Diskuze

Volkswagen upraví všech 11 milionů aut, které podvádějí s emisemi

Koncern Volkswagen upraví všech 11 milionů aut, které mají nainstalovaný software umožňující manipulovat s emisními zkouškami. V nadcházejících dnech o tom bude informovat všechny dotčené zákazníky, sdělil v úterý nový šéf automobilky Matthias Müller. VW tím hodlá napravit pošramocenou pověst.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J48a45n 23V50e80l29i26z

30. 9. 2015 18:19

Těžký úkol pro VW - přesvědčit zákazníky, aby do servisu přijeli. Pokud nepomůže stát tím, že zakáže provozovat vozy, které neprošly svolávačkou.

0 0
možnosti

Ztratí tu výhodu vůči konkurenci, kterou však získal podvodem. Všude se vychvalovaly Tédéíčka, jak skvěle jedou a spotřeba 5 litrů - však je jasný, proč na ně konkurenti nestačili, protože nepodváděli.

Bejt zákazníkem tak na to svolání nejdu ani za zlatý prase. Přepíšou vám SW v řídicí jednotce motoru a bude to žrát víc a dynamika bude horší.

1 0
možnosti

Tak na jednu stranu vam vadi, ze podle vas ziskali neco podvodem vuci jinym, coz neni sice prokazano, ale budiz a vadi vam tdi. Kdyz byste to auto mel, tak nepujdete, protoze najednou je vam dobre, ze to tdi zere 5 litru a ze toho je dosazeno vuci ostatnim podle vas podvodem. Jste dobrej .]

0 1
možnosti

J61a98n 31L87i25b91i54c65h

30. 9. 2015 12:32

Na celou aféru doplatí akorát zákazníci, kteří si za auta opět připlatí a ekologická auta stejně jezdit nadále nebudou.

2 0
možnosti

J77a68n 21L85i55b43i35c71h

30. 9. 2015 12:31

Tak jsem zvědavý, kolik VW na té aféře tratí. Nakonec ho ekoteroristi dobře potopili. Celé nesmyslné testy emisí naprosto neodpovídající reálnému provozu jsou beztak zbytečná a oprudní šaškárna, kde se podvádí už desítky let, co první emisní omezení přišly v platnost.

0 1
možnosti

J66a96n 49N27o53v75á66k

29. 9. 2015 20:35

Četl jsem, že motory vybavené AdBlue podváděli tak, že v reálném provozu dávaly daleko menší dávky než při testech - tam bude náprava snadná, úprava SW - jen řidič bude muset do malé nádržky daleko častěji než dnes dolévat AdBue.

1 0
možnosti

Zrejme tak. Znamena to, ze to bude druhy podvod, tentokrat na zakaznikovi, co si auto koupil.

0 0
možnosti

Měl by se především upravit způsob emisních zkoušek, aby více odpovídal reálným podmínkám, následně upravit příslušné emisní normy. Při návrhu emisních norem by se měl brát zřetel na dostupné technologie, tedy dostupné z hlediska financí, bezpečnost, komfortu a samozřejmě fyziky. A samozřejmě by se měly zrušit flotilové emise.

0 1
možnosti

Upřímně , nové auto jsem kupoval minulý rok , a když jsem přemýšlel jestli jít do nafty a nebo do benzínu , nakonec rozhodl pohled na diesely které po akceleraci prakticky nebyly v tom dýmu a smradu vidět , tak že jsem jednoznačně šel do 1,4 Tsi .  A bohužel je vidět že jsem se rozhodl správně.

0 1
možnosti

Než se ti to TSI vysype. U VW je to prašť jako uhoď.

3 0
možnosti

to je jednoduchy, jak to upravi:

OLD:

if (NEDC_active) {

   loadMap(NEDC_optim);

} else {

   loadMap(normal);

}

NEW:

loadMap(normal);

a je to ... jakypak 6.5 miliardy ...

0 0
možnosti

Jen aby. Když budou chtít dodržet tu slibovanou a naměřenou ekologickou zátěž, bude to spíš permanentně

loadMap(NEDC_optim);

:-)

Čili auto sice moc nepojede, ale bude těžce ekologické.

3 0
možnosti

Docela by mě zajímalo, jak toho chtějí dosáhnout. Spousta těch aut už je starších, takže nejezdí du autorizovaných servisů.

1 0
možnosti

J95a73n 61J59a20n65e53č23e78k

29. 9. 2015 16:56

V Česku toho nedosáhnou. Já kdybych neprošel technickou, tak musím do autorizovaného servisu.

0 0
možnosti