Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Uskočil na poslední chvíli. Výluky jsou pro stavbaře nebezpečné

Extrémně vysoký počet výluk přináší letos komplikace nejen cestujícím, ale i železničářům a zaměstnancům stavebních firem. Oproti minulému roku přibylo jak mrtvých, tak i těžce zraněných stavbařů na železnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I45v55a62n 83M59a43r82e29k 6964458972

"Na posledn chvíli"  ? ! Mám o tom jinou představu, např když  mi před žst. Sereď  na Slovensku voják zákl.služby  (v r.1992) uskočil z tratě když byl téměř pod nárazníky lokomotivy ! R^

+1/0
6.10.2015 7:21

M95i57l58o12š 84D50v97o91ř65á12k 8705937886801

jak si ho ten fira vychutnal :- )

0/0
5.10.2015 23:54

O89n62d39ř40e39j 89M43a76l44ý 3314613873573

To jako neslyšel za sebou jet vlak? Obyčejně dělá docela velký randál. ;-D

0/0
5.10.2015 23:38

D59a29v70i90d 53G40a56j75d10a 5670619672851

Ti co tady píšou,že to nebylo naposlední chvíli se pletou.Za 1 kamery zkreslujou a za druhé,vlak nestojí na metru.A to ikdyž jede pomalu.Když navíc veze lidi,je rizko,že se při prudkém brždění někdo zraní.

0/−2
5.10.2015 21:43

V70á44c86l88a74v 60Š73u13b69r80t 9537883668557

To je jedno, že vlak brzdí dlouho. Tady jde o to, že na místo, kde ten chlap vyskočil z kolejiště, jel vlak ještě dobrých 5 vteřin (pokud to není zpomalené, což není). Takže to zas takové drama opravdu nebylo...

Nechápu nicméně, proč si vykračoval zrovna po té koleji, kde je k blížícímu se vlaku zády.

+1/0
5.10.2015 22:27

K64a28r23e36l 50L95i92š47k72a 7936213267631

No tedy. To mi redakce nedělejte. Bez upozornění, že jsou záběry drastické?? Málem jsem to drama nedokoukal.

+9/0
5.10.2015 21:40

J42a14n 89B94o76h72a53t28ý 7977890548562

Blbec z Xeenemünde...

0/0
5.10.2015 21:28

J10i24ř54í 89E47r26b12e86n 1833914576867

Jak to, že "pracovník" nemá oranžovou vestu? 8-o

+1/0
5.10.2015 21:19

M40i21l70a91n 32Č71í91ž77e58k 4963415972788

Na poslední chvíli jo? ;-DRv

+8/0
5.10.2015 20:22
Foto

T85o76m26á22š 36M66i37h67a79l50i81k 1479574343765

Bola to čiste jeho chyba, skvelá práca strojvodcu, ktorý ho varoval včas  R^- NIE V POSLEDNEJ CHVÍLI. Toto si určite zapamätá do konca života.

+3/0
5.10.2015 18:47

M19i38r78o49s56l13a63v 64Z11i60k95m36u96n76d 7969123824553

Z čeho je usuzováno, že jde o pracovníka stavební firmy ... prostě osoba v kolejišti ...

+2/0
5.10.2015 17:56

M20i61l49a85n 73Č57e34r29n28ý 5593709879532

Asi byl následně lustrován odpovědnými pracovníky SŽDC.

0/0
5.10.2015 20:03

J74i46ř24í 68E29r28b90e51n 1753314216247

Obávám se, že SŽDC nemá právo lustrovat osoby. Ale mohu se mýlit.

0/0
5.10.2015 21:20

M61a40r39t40i90n 81N47ě97m90e46c 1718378338641

Já si myslím že se pracovník nejmenované firmy po tom zahoukání taky ještě pos...

+2/0
5.10.2015 16:01

M31i24l36a83n 13Č93e22r17n30ý 5883829179772

Pořád lepší býti posraný, než rozmašírovaný.:-P

+2/0
5.10.2015 20:05

J83a91n 14K43a40r38e70l 22N26o94v88a36k 5776324898616

To se mě stalo taky.. v plné rychlosti atd.. napíšete o mě?

+1/0
5.10.2015 15:32

M37i74l86a45n 64Č96e75r25n91ý 5273269119542

A teď nám píšete ze záhrobí či co?;-)

0/0
5.10.2015 20:06

J20o50s56e82f 14U63l15m86a13n 8400970618525

To se mi stalo taky. Šel jsem po kolejích, sluchátka na uších...teď to asi vypadá, že jsem blázen, ale ono to nebyly normální koleje, kudy jezdí vlaky, ale koleje do opuštěného dolu, kde jsem vlak neviděl jet už několik let. Říkám si, že ta písnička zní nějak divně a to houkání tam dřív nebylo. Otočím se a za mnou lokomotiva ;-D

+13/−1
5.10.2015 14:51

D14a29v46i56d 35H71e32l54l91e24r 6956713230856

Tak on člověk ani nemusí mít sluchátka. To mě takhle v plné rychlosti minulo Pendolino a div, že jsem nepotřeboval přebalit.

0/0
5.10.2015 23:03

T26o88m51á22š 21K69u67c16h54a41ř 3537721678831

Vlak duchů? ;-)

0/0
5.10.2015 23:35

L74e34o43š 87K83r22á91l 4557771441

Ale prosím vás, ještě tam měl rezervu několik kroků, tak jakýpak na poslední chvíli.

