Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metrostav uspěl u Baltu. Za devět miliard postaví silnici do Gdaňsku

Další velkou zahraniční zakázku hlásí největší tuzemská stavební firma Metrostav. V Polsku firma postaví dvacet kilometrů rychlostní silnice S7 mezi městy Elbląg a Gdaňsk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B55o65h53u22m45í57r 35V13o96s64á29h73l45o 5658122968807

Čestina pláče - 

Za devět miliard postaví silnici do Gdaňsku nebo Gdaňska?

0/−1
10.10.2015 16:50
Foto

J66i79ř28í 85B62a36b62i29n52s35k86ý 7297239348391

termín  tři  roky ? ;-D za tu  dobu  nedokáže METROSTAV ani  postavit buňky pro  zaměstnance nikoliv  dělníky protože práce  u  METROSTAVU fakt nehrozí ,u  METROSTAVU je lidský pot nejdražší tekutina na světě

0/0
10.10.2015 16:22

J30a73r79o11s45l79a56v 69Š52i25m49á41č96e72k 6644397299158

Vždyť už si v Polsku zřídili dceřinou společnost. Mají tedy direktora i účet, na který lze fakturovat. Takže už mají téměř hotovo.

+1/0
11.10.2015 10:51

J98a10r96o47s83l91a39v 90Š92i91m31á47č82e82k 6404897529718

"Podle šéfa Metrostavu Pavla Piláta byl tuzemský trh vminulých šesti letech v destrukci." 

Skromně pomlčel o podílu Metrostavu (a ostatních velkých stavebních firem) ne té destrukci. Když bylo běžné porcování medvědů, kteří ještě běhali po lese (často i v prenatálním stavu) a příprava lovu se z podstatné části odehrávala podle not již vybraného lovce, pak vyschnutí penězovodu k tomu vést muselo. Větší část takové "přípravy" šla do kopru a jinak to veřejní investoři neuměli.

0/0
10.10.2015 10:48

T84o10m60á11š 20Z20e74m70a23n 3935658564875

Zjevně není problém ve firmě, ale v zadavateli - tedy v prohnilé organizaci zvané ŘSD a našich zákonech, které umožňují nekonečné odvolávání profesionálních dobroserů (např. Studnička, Patrik).

+3/0
9.10.2015 18:21

V94i66k23t24o33r 42N82o88v86a71k 5543863641479

To budu kukat ake krasne cesty budu mat a hlavne Tunely;-D;-D

0/0
9.10.2015 16:33
Foto

P14e41t66r 11F16o29u92s54e29k 6548977881864

v cizině stavjou normálně, kradou a fušujou to jenom doma, jako všichni ostatní, bo si to tady můžou dovolit a jinde ne

+3/0
9.10.2015 15:38

V71a23c78l44a34v 45Z14e36j80d69a 67S16t57a69r81š97í 5384155232553

chudáci Poláci netuší co j s touto firmou čeká;-D

+4/0
9.10.2015 15:06

T71o70m38á56š 92Z58e37m93a50n 3475688254435

To co Islanďany - kvalitně odvedená práce.

Tam evidentně nikdo nenutí firmu dělat nesmysly jako u nás.

+1/0
9.10.2015 18:22

J55a20n 74K18o36h29l 4503607211334

Tak jasně že Metrostav, když se číňani neosvědčili.. a to se tady našli experti, co je chtěli zvát i sem.. ;-D

0/0
9.10.2015 15:06

D71a97v93i58d 58B20u56r89d48a 9849432241

"Na spadnutí je i další stavba za miliardu ve Varšavě" ;-D

+1/0
9.10.2015 15:04

J10i84ř32í 51K75o18c19u84r42e11k 6525714125588

Pokud se k subdodávce nedostane Bögl a Kýsl, tak vklidu.

+1/0
9.10.2015 17:58

M17a88t11ú85š 71B94e59n47a66k 9578974982773

Prípadne to rovno nestavá HB Revis so statikom Tomčánym...

+1/0
10.10.2015 21:45

V82á93c56l30a40v 10S40v19o89b84o84d53a 3421509350890

a bude tunel? je to nějaké levné

0/0
9.10.2015 15:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.