Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Továrna Volkswagenu ruší směnu. Automobilka přestala nabírat lidi

Továrna německé automobilky Volkswagen v dolnosaském Salzgitteru, která je hlavní výrobnou motorů společnosti, ruší s ohledem na vývoj skandálu s emisemi zvláštní směnu. Společnost ve středu také oznámila, že její finanční divize pozastavila přijímání nových zaměstnanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V72l92a56s69t50i54m49i71l 82B70e42d27n83á26ř 3903782495866

KOMU TOHLE POMŮŽE?

0/0
1.10.2015 10:47

M74i16l39o68š 61K34o65v87a48č 7865988476140

VW skončí jako Baumax

0/−2
1.10.2015 9:07

J50a20r47d66a 17S83o51k75o65l 1826938851541

Je to jen o nastavení metody testování takže ten údajný podvod je jen důsledek tohoto paskvilu.

0/0
1.10.2015 6:41

K86a66r63e41l 32J12a15n13í90k 9108372135404

ještě aby změnou prošla i EK, která u zrodu celého podvodu stála:

http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-regulaci-ktera-tesi-kreml

0/0
1.10.2015 2:23

Z32d13e61n16e61k 71Š44i66t91i16n46a 2593828940975

To je vše účelově vytažené USA. Konkurenční boj - automobilky Ameriky dlouhodobě krachují.

+4/−1
30.9.2015 23:29

P21a18v33e44l 82Z17a47j97í34č16e63k 8964420106580

tak hlavne v americe nikoho nafta koncernu az tak moc asi nezajima dle prodeju... navic maji jednotne normy pro vsechny motory coz pritezuje dieslum, nemaji zvyhodnenou naftu coz taky pritezuje a take maji v nekterych statech o dost prisnejsi normy nez eu

0/0
30.9.2015 23:31

J20a20n 63K76o61s 6478233593317

Ja teda mam ted motor od Fiatu 1.9JTD a nikdy neukazuje nulu, jako auta od koncernu. Bez plynu, zarazenej stupen, vzdy ukazuje 2l/100km...koncern VW ukazuje 0l/100km...taky jsem je mel.

0/0
30.9.2015 23:25

P32a50v86e94l 59Z27a81j49í16č16e91k 8824750916290

pri brzdeni motorem bere kazdy motor rizeny elektronikou 0.. u karburatoru je to jine

0/0
30.9.2015 23:29

M33i83r15o37s98l96a73v 12S66i42n95d35e95l15a43r 2605967584122

to je zvláštní... a i to číslo je vysoké...

0/0
30.9.2015 23:35

O22n42d29ř52e47j 17L34o24š90o35t17h 9750432274432

i30 mi ukazuje taky nulu...

0/0
30.9.2015 23:52

J53i76ř41í 84L59i33n58h48a30r61t 3635904851446

Co bylo dříve? Qóty nebo VW?

Oboe nám byl čert dlužney..

0/−1
30.9.2015 23:22

J72a54n 93L33a73v79i86c13k41ý 8660307748828

Když to takhle půjde dál,tak budou z aut čističky vzduchu a stroje na výrobu nafty.Vše má svoje hranice.Sportovci dopují,automobilky podvádějí.

,

+2/−1
30.9.2015 22:54

P81a75v58e66l 61Z18a61j60í65č29e21k 8984770626930

a nebo se zas vratime k benzinu, lpg, cng protoze se zjisti ze nafta je slepa vetev ne?

+1/0
30.9.2015 23:02
Foto

P98a89v83e25l 48M78a28r80t23i51n69e47k 9565505451733

Naftovy motor zcela urcite neni slepa vetev. ;-D

0/0
1.10.2015 6:17

M64i84r50o75s71l70a94v 11S82i33n82d16e35l81a34r 2945267914142

Celá tahle opičárna je vzata za špatný konec, řeší se VW, mluví se o podovodu atd. Ale poselství kauzy je úplně jiné, a je jím špatně navržená testovací metodika. Kdosi vycházel z předpokladu, že vozidla, která zkoušku splní, budou "nějakým způsobem" (ke kterému ovšem žádná závazná metrika neexistuje) "čistá" i v "běžném" provozu. Teď je zklamaný, že to neplatí, hledá chybu jinde a dělá dusno, které má potenciál významně poškodit různé ekonomiky tj. obrátí se nakonec proti všem. Motory na tu zkoušku optimalizují všichni... Pravda, VW má trochu svérázné řešení, nicméně zklamání regulačncíh orgánů lze přičíst jen jejich špatně navržené etodice zkoušek, které ve skutečnosti nereflektují jejich zamýšlené cíle.

+16/0
30.9.2015 22:37

T50o82m14á35š 13M63o94r45a24v91č69í15k 3207306543565

R^

+1/0
30.9.2015 22:39

P23a37v85e31l 37Z94a81j42í24č95e22k 8544400276730

to je i ta americka metodika spatna?