+18/0
5.10.2015 14:14

R91o54m77a98n 27S35t60o20n90e76k 1889973609281

vlak má delší brzdnou dráhu než auto

0/−6
5.10.2015 14:23

M85a90r83t97i74n 14P13r62o13s47t78ý 9670793170879

ale bud byl zaznam zpomaleny a nebo jel vlak tak 20-25 km/h, Navic to vypadalo, ze na toho chlapa zatroubil i kdyz to bylo bez zvuku a tim si ho ten chlapik vsiml. Z celeho videa to vypada, ze to byl proste primestsky cityElephant, ktery tak jako tak dobrzdoval do stanice v Uvalech a cekal, ze si ho chlap vsimne a uhne... Rozhodne to nebylo na posledni chvili, to je jen efektni bulvarni titulek videa. Rv

+13/0
5.10.2015 14:36

R10a92d70e21k 16J30a66n90a67t87a 9285806424812

Jenže on to byl "panťák" LeoExpresu, který v Úvalech nestaví. Proč jel zrovnna tak pomalu netuším. Možná tam je kvůli probíhající stavbě snížená rychlost.

Ve 160 to mohla být jiná "akce" ...

+6/0
5.10.2015 16:05

M89a94r76t72i25n 11F91r37y93š79č72o41k 7393513397306

Doporučuji přečíst si článek ještě jednou. A zpomaleně, leč s důrazem na sdělované informace:

1) „...video, které natočila palubní kamera Leo Expressu v Úvalech."

2) „Za svými zády pomalu popojíždějící jednotku Stadler Flirt zaregistroval až na základě varování strojvedoucího."

ad 1) Leo Express neprovozuje ani jednotky CityElefant, ani příměstskou dopravu v rámci PIDu.

ad 2) Leo Express v Úvalech nestaví, ale z důvodu probíhajících stavebních úprav ve stanici projíždí výrazně sníženou rychlostí. Strojvedoucí zajisté troubil, jak byste si jinak představoval to varování? Jinak mně přijde cca 20 metrů a nějakých 9 sekund v případě vlaku jako poměrně bezprostřední vzdálenost.

+5/0
5.10.2015 16:10

M59a55r52t31i89n 83P27r85o54s96t29ý 9980263190569

Tak vidíte, jak jste mě krásně poučil. Na věci to však nic moc nezmění. Jel pomalu a potichu. Musel zatroubit a chlapikchlapík příště po kolejích nepůjde :-)

Moc děkuji za odpověď

+4/0
5.10.2015 16:14

V33á69c79l22a52v 12Š93u64b16r95t 9727983898477

A proč by měla být "vzdálenost 9 sekund" jiná v případě vlaku, než v případě jiného dopravního prostředku?;-)

0/0
5.10.2015 22:32

D73a90l25i61b47o38r 72R37o20z90s16y76p89a28l 7270803916209

Pracovník vypadá jako by požil.

0/−3
5.10.2015 13:15
Foto

T83o33m48á71š 58M38i86h27a64l89i46k 1359264833375

Iba ak obed. Ja nemám absolútne podľa reakcie pocit, že by mal vypité.

+1/0
5.10.2015 18:45

P47e79t16r 14N47o78v80o82t95n58y 1881150741

Nebezpečné je takhle jít po kolejích.

+2/0
5.10.2015 12:03

J22i75ř46í 34N13o61v24o65t98n12ý 7428852

Přesně tak. Ještě se dá pochopit, když takhle někdo jde kousek po kolejích v nějaké odlehlejší oblasti, kde projede jeden vlak za hodinu. Zde to ale je na koridoru s několika tratěmi. Skoro mi to připadá, jako kdyby měl v uších sluchátka a v nich nahlas puštěnou hudbu. Už několik chodců jsem takto před sebou autem "tlačil", něž jsem zpozoroval, že jim z uší vedou kabely. Po zatroubení většina z nich leknutím div neskočila do škarpy.

+1/0
5.10.2015 13:36

P73e29t72r 81N89o84v73o32t49n51y 1471210761

Ono to v této rychlosti je blbě slyšet i bez sluchátek.

0/0
5.10.2015 13:55

J54i41ř13í 49N52o22v69o33t21n15ý 7888522

Ten hřmot by možná slyšet šel, ale vlakem moc nejezdím, takže nemohu potvrdit. Staré lokomotivy ČD by asi slyšel.:-) To ale nic nemění na tom, že rodiče pána asi neodvedli dobrou práci, když mu nevysvětlili, že po kolejích se prostě nechodí. Mohl jít při kraji, kde se mu nic snad nestane, pokud na přejezdu neuvízne Polák s kamionem.

0/−1
5.10.2015 14:36

P22e32t63r 68N70o48v76o73t28n72y 1581170111

V této rychlosti je to spíš šumění vánku než hřmot. Možná nějaké pomocné pohony(kompresor, chlazení) by mohly být slyšet, nevím jak to má ta černá LE rakev. Ani moderní brzdy pořádně neuslyšíte.

+1/0
5.10.2015 14:43

M15a73r24t82i35n 69F37r35y56š57č30o21k 7253553887726

I ve vyšších rychlostech je ta černá rakev slyšet až na poslední chvíli, pokud nejsou hrbolaté koleje...

+2/0
5.10.2015 16:16

R61o61b23e83r38t 76T61o20m62e77c12z70e47k 8581804812945

Po kolejích se jinak jít nedá.

+1/0
5.10.2015 13:47

P48e47t48r 54N50o85v45o60t27n65y 1731430571

Zas nějakej detailista. Tak po trati. Dá se jít mimo průjezdný profil, pokud možno co nejdál. Je to míň pohodlné, ale přežijete.  A nebo si aspoň dobře hlídat, kterým směrem je zapnutý autoblok a jít proti vlaku. Dopředu se dívá poněkud líp než dozadu.

+3/0
5.10.2015 13:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.