Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kultovní reklamy: Kluk upil plzeň ze džbánku, ČT spot nechtěla vysílat

Pro někoho nemravná, pro jiného geniálně odvyprávěná a natočená. První porevoluční reklama na značku Pilsner Urquell „Smetana mé vlasti“ přiblížila příběh plzeňského piva a s přiměřenou dávkou vtipu i českou náturu. Pro pivo do džbánku utíká ulicemi kluk a před cestou domů si nezapomene upít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a98r37o75s19l28a43v 94J42a59n18s24a 9697583623168

Vy jste viděli někoho, kdo má nalité plzeňské, že by třískal s půllitrem až mu polovina obsahu vyletí?

+1/0
14.10.2015 18:02
Foto

K29a35r22e40l 94S84e58i33d12l 8669775930118

Vzpomínka na dětství...;-)

0/0
7.10.2015 18:52

I11v75a74n 49M11i47n18á95ř 7152334507491

Je neuvěřitelné, jaké hlupácké "korektnosti" jsou používány jako argument proti - doslova a pouze - laskavému vtipu !? Jako kluci a holky chodící svým tátům pro pivo jsme samozřejmě - upíjeli všichni !!!

+6/0
7.10.2015 13:42

T16o92m25á68š 54T95a81t69í29č85e41k 5400692370768

Tato "korektnost" je podmnožina pokrytectví. Víme, kde se těmto fenoménům daří nejlépe. :-/

+1/0
7.10.2015 19:19

M79i11c63h78a32e57l 46N19o56s51e45k 9752570608392

No...tak v tý době byla Plzeň ještě Plzní...Reklama je pěkná, to ano, ale chtělo by to dnes reklamu na kvalitní pivo a ne na žádné euronáhražky. A jediný pivovar a kvalitní pivo, co nám zbylo, je Budweiser Budvar, n.p. ;-)

0/−2
1.10.2015 23:59

V54l85a20s92t85i88m52i98l 60S26v71o11b85o42d31a 7773668415274

Pilsner.... to ještě někdo pije? ;-D No asi jo, když si tu chca**u dovolí v krámě prodávat za 24 Kč, přičemž kvalitnější pivo už se dá sehnat i za polovinu :-).

+3/−14
30.9.2015 21:55

T32o63m74a62s 23N72o35v90y 7618896318

kto by dnes zaplatil 1,5minut ovu reklamu?

Inak je fakt ze dnes v Kanade alebo severskych statoch by kluk mohol skoncit prec z rodiny

+1/−1
30.9.2015 20:47

B48o45h59u71m44í94r 64V22o75s46á35h25l52o 5848452678927

Kdo neupíjel, ať hodí kamenem....  Dneska se džbánkem pro točené chodí málokdo

+10/0
30.9.2015 19:48

J19i95ř34í 72K74r70á28t18k75ý 3290782744

Dnes se chodí s PETkou;-D

+1/0
1.10.2015 10:23

P63e34t77r 45N47e53c45h19a34n51i98c38k31ý 7803556878670

V tomhle byla ta devadesátá léta tak krásná. Už svoboda, možnost cestovat, říkat si co chcem a bez všemožných hyperkorektních patolízalů Rv

+32/0
30.9.2015 19:40

A20n49d46r36e10j 75R18u15š85č80á51k 6507757194324

Moje řeč.

0/0
9.10.2015 14:57

M88i51l57a37d58a 94V72i19l81í42m25k72o58v80á 6374656467756

Mně zas přijde hloupá reklama na akci v jednom marketu,kde malé dítě rozbíjí hrníčky a talíře a rodiče se tomu smějí.

+9/0
30.9.2015 17:49

I19g47o96r 97S29v74a65t67o94s 8105278447425

Pekny: jen to bouchani pullitrem, kdy pulka obsahu vystrikne a pritukavani dedku s obrovskym "splouchem".... a pak ta slecna sladkova s vlasama, co ji padaji do tanku s pivem....

+4/0
30.9.2015 17:34

B25r46u22n57o 78S39t79e77h45l30í97k 6884975512799

Taky jsem upíjel, když jsem chodil pro pivo....

