Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Uskočil na poslední chvíli. Výluky jsou pro stavbaře nebezpečné

Extrémně vysoký počet výluk přináší letos komplikace nejen cestujícím, ale i železničářům a zaměstnancům stavebních firem. Oproti minulému roku přibylo jak mrtvých, tak i těžce zraněných stavbařů na železnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I43v36a38n 31M26a95r71e97k 6944698772

"Na posledn chvíli"  ? ! Mám o tom jinou představu, např když  mi před žst. Sereď  na Slovensku voják zákl.služby  (v r.1992) uskočil z tratě když byl téměř pod nárazníky lokomotivy ! R^

+1/0
6.10.2015 7:21

M42i42l29o10š 20D13v50o97ř82á63k 8325337376741

jak si ho ten fira vychutnal :- )

0/0
5.10.2015 23:54

O45n44d77ř55e28j 43M25a98l27ý 3464753243643

To jako neslyšel za sebou jet vlak? Obyčejně dělá docela velký randál. ;-D

0/0
5.10.2015 23:38

D24a41v68i27d 42G67a36j39d75a 5780959572241

Ti co tady píšou,že to nebylo naposlední chvíli se pletou.Za 1 kamery zkreslujou a za druhé,vlak nestojí na metru.A to ikdyž jede pomalu.Když navíc veze lidi,je rizko,že se při prudkém brždění někdo zraní.

0/−2
5.10.2015 21:43

V95á30c28l96a45v 52Š73u97b92r68t 9967613608907

To je jedno, že vlak brzdí dlouho. Tady jde o to, že na místo, kde ten chlap vyskočil z kolejiště, jel vlak ještě dobrých 5 vteřin (pokud to není zpomalené, což není). Takže to zas takové drama opravdu nebylo...

Nechápu nicméně, proč si vykračoval zrovna po té koleji, kde je k blížícímu se vlaku zády.

+1/0
5.10.2015 22:27

K32a23r97e13l 11L92i65š73k82a 7276483907631

No tedy. To mi redakce nedělejte. Bez upozornění, že jsou záběry drastické?? Málem jsem to drama nedokoukal.

+9/0
5.10.2015 21:40

J20a41n 76B17o47h78a48t47ý 7667830308262

Blbec z Xeenemünde...

0/0
5.10.2015 21:28

J56i27ř29í 70E66r69b33e73n 1703734786837

Jak to, že "pracovník" nemá oranžovou vestu? 8-o

+1/0
5.10.2015 21:19

M56i81l59a20n 94Č36í61ž32e61k 4353355172388

Na poslední chvíli jo? ;-DRv

+8/0
5.10.2015 20:22
Foto

T58o64m84á52š 52M52i73h60a45l26i71k 1499264653965

Bola to čiste jeho chyba, skvelá práca strojvodcu, ktorý ho varoval včas  R^- NIE V POSLEDNEJ CHVÍLI. Toto si určite zapamätá do konca života.

+3/0
5.10.2015 18:47

M76i34r93o85s66l16a42v 68Z94i91k64m17u72n35d 7889933934673

Z čeho je usuzováno, že jde o pracovníka stavební firmy ... prostě osoba v kolejišti ...

+2/0
5.10.2015 17:56

M45i40l62a93n 25Č15e88r35n40ý 5133179979742

Asi byl následně lustrován odpovědnými pracovníky SŽDC.

0/0
5.10.2015 20:03

J77i64ř22í 15E94r38b57e82n 1443714966777

Obávám se, že SŽDC nemá právo lustrovat osoby. Ale mohu se mýlit.

0/0
5.10.2015 21:20

M20a82r57t81i94n 38N53ě46m59e32c 1708388418921

Já si myslím že se pracovník nejmenované firmy po tom zahoukání taky ještě pos...

+2/0
5.10.2015 16:01

M41i90l51a10n 52Č43e63r87n57ý 5183979569342

Pořád lepší býti posraný, než rozmašírovaný.:-P

+2/0
5.10.2015 20:05

J81a87n 72K16a82r78e59l 53N18o20v25a56k 5556354138456

To se mě stalo taky.. v plné rychlosti atd.. napíšete o mě?

+1/0
5.10.2015 15:32

M34i27l61a82n 33Č98e26r88n12ý 5803559779662

A teď nám píšete ze záhrobí či co?;-)

0/0
5.10.2015 20:06

J49o92s92e47f 29U54l89m35a49n 8820650348205

To se mi stalo taky. Šel jsem po kolejích, sluchátka na uších...teď to asi vypadá, že jsem blázen, ale ono to nebyly normální koleje, kudy jezdí vlaky, ale koleje do opuštěného dolu, kde jsem vlak neviděl jet už několik let. Říkám si, že ta písnička zní nějak divně a to houkání tam dřív nebylo. Otočím se a za mnou lokomotiva ;-D

+13/−1
5.10.2015 14:51

D61a40v96i90d 42H28e17l41l32e15r 6616313160306

Tak on člověk ani nemusí mít sluchátka. To mě takhle v plné rychlosti minulo Pendolino a div, že jsem nepotřeboval přebalit.

0/0
5.10.2015 23:03

T14o48m16á65š 89K56u71c61h41a58ř 3177621418651

Vlak duchů? ;-)

0/0
5.10.2015 23:35

L26e79o37š 35K43r50á43l 4907781501

Ale prosím vás, ještě tam měl rezervu několik kroků, tak jakýpak na poslední chvíli.

