- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Těžký úkol pro VW - přesvědčit zákazníky, aby do servisu přijeli. Pokud nepomůže stát tím, že zakáže provozovat vozy, které neprošly svolávačkou.
Ztratí tu výhodu vůči konkurenci, kterou však získal podvodem. Všude se vychvalovaly Tédéíčka, jak skvěle jedou a spotřeba 5 litrů - však je jasný, proč na ně konkurenti nestačili, protože nepodváděli.
Bejt zákazníkem tak na to svolání nejdu ani za zlatý prase. Přepíšou vám SW v řídicí jednotce motoru a bude to žrát víc a dynamika bude horší.
Tak na jednu stranu vam vadi, ze podle vas ziskali neco podvodem vuci jinym, coz neni sice prokazano, ale budiz a vadi vam tdi. Kdyz byste to auto mel, tak nepujdete, protoze najednou je vam dobre, ze to tdi zere 5 litru a ze toho je dosazeno vuci ostatnim podle vas podvodem. Jste dobrej .]
Na celou aféru doplatí akorát zákazníci, kteří si za auta opět připlatí a ekologická auta stejně jezdit nadále nebudou.
Tak jsem zvědavý, kolik VW na té aféře tratí. Nakonec ho ekoteroristi dobře potopili. Celé nesmyslné testy emisí naprosto neodpovídající reálnému provozu jsou beztak zbytečná a oprudní šaškárna, kde se podvádí už desítky let, co první emisní omezení přišly v platnost.
Četl jsem, že motory vybavené AdBlue podváděli tak, že v reálném provozu dávaly daleko menší dávky než při testech - tam bude náprava snadná, úprava SW - jen řidič bude muset do malé nádržky daleko častěji než dnes dolévat AdBue.
Zrejme tak. Znamena to, ze to bude druhy podvod, tentokrat na zakaznikovi, co si auto koupil.
Měl by se především upravit způsob emisních zkoušek, aby více odpovídal reálným podmínkám, následně upravit příslušné emisní normy. Při návrhu emisních norem by se měl brát zřetel na dostupné technologie, tedy dostupné z hlediska financí, bezpečnost, komfortu a samozřejmě fyziky. A samozřejmě by se měly zrušit flotilové emise.
Upřímně , nové auto jsem kupoval minulý rok , a když jsem přemýšlel jestli jít do nafty a nebo do benzínu , nakonec rozhodl pohled na diesely které po akceleraci prakticky nebyly v tom dýmu a smradu vidět , tak že jsem jednoznačně šel do 1,4 Tsi . A bohužel je vidět že jsem se rozhodl správně.
Než se ti to TSI vysype. U VW je to prašť jako uhoď.
Německo vyzývá k rychlému zrušení sankcí proti Rusku.http://www.welt.de/politik/deutschland/article146952409/SPD-Politiker-wollen-Sanktionen-gegen-Putin-beenden.html?wtrid=socialmedia.socialflow....socialflow_twitter
to je jednoduchy, jak to upravi:
OLD:
if (NEDC_active) {
loadMap(NEDC_optim);
} else {
loadMap(normal);
}
NEW:
loadMap(normal);
a je to ... jakypak 6.5 miliardy ...
Jen aby. Když budou chtít dodržet tu slibovanou a naměřenou ekologickou zátěž, bude to spíš permanentně
loadMap(NEDC_optim);
:-)
Čili auto sice moc nepojede, ale bude těžce ekologické.
Docela by mě zajímalo, jak toho chtějí dosáhnout. Spousta těch aut už je starších, takže nejezdí du autorizovaných servisů.
V Česku toho nedosáhnou. Já kdybych neprošel technickou, tak musím do autorizovaného servisu.