Diskuze

Nebezpečné přejezdy budou hlídat laserová čidla, chce Ťok

Nešťastnou bilanci úmrtí na železničních přejezdech chce ministerstvo dopravy zarazit nasazením moderních zlepšováků. Do konce roku by se mohly na kritických místech objevit například laserové skenery. Vlak před překážkou zastaví nebo jen zpomalí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všechna ta čidla jsou nesmyslná, přinesou víc problémů než užitku. Prodlouží dobu, kdy se nesmí na přejezd vjet a tedy motivaci řidičů ten zákon porušit! Jediné co má smysl je vjezd na červenou opravdu trestat podobně jako vysokou rychlost. Kamera - foto - správní řízení - pokuta a body za půl řidičáku, v případě cizince a vyhýbání se správnímu řízení vyhoštění.

1 0
možnosti
Foto

J85i69ř65í 47E10r74b88e82n

8. 10. 2015 20:14

Hlavně ono stačí před tím čidlem mávnout rukou a vynutit si tak zpomalení rychlíku z 90 na 30 km/h...

Který zvídavý sedmiletý kluk by to nezkusil! :-)

1 0
možnosti

Co s lidma, kteri na cervenou vjedou na prejezd? Treba jim zabavit auto? Nebo sebrat ridicak na 5let? Nebo by mohli zafinancovat ty lasery. Treba z prodeje zabavenych aut.

0 0
možnosti

Úplně by stačilo je DOOPRAVDY potrestat tak jak je to v současném zákoně.

1 0
možnosti

Co je to za vopruz? Lidskou blbost chce řešit vyhazováním státních peněz?

2 2
možnosti

Hmm, dalsi pokus ohnout fyziku? Ta prednost vlaku na prejezdu neni jen tak - setrvacnost neokecaji ani lejzrova, ani treba plazmova cidla:-P

3 0
možnosti

Nic není potřeba ohýbat, jen je potřeba vlaku dát vědět o překážce na trati dostatečně dopředu, v případě Pendolina jedoucího 160 km/h je to 38 sekund.

0 0
možnosti

chcete tím říct, že bude na přejezdech zavedena přednost řidičů - pirátů před vlaky?! 8-o Rv

za nehody na přejezdech jsou v drtivé většině případů zodpovědní řidiči, kteří na ně vjíždí ve chvíli, kdy tam nemají nic dělat. a ve většině případů při nich i sami (resp. jejich spolucestující) umírají. ano, jsou výjimky, á la Studénka. ale reakcí na takové případy má být zamezení, aby auta na přejezd vjížděla, když nesmí, ne omezení železniční dopravy !!;-€

4 1
možnosti

Pokud za takovou přednost na přejezdu pokaždé zaplatí tučnou pokutu (a to i když zrovna vlak neomezí), tak je to přestane bavit. I o tom je lepší vybavení přejezdu. 

Potíž je totiž v tom, že srážku odnese nejen nezodpovědný řidič, ale mnohdy i lidé ve vlaku, vlak, provoz na trati ...

1 0
možnosti

Jen nesmysly a kraviny.

Stačilo by na každý přejezd dát kameru a nedočkavce jedoucí na červenou pokutovat. Ideálně k tomu zpřísnit zákon - profík s autem nad 3,5 t průjezd na červenou - první provinění 1 bez papírů, běžný řidič na rok bez papírů po 2 projetí na červenou třeba během 4 let

4 1
možnosti

to je nutná podmínka pro to, aby čidla zastavující vlaky mohla smysluplně fungovat.

vjedeš na přejezd, když tam nemáš co dělat - dobrá, vlak tě nerozpráší, ale zastaví, ale ty za to bez jakýchkoliv vytáček dostaneš pokutu v řádu desetitisíců, při prvním prohřešku navíc hromadu bodů a při druhém přijdeš o papíry.

protože když by zůstalo jen u toho zastavování vlaků, čehož se v Česku dost obávám, tak se ještě zvýší bezohlednost řidičů na přejezdech, protože výrazně klesne riziko, že budou potrestáni srážkou.

3 0
možnosti

Tím se nám hezky zvýší doba kdy bude přejezd uzavřen. Třeba ten přejezd u Studénky. Každou chvilku je dole, protože tam jezdí velké množství vlaků. Přejezd má předzváněcí dobu, než se přejezd uzavře a projede přes něj vlak. Což u Studénky bude minimálně pro rychlost vlaku 160 km/h. U pomalejších vlaků je samozřejmě doba uzavření závor a skutečným projetím vlaku delší. Jakmile tam dáme nějaké čidlo, které po uzavření závor vyšle do vlaku signál, že na přejezdu je překážka. Tak samozřejmě musíme zvýšit dobu uzavření přejezdu a projetím vlaku. Protože musíme započítat i dobu, kdy vlak začne reagovat a při rychlosti 160 km/h dokáže zastavit bezpečně před přejezdem na kterém uvázlo vozidlo. takže takový přejezd na koridoru Praha - Ostrava bude uzavřen skoro pořád.

0 1
možnosti

Počítal jsem to, viz níže, doba uzavření závor je dnes cca 1 minuta a pro úplné zabezpečení před srážkou by se prodloužila na 1:10. Pro srážku v nižší rychlosti (jak navrhuje Ťok), by se prodloužit nemusela vůbec.

0 0
možnosti

Tak mám takový pocit, že by bylo nejlepší, kdyby z Ťokovy dílny raději už nic nevzešlo. Je vidět, že tomu nerozumí a schvaluje jednu blbost za druhou Rv

1 1
možnosti

Tak leda laserové dělo, které by případného narušitele rozprášilo dřív než přijede vlak.

4 1
možnosti