- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Využít to dokáže ten, kdo ví přesně, co chce, kdo má jasnou vizi, kdo se nebojí komunikova se svými zákazníky - a hlavně kdo zvládá i krizovou komunikaci, protože ne všechny příspěvky bývají kladné. Takovým lidem to přinese opravdu hodně. Pro ty je facebook doslova zbraní hromadného ničení v dobrém smyslu oslovení nových zákazníků. Pro ostatní, kteří se chovají jako dinosauři a nerozumí tomu je to neuchopitelné, nepochopitelné a zbytečné.
Je to hlavně o komunikaci a o ochotě naučit se nové věci a využít je. O ničem jiném. A facebook je pro toto naprosto perfektní platforma.
Tady by se už měla začít spousta přispěvatelů začít léčit. Tím myslím ty kteří téměř za každým článkem vidí reklamu-
Kamila Burešová si koukám opatřila slušnou flákačskou židli na čsú. Není nad to celý den oblejzat fejsbůk za státní love.
Nikde nevidim velkymi pismeny napsano, ze to je REKLAMA !
nepatri to nahodou pod komercni sdeleni/reklama ?
Myslím si že ne, vždyť se nepíše o konkrétních firmách... Přijde mi to to samé, jako kdyby před 20 roky vyšel článek, kolik firem volá s Eurotelem, v té době specifické, dnes to samé...