+18/0
5.10.2015 14:14

R49o57m85a33n 31S85t60o25n24e92k 1679283299771

vlak má delší brzdnou dráhu než auto

0/−6
5.10.2015 14:23

M27a28r53t71i83n 35P39r10o69s98t78ý 9890493450519

ale bud byl zaznam zpomaleny a nebo jel vlak tak 20-25 km/h, Navic to vypadalo, ze na toho chlapa zatroubil i kdyz to bylo bez zvuku a tim si ho ten chlapik vsiml. Z celeho videa to vypada, ze to byl proste primestsky cityElephant, ktery tak jako tak dobrzdoval do stanice v Uvalech a cekal, ze si ho chlap vsimne a uhne... Rozhodne to nebylo na posledni chvili, to je jen efektni bulvarni titulek videa. Rv

+13/0
5.10.2015 14:36

R77a93d70e96k 72J74a20n16a32t14a 9555346844752

Jenže on to byl "panťák" LeoExpresu, který v Úvalech nestaví. Proč jel zrovnna tak pomalu netuším. Možná tam je kvůli probíhající stavbě snížená rychlost.

Ve 160 to mohla být jiná "akce" ...

+6/0
5.10.2015 16:05

M79a49r12t85i69n 16F24r72y26š72č35o78k 7653323567336

Doporučuji přečíst si článek ještě jednou. A zpomaleně, leč s důrazem na sdělované informace:

1) „...video, které natočila palubní kamera Leo Expressu v Úvalech."

2) „Za svými zády pomalu popojíždějící jednotku Stadler Flirt zaregistroval až na základě varování strojvedoucího."

ad 1) Leo Express neprovozuje ani jednotky CityElefant, ani příměstskou dopravu v rámci PIDu.

ad 2) Leo Express v Úvalech nestaví, ale z důvodu probíhajících stavebních úprav ve stanici projíždí výrazně sníženou rychlostí. Strojvedoucí zajisté troubil, jak byste si jinak představoval to varování? Jinak mně přijde cca 20 metrů a nějakých 9 sekund v případě vlaku jako poměrně bezprostřední vzdálenost.

+5/0
5.10.2015 16:10

M61a85r81t34i73n 57P26r50o34s17t29ý 9550773600779

Tak vidíte, jak jste mě krásně poučil. Na věci to však nic moc nezmění. Jel pomalu a potichu. Musel zatroubit a chlapikchlapík příště po kolejích nepůjde :-)

Moc děkuji za odpověď

+4/0
5.10.2015 16:14

V12á34c54l45a24v 12Š19u98b42r64t 9187863558347

A proč by měla být "vzdálenost 9 sekund" jiná v případě vlaku, než v případě jiného dopravního prostředku?;-)

0/0
5.10.2015 22:32

D55a12l84i36b66o80r 97R10o33z89s97y25p37a38l 7520653896649

Pracovník vypadá jako by požil.

0/−3
5.10.2015 13:15
Foto

T96o26m56á28š 87M30i32h78a26l71i78k 1249744243615

Iba ak obed. Ja nemám absolútne podľa reakcie pocit, že by mal vypité.

+1/0
5.10.2015 18:45

P41e46t60r 93N98o75v74o50t45n52y 1551440891

Nebezpečné je takhle jít po kolejích.

+2/0
5.10.2015 12:03

J21i82ř14í 35N65o31v65o68t58n84ý 7388182

Přesně tak. Ještě se dá pochopit, když takhle někdo jde kousek po kolejích v nějaké odlehlejší oblasti, kde projede jeden vlak za hodinu. Zde to ale je na koridoru s několika tratěmi. Skoro mi to připadá, jako kdyby měl v uších sluchátka a v nich nahlas puštěnou hudbu. Už několik chodců jsem takto před sebou autem "tlačil", něž jsem zpozoroval, že jim z uší vedou kabely. Po zatroubení většina z nich leknutím div neskočila do škarpy.

+1/0
5.10.2015 13:36

P78e60t74r 30N17o28v29o11t62n24y 1901340521

Ono to v této rychlosti je blbě slyšet i bez sluchátek.

0/0
5.10.2015 13:55

J14i13ř27í 80N53o46v84o78t32n80ý 7808662

Ten hřmot by možná slyšet šel, ale vlakem moc nejezdím, takže nemohu potvrdit. Staré lokomotivy ČD by asi slyšel.:-) To ale nic nemění na tom, že rodiče pána asi neodvedli dobrou práci, když mu nevysvětlili, že po kolejích se prostě nechodí. Mohl jít při kraji, kde se mu nic snad nestane, pokud na přejezdu neuvízne Polák s kamionem.

0/−1
5.10.2015 14:36

P13e90t19r 35N75o25v93o34t49n89y 1451420651

V této rychlosti je to spíš šumění vánku než hřmot. Možná nějaké pomocné pohony(kompresor, chlazení) by mohly být slyšet, nevím jak to má ta černá LE rakev. Ani moderní brzdy pořádně neuslyšíte.

+1/0
5.10.2015 14:43

M91a79r23t82i92n 90F81r51y20š73č96o23k 7643553667576

I ve vyšších rychlostech je ta černá rakev slyšet až na poslední chvíli, pokud nejsou hrbolaté koleje...

+2/0
5.10.2015 16:16

R64o41b75e95r97t 35T46o62m96e71c15z64e57k 8371204772775

Po kolejích se jinak jít nedá.

+1/0
5.10.2015 13:47

P89e17t14r 28N86o51v66o97t72n21y 1181660241

Zas nějakej detailista. Tak po trati. Dá se jít mimo průjezdný profil, pokud možno co nejdál. Je to míň pohodlné, ale přežijete.  A nebo si aspoň dobře hlídat, kterým směrem je zapnutý autoblok a jít proti vlaku. Dopředu se dívá poněkud líp než dozadu.

+3/0
5.10.2015 13:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.