Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Továrna Volkswagenu ruší směnu. Automobilka přestala nabírat lidi

Továrna německé automobilky Volkswagen v dolnosaském Salzgitteru, která je hlavní výrobnou motorů společnosti, ruší s ohledem na vývoj skandálu s emisemi zvláštní směnu. Společnost ve středu také oznámila, že její finanční divize pozastavila přijímání nových zaměstnanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V24l67a68s56t89i35m17i68l 89B33e34d86n61á50ř 3753762335666

KOMU TOHLE POMŮŽE?

0/0
1.10.2015 10:47

M78i48l18o98š 83K97o84v82a10č 7445158316480

VW skončí jako Baumax

0/−2
1.10.2015 9:07

J14a16r95d57a 24S58o21k70o49l 1366188771591

Je to jen o nastavení metody testování takže ten údajný podvod je jen důsledek tohoto paskvilu.

0/0
1.10.2015 6:41

K60a34r29e69l 86J38a43n51í57k 9848242835694

ještě aby změnou prošla i EK, která u zrodu celého podvodu stála:

http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-regulaci-ktera-tesi-kreml

0/0
1.10.2015 2:23

Z70d16e34n72e62k 67Š83i30t79i64n92a 2603278210945

To je vše účelově vytažené USA. Konkurenční boj - automobilky Ameriky dlouhodobě krachují.

+4/−1
30.9.2015 23:29

P38a22v98e31l 33Z69a34j58í80č74e28k 8914150616580

tak hlavne v americe nikoho nafta koncernu az tak moc asi nezajima dle prodeju... navic maji jednotne normy pro vsechny motory coz pritezuje dieslum, nemaji zvyhodnenou naftu coz taky pritezuje a take maji v nekterych statech o dost prisnejsi normy nez eu

0/0
30.9.2015 23:31

J21a42n 39K87o49s 6638253633557

Ja teda mam ted motor od Fiatu 1.9JTD a nikdy neukazuje nulu, jako auta od koncernu. Bez plynu, zarazenej stupen, vzdy ukazuje 2l/100km...koncern VW ukazuje 0l/100km...taky jsem je mel.

0/0
30.9.2015 23:25

P19a74v18e80l 68Z36a18j68í26č47e22k 8444840926590

pri brzdeni motorem bere kazdy motor rizeny elektronikou 0.. u karburatoru je to jine

0/0
30.9.2015 23:29

M10i46r57o52s97l44a74v 78S68i30n53d59e30l39a71r 2405237584532

to je zvláštní... a i to číslo je vysoké...

0/0
30.9.2015 23:35

O21n58d61ř53e88j 54L65o58š74o66t48h 9240352494792

i30 mi ukazuje taky nulu...

0/0
30.9.2015 23:52

J87i12ř16í 71L64i20n43h95a48r59t 3255754861396

Co bylo dříve? Qóty nebo VW?

Oboe nám byl čert dlužney..

0/−1
30.9.2015 23:22

J54a16n 98L85a40v80i11c47k92ý 8680977418848

Když to takhle půjde dál,tak budou z aut čističky vzduchu a stroje na výrobu nafty.Vše má svoje hranice.Sportovci dopují,automobilky podvádějí.

,

+2/−1
30.9.2015 22:54

P98a21v29e16l 27Z20a50j50í68č34e50k 8924430776620

a nebo se zas vratime k benzinu, lpg, cng protoze se zjisti ze nafta je slepa vetev ne?

+1/0
30.9.2015 23:02
Foto

P22a92v73e77l 77M29a30r59t48i37n93e67k 9775495191473

Naftovy motor zcela urcite neni slepa vetev. ;-D

0/0
1.10.2015 6:17

M73i33r34o43s83l28a53v 96S65i46n88d85e81l57a92r 2965137484352

Celá tahle opičárna je vzata za špatný konec, řeší se VW, mluví se o podovodu atd. Ale poselství kauzy je úplně jiné, a je jím špatně navržená testovací metodika. Kdosi vycházel z předpokladu, že vozidla, která zkoušku splní, budou "nějakým způsobem" (ke kterému ovšem žádná závazná metrika neexistuje) "čistá" i v "běžném" provozu. Teď je zklamaný, že to neplatí, hledá chybu jinde a dělá dusno, které má potenciál významně poškodit různé ekonomiky tj. obrátí se nakonec proti všem. Motory na tu zkoušku optimalizují všichni... Pravda, VW má trochu svérázné řešení, nicméně zklamání regulačncíh orgánů lze přičíst jen jejich špatně navržené etodice zkoušek, které ve skutečnosti nereflektují jejich zamýšlené cíle.

+16/0
30.9.2015 22:37

T98o93m29á62š 65M78o60r79a78v32č51í72k 3107586863765

R^

+1/0
30.9.2015 22:39

P68a18v43e77l 92Z49a76j22í41č40e43k 8774900446960

to je i ta americka metodika spatna?

