- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč by prezidenta měla znervóznit Škodovka, když ho neznepokojuje ani to, že ho za bílého dne připravili o standartu? Pro vojsko je to obvykle největší potupa, pro vrchního velitele ozbrojených sil MZ to je jen něco jako vandalismus
Prezidentovi možná někdo zapomněl říct , že Škoda je jedna ze značek VW. Jinak si to neumím vysvětlit.
Pominu naprostou neznalost pana prezidenta o problému a možných následcích ale v souvislosti s jeho výkladem jsem si vzpomněl na přirovnání: Nevadí že se Titanik potápí, do naší kajuty neteče a tak můžeme zůstat v klidu.
Je to tak, pan prezident četl kdysi v Přítomnosti článek o budoucnosti s názvem: "Američtí židozednáři německý koncern nikdy nepoloží". Článek byl pochopitelně později zcenzurován.
Díky za aspoň jednu pozitivní myšlenku pane rezidente.Nechápu jak může EU a Německo kopat do firmy která zaměstnává 100vky tisíc lidí napříč Evropou!!!Je to hyenismus.Pokud VW padne a sním půjdou s kopce značky jeho portfólia,tak pánbůh s náma.
Německu je budoucnost ukradená. Viz přístup k uprchlické krizi.
Obdivuji naivitu nekterych diskutujicich. Prezidentova neznalost a naivita me neprekvapuje. Opravdu je to kolosalni stret, vetsi nez Exon Valdez, protoze ten americky pravnicky povl, jak to tady nekdo nazval, v tomto pripade muze lehce polozit VW na lopatky. I kdyz Skodovka ma vyhodu, ze neprodava na severoamerickem trhu, a tim padem neni ohrozena primarne, tak pokud pujde VW pod hladinu, tak samozrejme Skodovka a ceska ekonomika pude dolu i snim. Tohle bude odplata Necum, ktera bude pro nektere US pravniky svym zpusobem dohra 2. svetove valky...
Myslím že to přeháníte. VW může mít nepříjemné potíže ale proč by šmankote měl jít pod hladinu? Pokuty vydrží. Inkriminované motory se už nevyrábějí, takže tady ztráta nebude. Co se týče současných motorů, je na tom věcně stejně jako ostatní automobilky. Problém může být s panikou na trhu, ostudou a poškozením dobrého jména. Ale jak se kauza rozvíjí, zdaleka v tom nebude jediný, čili ve srovnání s konkurencí by ten problém fatální být neměl.
Typický rusko-komunistický přístup = vlastně se nic nestalo je to v pohodě, klidně nás dál kupujte, klidně nás dál volte...
Zákazník který kupuje ekologicky diesel se cítí být podveden? Pak je ovšem podveden skoro při každém nákupu.
Podveden se může cítit zákazník téměř každé automobilky, fixlují skoro všichni, protože to pravidla EU umožňují, nebo k tomu přímo vybízí.
Pravdu má, chlapec.A ty akcie jim taky nepadají
Je to samozřejmě umělé nafouknutá aféra, které se právnický póvl chytl, jelikož to sype. Jen opravdový hippie-greenpeace-mumbo-jumbo člověk si vybírá kvůli tomu, kolil emisí auto produkuje a takový člověk většinou vybere hybrid, či elektriku (která má výfuk ne na autě, ale v Dětmarovicích v uhelné elektrárně). Je to jen bublina a Zeman má pravdu.