- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prekvapuje me, jak se k tomu problemu stavi "zapadni a kapitalisticke" staty. Tak nejak levicove - ocurat, co se dat.
Spravny postup by byl rici, ze za techto podminek se to udelat neda a pohrozit zasadnim snizenim produkce, zdrazenim a propoustenim.
EU by pak rada limity upravila na realnou uroven.
Problém bude asi ten, že ostatní automobilky na rozdíl od VW ty podmínky splnily
svolávačka je krávovina na Ntou...tím škoda a další podvodníci jen dál přiznávají svůj podvod...to jako v Česaně mají správný SW...marnost nad marnost, ubohost nad ubohost....je vidět,že vedení je v rukou lidí, kterým jde jen o jejich vlastní blaho, aby korunky šestimístných řádů dorazily na účet, ale že u toho potápí dalších X tisíc lidí v závodě pracujících,jim je u řit... učebnicový příklad chování manažerů...chce se mi zvracet
Vám se chce zvracet z toho, že se někdo ve vedení velkého podniku konečně zachoval morálně a svou vinu přiznal? Hmmm ....
Svolávačka je totální zbytečnost. Ztrácet čas a nechat si rýpat do auta jen proto, aby mělo nižší emise při měření ala homologace, které žádné auto v provozu stejně nikdy nezažije, to je opravdu chytrý nápad
Myslím, že to máte opačně. Jde o to aby mělo nízké emise NOx na silnici. Při homologaci už je nízké má.
Určitě bych si ten ECO upgrade nechal do auta dobrovolně nahrát
Obzvast, kdyz jste DPF davno z auta vymlatil, ze?
Že svolává Škoda do servsu je skvělé, ale to už vědí, jak to opravit tak aby motor splňoval normu?
Buď tam dají software splňující normu uvedenou v techničáku a pak to pojede max. 80 a z nuly na 80 se to rozjede za týden nebo tam nechají ten svůj a do techničáku napíšou Euro 1.
Líbí se mi, jak tu řada lidí píše "pseudokauza". Nikdo se ale nepozastavuje nad tím, že po světě jezdí přes 12 milionů aut, které nesplňují podmínky pro homologaci na Euro 5 a nemají v tom případě na silnici vůbec co dělat. Proto to není pseudokauza. Boj s CO2 je vcelku nesmysl. Co nespálíme my, spálí v honbě za levnou energií někdo jiný. Ale boj proti oxidům dusíku má smysl. V těle mají kumulativní účinek a pokud někdo pouze v zájmu zisku podváděl a prodal 12 milionů aut, která produkují až 40x více emisí oxidů dusíku, než povolují normy, pak to pseudokauza. Pak je nechutný podvod, za který by se mělo v kapsy VW odsypat pořádné množství €.
Správně by všem těm autům měla být odebrána homologace a v podstatě nejsou dle platných norem způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích. V EU se toho asi nedočkáme, ale co když tahle myšlenka napadne někoho v USA a požene to k soudu? Můžeme se dočkat situace, že třeba v USA bude skutečně vozům s tímto motorem zakázán provoz. Co na to pak řekne asi majitel toho vozu? Bude pořád spokojený a tvrdit, že je to pseudokauza?
No pseudokauza to nebude, a já se taky ptám, jak to bude. Protože jsem si zaplatil za auto, které má splňovat určité podmínky a buď budu plnit Euro 5, nebo budu mít auto s v TP deklarovaným výkonem. Obojí nepůjde, protože jinak by tam ten SW neinstalovali.
A jak to tedy bude?
Pozvou mne do servisu, odstraní "škodlivý" SW a bude hotovo? A jak to bude vypadat, až přijedu na TK a nesplním emise, neboť už nebudu mít onen SW, který to před tím u motoru, který nebyl schopen dané emisní limity plnit "očůral a vše bylo OK. Nebo mi Škodovka upraví SW v řídící jednotce, budu plnit emisní limity, ale budu mít snížený výkon motoru? Ať mi netvrdí, že to odstraní bez vlivu na výkon motoru, to by to tam dávat nemuseli. Já nechci mít snížený výkon, já si vybral auto s výkonem motoru, který mám zapsaný v techničáku, a taky jsem si ho zaplatil.
Koupil jste si německý lidový vůz? Koupil. Tak máte smůlu.
Nafouknutá bublina. Diesel měl vždy horší spalování a VW nikoho nepodvedl. Prostě to jen elektronicky upravil tak, aby ta auta prošla emisními zkouškami. Nikoho nijak neokradl ani nepoškodil. Navíc to samé dělají všichni ostatní do jednoho.
Skutečnost horšího spalování nikoho neopravňuje aby podváděl a lhal. Nepoškodili? Vždyť to svinstvo musíme všichni povinně dýchat, i Vy.
Za tohle muze jen skupina ubohejch nenazrancu.....dobre jim hajzlum....pozavirat...vyhodit....
myslíte odborové předáky a dělníky v automobilkách předpokládám
No a co s tím budou dělat ? Zakáží jim vjezd do nízkoemisních zon ?
Dostanou do techničáku Euro 1 a majitelé si v ČR doplatí ekologickou daň.