+13/0
30.9.2015 17:32

J44a94r13o47m36í76r 26K38r93á33l 4140809284209

A kdo ne ? :-)

0/0
2.10.2015 19:59

M97i74r88o16s76l57a76v 57P63a91v32l31í39č95e88k 9279677492963

Mně se ta reklama moc líbí. Možná nejlepší, jakou jsem viděl. Je dojemná a poetická. A k tomu ten Vyšehrad. Nádhera. Jako bych viděl sám sebe jako dítě.

+10/0
30.9.2015 17:19

M29i46r96o21s28l92a61v 79Š50i19m20k52o 7625623482505

To ale ještě měla Plzeň 12°, 5,1 % alkoholu a když se natočil půllitr, byl plný pěny a došla... Dneska je to slabá jedenáctka :-/

0/−3
30.9.2015 17:16

J95a92n 17J78e40ž81e69k 3151955697775

Jo, tak to se dost pleteš. Začátkem devadesátých let měl Prazdroj 12° 3,1% hmotnostních alkoholu, což odpovídá cca 4% objemových. (důkaz třeba zde: http://hospody.koldak.com/sbirky2/etikety/prazdroj/pp6001990.jpg )

Dnes má 4,4% objemových, čili má více alkoholu než dřív. Ano, jiné dvanáctky mají i přes 5% objemových alkoholu...

+10/0
30.9.2015 18:03

M98a68r73t12i11n 82J50i32r31o79u16s49e19k 7566205795468

Já bych řekl, že důležité vypadlo: MIN 3,1%. Nesmělo mít míň než to uvedené na etiketě, nicméně to neznamenalo, že nemůže mít víc. Aspoň mě se nezdálo, že bych se před 25 lety po stejném počtu piv méně motal. ;-D

0/0
8.10.2015 14:48

L44u98d70ě50k 87R85á78j73e15c86k57ý 7778507130134

Ono se tam ale o moc víc nedávalo, to není praktické. Důležité bylo držet jen to minimum (což se kontrolovalo ve várkách, a to se dneska kontroluje taky).

0/0
14.10.2015 16:02

J49a61r78o19s45l22a49v 74K62o93m73o48s94n20ý 6656561193114

Reklamní spot beze sporu perfektní. Blbost ČT nezná mezí, hlavně, že debilní reklamy na různé půjčky od XS, až po Japan, s tím  možné zadlužování občanů jsou pro ČT košer.

+5/0
30.9.2015 17:10

J63i65ř86í 23E67r29b31e39n 1133394426627

Pláčete hezky, matko, ale na špatném hrobě: ta reklama je téměř čtvrtstoletí stará...

+3/0
30.9.2015 20:41

J45a52r16o10s61l60a77v 68K76o43m94o46s91n40ý 6526731383984

Nebýt Vás určitě bych to nevěděl, Pouze porovnávám

+2/0
30.9.2015 22:07

H52a92n82a 39B55í91z46o91v52á 1762546782344

Nevím, jak byste, pane Bystrove, pochodil s řečičkami o mravokárcích třeba u takového docenta Skály. V jednom z neprochlastanějších států světa se stoupajícím počtem závislých na alkoholu se vaše slova obzvláště skvějí.

+1/−11
30.9.2015 16:56
Foto

P35a17v43e71l 44N45e64t77o13l20i66c94k63ý 3130361459970

To právě přináší překorektnělá doba. Spirit se hledá ve špiritusu, vědomí se mění pomocí narkotik.

+2/0
30.9.2015 17:07

P51e86t43r 65N47o11v20o71t23n16y 1561680761

To je nějakej klon Nešpora?

0/0
30.9.2015 19:35

Š47t23ě83p96á12n 93F24r85a72n48c12l 8914199304480

Spíš naopak - Skála byl Nešporův učitel.

+1/0
30.9.2015 22:19

V93í89t 24B42r81z84o80b90o75h97a89t19ý 7900832103781

Jenomže si uvědomte, že problémem není kluk v reklamě co si upije ze džbánu, ale systém, který dovolí pivo vyrobit a mít na něj reklamu.  Je pokrytecké jednu reklamu na pivo bez okolků vysílat a k druhé se kriticky stavět, jedná se pořád o ten stejný produkt.

