- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je hloupý titulek "Česko jako vrakoviště". Na internetu se prodávají auta starší přes 10 let za 50 a více tisíc. To dle ceny neodpovídá?? Příklad: 10 let staré auto za 60 tisíc. 7 let staré auto 150 tisíc. Co myslíte, že si koupím?
Moje ctrnact let stare auto je naprosto spolehlivej drzak. Krasnej dvoulitr se spotrebou do 8l/100km. Po tech 300 000 kilometrech driny uz samozrejme kapota misty rezne, ale s novym podvozkem za hubicku, je to auto bezpecne a s levnym provozem, skvelym vykonem a opakuji naprosto spolehlive. Klidne si piste, ze jezdim vrakem, ja vim, ze mam poklad.
Článek na podporu prodeje nových aut - splněno, článek na podporu operativního leasingu - splněno. Má smysl k tomu ještě něco psát? Ještě by měli naspat, že nová plechovka je in a starší auta jsou out, protože i takových oveček je stále dost
Nj, AAA jsou ti pravi experti na zarucene nestocena, nebourana auta po prvnim majiteli
přesně, razítko s brambory a hned je servisní knížka jak nová
Já myslím, že je deno jak je auto staré. Pokud plní limit emisí a následnou STK, tak není co řešit. Může mít i padesát let. Naopak auto staré tři roky s dírami v karoserii, vyšastaným motorem a demontovaným filtrem pevných částic na cestu nepatří. Takže věk vozu je irelevantní!!
Ale chápu stát a politiky, které živí automobilový průmysl........
On ten automobilový průmysl živí přímo i nepřímo další statisíce lidí, ne jen pár desítek politiků...
U dovozů z Německa kromě špatného kurzu je dnes jiný problém, do autobazarů začalo dělat hodně Turků a Rumunů a ti již nemají problém stáčet tachometry. Takže koupit ojetinu z Německa dnes znamená být více na pozoru než ještě před pár lety.
Bavil jsem se s člověkem přímo z oboru a čísla o prodeji nových vozů v ČR jsou zkreslena o 30 až 40 % ve smyslu, že vozidlo je v ČR zaregistrováno a následně vyvezeno. U Seatu se jedná dokonce o 80 %.
Na vývozu mladých ojetin je finančně závislých mnoho dealerů, neboť z prodeje nových vozů jim toho moc nezůstane a ze servisu také není jednoduché se uživit, když "každou chvíli" musejí dělat a těžké peníze rebrandingy. Navíc pro Evropu jsou to skutečně levná auta ve srovnání s nabídkou na jejich trhu, plno těchto aut kupují Němci, přitom tyto vozy dále pokračují na východ.
To je zase článek!.... Hlavně podpořit spotřebu... za chvíli bude vrak každé auto starší než dva roky... Je mi blivno z toho, když vidím tu povrchnost lidí... Cokoli starší než 6 měsíců je out... To se probereme, až nám budou skládky vyhozených věcí přetékat na zahrady??? Nebo se zamyslíme a budeme vyrábět a kupovat jen věci s nějakou přidanou hodnotou a slušnou životností? I auto může bez problémů jezdit dvacet let a nemusí to být zdaleka vrak.
V Německu jsem si vytipoval několik aut, tak aby jsem je za jeden den stihl objet. Žádný z velkýho města. 1. bylo od bazaristy - rumuna. Během chvilky jsem jel raději dál...
Další stálo v autorizovaným sevisu, ale bylo s italskejma dokladama - taky tak vypadalo - hrůza.
A třetí, co jsem ten den mohl stihnout bylo taky u autorizovaného prodejce a tentokrát v super stavu, se serviskou, 100% km neutočené.
Ještě mě sami vyřídili převozní značky, kde jsem zaplatil jen to, co se zaplatilo na úřadě. Auto bylo 8 let starý a již 2 roky nemělo žádnou závadu. A to mě vyšlo cca o 20% levněji, než v čr. A to je při ceně pod 200 tis hodně znatelnej rozdíl.
Tak že příště jedu v klidu do němec pro auto zase!
ty si mě pobavil, prej nestočenej tacháč. hele a jak podle hospodské pověry vypadá auto z Itálie?
V roce 2000 bylo 10 leté auto celkem popelnice bez ochrany před korozí, deformačních zón atd..
Dnes je to auto z roku 2005 - To už je i např. Octavia II a to opravdu není (pokud je v dobrém stavu) nebezpečná popelnice. Naopak to technicky převyšuje většinu nových low-costových alternativ.
Nebo vám snad nějaké dnešní auto přijde lepší než jiné z roku 2005? Ten posun už protě není takový a naopak si ušetřítu řadu "radoští" jakou jsou eko-kurvítka a dotykové displeje.
p.s. Nissan Terrano 2 z roku 1999 prostě odmítá zdechnout a dál si odkroutí těch pár km ročně co po něm chci při vožení bordelu z chaty a opačně.
Moje felicie z roku 1996 taky odmítala zdechnout, pád z montážní plošiny přežila jen s ulomeným zrcátkem a kdyby beznadějně nezrezla, jezdí dodnes. Do šrotu ale šla předloni s 315.000 km na tachometru...