Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Uskočil na poslední chvíli. Výluky jsou pro stavbaře nebezpečné

Extrémně vysoký počet výluk přináší letos komplikace nejen cestujícím, ale i železničářům a zaměstnancům stavebních firem. Oproti minulému roku přibylo jak mrtvých, tak i těžce zraněných stavbařů na železnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I75v56a42n 40M84a15r32e42k 6854788862

"Na posledn chvíli"  ? ! Mám o tom jinou představu, např když  mi před žst. Sereď  na Slovensku voják zákl.služby  (v r.1992) uskočil z tratě když byl téměř pod nárazníky lokomotivy ! R^

+1/0
6.10.2015 7:21

M24i95l70o56š 70D79v46o31ř86á47k 8385807706501

jak si ho ten fira vychutnal :- )

0/0
5.10.2015 23:54

O15n33d21ř97e42j 48M24a95l68ý 3704903833443

To jako neslyšel za sebou jet vlak? Obyčejně dělá docela velký randál. ;-D

0/0
5.10.2015 23:38

D23a25v72i51d 90G35a29j59d12a 5640519762181

Ti co tady píšou,že to nebylo naposlední chvíli se pletou.Za 1 kamery zkreslujou a za druhé,vlak nestojí na metru.A to ikdyž jede pomalu.Když navíc veze lidi,je rizko,že se při prudkém brždění někdo zraní.

0/−2
5.10.2015 21:43

V71á93c68l27a46v 74Š71u88b78r81t 9207443538397

To je jedno, že vlak brzdí dlouho. Tady jde o to, že na místo, kde ten chlap vyskočil z kolejiště, jel vlak ještě dobrých 5 vteřin (pokud to není zpomalené, což není). Takže to zas takové drama opravdu nebylo...

Nechápu nicméně, proč si vykračoval zrovna po té koleji, kde je k blížícímu se vlaku zády.

+1/0
5.10.2015 22:27

K72a28r37e10l 64L86i45š32k16a 7236953477541

No tedy. To mi redakce nedělejte. Bez upozornění, že jsou záběry drastické?? Málem jsem to drama nedokoukal.

+9/0
5.10.2015 21:40

J50a90n 13B67o69h30a34t75ý 7297360508332

Blbec z Xeenemünde...

0/0
5.10.2015 21:28

J26i22ř54í 44E43r61b16e47n 1943564406747

Jak to, že "pracovník" nemá oranžovou vestu? 8-o

+1/0
5.10.2015 21:19

M50i23l28a63n 53Č90í85ž76e47k 4743905862718

Na poslední chvíli jo? ;-DRv

+8/0
5.10.2015 20:22
Foto

T61o26m93á42š 97M69i36h48a46l19i67k 1819664363225

Bola to čiste jeho chyba, skvelá práca strojvodcu, ktorý ho varoval včas  R^- NIE V POSLEDNEJ CHVÍLI. Toto si určite zapamätá do konca života.

+3/0
5.10.2015 18:47

M19i66r52o50s83l44a28v 51Z49i95k81m27u90n20d 7499263444273

Z čeho je usuzováno, že jde o pracovníka stavební firmy ... prostě osoba v kolejišti ...

+2/0
5.10.2015 17:56

M91i32l63a87n 61Č96e32r79n27ý 5233289369952

Asi byl následně lustrován odpovědnými pracovníky SŽDC.

0/0
5.10.2015 20:03

J49i18ř83í 30E78r34b27e30n 1553724526927

Obávám se, že SŽDC nemá právo lustrovat osoby. Ale mohu se mýlit.

0/0
5.10.2015 21:20

M76a54r29t56i89n 40N18ě39m97e57c 1708228748391

Já si myslím že se pracovník nejmenované firmy po tom zahoukání taky ještě pos...

+2/0
5.10.2015 16:01

M26i20l17a52n 21Č61e74r30n83ý 5303479709342

Pořád lepší býti posraný, než rozmašírovaný.:-P

+2/0
5.10.2015 20:05

J59a40n 44K71a55r64e58l 21N64o69v29a85k 5986674748826

To se mě stalo taky.. v plné rychlosti atd.. napíšete o mě?

+1/0
5.10.2015 15:32

M61i46l49a65n 26Č78e94r98n95ý 5193699219672

A teď nám píšete ze záhrobí či co?;-)

0/0
5.10.2015 20:06

J10o35s57e26f 54U70l16m35a62n 8380480928175

To se mi stalo taky. Šel jsem po kolejích, sluchátka na uších...teď to asi vypadá, že jsem blázen, ale ono to nebyly normální koleje, kudy jezdí vlaky, ale koleje do opuštěného dolu, kde jsem vlak neviděl jet už několik let. Říkám si, že ta písnička zní nějak divně a to houkání tam dřív nebylo. Otočím se a za mnou lokomotiva ;-D

+13/−1
5.10.2015 14:51

D65a51v45i80d 77H41e89l71l88e85r 6906523540636

Tak on člověk ani nemusí mít sluchátka. To mě takhle v plné rychlosti minulo Pendolino a div, že jsem nepotřeboval přebalit.

0/0
5.10.2015 23:03

T80o27m44á92š 63K84u61c54h58a81ř 3747741148451

Vlak duchů? ;-)

0/0
5.10.2015 23:35

L12e51o43š 45K18r55á87l 4217981881

Ale prosím vás, ještě tam měl rezervu několik kroků, tak jakýpak na poslední chvíli.

