Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Továrna Volkswagenu ruší směnu. Automobilka přestala nabírat lidi

Továrna německé automobilky Volkswagen v dolnosaském Salzgitteru, která je hlavní výrobnou motorů společnosti, ruší s ohledem na vývoj skandálu s emisemi zvláštní směnu. Společnost ve středu také oznámila, že její finanční divize pozastavila přijímání nových zaměstnanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V87l19a39s74t23i36m97i62l 28B88e25d62n64á71ř 3623172705566

KOMU TOHLE POMŮŽE?

0/0
1.10.2015 10:47

M58i61l22o30š 16K36o22v42a19č 7145138896680

VW skončí jako Baumax

0/−2
1.10.2015 9:07

J28a92r72d18a 25S15o56k21o72l 1456368651611

Je to jen o nastavení metody testování takže ten údajný podvod je jen důsledek tohoto paskvilu.

0/0
1.10.2015 6:41

K90a97r33e34l 36J38a24n29í19k 9378622395574

ještě aby změnou prošla i EK, která u zrodu celého podvodu stála:

http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-regulaci-ktera-tesi-kreml

0/0
1.10.2015 2:23

Z26d53e16n98e84k 29Š19i84t22i72n94a 2523698430615

To je vše účelově vytažené USA. Konkurenční boj - automobilky Ameriky dlouhodobě krachují.

+4/−1
30.9.2015 23:29

P41a53v15e11l 57Z70a98j56í80č27e16k 8794650426880

tak hlavne v americe nikoho nafta koncernu az tak moc asi nezajima dle prodeju... navic maji jednotne normy pro vsechny motory coz pritezuje dieslum, nemaji zvyhodnenou naftu coz taky pritezuje a take maji v nekterych statech o dost prisnejsi normy nez eu

0/0
30.9.2015 23:31

J78a52n 98K86o52s 6278623553907

Ja teda mam ted motor od Fiatu 1.9JTD a nikdy neukazuje nulu, jako auta od koncernu. Bez plynu, zarazenej stupen, vzdy ukazuje 2l/100km...koncern VW ukazuje 0l/100km...taky jsem je mel.

0/0
30.9.2015 23:25

P29a65v75e70l 88Z47a22j63í43č70e59k 8744740316840

pri brzdeni motorem bere kazdy motor rizeny elektronikou 0.. u karburatoru je to jine

0/0
30.9.2015 23:29

M51i24r94o45s98l38a48v 90S78i41n16d62e62l89a89r 2625537104862

to je zvláštní... a i to číslo je vysoké...

0/0
30.9.2015 23:35

O47n12d78ř79e90j 14L56o27š42o52t77h 9550172924332

i30 mi ukazuje taky nulu...

0/0
30.9.2015 23:52

J22i30ř41í 21L40i95n83h65a47r32t 3975684801566

Co bylo dříve? Qóty nebo VW?

Oboe nám byl čert dlužney..

0/−1
30.9.2015 23:22

J80a18n 69L83a22v76i84c63k76ý 8920657298478

Když to takhle půjde dál,tak budou z aut čističky vzduchu a stroje na výrobu nafty.Vše má svoje hranice.Sportovci dopují,automobilky podvádějí.

,

+2/−1
30.9.2015 22:54

P43a43v61e97l 63Z83a17j82í96č39e41k 8794550366700

a nebo se zas vratime k benzinu, lpg, cng protoze se zjisti ze nafta je slepa vetev ne?

+1/0
30.9.2015 23:02
Foto

P82a94v34e66l 33M29a72r71t31i74n98e33k 9485985531563

Naftovy motor zcela urcite neni slepa vetev. ;-D

0/0
1.10.2015 6:17

M56i63r12o27s45l10a87v 63S17i81n92d95e10l85a85r 2815457144182

Celá tahle opičárna je vzata za špatný konec, řeší se VW, mluví se o podovodu atd. Ale poselství kauzy je úplně jiné, a je jím špatně navržená testovací metodika. Kdosi vycházel z předpokladu, že vozidla, která zkoušku splní, budou "nějakým způsobem" (ke kterému ovšem žádná závazná metrika neexistuje) "čistá" i v "běžném" provozu. Teď je zklamaný, že to neplatí, hledá chybu jinde a dělá dusno, které má potenciál významně poškodit různé ekonomiky tj. obrátí se nakonec proti všem. Motory na tu zkoušku optimalizují všichni... Pravda, VW má trochu svérázné řešení, nicméně zklamání regulačncíh orgánů lze přičíst jen jejich špatně navržené etodice zkoušek, které ve skutečnosti nereflektují jejich zamýšlené cíle.

+16/0
30.9.2015 22:37

T49o32m82á34š 22M76o20r41a35v90č61í41k 3827736893415

R^

+1/0
30.9.2015 22:39

P35a98v79e16l 80Z77a88j66í45č64e64k 8894380776970

to je i ta americka metodika spatna?

