- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen jestli ten nárůst u nás není způsoben od léta výhradně tím, že MŠMT do konce roku 2015 vypsalo z nevyčerpaných evropských peněz tzv. Výzvu 56, ze které vražedným tempem čerpají finance školy na jazykové kurzy a stínování po Evropě. Pokud nejde o zájezd pro děti, každý chce letecky... Ty stovky milionů v letenkách zahýbou s čísly! Za rok si budou aerolinky drbat hlavu, proč že se čísla nedrží. Ale poplácejme se po ramenou, jak to hezky šlape.
Sakra, super časy pro aerolinky. Co ta ČSA dělá špatně?
Problém ČSA vznikl dávno před dnešními "super časy"...
Ta informace od ČSA mě pobavila. Zamozřejmě, když na linku kde konkurence běžně létá s A321 nasadím ATR72, tak mi vzroste obsazenost. Letadlo není nafukovací.
Škoda, že se těch dobrých časů "nedožily" ČSA...
Bohužel obsazenost nic neříká o ekonomickém stavu linky. Pokud prodám letenky po 500Kč, není problém mít plné letadlo. Ale ekonomicky to bude katastrofa
Zajímavé je, že společnosti které prodávají levné letenky jsou v zisku, na rozdíl od těch které je mají drahé. Čím to asi tak bude
Ani se nedivím, když zpáteční letenka do Varšavy stojí 4100,- Kč a vlakem dáte totéž za 5700,- Kč. O úspoře času ani netřeba mluvit.
Zpáteční lůžko se dá sehnat do 100 EUR, na sedačku za 58 EUR, to letenku neseženete.
Letadla jsou plná, ale jídlo na palubě se ruší, protože jsou těžké časy a musí se šetřit
Staci se podivat na ceny letenek a je jasne, proc nektere aerolinky rusi jidla ;-)
To je vše pravda. Obsazenost letadel výrazně stoupla, úroveň servisu stejně výrazně klesla. Proto je pro mě mnohem příjemnější jet 16 hodin navštívit rodinu dcery autem, přespat po cestě v hotelu, zastavit si kde a kdy člověk chce, koupit si k jídlu co chce a potěšit se okolím. Tlačit se sousedem na sedačce letadla, čekat v davech na letišti na odlet, tlačit se ve frontě na bezbečnostní kontrolu, klepat se obavou, že let bude zrušený nebo výrazně zpožděný, modlit se, aby mu došel kufr atd., nevyrovná bláhová naděje, že ušetřím pár hodin
A to nemluvím o tom, že člověk nad 180 cm zažívá pravé utrpení v těch sedadlech nalepených na sebe. Bohužel někam se však autem dojet nedá, hlavně za moře.