Diskuze

České firmy posilují na Facebooku. Bodují hlavně cestovky a média

Tuzemské firmy si začínají uvědomovat, jak důležité je existovat i na sociálních sítích. Počet společností, které si loni na některé z nich - zejména na Facebooku - zřídily profil, stoupl meziročně zhruba z patnácti na dvacet dva procent. Nejvíce jsou na Facebooku vidět cestovky, média nebo telekomunikace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BR

Využít to dokáže ten, kdo ví přesně, co chce, kdo má jasnou vizi, kdo se nebojí komunikova se svými zákazníky - a hlavně kdo zvládá i krizovou komunikaci, protože ne všechny příspěvky bývají kladné. Takovým lidem to přinese opravdu hodně. Pro ty je facebook doslova zbraní hromadného ničení v dobrém smyslu oslovení nových zákazníků. Pro ostatní, kteří se chovají jako dinosauři a nerozumí tomu je to neuchopitelné, nepochopitelné a zbytečné. 

Je to hlavně o komunikaci a o ochotě naučit se nové věci a využít je. O ničem jiném. A facebook je pro toto naprosto perfektní platforma.

2 0
možnosti
Foto

Tady by se už měla začít spousta přispěvatelů začít léčit. Tím myslím ty kteří téměř za každým článkem vidí reklamu-

0 0
možnosti
BP

B98e41n 25P70a83v95k57a

30. 9. 2015 8:59

Kamila Burešová si koukám opatřila slušnou flákačskou židli na čsú. Není nad to celý den oblejzat fejsbůk za státní love.

0 0
možnosti
AP

Nikde nevidim velkymi pismeny napsano, ze to je REKLAMA !

0 1
možnosti

A70l30a44n 13Ř87e60p54k43a

30. 9. 2015 8:44

A proč by to měla být reklama? :-P

0 0
možnosti
GK

nepatri to nahodou pod komercni sdeleni/reklama ?

0 1
možnosti
PB

Myslím si že ne, vždyť se nepíše o konkrétních firmách... Přijde mi to to samé, jako kdyby před 20 roky vyšel článek, kolik firem volá s Eurotelem, v té době specifické, dnes to samé...

1 0
možnosti