0/0
30.9.2015 23:03

M46i61r27o17s51l48a24v 79S44i21n86d21e53l74a55r 2115447674132

Těžko lze někoho rozumně obviňovat z toho, že přizpůsobil motor předepsané zkoušce - to je přeci cíl. Nic jiného, než závazná zkouška těžko může být. Ale ten test musí být navržen tak, aby měl vypovídací hodnotu a ti, co jím prošli tak splnili potřeby a představy regulačních orgánů - ty prostě musí být schopny přetavit své představy do závazného testu - ale to tady neplatí. Ten provedený test je prostě špatný, izolovaný a jeho splnění nezaručuje, že jsou splněna očekávání regulátorů (např. to jiné testy, které dávají "neočekávaně horší" výsledky)

+1/0
30.9.2015 23:17

T22o91m14á77š 18M69o25r12a55v33č20í73k 3767696103335

Pokud Volkswagen nedokáže vyrobit dieselový motor, pak je potřeba aby si sehnal rychle subdodavatele:)

+1/−6
30.9.2015 22:20

J63a83n 37D38v24o28ř57á41k 4913102423767

VW dokázal vždy vyrobit dieselový motor, který plnil do posledního písmenka evropské emisní limity přesně tak, jak byly popsány v normě ;-)

+4/0
30.9.2015 22:53

T78o34m21á89š 43M36o43r39a42v49č35í13k 3727396533645

V tom je ten problém:)

0/−1
30.9.2015 23:24

M42a64r63t10i78n 97J85i10r20o14u28s84e62k 7896595605388

Ale auta s naftovými motory jsou více než konkurenceschopná. Jen byla nastavena nesmyslná ekologická pravidla od stolu v Bruselu.

+12/−1
30.9.2015 22:04

T32o11m23á55š 40M49o64r79a65v95č29í53k 3937886883255

Tudíž jsou konkurenceschopná jen za určitých podmínek. Ať se říká pravda, ne lež.

+1/−1
30.9.2015 22:15

J84i11n47d45ř98i21c24h 33L42u90k57á35š 8327341240635

v Bruselu? a proč teda neplní americkou normu?

+1/−1
30.9.2015 22:38

Z71d22e22n78e25k 41Z41a51j18í69c38e43k 1151436242847

A plní Amerika přepisy kvůli emisím celkově? Nebo jen plácá , protože má máslo na hlavě kvůli znečišťování obecně.

+1/0
1.10.2015 9:59

K73a90r73e11l 44J75a37n83í65k 9248432265264

ano, ale ta pravidla si vynutili sami výrobci, kvůli daňovým úsporám:

http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-regulaci-ktera-tesi-kreml

Jinak v ostatních zemí ta konkurenceschopnost není vidět a podíl se propadá.

0/0
1.10.2015 2:25

V31l87a18d69i95m29í78r 34L26o12n71g31i32n13o67v 3690164629134

Zrovna když přvandrovali inženýři z východu se nepřijímá.

Jen aby nechtěli jet domů.

+5/−1
30.9.2015 21:59

J57o52s91e18f 49Š49e72m96e21l77í13k 7879561740367

Chmmm, to by mě teda zajímalo, kam všichni ti imigranti půjdou pracovat.

+1/−1
30.9.2015 21:45

J73a53n 22L21i27b35i54c87h 9542218495833

Jak slyším ekolog, tak se mi otvírá kudla v kapse.

+11/−2
30.9.2015 21:02

J41a13n 15N61e61m55e72c 9198626277400

Ale to je stejné zjednodušení jako kapitsalista = vykořisťovatel. Bohužel spousta ekonomů se chovala idiotsky ve smyslu - o strom se musím starat => jdu ho pokácet, na to ekologové zareagovali nastavením normy na x metrů zahrady musí stát jeden strom ... i kdyby to byl rybník. A místo dohody už teď obě strany hleadají způsob jak toho druhého o*ebat. No a ve finále se nevytváří hodnoty, ale kličky jak přechytračit toho druhého. A ani jedna strana není svatá.

+2/0
30.9.2015 22:28

J64a77n 87L78i39b60i29c89h 9922288445553

Tak ekoteroristé ovládají Evropu, ženou auta za nesmyslnými emisemi a přitom se kvůli jednomu stromu vypalují deštné pralesy Jižní Ameriky a Afriky, které jsou větší katastrofou než pár g CO2 navíc.

