Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodovky a Volkswageny jdou na odbyt. Dieselgate prodeje zatím nezasáhla

Automobilky Škoda a Volkswagen upevňují svoji pozici na tuzemském trhu. Ukazují to nové statistiky o registrací nových automobilů na domácím trhu. Podle údajů Svazu dovozců automobilů rostly prodeje obou značek o více než padesát procent rychleji než celý trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T18o56m81á92š 43K57n89a50i64f90l 6803960187350

Jake překvapeni...

... Emise jsou to poslední, co zajímá asi 99,9% lidi co kupuje auto...

0/0
9.10.2015 19:52

V10í24ť48a 89K95r53u38t72i77š 1800544635327

A není ta tabulka náhodou o podílu jednotlivých modelů na celkových prodejích???

0/0
5.10.2015 20:55

J68o57s12e66f 88T24r49n27k21a 9759542647529

Nového Phaetona bych přejmenoval na VW Dieselgate, třeba by se konečně začal prodávat :-)...to by ale zase chtělo V10 TDi....

0/0
5.10.2015 20:05

J10i48n19d84ř80i20c75h 38Š46k33o20p85e41k 4445771100475

a proč by měl být pokles prodejů ? To že auto při homologaci (kterou absolvuje jedenkrát a to ještě málokteré) má vyšší emise ? ;-D;-D

+3/0
5.10.2015 18:14

T93o85m82á12š 72K45n41a11i44f72l 6383700687810

Inu, novináři, kteří jinak píšou o tom, kdo prefikl miss ČR, vubec nechápou o cem píšou... Tak z toho delaj neco úplně jiného.

0/0
9.10.2015 19:54

I22v84o 40Z21d77e56b12o81r14s49k21ý 3373741390231

Docela mě překvapilo čtvrté místo Dacie.

0/0
5.10.2015 16:45

Z22d93e59n94ě76k 86H33a92n35z73l 1871786842964

Tak přece si lidi nezačnou kupovat Korejské.

0/0
5.10.2015 15:47

J71a48n 38D78l97o22u53h50ý 8946200663150

Stejně nechápu, o co v dieselgate jde. Prostě vyvinuli software, které v klidu nastaví takový režim, že auto vydává jen minimálně exhalací. Že se měření emisí dělá takto, za to přece VW nemůže... ;-)

+2/0
5.10.2015 15:25

J21o81s43e90f 44T69r11n86k31a 9789772757919

Taky jsem si říkal, ale Amíčci to mají ošetřené - automobilka musí u homologace předat popis všech systémů ovlivňující emise.....což VW zatajilo, protože neřeklo: "My víme, jak to měříte, a proto je tam tenhle software", kdyby to udělali, nikdo by to možná ani u homologace nečetl a razítko by tam bylo".

0/0
5.10.2015 20:09

Z94d87e91n14ě46k 88H76a27n84z41l 1101816582764

Lidé jsou rozumní a nenechaj se ovlivnit

+4/0
5.10.2015 14:36
Foto

S69t71a98n49i38s71l74a51v 59T44e38s27a77ř 9977744922694

za tenhle článek byste měli dostat plexisklovou lupu. Titulkem navodíte zavádějící myšlenku, kterou si sami v prvním odstavci vyvrátíte. To je přece jasný, že statistika prodejů v září ještě není ovlivněná aférou, která vypukla až koncem září.

+6/0
5.10.2015 13:53

V12i34k61t45o57r 30N89á86r36o49ž42n18ý 3859922838

Kéž by podobné články vycházely i za rok touto dobou.

0/0
5.10.2015 13:26

L30i30b45o42r 69G17o71n98d29e19k 2487393290717

To si asi ani nikdo nemyslel, emise jsou většině lidí úplně volné. Co VAG ale znatelně zasáhne budou ty pokuty...

+1/0
5.10.2015 13:06

J19a47n 91Č26e68r18n59ý 8390320234511

Jestli to nebude tím, že je tato aféra běžným lidem normálně šumák.

+9/0
5.10.2015 12:47
Foto

S23t41a93n40i81s28l62a23v 19T56e67s68a21ř 9107164982624

běžní lidé kupují cca čtvrtinu nových aut, zbylé 3/4 kupují firmy, tam je důležité, komu to je nebo není šumák

0/0
5.10.2015 13:55

D60a67v95i16d 96K85a86p88r 4954269228650

Ja si taky myslim ze je to kupujicim jedno bez ohledu jestli je to firma ci soukroma osoba... pokud je auto spusobile pro provoz u nas tak je jim to ukradene.... :) hlavne ze to moc "nezere" :)

0/0
5.10.2015 14:12

C14y89r55i22l 83P31a98v16e95l23k86a 4326512498355

75 % škodovek jde do firem a institucí, objednáno bylo ještě před prázdninami 

- proto také nevadí relativní nespolehlivost novějších modelů, auto se po třech letech mění, tak se to nepozná.

+1/0
5.10.2015 12:36

Z52d14e54n21ě83k 97D79u89f74e19k 2924704268

Jestli ono to nebude tím, že se vozidlo objednalo ještě před aférkou a teď se teprve vydávají klientům a registrují. A firmy a Policie ČR teď  vyměňují vozový park respektive před několika měsíci s tím začaly;-)

+3/0
5.10.2015 12:08

A21l90e27š 14Z93e51l96i58n47k88a 1334662266

U nákupu auta rozhodují jiné věci než emise NOx :-)

+8/0
5.10.2015 11:54

V63l62a38d13i53s72l63a56v 62B70u90r81y68š12e91k 1689722467934

současná auta plní emisní limity kysličníků dusíku, tzakže není proč se podle toho rozhodovat či nerozhodovat, podvody se týkají starších vozů, jen tak pro pořádek

0/0
5.10.2015 12:01

M23a29r11i18u97s83z 77H74u79d22e32c23z92e50k 8740959921124

Mne mnohem vic trápí to, ze u nas ma auto věkový průměr myslím 15 let než aféra dieselgate

+2/0
5.10.2015 12:36

M32a57r70t62i97n 77K43a48r71á54s63e81k 9978513288738

To sice vypada pomerne hrozive, ale kdyz to prepoctete podle toho jaka auta po tech cestach jezdi (tzn zohlednite to ze 20 lete vraky stoji v garazi a nova auta najedou 30 000 za rok, tak by to vyslo uplne jinak.

+1/0
5.10.2015 14:59

P51a20v42e48l 63Š12e48d20l74b84a88u14e45r 7558931532225

Jo, třeba pohodlné sezení a spolehlivost. Takže i kdyby aféra nebyla, nemůžu jezdit ve VW, proč se trápit...

0/0
5.10.2015 22:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.