Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Španělsko chce vrátit od Seatu dotace kvůli skandálu s emisemi

Španělská vláda v souvislosti se skandálem s emisemi bude po tamní automobilce Seat požadovat vrácení části dotací. Konkrétně těch, které firma patřící do koncernu Volkswagen obdržela v rámci programu na podporu prodeje nových vozů šetrnějších k životnímu prostředí. Uvedl to španělský ministr průmyslu, energetiky a cestovního ruchu José Manuel Soria.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L78u40b20o77m52í17r 46K12a12m24e49n58s13k76ý 3840778223156

Zajímavé, že národní vlády si taky kopnout do pilířů vlastní ekonomiky, trocha  soudnosti by neškodila. Nějaké bububu je na místě, ale v tuto chvíli bych si další finanční náklady pro VW odpustil, Amerika jim pustí žilou dostatečně

0/0
27.9.2015 12:38

M16i56r84e80k 20G96a81j72e51r 5511196489430

Nejde o potrestani, ale o navraceni penez ziskanych podvodem. Amerika by nemela mit narok na udelovani neadekvatne vysoke pokuty. Spanelsko by z tech penez nedostalo nic.

0/0
28.9.2015 13:50
Foto

P17a22v98e11l 89M34a51k41o62v76e69c 8938425821

Česká republika by zase mohla chtít vrátit celou Škoda Auto...:-). Nebo alespoň těch posledních 30 %.

+1/−1
27.9.2015 12:08

J66i40ř34í 83K96o25c55u16r24e96k 6725154475688

Má to jisté nevýhody. Škoda Superb používá motory VW vyrobené v Györu v Maďarsku. Když tu škodovku znárorníme, co se asi stane? Správně. A nejenom motory z Györu. Jo, můžeme si ve Škodovce nechat výrobu Fabií a postupně nahrazovat západní tehcnologie technologiemi českými. Co třeba začít českou řídící jednotkou? Bosh by se mohl cukat dodávat ECU do kradené fabriky, protože zvenku to jako loupež vypadat bude. A tak podobně. Dalo by se říct, že globalizace byla logickým důsledkem rozsáhlého znárodňování. Baťa by byl žebrákem, nemít v Ardentině půl firmy.

0/0
27.9.2015 12:17

V30á61c19l62a56v 67Š25o59b46r 5103822297270

Co třeba vůbec nemít žádné ECU a nechat vozidlo fungovat čistě mechanicky... víte zcela bez jakékoliv elektroniky auta jezdila téměř 100 let...

Nepotřebujeme žádné elektronické řízení ničeho.

0/0
27.9.2015 13:05

J84i44ř72í 51Z30ý20k18a 9529183401560

takový motor pomalu nenajdete ani v zahradním traktůrku. A i kdyby se povedlo vyrobit čistě mechanický motor s konkurenceschopnými výkonnostními parametry, tak to bude zabité kvůli spotřebě a emisím. Nikdo by to nekupoval, resp. jen pár pomatenců.

+1/0
27.9.2015 13:11
Foto

P37a75v44e43l 52M11a37k52o67v76e14c 8898705771

Všechno se dá koupit a ještě rádi by nám ty motory a další prodávali...:-).

0/0
27.9.2015 20:29

J37a41n 22P30a39ř51í64z79e39k 9206420727766

A čím byste jim platil?

0/0
29.9.2015 9:37
Foto

P96a94v60e88l 15M81a86k22o33v72e57c 8198565241

Nejlépe penězi...:-)

0/0
29.9.2015 10:01

J51a22n 94N72o94v23á87k 6964874

Co se diví. Mě když trenér měří kolik mám v pase, tak taky vždycky trošku pupík zatáhnu.

+3/0
27.9.2015 11:57

L65u75b76o96š 64M11a70r75e48k 1402575176861

Je mi úplně jedno, jaké mají auta dnes emise.

Jsou rozhodně na tom mnohem lépe než v minulosti. V porovnání s některými starými náklaďáky a autobusy jsou na tom velmi dobře.

Celá aféra je opět uměle vyvolaná. Jsou na tom naprosto stejně všechny automobilky.

Já osobně budu při kupování auta vždy preferovat koncern W.

Kupuji spotřebu, výkon a užitkový komfort.

+1/−2
27.9.2015 11:50

M98i18r83o64s14l68a63v 20D81v36o22ř67á44k 9475460587875

U nás jsou normální poměry.Ale v západních zemích EU je křeč vyhovět výmyslům zelených a když alfa mařena řekne že emise budou tolik a tolik,snaží se všichni výrobci vyhovět.Německý autoklub ADAC udělal testy na vozech různých značek a zjistil,že Volkswagen má smůlu protože to na něj prasklo jako na prvního. EU

+1/0
27.9.2015 12:04

J64i18ř81í 93K23o37c83u31r20e62k 6955194785988

Áno, jeden autobus a jedno anákladní auto má vyšší emise než osobák.

Ovšem přepravní výkon autobusu (kdyby těch 30 lidí jelo autem??) nás nezajímá.