+1/−1
30.9.2015 20:59

J91a42n 41M19a90t45o35u65š62e61k 6946617560374

doporučuji vyzkoušet jednu věc, pokud vlastníte auto, garáž a někoho komu na vás záleží, tak se zavřete do té garáže a nastartovaným motorem auta, a zavolejte tomu co mu na vás záleží kde jste a co děláte, doktoři pak v lepším případě vám v horším pozůstalým vysvětlí, že tam nebylo jen pár CO2 navíc :-/

+3/−9
30.9.2015 21:05

Z46d98e81n94ě23k 80H10a43n58z92l 1851696752984

Zase nějakej chytrej ciklista

+3/0
30.9.2015 21:41

J75a80n 87M63a50t20o86u26š16e62k 6396767520354

lepší chytrej cYklista než hloupej Hanzl

0/−4
30.9.2015 21:42

Z93d39e21n35ě27k 44H98a72n62z56l 1281616592784

To jste hodně klesnul na urážky

0/0
30.9.2015 22:37

J61a40n 75M42a51t48o94u85š61e28k 6796687720944

musíte uznat, že "chytrej ciklista" byla nahrávka na smeč

0/0
30.9.2015 23:05

L88u94d77ě17k 27N70ě65m16e66c 5915391642734

Vy snad máte jiný nějaký recept na přeměnu CO2 než je fotosyntéza? Vy si opravdu myslíte, že největším problémem produkce hoření jsou  CO2 a H2O?

+4/0
30.9.2015 21:56

J58a46n 88M90a87t62o68u64š55e83k 6776467750924

rozumíte alespoň trochu psanému textu? CO2 vás v garáži opravdu nezabije a o fotosyntézu mi nešlo.

0/0
30.9.2015 22:11

L51u90d26ě48k 64N25ě29m13e88c 5605381652814

Copak psanému textu. To je ještě v tvém případě tak na hraně. Zbytek je v pasti. Opravdu tě CO2 nezabije? Schválně se zeptej studnařů, co si o tom myslí. No a samozřejmě vím, že ti o nic technického nemohlo jít. To se na fakultách sociálních věd nevyučuje.

0/0
30.9.2015 22:41

J71a44n 69M20a36t83o56u64š31e87k 6696427780814

těsně vedle ty studnaři, to co tě zabije z výfukových plynů není CO2, ale CO případně NOx, na dostatečnou produkci CO2 by ses načekal. Měl bys změnit mateřskou školku, nevím co vás v této učí.

+1/0
30.9.2015 23:04

L17u36d36ě23k 60N42ě91m29e39c 5735491482474

No to to trvalo, než sis to vygůglil, Ajnštajne.

0/−1
30.9.2015 23:18

M35i92r31o68s86l97a11v 39S98i73n21d43e75l65a66r 2665447604262

A co z toho vyplývá? Zaveďte si tam koním z krbu nebo od kotle, nebo si tam vařte, nebo tam jen prostě buďte dost dlouho.....

0/0
30.9.2015 22:50

J75i54n85d33ř17i53c12h 38L67u20k11á76š 8907951200165

jenže tady bohužel nejde o ekoteroristy vyhypované CO2...

0/0
30.9.2015 21:11

M26a83r62t76i20n 20S93e18d34o96n23a 2865306586529

Neexistuje zadne narizeni o povinnosti vyrabet diesely. Pokud to neumim, tak to nedelam. Napr. vestina automobilek ma turbo motory, ale Toyota ma stale atmosfery. Ale podvadet za ucelem vetsiho zisku a takto hloupe to obhajovat je ubohe.

+2/0
30.9.2015 21:14

M72i16l81a13n 85L18i27n76h81a62r90t 8564376697156

Tak ale zrovna Toyota zase má problémy s airbagy, že...;-)

0/−1
30.9.2015 21:20

M11a41r97t74i69n 56S37e44d42o23n77a 2755236226459

A vas prispevek souvisi s plnenim norem na exhalace jak?

+1/−1
30.9.2015 21:28

M77i41r53o32s79l28a47v 33S14i34n22d96e53l59a43r 2375417264762

Co je to neumět? A co je to podvádět? Připravit motor na existující zkoušku tak, aby ji splnil? To asi ne, že... to je naopak cíl. Problém je jaksi v té zkoušce samotné, že se ukázalo, že nemá takovou vypovídací schopnot, jak někdo čekal.

+1/0
30.9.2015 22:54

P68e53t81r 29S26e54d96i45v35y 6757518755137

Podle něj se k podvodům uchýlilo mnoho evropských automobilek, aby zajistily, že budou auta s dieselovým motorem konkurenceschopná vůči benzinovým.

Zlodej krici Chytte zlodeje, aneb je treba sejmout i ostatni :-)

+3/0
30.9.2015 20:46

J98i16r48k78a 21H59o37n60c77ů 2614794371468

Buď čtete jinou verzi článku než já, nebo jeden z nás nechápe psaný text.

Podle mé verze to řekl předseda ekologického sdružení Deutsche Umwelthilfe (DUH) Jürgen Resch. Tedy nikdo, kdo kope za VW. :-)

+2/0
30.9.2015 20:55

K52a13r31e44l 69V28o41v85e80s 1294108712109

Cesi by meli VW pomoci radou. Ten by si melmzalozit spolecnost VW Diesel, ktera by mela resit problem motoru TDI a prevzit za to zodpovednost. Ostatni casti VW Bby meli prejit do Skody Auto. A pak bych vyhlasil konkurs na spolecnost VW Diesel a bylo by. :-))

+4/0
30.9.2015 20:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.