- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud by totálně přemrštěná cena AUDI klesla na 1/3, a to SW kurvítko zmizelo, tak bych si ho snad i pořídil.
Jestli kvůli jedné montovně zkrachuje celá ekonomika, tak potom pánbů s náma
Maďaři mají alespoň ještě tu kukuřici.
Porad nejak nechapu, jak se na ekonomice muze nejak zasadneji projevit vada vyrobku ktery uz se nevyrabi? Vsichni (asi pro jistotu?) mlzi s dopady na urovni statisticke chyby, ale o konkretnich duvodech porad ticho po pesine
Jak tak na to koukám, cenu akcií a společnosti vytváří z největší míry panika a strach. Pokud by se lidé nebáli blbostí, asi by nebylo lidstvo lidstvem. Auta VW jsou v zásadě pořád stejná, jenom se nebude vyrábět motor, jehož vývoj stál tolik, že ho nemohli vyhodit rovnou na papíře, ale udělali si tím ostudu. Právě kvůli jejich mizernému TDI, který vykazoval nejlepší hodnoty na papíře, si lidé VW nekupovali. Upřímě řečeno, o VW nyní budu uvažovat více, než před skandálem. Myslím, že ale zůstanu dále u jiného auta, které je v zásadě papírově stejné, ale nekrade se a je bezporuchové.
Podle mne se bude motor vyrabet dal - konstrukce je vicemene stejna, lisi se predevsim software.
No to jsou zase novinářské kachny...!
Novináři, nezapoměli jste na urchlíky???
Je vidět že stačí nová kauza a už se starší věci hážou za hlavu..
No a co že Maďarsko vyrobilo x motorů?! Jde přece o jejich řídící jednotky. Nebo spíše sotware v nich.
Přesně tak,přeci vyrábějí to,co jim nařídila firma
Negativní dopad to mít může, ale v ekonomice postavené na subdodávkách dle cizí dokumentace má negativní dopad i tvrdá stolice šéfa zahraničního majitele
USA nemají prach, EU nemá prachy, tak je potřeba řádně podojit toho, kdo je má. Jednou je to Microsoft, jednou Google, VW aa jiné firmy. Jinak moc nechápu Německou vládu, čekal bych, že se za VW trochu postaví, respektive ho hned nepochopí, výzvě ke klidu a vyšetření bez emocí.