0/0
30.9.2015 23:03

M30i63r45o93s90l59a58v 46S21i76n35d80e19l22a28r 2715847804352

Těžko lze někoho rozumně obviňovat z toho, že přizpůsobil motor předepsané zkoušce - to je přeci cíl. Nic jiného, než závazná zkouška těžko může být. Ale ten test musí být navržen tak, aby měl vypovídací hodnotu a ti, co jím prošli tak splnili potřeby a představy regulačních orgánů - ty prostě musí být schopny přetavit své představy do závazného testu - ale to tady neplatí. Ten provedený test je prostě špatný, izolovaný a jeho splnění nezaručuje, že jsou splněna očekávání regulátorů (např. to jiné testy, které dávají "neočekávaně horší" výsledky)

+1/0
30.9.2015 23:17

T20o67m40á70š 75M55o11r70a21v17č51í49k 3157956283495

Pokud Volkswagen nedokáže vyrobit dieselový motor, pak je potřeba aby si sehnal rychle subdodavatele:)

+1/−6
30.9.2015 22:20

J50a73n 35D63v95o64ř89á73k 4543112233727

VW dokázal vždy vyrobit dieselový motor, který plnil do posledního písmenka evropské emisní limity přesně tak, jak byly popsány v normě ;-)

+4/0
30.9.2015 22:53

T30o95m33á36š 73M14o17r15a89v92č68í48k 3887876463395

V tom je ten problém:)

0/−1
30.9.2015 23:24

M69a36r30t83i89n 71J77i96r58o26u39s54e77k 7656265745418

Ale auta s naftovými motory jsou více než konkurenceschopná. Jen byla nastavena nesmyslná ekologická pravidla od stolu v Bruselu.

+12/−1
30.9.2015 22:04

T38o50m25á83š 25M75o10r88a23v59č57í14k 3867736173275

Tudíž jsou konkurenceschopná jen za určitých podmínek. Ať se říká pravda, ne lež.

+1/−1
30.9.2015 22:15

J59i14n27d80ř39i81c58h 28L35u76k56á74š 8617361340765

v Bruselu? a proč teda neplní americkou normu?

+1/−1
30.9.2015 22:38

Z93d16e60n47e31k 55Z53a60j29í93c76e21k 1291916712527

A plní Amerika přepisy kvůli emisím celkově? Nebo jen plácá , protože má máslo na hlavě kvůli znečišťování obecně.

+1/0
1.10.2015 9:59

K31a37r27e60l 97J92a12n56í91k 9968572485284

ano, ale ta pravidla si vynutili sami výrobci, kvůli daňovým úsporám:

http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-regulaci-ktera-tesi-kreml

Jinak v ostatních zemí ta konkurenceschopnost není vidět a podíl se propadá.

0/0
1.10.2015 2:25

V35l37a85d35i80m20í80r 23L68o95n14g59i65n61o44v 3140464979424

Zrovna když přvandrovali inženýři z východu se nepřijímá.

Jen aby nechtěli jet domů.

+5/−1
30.9.2015 21:59

J15o14s52e34f 19Š72e77m11e14l14í55k 7349961150427

Chmmm, to by mě teda zajímalo, kam všichni ti imigranti půjdou pracovat.

+1/−1
30.9.2015 21:45

J93a66n 90L85i48b81i89c39h 9612418225103

Jak slyším ekolog, tak se mi otvírá kudla v kapse.

+11/−2
30.9.2015 21:02

J41a41n 66N51e54m98e24c 9438236817130

Ale to je stejné zjednodušení jako kapitsalista = vykořisťovatel. Bohužel spousta ekonomů se chovala idiotsky ve smyslu - o strom se musím starat => jdu ho pokácet, na to ekologové zareagovali nastavením normy na x metrů zahrady musí stát jeden strom ... i kdyby to byl rybník. A místo dohody už teď obě strany hleadají způsob jak toho druhého o*ebat. No a ve finále se nevytváří hodnoty, ale kličky jak přechytračit toho druhého. A ani jedna strana není svatá.

+2/0
30.9.2015 22:28

J76a61n 12L19i75b18i23c70h 9172548335673

Tak ekoteroristé ovládají Evropu, ženou auta za nesmyslnými emisemi a přitom se kvůli jednomu stromu vypalují deštné pralesy Jižní Ameriky a Afriky, které jsou větší katastrofou než pár g CO2 navíc.

