Diskuze

Továrna Volkswagenu ruší směnu. Automobilka přestala nabírat lidi

Továrna německé automobilky Volkswagen v dolnosaském Salzgitteru, která je hlavní výrobnou motorů společnosti, ruší s ohledem na vývoj skandálu s emisemi zvláštní směnu. Společnost ve středu také oznámila, že její finanční divize pozastavila přijímání nových zaměstnanců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

VW skončí jako Baumax

0 2
možnosti

Je to jen o nastavení metody testování takže ten údajný podvod je jen důsledek tohoto paskvilu.

0 0
možnosti

ještě aby změnou prošla i EK, která u zrodu celého podvodu stála:

http://echo24.cz/a/w4Y9x/vw-dojel-na-regulaci-ktera-tesi-kreml

0 0
možnosti

To je vše účelově vytažené USA. Konkurenční boj - automobilky Ameriky dlouhodobě krachují.

4 1
možnosti

tak hlavne v americe nikoho nafta koncernu az tak moc asi nezajima dle prodeju... navic maji jednotne normy pro vsechny motory coz pritezuje dieslum, nemaji zvyhodnenou naftu coz taky pritezuje a take maji v nekterych statech o dost prisnejsi normy nez eu

0 0
možnosti

J95a26n 95K97o50s

30. 9. 2015 23:25

Ja teda mam ted motor od Fiatu 1.9JTD a nikdy neukazuje nulu, jako auta od koncernu. Bez plynu, zarazenej stupen, vzdy ukazuje 2l/100km...koncern VW ukazuje 0l/100km...taky jsem je mel.

0 0
možnosti

pri brzdeni motorem bere kazdy motor rizeny elektronikou 0.. u karburatoru je to jine

0 0
možnosti

Co bylo dříve? Qóty nebo VW?

Oboe nám byl čert dlužney..

0 1
možnosti

J25a28n 10L58a37v27i47c61k23ý

30. 9. 2015 22:54

Když to takhle půjde dál,tak budou z aut čističky vzduchu a stroje na výrobu nafty.Vše má svoje hranice.Sportovci dopují,automobilky podvádějí.

,

2 1
možnosti

a nebo se zas vratime k benzinu, lpg, cng protoze se zjisti ze nafta je slepa vetev ne?

1 0
možnosti

Celá tahle opičárna je vzata za špatný konec, řeší se VW, mluví se o podovodu atd. Ale poselství kauzy je úplně jiné, a je jím špatně navržená testovací metodika. Kdosi vycházel z předpokladu, že vozidla, která zkoušku splní, budou "nějakým způsobem" (ke kterému ovšem žádná závazná metrika neexistuje) "čistá" i v "běžném" provozu. Teď je zklamaný, že to neplatí, hledá chybu jinde a dělá dusno, které má potenciál významně poškodit různé ekonomiky tj. obrátí se nakonec proti všem. Motory na tu zkoušku optimalizují všichni... Pravda, VW má trochu svérázné řešení, nicméně zklamání regulačncíh orgánů lze přičíst jen jejich špatně navržené etodice zkoušek, které ve skutečnosti nereflektují jejich zamýšlené cíle.

16 0
možnosti

Pokud Volkswagen nedokáže vyrobit dieselový motor, pak je potřeba aby si sehnal rychle subdodavatele:)

1 6
možnosti

J22a50n 97D56v13o83ř60á89k

30. 9. 2015 22:53

VW dokázal vždy vyrobit dieselový motor, který plnil do posledního písmenka evropské emisní limity přesně tak, jak byly popsány v normě ;-)

4 0
možnosti