- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč vymýšleli nějaký software? 1. když je to tak snadné opravit (10 hodin práce) a 2. hlavně to opravit lze tak, že emise budou v normě
Z mého pohledu jde o klasickou firemní praxi, kdy nadřízený podřízenému dá nůž na krk s tím, že "nějak to udělej, mě to vůbec nezajímá jak..." Že je pak pak klamán zákazník nebo překračován zákon, bývá managementu někde u pr...
Tohle je očividná sprostá lež. Tohle člověk udělá jen když k tomu byl donucen nenažraným managementem. Rozhodně ne nějakým svým rozhodnutím. Tomu snad nemůže věřit nikdo. Kór v německu, kde jsou na všechno procesy. Obětních beránků mi je líto.
Lže, až se mu od huby práší. Co hlavně chybí, je motiv. Jaký by měli softwaroví inženýři zájem na tom, aby tam ten chubný software byl? Právě naopak - kdyby tam ten chybný software vědomě (a bez vědomí vedení) dávali, tak se přece mohli vystavit riziku, že za toto z firmy vyhodí.
Motiv = dostali úkol snížit emise na stanovenou hodnotu. Protože věděli, že něco takového je nemožné bez nesmírné investice do vývoje a výzkumu, což nepřicházelo v úvahu, tak "si poradili" a vymysleli řešení podle vzoru "vlk se nažral koza zůstala celá", protože věděli, že měření emisí se dělá za klidu vozidla a nikoli za provozu (pohybu vozidla).
Kdyby nesplnili úkol "snížit emise", tak by je vyhodili ... TOP manažer houby rozumí SW ...
Proboha to jsou bláboly.
To jako když v Albertu prodávali prošlé maso, tak to také bylo selhání jednotlivce.
No ... tak dojde ke svolávání a úpravám, které sníží výkon. Tak by mě zajímalo, jak se úprava pozná na STK. Každý majitel bude muset předložit certifikát ... či co?
hm, a kdo nelže, nebudte naivní všichni lžou, jde jen o čas a způsob jak na to.
Jasně múžou za to inženýři, tak jak na vojně můžou za všechno vojíni a ne ten kdo příkazy vydáva/rozhoduje. A propo`s jestli jsem manažér a nevím co mí lidé dělají nebo o tom nemám aspoň přehled, tak za to můžou stejně voni, že?