0/0
30.9.2015 23:03

M64i39r24o19s52l54a69v 68S64i32n47d73e73l23a73r 2875367934792

Těžko lze někoho rozumně obviňovat z toho, že přizpůsobil motor předepsané zkoušce - to je přeci cíl. Nic jiného, než závazná zkouška těžko může být. Ale ten test musí být navržen tak, aby měl vypovídací hodnotu a ti, co jím prošli tak splnili potřeby a představy regulačních orgánů - ty prostě musí být schopny přetavit své představy do závazného testu - ale to tady neplatí. Ten provedený test je prostě špatný, izolovaný a jeho splnění nezaručuje, že jsou splněna očekávání regulátorů (např. to jiné testy, které dávají "neočekávaně horší" výsledky)

+1/0
30.9.2015 23:17

T33o88m69á69š 41M59o27r16a31v34č45í81k 3887436353855

Pokud Volkswagen nedokáže vyrobit dieselový motor, pak je potřeba aby si sehnal rychle subdodavatele:)

+1/−6
30.9.2015 22:20

J42a85n 49D44v32o98ř48á78k 4553542743127

VW dokázal vždy vyrobit dieselový motor, který plnil do posledního písmenka evropské emisní limity přesně tak, jak byly popsány v normě ;-)

+4/0
30.9.2015 22:53

T97o67m51á17š 83M20o20r17a94v68č81í59k 3347476473445

V tom je ten problém:)

0/−1
30.9.2015 23:24

M29a49r58t40i47n 37J40i12r86o59u57s34e50k 7906245865838

Ale auta s naftovými motory jsou více než konkurenceschopná. Jen byla nastavena nesmyslná ekologická pravidla od stolu v Bruselu.

+12/−1
30.9.2015 22:04

T25o17m63á81š 38M97o77r33a28v90č73í13k 3887196833605

Tudíž jsou konkurenceschopná jen za určitých podmínek. Ať se říká pravda, ne lež.

+1/−1
30.9.2015 22:15

J13i58n15d95ř44i63c70h 36L49u29k34á62š 8857661140545

v Bruselu? a proč teda neplní americkou normu?

+1/−1
30.9.2015 22:38

Z94d74e19n39e83k 61Z90a51j79í16c29e45k 1661986972497

A plní Amerika přepisy kvůli emisím celkově? Nebo jen plácá , protože má máslo na hlavě kvůli znečišťování obecně.

+1/0
1.10.2015 9:59

K41a18r90e49l 60J46a37n42í18k 9738252465614

ano, ale ta pravidla si vynutili sami výrobci, kvůli daňovým úsporám:

http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-regulaci-ktera-tesi-kreml

Jinak v ostatních zemí ta konkurenceschopnost není vidět a podíl se propadá.

0/0
1.10.2015 2:25

V86l28a18d23i10m54í76r 51L67o63n25g37i44n34o69v 3500314839884

Zrovna když přvandrovali inženýři z východu se nepřijímá.

Jen aby nechtěli jet domů.

+5/−1
30.9.2015 21:59

J22o29s72e45f 13Š35e58m92e56l29í81k 7769631680667

Chmmm, to by mě teda zajímalo, kam všichni ti imigranti půjdou pracovat.

+1/−1
30.9.2015 21:45

J58a47n 89L83i49b28i95c94h 9722548745213

Jak slyším ekolog, tak se mi otvírá kudla v kapse.

+11/−2
30.9.2015 21:02

J25a21n 66N91e86m89e36c 9338416237810

Ale to je stejné zjednodušení jako kapitsalista = vykořisťovatel. Bohužel spousta ekonomů se chovala idiotsky ve smyslu - o strom se musím starat => jdu ho pokácet, na to ekologové zareagovali nastavením normy na x metrů zahrady musí stát jeden strom ... i kdyby to byl rybník. A místo dohody už teď obě strany hleadají způsob jak toho druhého o*ebat. No a ve finále se nevytváří hodnoty, ale kličky jak přechytračit toho druhého. A ani jedna strana není svatá.

+2/0
30.9.2015 22:28

J14a87n 50L61i30b31i85c85h 9602688765753

Tak ekoteroristé ovládají Evropu, ženou auta za nesmyslnými emisemi a přitom se kvůli jednomu stromu vypalují deštné pralesy Jižní Ameriky a Afriky, které jsou větší katastrofou než pár g CO2 navíc.