0/0
16.10.2015 14:58

M27a75r92i48e 53V88a16š44í58č96k83o67v89á 3401713332258

Nevím, takové to upíjení je zde asi tradicí. Spíš mi vadí ta reklama s brambůrkama, jak kluk nechce mamince ani nabídnout, sama musí málem způsobit nehodu, aby si kousla. Tak sorry, je to sice reklama, ale takovej fracek to je. Hlavně, že máma zaplatí... a nakonec si ani nekousne...

+5/0
30.9.2015 16:42

B47o32ř20i24v47o47j 38P53e32t68r63o30v18s42k93ý 2964503225823

všichni alkoholici začali obyčejným pivem. Dnes, aby si pivovary získaly celoživotního zákazníka, tak vymyslely chyták "ovocná piva" s 2% alkoholu. Speciálně určené pro mládež, které klasické pivo chutná ještě příliš hořce. Sladká (ovocná piva) mají chuť limonády. Mládež si tak nenápadně zvyká na chuť piva - a je jen otázkou času, kdy na opravdové plně přejde. Nejjistější zákazník byznisu lihovarů - ten, kdo začně pít jíž v ranném věku. A tato reklama to roztomilým a nevinným způsobem záludně podporuje. A naivní diváci si s dětinskou prostoduchostí  myslí - ale to je hezké a milé, jak si ten chlapeček tajně upil.

+2/−19
30.9.2015 16:36

P28e46t47r 25N72o48v49o42t41n91y 1831400481

A všichni, co pili vodu, umřeli.

+5/0
30.9.2015 19:36

T91o34m32á93š 68P16e93c60h54a26n42e73c 5689965306530

Tak to je snůška pi*ovin jaké jsem v životě snad neslyšel ... Hlavně, že ty si Bořku s dětinskou a poněkud připitomnělou prostoduchostí a naivitou myslíš, že když "mládež" do osmnácti let neochutná alkohol, v osmnácti si řekni "neměl jsem to doposud, nebudu to mít nikdy" a že ten, kdo si ve dvanácti upije piva ze dna skleničky nebo si dá v šestnácti ovocné "pivo", bude navěky žít v područí démona alkoholu ... Až vyrosteš a začneš přemýšlet, možná Bořku přijdeš na spoustu faktorů, které na tohle mají daleko daleko větší vliv ... ( poradím ti, rodina, výchova, sociální poměry, inteligence, okolí ... každá z těchto věcí má na člověka a jeho vztah k alkoholu daleko větší vliv než to tvoje ovocné pivo ...)

+7/0
30.9.2015 20:17
Foto

K61a98r35e20l 62S89e30i49d80l 8979415290118

To měla být ironie, že?;-)

0/0
7.10.2015 18:56

J89a38n 58F30i24a87l75a 7494207655129

ČT nechce vysílat ani pravdu o migrantech.

+5/−3
30.9.2015 16:29

R29a57d94e52k 77D18o78l87e93ž25a98l 2279243430270

Tohle mi připomnělo, jak hrozný byly reklamy na začátku devadesátých let. Než se to naučili lidi točit. Vyčnívaly z nich jen ty Svěrákovy, Lanza a Mazda (motor, co neslyšíte). Jinak to bylo utrpení.

0/0
30.9.2015 16:16

M48i72r33e67k 58K52o13v39a14c44i44k 5421491951397

Nejlepší reklamy v tý době byly v Český sodě :-)

+6/0
30.9.2015 16:52

J24i12r78k21a 31H85o49n19c83ů 2784774821338

Třeba Ariec ...

+2/0
30.9.2015 17:40

L57i22b29o79r 42T29y71m76e31š 8945328837799

Nebo tvor, Mattoni,  rwe atd:-)R^

0/0
30.9.2015 21:43

O84n70d83ř28e64j 75V57e88s79e63l84ý 7749477861339

Ty voe, my žijeme v opravdu uhozený době, když se zamyslíte. Já se vždycky divil, že třeba ve středověku měli různí potulní kazatelé takový vliv. Proč jim sakra ty lidi věřili?  A podívejte dnes. Už to sice nejsou křesťanští fanatikové, v Boha se už nevěří, ale zase tu máme kazatele dobra. Ti vždycky vědí, co je pro mě nejlepší. To je zajímavý. Já to nevím, tak tu mám tyhle dobroprdy, aby mě vždy přivedli na správnou cestu. Já bych blil, přátelé. Oni vědí, kam mám nebo nemám jezdit autem, kdy je pro mě lepší jíst tohle a pak zas tamto, jestli můžu nebo nemůžu kouřit, koho mám mít rád, co mám říkat, co naopak říkat nemám, jak mám vychovávat děti..no, už jen ten výčet je k pláči. Co kdyby se, kua, raději staral každý více sám o sebe?

