- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vůbec si neumím představit, že bych s těmito šmejdy absolvoval dálkový let...
Nechápu dodnes proč čsa rezignovaly na provozování dálkových letů a přenechaly to konkurenci,s těma airbusema řady a 319 a atr můžou lítat tak po evropě,ten pronájem a 330 a provozování te linky do Soulu není špatný nápad,čsa by měly zkusit i jiné dálkové tratě,na tom vydělají víc peněz než provozovat linkáč někde do frankfurtu nebo kdo ví kam,jenže na to by musely být letadla a na letadla peníze,které čsa nemá a mít nebude a pochybuju že tam někdo rozumný bude lít kapitál.
Zřejmě proto, že létaly se starými A310
Tohle hrebicek do rakve CSA urcite neni. Je to naopak jedna z mala linek, ktere neco vydelavaji a nejsou zavisle na vysoce rizikovych okolnostech (jako je treba carska rozpinavost).
Já bych najal pana Tvrdíka, ať se ten kšeft trochu zahýbá
Nikoliv "největší Airbus", ale "svůj" největší Airbus, což je sakra rozdíl.
A kolik mely CSA techto letadel pred 10 lety? Linky vynasely, ale manazeri penize zanaseli.
Pred kvetnem 2013 CSA nikdy zadny A-330 nemely. Ani jeden jediny.
Máte ponětí kam létal dnešní aeroklub ČSA v 60 a 70.letech minulého století a proč už nikam do těch exotických destinací nelétá? Jen v USA létala ČSA do New Yorku, Chicago, Atlanta, Miami, Orlando, a dalsich měst. Několik destinací bylo na Střední Východ, Lybie, ale i do Asie.
Rozhodně nelétal do všech měst, které zde uvádíte.
A 330 hraje roli největšího Airbusu? Kde jsou ty opravdově největší letouny od Airbusu nebo Boeingu? V pohádkách?
Docela by mne zajímalo co v praxi znamena ta změna obchodního modelu
Ceny, za které se prodávaly letenky v letadle ČSA Korean Air, který sdílí na této lince vzájemně kód.