Diskuze

Bouřka s emisemi vyčistí vzduch, říká bývalý šéf Škody Kulhánek

Volkswagen zaplatí v USA velké pokuty, v Evropě k tomu není důvod. Myslím, že tohle celé dává velkou budoucnost pohonům na CNG, u kterých není problém s emisemi oxidů dusíku či prachu, říká v rozhovoru pro MF DNES bývalý šéf Škody Auto Vratislav Kulhánek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Horst Fuchs má řešení. Stačí rozlešit a odolá to i přímému ohni...

0 0
možnosti

Konečně rozumný pohled na věc ....

7 0
možnosti

Nikdo zatím neřekl to nejdůležitější : EU

Pokud se budou Emisní limity zpřísňovat stejným tempem tak za pár let budou povoleny jen litrové motory v malých autech. Dvoulitrové a větší motory prostě tyto nesmyslné normy splnit nemohou.!!

2 0
možnosti

i s litrovým motorem dojedete tam kam potřebujete. ;-)

0 0
možnosti

Podvodníci v Americe zaplatí pokutu, a v Evropě nic? Takže my můžeme dál dýchat otrávený vzduch? I když jsou v USA normy tvrdší, jejich 35 - 40 násobné překročení je přece zločin! Ovšem kšeft je kšeft, že, a - jak říkal Klaus -, o peníze jde vždy až v první řadě

A o zdraví v poslední.

!!----:-(----:-(----!!

0 15
možnosti

P69e92t65r 46U27r21a93m

11. 10. 2015 1:16

V Evrope nic, protoze je to legalni a VW zadnou normu neporusuje. Podekujte EU.

4 0
možnosti

J32i71ř20í 11K56o36č87í

10. 10. 2015 23:12

Bývalý pan ředitel předhodil stádu oslavnej článek na VW -AUDi.Prej Americký auta "nemaj" kvalitu zpracování  a sám jezdí v CITIGU a AUDI.To zavání Bohnicema.Americký auta měli už v třicátých letech minulého století například klima.

1 15
možnosti

Co je jim to platný v roce 2015 , co měli v třicátých letech.

11 1
možnosti

Ten motory TDI znečištěný vzduch se bude čistit hodně dlouho.

4 0
možnosti

Docela by mě zajímalo, jak se rozliší vzduch znečištěný motory TDI od vzduchu znečištěného jiným způsobem?

5 2
možnosti

Každá konkurence v automobilovém průmyslu je dobrá ;-)

0 0
možnosti

L58a15d62a 81N31o44v11a36k

10. 10. 2015 21:37

aha, takže je to tak, že se stejným motorem lze jet se spotřebou čtyři litry, nebo dvacet.. a žádné testy tedy nemají smysl....;-D

2 2
možnosti

Asi chápu tu jeho myšlenku, testy smysl mají, ale je potřeba poctivě přiznat, že test v laboratoři a na silnici budou mít vždy odlišné výsledky, protože soubor proměnných je prostě příliš velký... ;-)

0 0
možnosti

J79a67n 28M

10. 10. 2015 21:30

Hezkej rozhovor. Ke kolonam jeste dodam: prispivaj k nim semafory, schvalne nekdy kouknete kolik casu maj cervenou vsichni, ridici na sebe cumi a krizovatka prazdna. V noci uz k nim absolutne neni zadnej duvod. Pritom kdyz nahodou na Bulharu v Praze semafory maj poruchu, tak fronty zmizej, nehody se nekonaj.

10 0
možnosti

u nás jsem si toho nevšiml, v noci je červená jen pár desítek sekund a červená všem je snad jen sekundu

0 0
možnosti

J16a78r48d17a 94S46o97k89o50l

10. 10. 2015 20:20

Konečně fundovaný článek a ne ty věčné žvásty pisálků kteří do auta stěží natankují.

21 2
možnosti

J21a44n 92F44r31o20l12í29k

10. 10. 2015 23:11

Přece nebude hnojit na svého masochlebodárce. Na celé té kauze jsou legrační městské emisní zony. Kam nebude moci jet benziňák s katalyzátorem tam se dostane traktor s Euro 6-150 s falšovanými testy.;-)

2 1
možnosti