+1/−1
30.9.2015 20:59

J77a23n 60M58a60t24o74u89š91e95k 6726457680474

doporučuji vyzkoušet jednu věc, pokud vlastníte auto, garáž a někoho komu na vás záleží, tak se zavřete do té garáže a nastartovaným motorem auta, a zavolejte tomu co mu na vás záleží kde jste a co děláte, doktoři pak v lepším případě vám v horším pozůstalým vysvětlí, že tam nebylo jen pár CO2 navíc :-/

+3/−9
30.9.2015 21:05

Z61d11e35n81ě71k 28H21a62n24z33l 1451726242304

Zase nějakej chytrej ciklista

+3/0
30.9.2015 21:41

J48a69n 15M55a18t73o87u37š93e49k 6636297480914

lepší chytrej cYklista než hloupej Hanzl

0/−4
30.9.2015 21:42

Z20d79e88n66ě49k 38H56a22n45z34l 1811156552244

To jste hodně klesnul na urážky

0/0
30.9.2015 22:37

J98a37n 22M86a98t54o51u32š89e27k 6376947580344

musíte uznat, že "chytrej ciklista" byla nahrávka na smeč

0/0
30.9.2015 23:05

L16u84d28ě52k 78N29ě52m43e43c 5785321842734

Vy snad máte jiný nějaký recept na přeměnu CO2 než je fotosyntéza? Vy si opravdu myslíte, že největším problémem produkce hoření jsou  CO2 a H2O?

+4/0
30.9.2015 21:56

J35a34n 80M72a13t27o73u38š65e36k 6766297930494

rozumíte alespoň trochu psanému textu? CO2 vás v garáži opravdu nezabije a o fotosyntézu mi nešlo.

0/0
30.9.2015 22:11

L87u88d71ě38k 54N79ě31m15e59c 5165391352364

Copak psanému textu. To je ještě v tvém případě tak na hraně. Zbytek je v pasti. Opravdu tě CO2 nezabije? Schválně se zeptej studnařů, co si o tom myslí. No a samozřejmě vím, že ti o nic technického nemohlo jít. To se na fakultách sociálních věd nevyučuje.

0/0
30.9.2015 22:41

J71a64n 92M43a63t24o79u25š97e19k 6546347760844

těsně vedle ty studnaři, to co tě zabije z výfukových plynů není CO2, ale CO případně NOx, na dostatečnou produkci CO2 by ses načekal. Měl bys změnit mateřskou školku, nevím co vás v této učí.

+1/0
30.9.2015 23:04

L94u50d58ě50k 32N84ě78m63e53c 5715491772154

No to to trvalo, než sis to vygůglil, Ajnštajne.

0/−1
30.9.2015 23:18

M51i30r73o74s42l77a89v 12S72i72n91d22e14l23a34r 2895797274142

A co z toho vyplývá? Zaveďte si tam koním z krbu nebo od kotle, nebo si tam vařte, nebo tam jen prostě buďte dost dlouho.....

0/0
30.9.2015 22:50

J76i93n36d64ř11i64c16h 49L57u17k21á31š 8927851180385

jenže tady bohužel nejde o ekoteroristy vyhypované CO2...

0/0
30.9.2015 21:11

M93a33r44t21i56n 85S81e31d76o65n38a 2285706546739

Neexistuje zadne narizeni o povinnosti vyrabet diesely. Pokud to neumim, tak to nedelam. Napr. vestina automobilek ma turbo motory, ale Toyota ma stale atmosfery. Ale podvadet za ucelem vetsiho zisku a takto hloupe to obhajovat je ubohe.

+2/0
30.9.2015 21:14

M72i53l45a10n 20L25i65n72h19a35r37t 8424946617516

Tak ale zrovna Toyota zase má problémy s airbagy, že...;-)

0/−1
30.9.2015 21:20

M98a35r95t84i39n 65S45e15d57o90n22a 2145866446359

A vas prispevek souvisi s plnenim norem na exhalace jak?

+1/−1
30.9.2015 21:28

M87i78r13o42s47l76a57v 85S97i23n38d60e34l85a28r 2535867694352

Co je to neumět? A co je to podvádět? Připravit motor na existující zkoušku tak, aby ji splnil? To asi ne, že... to je naopak cíl. Problém je jaksi v té zkoušce samotné, že se ukázalo, že nemá takovou vypovídací schopnot, jak někdo čekal.

+1/0
30.9.2015 22:54

P66e12t31r 85S24e18d37i48v87y 6197978205777

Podle něj se k podvodům uchýlilo mnoho evropských automobilek, aby zajistily, že budou auta s dieselovým motorem konkurenceschopná vůči benzinovým.

Zlodej krici Chytte zlodeje, aneb je treba sejmout i ostatni :-)

+3/0
30.9.2015 20:46

J37i83r46k58a 39H61o24n73c51ů 2494964701108

Buď čtete jinou verzi článku než já, nebo jeden z nás nechápe psaný text.

Podle mé verze to řekl předseda ekologického sdružení Deutsche Umwelthilfe (DUH) Jürgen Resch. Tedy nikdo, kdo kope za VW. :-)

+2/0
30.9.2015 20:55

K15a21r29e38l 46V34o43v61e77s 1324658912879

Cesi by meli VW pomoci radou. Ten by si melmzalozit spolecnost VW Diesel, ktera by mela resit problem motoru TDI a prevzit za to zodpovednost. Ostatni casti VW Bby meli prejit do Skody Auto. A pak bych vyhlasil konkurs na spolecnost VW Diesel a bylo by. :-))

+4/0
30.9.2015 20:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.