Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA si nechají největší airbus další rok, linka do Soulu začala vynášet

České aerolinie prodloužily smlouvu na pronájem jediného dálkového letadla, který mají ve své flotile. S Airbusem A330 bude firma létat ještě nejméně rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a68r32o13s94l23a70v 90M48a66r38e30k 3650502682978

Vůbec si neumím představit, že bych s těmito šmejdy absolvoval dálkový let...

0/−1
16.10.2015 13:32

P60e87t38r 48K33r28e66j98z46e32k 7459846

Nechápu dodnes proč čsa rezignovaly na provozování dálkových letů a přenechaly to konkurenci,s těma airbusema řady a 319 a atr můžou lítat tak po evropě,ten pronájem a 330 a provozování te linky do Soulu není špatný nápad,čsa by měly zkusit i jiné dálkové tratě,na tom vydělají víc peněz než provozovat linkáč někde do frankfurtu nebo kdo ví kam,jenže na to by musely být letadla a na letadla peníze,které čsa nemá a mít nebude a pochybuju že tam někdo rozumný bude lít kapitál.

+2/0
8.10.2015 17:03

M56i40r33o55s72l39a27v 53H50r76u74š86k70a 2805288439303

Zřejmě proto, že létaly se starými A310

+2/0
8.10.2015 17:13

T34o11m16á50š 90K27n27a49i41f87l 6343230207670

S a310 moc parády neudělal... A dálkové letadlo neni za hubičku.

+3/0
8.10.2015 17:51

F87r91a92n53t37i46š82e36k 29N17o46v61á72k 6461575846801

Co měli Tvrdík rozkradl. Tak prostě nemají nic no.

+3/0
8.10.2015 18:10

P11e30t60r 15J98u16r49č16e37k 4329974380

Další hřebíček do rakve ČSA. Rv

0/0
8.10.2015 16:34

M29i37c66h17a97l 77P86a73v16l83á41t 9963803984139

Tohle hrebicek do rakve CSA urcite neni. Je to naopak jedna z mala linek, ktere neco vydelavaji a nejsou zavisle na vysoce rizikovych okolnostech (jako je treba carska rozpinavost).

+1/0
9.10.2015 11:08

J38o53s79e90f 55D16a31n21ě88k 5169810914864

Já bych najal pana Tvrdíka, ať se ten kšeft trochu zahýbá!!;-D

+2/0
8.10.2015 16:14

R14o30m18a59n 38Š89e87s19t94á65k 5474789963173

Ten teď nemůže, "vede" Slávii.

+2/0
8.10.2015 16:21

M95i26c87h63a34l 10M13o20j62ž57í40š 8514329972

Nikoliv "největší Airbus", ale "svůj" největší Airbus, což je sakra rozdíl. :-/

+14/0
8.10.2015 16:03

M25i76r10e25k 85G10a69j84e75r 5811686899210

A kolik mely CSA techto letadel pred 10 lety? Linky vynasely, ale manazeri penize zanaseli.

+2/0
8.10.2015 15:54

M92i43c86h41a22l 57P98a34v93l10á52t 9573913824939

Pred kvetnem 2013 CSA nikdy zadny A-330 nemely. Ani jeden jediny.

+2/0
8.10.2015 16:22

M67i59c28h85a67l 89P92a27v65l31á92t 9953473214499

PS: CSA nicmene pouzivaly 4 kusy A-310.

+2/0
8.10.2015 16:41

M16i94r43e88k 20G75a74j25e28r 5921326729310

Dík za ujasnění.

0/0
8.10.2015 17:35

P75a57v67e92l 27V74e26t26e62š81n31í30k 7105258315207

To je sice pravda, ale v té době už byla A310 archaická (a nejspíše i neekonomická) také.

Navíc je myslím používali na dost konkurenční lety do Toronta.

+1/0
8.10.2015 18:51

M28i60c61h23a53l 93P57a23v13l72á27t 9913443104919

Jiste. Jen jsem chtel ujasnit tu typovou skladbu flotily v minulosti..

+1/0
9.10.2015 11:06

V45a26c71l50a17v 63V98a78v71r93a 3337534225227

Máte ponětí kam létal dnešní aeroklub ČSA v 60 a 70.letech minulého století a proč už nikam do těch exotických destinací nelétá? Jen v USA létala ČSA do New Yorku, Chicago, Atlanta, Miami, Orlando, a dalsich měst. Několik destinací bylo na Střední Východ, Lybie, ale i do Asie.

+1/0
8.10.2015 15:39

J67a20n 60S53ů15r98a 4425693593762

Rozhodně nelétal do všech měst, které zde uvádíte.

0/0
8.10.2015 16:00

M81i98r54e89k 54G57a34j80e61r 5881846149370

Rozhodne mnohem vice destinaci pan Vavra neuvedl nez ktere uvedl nespravne. A mohl byste konkretne uvest, do ktereho z tech mest CSA neletaly?

+1/0
8.10.2015 16:11

P73e23t55r 28J81u89r28č29e50k 4449114450

ČSA létaly přímo jen New York a sezónně Montreal a Toronto. Ostatní americké destinace byly s kooperované s Continental a přestupem v NYC.

+1/0
8.10.2015 16:37

J61a66n 48S39ů10r59a 4755663933682

Chicago, Atlanta, Miami, Orlando.  To, že byla třeba Atlanta v nabídce letů ČSA neznamená, že tam fyzicky létaly, šlo pouze o codeshare

+3/0
8.10.2015 16:57
Foto

T17o19m19a33s 24C69a52b90a33k 8365625814859

Přání otcem myslenky, pane Vavro ? Pan Sura ma pravdu, tentokrát.