+18/0
5.10.2015 14:14

R39o20m92a62n 15S13t37o54n68e46k 1529553449971

vlak má delší brzdnou dráhu než auto

0/−6
5.10.2015 14:23

M74a68r27t54i12n 51P77r64o86s45t65ý 9260563580819

ale bud byl zaznam zpomaleny a nebo jel vlak tak 20-25 km/h, Navic to vypadalo, ze na toho chlapa zatroubil i kdyz to bylo bez zvuku a tim si ho ten chlapik vsiml. Z celeho videa to vypada, ze to byl proste primestsky cityElephant, ktery tak jako tak dobrzdoval do stanice v Uvalech a cekal, ze si ho chlap vsimne a uhne... Rozhodne to nebylo na posledni chvili, to je jen efektni bulvarni titulek videa. Rv

+13/0
5.10.2015 14:36

R69a69d23e29k 78J93a96n14a45t94a 9335746334572

Jenže on to byl "panťák" LeoExpresu, který v Úvalech nestaví. Proč jel zrovnna tak pomalu netuším. Možná tam je kvůli probíhající stavbě snížená rychlost.

Ve 160 to mohla být jiná "akce" ...

+6/0
5.10.2015 16:05

M96a88r56t77i72n 81F53r57y57š38č81o96k 7493813707246

Doporučuji přečíst si článek ještě jednou. A zpomaleně, leč s důrazem na sdělované informace:

1) „...video, které natočila palubní kamera Leo Expressu v Úvalech."

2) „Za svými zády pomalu popojíždějící jednotku Stadler Flirt zaregistroval až na základě varování strojvedoucího."

ad 1) Leo Express neprovozuje ani jednotky CityElefant, ani příměstskou dopravu v rámci PIDu.

ad 2) Leo Express v Úvalech nestaví, ale z důvodu probíhajících stavebních úprav ve stanici projíždí výrazně sníženou rychlostí. Strojvedoucí zajisté troubil, jak byste si jinak představoval to varování? Jinak mně přijde cca 20 metrů a nějakých 9 sekund v případě vlaku jako poměrně bezprostřední vzdálenost.

+5/0
5.10.2015 16:10

M87a58r12t81i51n 53P70r47o93s40t16ý 9870543750219

Tak vidíte, jak jste mě krásně poučil. Na věci to však nic moc nezmění. Jel pomalu a potichu. Musel zatroubit a chlapikchlapík příště po kolejích nepůjde :-)

Moc děkuji za odpověď

+4/0
5.10.2015 16:14

V21á84c46l80a54v 25Š43u30b38r16t 9467663818117

A proč by měla být "vzdálenost 9 sekund" jiná v případě vlaku, než v případě jiného dopravního prostředku?;-)

0/0
5.10.2015 22:32

D53a78l43i75b83o59r 38R81o89z62s83y26p89a97l 7420733546379

Pracovník vypadá jako by požil.

0/−3
5.10.2015 13:15
Foto

T75o80m66á46š 77M77i64h76a28l27i68k 1389104523295

Iba ak obed. Ja nemám absolútne podľa reakcie pocit, že by mal vypité.

+1/0
5.10.2015 18:45

P70e66t91r 86N89o94v97o49t19n69y 1291470811

Nebezpečné je takhle jít po kolejích.

+2/0
5.10.2015 12:03

J43i96ř77í 10N80o55v39o85t36n33ý 7808852

Přesně tak. Ještě se dá pochopit, když takhle někdo jde kousek po kolejích v nějaké odlehlejší oblasti, kde projede jeden vlak za hodinu. Zde to ale je na koridoru s několika tratěmi. Skoro mi to připadá, jako kdyby měl v uších sluchátka a v nich nahlas puštěnou hudbu. Už několik chodců jsem takto před sebou autem "tlačil", něž jsem zpozoroval, že jim z uší vedou kabely. Po zatroubení většina z nich leknutím div neskočila do škarpy.

+1/0
5.10.2015 13:36

P68e55t16r 21N90o29v65o36t76n71y 1141760691

Ono to v této rychlosti je blbě slyšet i bez sluchátek.

0/0
5.10.2015 13:55

J98i76ř95í 21N66o15v78o83t89n74ý 7538282

Ten hřmot by možná slyšet šel, ale vlakem moc nejezdím, takže nemohu potvrdit. Staré lokomotivy ČD by asi slyšel.:-) To ale nic nemění na tom, že rodiče pána asi neodvedli dobrou práci, když mu nevysvětlili, že po kolejích se prostě nechodí. Mohl jít při kraji, kde se mu nic snad nestane, pokud na přejezdu neuvízne Polák s kamionem.

0/−1
5.10.2015 14:36

P37e57t62r 62N66o14v84o12t38n41y 1601140891

V této rychlosti je to spíš šumění vánku než hřmot. Možná nějaké pomocné pohony(kompresor, chlazení) by mohly být slyšet, nevím jak to má ta černá LE rakev. Ani moderní brzdy pořádně neuslyšíte.

+1/0
5.10.2015 14:43

M23a12r18t40i77n 80F61r92y22š59č23o81k 7483653857406

I ve vyšších rychlostech je ta černá rakev slyšet až na poslední chvíli, pokud nejsou hrbolaté koleje...

+2/0
5.10.2015 16:16

R15o82b51e27r73t 38T57o25m31e32c69z68e26k 8491374912485

Po kolejích se jinak jít nedá.

+1/0
5.10.2015 13:47

P47e91t24r 36N33o47v53o26t52n24y 1961490791

Zas nějakej detailista. Tak po trati. Dá se jít mimo průjezdný profil, pokud možno co nejdál. Je to míň pohodlné, ale přežijete.  A nebo si aspoň dobře hlídat, kterým směrem je zapnutý autoblok a jít proti vlaku. Dopředu se dívá poněkud líp než dozadu.

+3/0
5.10.2015 13:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.