0/0
27.9.2015 12:09

J17a64n 22N85o87v39á19k 6294434

Co když bych si koupil autobus jen pro sebe, ha. A teď mluvte.

+1/0
27.9.2015 12:17

T76o40m39á62š 19K62u27c63h21a87ř 3827311758221

Nebojte, to bude dobrý..:-P;-D

0/0
27.9.2015 11:06

J72a71n 34M61a54l50ý 1715549414828

Tak hlavně že mají eurohujerové zase co řešit...

+1/−1
27.9.2015 10:43

R28i57c54h58a58r16d 49P67ů31ž41a 9510649600288

Prachy se hodí...jen si nejsem jistý jestli budou až tak radikální když VW řekne, že přestává Seat dotovat a ať si krachne ;)

+2/0
27.9.2015 10:30

P31e14t55r 51R18u36m56p33l94i91k 4509617369843

Já se dívám na majitele vw grupu špatně stejně jak na ty co spalují v kamnech petky.

+1/−1
27.9.2015 10:27

L67a57d87i44s56l20a15v 63H14a67š56k70a 4293606881330

Inu podrezeme si tahouna ekonomiky, kratkodobe statni kasa vydělá pak může ty peníze pouzit na výplaty podpor v nezaměstnanosti. Brilantni

+4/−2
27.9.2015 10:02

G57u21s52t12a57v 97S98a62z27y84m59a 5333644145

kdo lže ten krade. A u VW to bylo (je) jinak?

0/0
27.9.2015 13:01

R95a32d31e81k 19N42e96u93m53a54n64n 5272452978795

Já bych to nezkoušel, VW jim tu neschopnou fabriku taky může zavřít

+2/0
27.9.2015 9:46

P88a74v67e98l 46Ř79a97p58e77k 7862676949705

;-D To je ale překvapení, že když levicové vlády po celém světě mohutně dotují zastaralý bezkoncepční morálně vadný masový automobilismus, tak tento všem přeroste přes hlavu. Čemu se teď diví? Tohle vlády chtěly. Chtěli jste to všichni. Masový automobilismus je Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, nad jeho negativy všichni přivírali oči. Radši tu zrůdnost pořád dotujeme, aby ta hra na ekonomiku mohla pořád pokračovat. Jenže ono to jednou skončí. Masový automobilismus je zastaralý levicový výmysl, který s sebou nese ukrutné náklady, rozprostírané na všechny kolem. Jeho negativa nebyly nikdy pořádně vyřešeny a jakýkoli další vývoj už prakticky není možný. Je to slepá cesta dopravy, nehledě na to, že automobilismus je dnes spíše politický směr a způsob uspořádání společnosti než že by se jednalo o dopravní systém.

+3/−15
27.9.2015 8:57

T59o96m85á49š 58R17ů45ž35i88č19k27a 5918393138664

Nezapomněl jste si ráno vzít své prášky?

+3/−1
27.9.2015 9:45

R86a84d21e98k 28N73e51u26m60a85n84n 5162472538435

byl to včera hustej tak co?

teď jdeš spát a ještě jsi nám tady něco "napsal"?

+3/−1
27.9.2015 9:46

R23a24d71e46k 95N67e15u16m20a10n72n 5902782578745

hustej tah - samozřejmě

0/0
27.9.2015 11:23

M68a43r23t20i72n 66N86e48r30m28u42t 9467987638519

ne, akorát mu řízení moc nejde a má asfaltofobii, tak vztekle plive na všechno, co má volant

0/0
28.9.2015 20:16

V68l90a90d75i94m54í54r 42P44r60o80k74e20š 6364372945932

Páni, levicový výmysl. Já si teda pamatuju, že komunisti prosazovali hromadnou dopravu na úkor individuální - to byl levicový výmysl.

+4/0
27.9.2015 9:53

L51u90b52o71š 95U74l85r56i73c93h 5531140598674

"Masový automobilismus je zastaralý levicový výmysl, který s sebou nese ukrutné náklady, rozprostírané na všechny kolem."

Masový automobilizmus vymyslel pán Ford, o ňom ešte nikto nenapísal že bol levičák.;-D

+1/0
27.9.2015 10:11

P50a63v50e18l 80Ř25a83p12e29k 7352976619385

Pletete si automobil a automobilismus.

0/0
27.9.2015 11:21

M96i55r60o21s35l33a90v 54D56v91o55ř93á15k 9445110117115

Masová výroba umožnila masový automobilizmus.Neplete si nic. :-/

0/0
27.9.2015 12:07

J27i34ř12í 55K22o20c91u31r64e53k 6205664765408

To nách chcete říct že meiz automobilismem a automobilem neexistuje kauzalita?

0/0
27.9.2015 12:10

S95t62a67n30i23s14l21a57v 17R56o13s45e23c82k10ý 9785529311509

Zase dotace. Kdy top skončí? Co všechno si musíme z daní zaplatit? Nebylo by lepší místo toho snížit dluhy veřejných financí?

+6/−2
27.9.2015 8:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.