+1/−1
30.9.2015 20:59

J31a59n 47M43a70t26o34u10š90e38k 6246427800884

doporučuji vyzkoušet jednu věc, pokud vlastníte auto, garáž a někoho komu na vás záleží, tak se zavřete do té garáže a nastartovaným motorem auta, a zavolejte tomu co mu na vás záleží kde jste a co děláte, doktoři pak v lepším případě vám v horším pozůstalým vysvětlí, že tam nebylo jen pár CO2 navíc :-/

+3/−9
30.9.2015 21:05

Z37d94e86n37ě44k 35H44a64n85z95l 1971656742724

Zase nějakej chytrej ciklista

+3/0
30.9.2015 21:41

J85a68n 23M52a48t44o45u41š49e55k 6646177170234

lepší chytrej cYklista než hloupej Hanzl

0/−4
30.9.2015 21:42

Z90d75e72n18ě79k 40H93a89n97z33l 1331516402654

To jste hodně klesnul na urážky

0/0
30.9.2015 22:37

J73a51n 44M14a51t61o23u31š24e71k 6926457530954

musíte uznat, že "chytrej ciklista" byla nahrávka na smeč

0/0
30.9.2015 23:05

L55u41d71ě37k 28N31ě73m19e32c 5895851432784

Vy snad máte jiný nějaký recept na přeměnu CO2 než je fotosyntéza? Vy si opravdu myslíte, že největším problémem produkce hoření jsou  CO2 a H2O?

+4/0
30.9.2015 21:56

J95a69n 89M28a95t14o78u66š96e21k 6596647540104

rozumíte alespoň trochu psanému textu? CO2 vás v garáži opravdu nezabije a o fotosyntézu mi nešlo.

0/0
30.9.2015 22:11

L68u60d11ě24k 43N86ě96m44e66c 5605941332194

Copak psanému textu. To je ještě v tvém případě tak na hraně. Zbytek je v pasti. Opravdu tě CO2 nezabije? Schválně se zeptej studnařů, co si o tom myslí. No a samozřejmě vím, že ti o nic technického nemohlo jít. To se na fakultách sociálních věd nevyučuje.

0/0
30.9.2015 22:41

J91a63n 29M54a28t17o81u27š60e33k 6526967410734

těsně vedle ty studnaři, to co tě zabije z výfukových plynů není CO2, ale CO případně NOx, na dostatečnou produkci CO2 by ses načekal. Měl bys změnit mateřskou školku, nevím co vás v této učí.

+1/0
30.9.2015 23:04

L38u57d30ě22k 71N72ě30m14e57c 5305741512564

No to to trvalo, než sis to vygůglil, Ajnštajne.

0/−1
30.9.2015 23:18

M80i60r13o39s33l72a93v 85S13i77n65d41e57l72a82r 2175377584272

A co z toho vyplývá? Zaveďte si tam koním z krbu nebo od kotle, nebo si tam vařte, nebo tam jen prostě buďte dost dlouho.....

0/0
30.9.2015 22:50

J16i97n96d78ř85i63c96h 71L26u59k43á39š 8927641340435

jenže tady bohužel nejde o ekoteroristy vyhypované CO2...

0/0
30.9.2015 21:11

M17a81r67t18i60n 49S90e84d37o32n37a 5277883910899

Neexistuje zadne narizeni o povinnosti vyrabet diesely. Pokud to neumim, tak to nedelam. Napr. vestina automobilek ma turbo motory, ale Toyota ma stale atmosfery. Ale podvadet za ucelem vetsiho zisku a takto hloupe to obhajovat je ubohe.

+2/0
30.9.2015 21:14

M13i28l22a40n 89L37i98n76h26a26r37t 8314456867416

Tak ale zrovna Toyota zase má problémy s airbagy, že...;-)

0/−1
30.9.2015 21:20

M63a83r18t77i65n 84S32e90d60o65n16a 5227513630359

A vas prispevek souvisi s plnenim norem na exhalace jak?

+1/−1
30.9.2015 21:28

M79i82r34o69s40l20a79v 34S44i16n17d14e50l91a32r 2285547974952

Co je to neumět? A co je to podvádět? Připravit motor na existující zkoušku tak, aby ji splnil? To asi ne, že... to je naopak cíl. Problém je jaksi v té zkoušce samotné, že se ukázalo, že nemá takovou vypovídací schopnot, jak někdo čekal.

+1/0
30.9.2015 22:54

P67e53t18r 20S35e14d79i37v61y 6737828255577

Podle něj se k podvodům uchýlilo mnoho evropských automobilek, aby zajistily, že budou auta s dieselovým motorem konkurenceschopná vůči benzinovým.

Zlodej krici Chytte zlodeje, aneb je treba sejmout i ostatni :-)

+3/0
30.9.2015 20:46

J23i89r46k54a 95H75o55n30c83ů 2584734701588

Buď čtete jinou verzi článku než já, nebo jeden z nás nechápe psaný text.

Podle mé verze to řekl předseda ekologického sdružení Deutsche Umwelthilfe (DUH) Jürgen Resch. Tedy nikdo, kdo kope za VW. :-)

+2/0
30.9.2015 20:55

K80a81r97e37l 46V60o23v55e95s 1814718712979

Cesi by meli VW pomoci radou. Ten by si melmzalozit spolecnost VW Diesel, ktera by mela resit problem motoru TDI a prevzit za to zodpovednost. Ostatni casti VW Bby meli prejit do Skody Auto. A pak bych vyhlasil konkurs na spolecnost VW Diesel a bylo by. :-))

+4/0
30.9.2015 20:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.