- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je smutné když Čína musí zachraňovat firmu která reprezentuje jediný pořádny průmysl co v EU zůstal.
Bože, to je zase blábol. Jen za Německo jmenuji: BMW, Daimler, Siemens, Thyssen Krupp, Liebherr, Bosch, Krupp, Kuka, BASF, Continental atd.
Mimochodem např. Bayer má stejnou tržní kapitalizaci jako celý VW.
V Číně nesmí být naftové motory v osobních autech, pouze v nákladních. Ve hře je i zakázka na desetitisíce automobilů pro obnovu TAXI.
To mi nějak smrdí, že by si China lidi zachraňovali cizí firmu? jestli pak to není tak, že přes XY firem VW už dávno China vlastní?:-)
a ještě dodejme že američani nikdy nebyly na měsíci
To je pro VW nepochybně dobrá zpráva ! Jistá zpráva i pro nás - A jak to dokázali, bez Miloše Zemana !? ...