- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Horst Fuchs má řešení. Stačí rozlešit a odolá to i přímému ohni...
Konečně rozumný pohled na věc ....
Nikdo zatím neřekl to nejdůležitější :
Pokud se budou Emisní limity zpřísňovat stejným tempem tak za pár let budou povoleny jen litrové motory v malých autech. Dvoulitrové a větší motory prostě tyto nesmyslné normy splnit nemohou.
i s litrovým motorem dojedete tam kam potřebujete.
Podvodníci v Americe zaplatí pokutu, a v Evropě nic? Takže my můžeme dál dýchat otrávený vzduch? I když jsou v USA normy tvrdší, jejich 35 - 40 násobné překročení je přece zločin! Ovšem kšeft je kšeft, že, a - jak říkal Klaus -, o peníze jde vždy až v první řadě
A o zdraví v poslední.
------------
V Evrope nic, protoze je to legalni a VW zadnou normu neporusuje. Podekujte EU.
Bývalý pan ředitel předhodil stádu oslavnej článek na VW -AUDi.Prej Americký auta "nemaj" kvalitu zpracování a sám jezdí v CITIGU a AUDI.To zavání Bohnicema.Americký auta měli už v třicátých letech minulého století například klima.
Co je jim to platný v roce 2015 , co měli v třicátých letech.
Ten motory TDI znečištěný vzduch se bude čistit hodně dlouho.
Docela by mě zajímalo, jak se rozliší vzduch znečištěný motory TDI od vzduchu znečištěného jiným způsobem?
Každá konkurence v automobilovém průmyslu je dobrá
aha, takže je to tak, že se stejným motorem lze jet se spotřebou čtyři litry, nebo dvacet.. a žádné testy tedy nemají smysl....
Asi chápu tu jeho myšlenku, testy smysl mají, ale je potřeba poctivě přiznat, že test v laboratoři a na silnici budou mít vždy odlišné výsledky, protože soubor proměnných je prostě příliš velký...
Hezkej rozhovor. Ke kolonam jeste dodam: prispivaj k nim semafory, schvalne nekdy kouknete kolik casu maj cervenou vsichni, ridici na sebe cumi a krizovatka prazdna. V noci uz k nim absolutne neni zadnej duvod. Pritom kdyz nahodou na Bulharu v Praze semafory maj poruchu, tak fronty zmizej, nehody se nekonaj.
u nás jsem si toho nevšiml, v noci je červená jen pár desítek sekund a červená všem je snad jen sekundu
Konečně fundovaný článek a ne ty věčné žvásty pisálků kteří do auta stěží natankují.
Přece nebude hnojit na svého masochlebodárce. Na celé té kauze jsou legrační městské emisní zony. Kam nebude moci jet benziňák s katalyzátorem tam se dostane traktor s Euro 6-150 s falšovanými testy.