že komunisti prosazovali hromadnou dopravu na úkor individuální - to byl levicový výmysl.

+4/0
27.9.2015 9:53

L80u35b69o95š 48U90l90r95i15c28h 5631390528394

"Masový automobilismus je zastaralý levicový výmysl, který s sebou nese ukrutné náklady, rozprostírané na všechny kolem."

Masový automobilizmus vymyslel pán Ford, o ňom ešte nikto nenapísal že bol levičák.;-D

+1/0
27.9.2015 10:11

P39a34v77e55l 80Ř39a10p51e35k 7742786589525

Pletete si automobil a automobilismus.

0/0
27.9.2015 11:21

M76i83r25o11s88l44a93v 67D57v44o35ř15á26k 9235770247375

Masová výroba umožnila masový automobilizmus.Neplete si nic. :-/

0/0
27.9.2015 12:07

J25i89ř92í 47K35o86c95u56r77e44k 6835384105948

To nách chcete říct že meiz automobilismem a automobilem neexistuje kauzalita?

0/0
27.9.2015 12:10

S27t88a47n23i21s89l27a74v 94R57o71s81e88c51k49ý 9645259321369

Zase dotace. Kdy top skončí? Co všechno si musíme z daní zaplatit? Nebylo by lepší místo toho snížit dluhy veřejných financí?

+6/−2
27.9.2015 8:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.