Diskuze

VW musí šetřit. Už žádný Lenny Kravitz, ubere zřejmě fotbalu i vývoji

Na hašení aféry s dieslovými motory bude Volkswagen potřebovat miliardy. Jeho nový šéf Matthias Müller tak plánuje úspory. Jako první nejspíš na řadu přijdou škrty v nákladném marketingu, následovat může sponzoring fotbalu nebo investice do vývoje. Propouštět se zatím nemá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

"Podle jeho názoru navíc automobilka v posledních letech investiční strategii podřizovala tomu, aby se stala největší, nikoli nejefektivnější."

Tohle říkám už od začátku vyhlášení té nesmyslné doktríny honby za největšími prodeji. 

Kdyby se VW od počátku soustředil hlavně na efektivitu, co největší marži a kvalitu, pak by dneska nemusel řešit takovou kauzu.

0 0
možnosti
PK

Je veřejným tajemstvím, že emisní testy se dělají způsoby, řekněme nestandardními. Národní u bruselští politi jsou přesvědčení, že naučí koně pracovat a nežrat. Tohle je ostuda vládních byrokratů. Prostě při spalování čehokoli vznikne odpadní produkt. Je potřeba se snažit o jeho minimalizaci na hodnoty dosažitelné. Při dosažení maximálně možného, přijde požadavek o nemožné. Takže výrobci vyrobí "zázračné" vozidlo.

Pokud se bude ekoalzheimer prohlubovat, pak budeme auta jen tlačit. Ale pozor, neprdět neboť metan je ještě horší skleníkový plyn než CO2. Takže budou občané EURO 1, 2, 3 4, 5. Přičemž vstup do center měst budou mít pouze občané jejichž prd bude odpovídat normě Euro 5.

2 0
možnosti
JL

J75a65n 77L28i89b68i66c21h

7. 10. 2015 20:58

Kdy se zavře výroba v Mladé Boleslavi a Kvasinách a co podružné firmy, které dodávaly díly, to bude pěkný ekonomický kopanec a může za to jeden špatně utajený sw.

0 1
možnosti
TB

T91o21m74á87š 67B74u43r32a

8. 10. 2015 1:12

Nikoliv "jeden špatně utajený sw", nýbrž nesoudnost byrokratických aparátčíků. Respektive jejich odtrženost od praktické reality, kdy tito odmítali (a odmítají) vzít na vědomí, že fyzikální zákony není možno bez zohledňování technologických možností znásilňovat pomocí jednoduchých excelových tabulek.

Samozřejmě svůj díl viny mají i producenti, kteří místo aby se snažili úředního šimla když ne umravňovat, tak alespoň korigovat. Místo toho přijímají hru na slepou bábu a konspirativně fixlují.

A nemylme se: tato situace se nebude týkat pouze jednoho producenta (zde VW) - jak se ukazuje oni i ostatní významní výrobci budou k problematice přistupovat obdobně.

0 0
možnosti
JL

J14a48n 90L22i36b91i32c35h

7. 10. 2015 20:56

Myslím, že reklamy má VW teď dost ve všech médiích, tak novou nepotřebuje. Každý totiž už ví, že Volkswagen das Schwindel Auto.

0 0
možnosti
JH

Oni se v podstatě chovali jako stát. Měli tak silné postavení, že měli pocit neohroženosti a nezodpovědnosti. Socialismus ve firemní podobě, který ojebával socialismus v politické podobě. Jak známé z nedávné, nechvalně známé, komunistické minulosti.

0 0
možnosti
JV
ZH

A v čem budem jezdit

0 0
možnosti

P42e31t78r 45Š35t24ě21p

7. 10. 2015 19:38

Kupte si VW, dokud je kvuli ekofasistum a uspornym opatrenim nezacnou sidit a odrbavat.

4 0
možnosti
PM

P86a74v15e64l 89M84a79r17e19š

7. 10. 2015 20:15

Od té doby co je v módě downzing, motorky od zahradních sekaček i v dálničních limuzínách , lití lihu do benzinu a močoviny do nafty...tak už opravdové auto nikdo nevyrábí

2 0
možnosti
JM

J97a68n 14M49i69c85h39l

7. 10. 2015 19:30

Take to zastavi planovany vstup Audi do F1, to me mrzi moc.

Pritom takova blbost...

3 0
možnosti
SS

Ano F1 je obrovská blbost, plně souhlasím ;-)

0 0
možnosti
MB

M58i36r17e82k 97B74á98r63t52a

7. 10. 2015 19:07

Klid! To se urve od huby těm dole u pásu....

1 2
možnosti
ZH

Evropa má starostí málo

1 0
možnosti