Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovky a Volkswageny jdou na odbyt. Dieselgate prodeje zatím nezasáhla

Automobilky Škoda a Volkswagen upevňují svoji pozici na tuzemském trhu. Ukazují to nové statistiky o registrací nových automobilů na domácím trhu. Podle údajů Svazu dovozců automobilů rostly prodeje obou značek o více než padesát procent rychleji než celý trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T32o38m63á66š 72K57n15a91i19f75l 6503850187220

Jake překvapeni...

... Emise jsou to poslední, co zajímá asi 99,9% lidi co kupuje auto...

0/0
9.10.2015 19:52

V96í67ť31a 27K87r78u68t79i23š 1920984595937

A není ta tabulka náhodou o podílu jednotlivých modelů na celkových prodejích???

0/0
5.10.2015 20:55

J44o65s43e76f 22T86r84n54k19a 9739302777589

Nového Phaetona bych přejmenoval na VW Dieselgate, třeba by se konečně začal prodávat :-)...to by ale zase chtělo V10 TDi....

0/0
5.10.2015 20:05

J48i46n67d68ř40i77c95h 42Š96k89o70p23e56k 4605721520255

a proč by měl být pokles prodejů ? To že auto při homologaci (kterou absolvuje jedenkrát a to ještě málokteré) má vyšší emise ? ;-D;-D

+3/0
5.10.2015 18:14

T70o67m23á62š 69K36n75a98i38f97l 6323670867920

Inu, novináři, kteří jinak píšou o tom, kdo prefikl miss ČR, vubec nechápou o cem píšou... Tak z toho delaj neco úplně jiného.

0/0
9.10.2015 19:54

I11v49o 38Z39d31e21b54o61r31s62k60ý 3473741710621

Docela mě překvapilo čtvrté místo Dacie.

0/0
5.10.2015 16:45

Z65d35e22n12ě92k 13H61a64n95z78l 1201916682114

Tak přece si lidi nezačnou kupovat Korejské.

0/0
5.10.2015 15:47

J78a72n 74D19l95o68u73h27ý 8316500403700

Stejně nechápu, o co v dieselgate jde. Prostě vyvinuli software, které v klidu nastaví takový režim, že auto vydává jen minimálně exhalací. Že se měření emisí dělá takto, za to přece VW nemůže... ;-)

+2/0
5.10.2015 15:25

J18o45s59e11f 32T60r13n45k72a 9719202647929

Taky jsem si říkal, ale Amíčci to mají ošetřené - automobilka musí u homologace předat popis všech systémů ovlivňující emise.....což VW zatajilo, protože neřeklo: "My víme, jak to měříte, a proto je tam tenhle software", kdyby to udělali, nikdo by to možná ani u homologace nečetl a razítko by tam bylo".

0/0
5.10.2015 20:09

Z89d48e83n42ě60k 21H29a84n60z51l 1881856372774

Lidé jsou rozumní a nenechaj se ovlivnit

+4/0
5.10.2015 14:36
Foto

S12t88a47n14i70s71l32a94v 26T14e93s55a59ř 9877334382174

za tenhle článek byste měli dostat plexisklovou lupu. Titulkem navodíte zavádějící myšlenku, kterou si sami v prvním odstavci vyvrátíte. To je přece jasný, že statistika prodejů v září ještě není ovlivněná aférou, která vypukla až koncem září.

+6/0
5.10.2015 13:53

V61i20k25t16o30r 88N83á69r38o20ž84n57ý 3929702258

Kéž by podobné články vycházely i za rok touto dobou.

0/0
5.10.2015 13:26

L93i81b11o55r 34G66o49n92d69e94k 2327793480147

To si asi ani nikdo nemyslel, emise jsou většině lidí úplně volné. Co VAG ale znatelně zasáhne budou ty pokuty...

+1/0
5.10.2015 13:06

J61a40n 61Č31e44r36n75ý 8210710814101

Jestli to nebude tím, že je tato aféra běžným lidem normálně šumák.

+9/0
5.10.2015 12:47
Foto

S62t44a41n60i47s46l32a42v 78T61e76s86a76ř 9147494222264

běžní lidé kupují cca čtvrtinu nových aut, zbylé 3/4 kupují firmy, tam je důležité, komu to je nebo není šumák

0/0
5.10.2015 13:55

D54a21v97i18d 45K64a76p79r 4324369588430

Ja si taky myslim ze je to kupujicim jedno bez ohledu jestli je to firma ci soukroma osoba... pokud je auto spusobile pro provoz u nas tak je jim to ukradene.... :) hlavne ze to moc "nezere" :)

0/0
5.10.2015 14:12

C49y81r20i28l 54P70a32v17e42l32k57a 4986462698525

75 % škodovek jde do firem a institucí, objednáno bylo ještě před prázdninami 

- proto také nevadí relativní nespolehlivost novějších modelů, auto se po třech letech mění, tak se to nepozná.

+1/0
5.10.2015 12:36

Z83d53e84n26ě94k 24D58u65f59e83k 2914264798

Jestli ono to nebude tím, že se vozidlo objednalo ještě před aférkou a teď se teprve vydávají klientům a registrují. A firmy a Policie ČR teď  vyměňují vozový park respektive před několika měsíci s tím začaly;-)

+3/0
5.10.2015 12:08

A64l80e25š 20Z73e98l38i78n66k67a 1314422266

U nákupu auta rozhodují jiné věci než emise NOx :-)

+8/0
5.10.2015 11:54

V15l83a32d63i97s70l75a22v 92B35u47r19y62š29e90k 1259592447624

současná auta plní emisní limity kysličníků dusíku, tzakže není proč se podle toho rozhodovat či nerozhodovat, podvody se týkají starších vozů, jen tak pro pořádek

0/0
5.10.2015 12:01

M53a52r52i60u17s46z 35H47u40d72e27c84z62e83k 8770199731434

Mne mnohem vic trápí to, ze u nas ma auto věkový průměr myslím 15 let než aféra dieselgate

+2/0
5.10.2015 12:36

M85a30r50t67i70n 54K76a11r20á79s47e63k 9178333688888

To sice vypada pomerne hrozive, ale kdyz to prepoctete podle toho jaka auta po tech cestach jezdi (tzn zohlednite to ze 20 lete vraky stoji v garazi a nova auta najedou 30 000 za rok, tak by to vyslo uplne jinak.

+1/0
5.10.2015 14:59

P73a61v32e25l 26Š71e33d45l48b75a49u84e35r 7838201262815

Jo, třeba pohodlné sezení a spolehlivost. Takže i kdyby aféra nebyla, nemůžu jezdit ve VW, proč se trápit...

0/0
5.10.2015 22:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.