Diskuze

Dodavatel softwaru varoval VW už před lety, píše německý tisk

Německý automobilový koncern Volkswagen byl již před lety varován před používáním softwaru, který umožňuje manipulace s emisními testy u naftových vozů. Informoval o tom v neděli německý tisk. Volkswagen tento týden přiznal, že takovýto software instaloval do zhruba 11 milionů aut v celém světě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Je to celý nějak podezřele jasný. VW se přizná, že to tam dal a je to. Já nevim. Kdybych měl k dispozici prachy jako VW tak bych upácel, že by eura stříkaly na všchny strany. Pořád by to ale bylo 100x levnější než se přiznat. Lidi by měli práci a byl by klid. Když máš prachy ututláš lecos.

0 0
možnosti
LP

A jak žijí ti, co měli odvahu říci pravdu již před mnoha lety? Jakou mají satisfakci, že nešířili lež?

0 0
možnosti
DP

Sou blbý, stačilo přece říct, že ho zapomněli odinstalovat ;-D

0 0
možnosti
KV

Chybí mi důležitá odpověď bez ní nemohu objekivně říci zda bych si VW jako značky i nadále vážil a zvažoval bych koupi či nikolv:

1. Jaké jsou tedy hodnoty emisí/ spotřeba vozu během podvodného testu

2. jaké josou hodnoty emeisí a spotřeba vozu reálně?

dokáže mi tohle někdo vysvětlit?

0 0
možnosti
Foto

Jde spíš o to jestli někomu stojíte za to a ne jestli to někdo dokáže:-)

0 0
možnosti
ZZ

Když Toyota prodávala ve svých autech elektronický pedál plynu , který zůstával zaseknutý , díky němuž zemřelo při dopravních nehodách několik desítek lidí , nezpůsobil takový poprask , jako emise , které ve své podstatě jsou nesmyslně nastaveny a jen pro určité odvětví.

Buď jsem ekolog a bojuji proti všem znečišťovatelům , letecká doprava , lodní doprava , továrnám , které nesplňují emise nebo jsem jen obyčejný pokrytec a chci vytřískat na kauze co nejvíc peněz.

0 0
možnosti
KV

trošku mimo mísu:

to že elekterický pedál zůstaval zaseknutý nebyl podvod ale systémová chyba. To že někdo vyorbí a dodává záměrně a ví o problému a neřešíjej už systémovou chybou nenazýváme ale hovoříme o lži a podvodech....

1 0
možnosti
VF

Aféra VW ukazuje přesnou podstatu nynějšího kapitalismu. 

Krást, lhát, podvádět.

Poctivý lidé jsou pro smích.

2 4
možnosti
JV

Naopak tato kauza ukazuje sílu kapitalismu , aneb pokud se na to přijde postavit se k tomu čelem , protože pokud vy se tato firma k tomu čelem nepostavila mohla by čelit krachu , víte pane a největší síla kapitalismu je v tom že i kdyby tato automobilka zkrachovala zase by se tak nic hrozného nestalo , protože kapitalismus je synonynum pro konkurenci , víme , ne jako socialismus kde byla jenom jedna automobilka a jedno auto , navíc sto let za opicema.;-)

4 0
možnosti
PS

O co přesně jde:

"As described in the NOV, a sophisticated software algorithm on certain Volkswagen vehicles detects when the car is undergoing official emissions testing, and turns full emissions controls on only during the test. The effectiveness of these vehicles’ pollution emissions control devices is greatly reduced during all normal driving situations. This results in cars that meet emissions standards in the laboratory or testing station, but during normal operation, emit nitrogen oxides, or NOx, at up to 40 times the standard. The software produced by Volkswagen is a “defeat device,” as defined by the Clean Air Act.

The Clean Air Act requires vehicle manufacturers to certify to EPA that their products will meet applicable federal emission standards to control air pollution, and every vehicle sold in the U.S. must be covered by an EPA-issued certificate of conformity. Motor vehicles equipped with defeat devices, which reduce the effectiveness of the emission control system during normal driving conditions, cannot be certified. By making and selling vehicles with defeat devices that allowed for higher levels of air emissions than were certified to EPA, Volkswagen violated two important provisions of the Clean Air Act."

http://yosemite.epa.gov/opa/admpress.nsf/bd4379a92ceceeac8525735900400c27/dfc8e33b5ab162b985257ec40057813b!OpenDocument

0 0
možnosti
JB

To by mně fakt zajímalo odkud jsou tyhlety zasvěcené zprávy a výzvy když od 1.9.2015 nové vozy s Euro5 již nedají registrovat, tak to je moc prima že je k tomu vyzvali ;)  Nikdy jsem nebyl na spiklenecké teorie ale fakt mám čím dál víc pocit že s námi někdo hraje. Zřejmě šéfové VW nezaplatili Bilderbergu 'členské příspěvky' tak se jim musí trochu pustit žilou...?

3 0
možnosti
MJ

Mně na tom celém přijde vtipné, že to odhalili Američani, známí ekologičtí aktivisté. :-)

2 0
možnosti
RA

Tak a je to tady. Doslechl jsem se, že VW snižuje cenu nových vozidel s naftovými motory na konečnou cenu 50 000 Kč. Jsem rád, že jsem se toho dožil, konečně si koupím poprvé v životě nové auto.:-)

0 0
možnosti
JP

J63a56n 24P51e42r72n16i74k

29. 9. 2015 11:17

No ale i za tech 50 to bude drahe, pokud Vam to neprojde STK ;-D

0 0
možnosti