- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé, že národní vlády si taky kopnout do pilířů vlastní ekonomiky, trocha soudnosti by neškodila. Nějaké bububu je na místě, ale v tuto chvíli bych si další finanční náklady pro VW odpustil, Amerika jim pustí žilou dostatečně
Nejde o potrestani, ale o navraceni penez ziskanych podvodem. Amerika by nemela mit narok na udelovani neadekvatne vysoke pokuty. Spanelsko by z tech penez nedostalo nic.
Česká republika by zase mohla chtít vrátit celou Škoda Auto.... Nebo alespoň těch posledních 30 %.
Má to jisté nevýhody. Škoda Superb používá motory VW vyrobené v Györu v Maďarsku. Když tu škodovku znárorníme, co se asi stane? Správně. A nejenom motory z Györu. Jo, můžeme si ve Škodovce nechat výrobu Fabií a postupně nahrazovat západní tehcnologie technologiemi českými. Co třeba začít českou řídící jednotkou? Bosh by se mohl cukat dodávat ECU do kradené fabriky, protože zvenku to jako loupež vypadat bude. A tak podobně. Dalo by se říct, že globalizace byla logickým důsledkem rozsáhlého znárodňování. Baťa by byl žebrákem, nemít v Ardentině půl firmy.
Co se diví. Mě když trenér měří kolik mám v pase, tak taky vždycky trošku pupík zatáhnu.
Je mi úplně jedno, jaké mají auta dnes emise.
Jsou rozhodně na tom mnohem lépe než v minulosti. V porovnání s některými starými náklaďáky a autobusy jsou na tom velmi dobře.
Celá aféra je opět uměle vyvolaná. Jsou na tom naprosto stejně všechny automobilky.
Já osobně budu při kupování auta vždy preferovat koncern W.
Kupuji spotřebu, výkon a užitkový komfort.
U nás jsou normální poměry.Ale v západních zemích EU je křeč vyhovět výmyslům zelených a když alfa mařena řekne že emise budou tolik a tolik,snaží se všichni výrobci vyhovět.Německý autoklub ADAC udělal testy na vozech různých značek a zjistil,že Volkswagen má smůlu protože to na něj prasklo jako na prvního.
Tak hlavně že mají eurohujerové zase co řešit...
Prachy se hodí...jen si nejsem jistý jestli budou až tak radikální když VW řekne, že přestává Seat dotovat a ať si krachne ;)
Já se dívám na majitele vw grupu špatně stejně jak na ty co spalují v kamnech petky.
Inu podrezeme si tahouna ekonomiky, kratkodobe statni kasa vydělá pak může ty peníze pouzit na výplaty podpor v nezaměstnanosti. Brilantni
kdo lže ten krade. A u VW to bylo (je) jinak?
Já bych to nezkoušel, VW jim tu neschopnou fabriku taky může zavřít