- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pan mluvka neni zrovna silny v zemepise: "Chceme přiblížit region západní Ukrajiny, která má k Česku historicky blízko."
Uzhorod i Mukacevo jsou na Podkarpatske Rusi. Zapadni Ukrajina je uplne jina oblast. Podkarpatska Rus, Halic ani Bukovina nejsou Zapadni Ukrajina. Zapadni Ukrajinu hledejte na vychod od techto pozdeji pripojenych (anektovanych) uzemi.
"Peter Koehler, ředitel společnosti Leo Express pro střední a východní Evropu" - pěkně prosím, kde všude Leo Express podniká, že má sólo ředitele pro oblast od Německa po Ukrajinu?
Že by někdo chtěl jezdit pracovat na Ukrajinu ... Ukrajinci se tím domů moc vracet nebudou, hlavně na ty mladé by mohl čekat povolávací rozkaz "k obraně vlasti" ... Bus Mukačevo - Praha jede 15:10 hodiny, bez přestupu ... takže tím vlak / bus to žádná velká úspora není a na Ukrajině a tak hodina není žádný velký čas ...
Když spočítáte kolikrát musíte z busu vystoupit na záchod a fakt, že pochybnému cestujícímu se v buse nevyhnete, tak ten vlak je docela výhra
Asi vláčky moc nevydělávaj.
Toto je bezesporu díra na trhu.
Ono se vlakem+busem dá do Užhorodu jet už teď. Dokonce pohodlněji. Nočním lůžkovým vlakem z Prahy do Michalovců a pak kousek autobusem. Ale chybí tomu dobré provázání jízdního řádu a propagace.
Tak to je pecka, příští rok to využiju, pokud to nezabije cenou jako linku do Krakowa.
Nepřijde mi, že by Leo měl nějak nadsazenou cenu do Krakova, na rozdíl od Studentagency to jezdí za dvoutřetinovou cenu. Jela jsem několikrát a u Leo jsem platila za jízdenku Praha-Krakov stejně jako u studenta za jízdenku Ostrava - Krakov.
Není Podkarpatské Rusi měkké i? Rus - Rusi, jako kost - kosti? Nevím, ptám se, vím, že vlastní jména mají četné výjimky...