+20/−1
30.9.2015 16:07

M70i54l56o36š 66S62e29t30í65k 3669589254470

No jo, ale čím by se ta kvanta chytrolínů, co rozhodují o nás bez nás, živila?

+4/0
30.9.2015 17:05

P27e93t32r 45O90u59z19k28ý 8232612934962

R^R^R^R^R^

+1/0
30.9.2015 17:26

L97u61b73o92š 64M13a83š39í90n 9229466307838

Všichni kluci co chodili se džbánkem pro pivo upíjeli.

+16/0
30.9.2015 16:04

F95r55a24n26t37i90s97e22k 37L68i24s96k36a 8585981683388

ja ne, mne nechutnalo. zato ted bych si jedno oroseny dal s chuti. ta reklama funguje! :-)

+1/0
30.9.2015 16:11

E48v18a 64R76o56c44c16o 6688700689599

Nejen kluci ;-)

+1/0
1.10.2015 11:46

J63i73ř34í 39G28a61b60r67i95e81l 8922760964507

Nepijte alkohol. Následky vidíme denně v televizi. Já jsem přestal pít v 18, kdy mě ho zákon zlegalizoval a já zjistil, že již nemám důvod se opíjet. Poslední delirium bylo po maturitě a promoci jsem již oslavil slušně.;-D;-D;-D Některé věci by se prostě dělat neměly, ale dnešní mánie je také škodlivá. Policajti honí rodiče 17ti letého mladistvého, že ho chytili při pití piva, ale že jim okolo spousta dalších kouří marjánku jim nevadí. Když nám bylo 16, tak nám po hokeji koupil grog náš profesor. Dokážu si představit, co by  z toho dnes bylo za aféru. Pili jsme denně, všichni máme vysokou z doby, kdy to slovo ještě něco znamenalo, a alkoholikem není nikdo.:-)

+8/0
30.9.2015 16:00

J83a45n 46B11a66r90t56u70š76k25a 7196711841363

Je jenom na nás dát najevo těm "hlasatelům korektnosti" že jsou určité hranice kdy oni ohrožují nás :-P

+10/0
30.9.2015 15:49

H26e75l17e71n24a 50Č77í31ž10k52o38v75á 9941351442988

Nevím, jestli je tato reklama "symfonií", či zda jí přiřknout jakýkoli jiný poetický superlativ, ale příčetného člověka by pobouřit neměla. Poznámka o dnešní "překorektnělé atmosféře" zcela namístě. Na jedné straně děláme z komárů velbloudy, na druhé straně odmítáme vidět skutečné velbloudy.

+37/0
30.9.2015 15:38

J29a56r13d19a 60F62a23r90s72k27ý 6755283

Reklamy na chast plné obrazovky a moralisti se opět našli. Otevřená tělá, kulky v hlavě a sex běžně v TV dopo i odpo a hle toto brutálně ničí morálku.

+3/0
30.9.2015 15:31

L36u32c72i37a15n 89P90a80p71a30z91i69a34n 5184377731865

Škoda jen, že pokles životní úrovně zapřičinil, že dnešní generace téměř nezná, co je to zajít pro čepované pivo do džbánu. Skutečně smutné ohlédnutí, co bylo dříve samozřejmostí, ještě na začátku 90, let a dnešní současnost, kdy džbán je prázný, bez čepovaného piva.A k tomu zákazy nalévat pivo do džbánu malým dětem umocńuje mizérii a pokrytectví nové doby. Tuto reklamu by měly znovu dávat nejen v televizi.

+10/−11
30.9.2015 15:26

R25a22d34i70m 33Z85e42h76e58r 3914270553601

Když jsem chodil tátovi v sedmdesátých letech pro tři piva, donesl jsem vždycky dvě až dvě a půl. Táta dělal, že to nepozná.

+13/0
30.9.2015 15:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.