0/0
8.10.2015 16:10

V40a58c80l59a79v 40V56a41v64r52a 3537914895847

A 330 hraje roli největšího Airbusu? Kde jsou ty opravdově největší letouny od Airbusu nebo Boeingu? V pohádkách?

0/0
8.10.2015 15:35

J51a60n 38S19ů47r43a 4155153463182

Největší airbus ve flotile ČSA

+4/0
8.10.2015 16:01
Foto

T58o74m58a76s 58C20a74b81a79k 8805185794299

stacilo upravit nadpis, Jane. Třeba pouze pridanim sluvka "svůj". Neslo by to ? Takhle to je fakt trochu bulvar...

+1/−1
8.10.2015 16:16

P10a94v35e46l 36M52o65r64a40v33e83c 1104395944267

Nevím jak vy, ale mě ten nadpis přijde v pořádku a bez problému jsem ho pochopil, vím že ČSA nemá A-380 nebo A-350.

+1/0
10.10.2015 10:18

A25d48a79m 34R21y71c11h14l80ý 1788817549773

Docela by mne zajímalo co v praxi znamena ta změna obchodního modelu

+2/0
8.10.2015 15:08

J71a22n 19S76ů70r41a 4375243213952

Ceny, za které se prodávaly letenky v letadle ČSA Korean Air, který sdílí na této lince vzájemně kód.

+2/0
8.10.2015 15:15

J77i62ř80í 52Š27t50ě74r76b29a 9253582657415

taky tak.. je to absolutně nekonkrétní tvrzení, pod které se dá schovat prakticky cokoli

+2/0
8.10.2015 15:31

M68i57c98h90a54l 67P54l97e87š92t28i24l 2175381975

Zdá se, že Soul ožil.

+1/0
8.10.2015 15:01

J66a11k14u51b 11K71o40r28e82c 6624160121623

Pokud by linku opustily ČSA, tak pochybuji, že by na ni mohla nastoupit Asiana, když Korean na lince zůstává.

0/0
8.10.2015 14:44

M38a28r15e79k 17A92b12s82o38l33o66n 4381331631

Je perfektní, že jedna linka a jedno letadlo přispívá výrazně k černým číslům. Takto mi připadá, že ČSA je firmička lokálního charakteru o pěti, deseti zaměstnancích bez žádné podnikatelské vize.

+7/0
8.10.2015 14:37

J97a36r66o48m31i58r 56F61a88r98e21k 4382393257

Takova garazova firmicka, ze? :D

0/0
8.10.2015 14:44

M37a47r64t91i68n 68T86e48s16a24ř 2359243373773

Je fakt, že mít jedno "standardní" dálkové letadlo se zdá být trochu suboptimální. Když letíte do destinace typu Hongkong, většinou vás čeká Boing 767 nebo A330.

0/0
8.10.2015 15:06

L23u76b17o47š 67H84o36l48í63k 5407790712530

Taková hangárová firmička...;-D

0/0
9.10.2015 8:02

P90e18t81r 73Ž53á22k 1948282725419

Tak Travel konečně nebude lítat do Karibiku s dvěma mezipřistáníma?No konečně.

0/0
8.10.2015 14:31

J94a33n 72S59ů29r52a 4225163303772

Nebude: http://ekonomika.idnes.cz/travel-service-bude-na-kubu-dal-letat-s-mezipristanim-p0x-/ekoakcie.aspx?c=A150729_191100_ekoakcie_suj

+1/0
8.10.2015 14:37

T25o74m31á13š 90K70n39a10i97f11l 6603880967430

Zraveľby to klidne lízal dálkovou... Pokusu uz udělal víc... Ale cestovky nechtěly.

0/0
8.10.2015 17:53

O56n97d42ř61e70j 24P81a27r50ý45z22e24k 1944355174958

Tak třeba do Austrálie přes Soul si to lidé z Česká pochvalují. R^

+2/0
8.10.2015 14:28
Foto

T50o34m58a92s 38C25a85b77a81k 8815825944299

Nemel jsem problém. Nekolikrat v letech 1999-2005, ale Praha - zapadni Evropa - Soul - Sydney. Ted bych letel rovnou do Soulu, to je fakt. (ale uz tam nelitam z jinych duvodu)

+1/0
8.10.2015 16:13

P70a79v15e35l 38M12o30r20a59v44e15c 1944965344847

No já bych do Sydney letěl s Emirates do Dubaje a pak od tam s Qantas, je to rychlejší.

0/0
10.10.2015 10:21

O90n75d75ř14e92j 12Z59d35e39r13a14d41i22č63k78a 6884415863968

No to je ale překvapení, že linka potřebuje čas na to, aby začala být zisková.. Tak je to třeba napadne i po Evropě, že zavřít linku co létá tři měsíce je blbost..

+1/0
8.10.2015 14:26

J78a64n 16S87ů65r33a 4855843903882

v tomto případě šlo ale především o podmínky, za jakých Korean Air prodával letenky i na tento let ČSA, linku plní především Korejci.

+2/0
8.10.2015 14:38

F52r97a40n89t10i86š16e15k 77K11o27p20e53c74k32ý 6335699180555

Mám letenku od KAL na Nový Zéland přes Soul, zpátky ze Soulu je uveden operátor letu ČSA. Takže se svezu jediným dálkovým strojem ČSA....:-P Aeroklub?

0/0
8.10.2015 15:25

J79a55n 73S17ů98r54a 4295833873192

ano

+1/0
8.10.2015 15:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.