Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Metrostav uspěl u Baltu. Za devět miliard postaví silnici do Gdaňsku

Další velkou zahraniční zakázku hlásí největší tuzemská stavební firma Metrostav. V Polsku firma postaví dvacet kilometrů rychlostní silnice S7 mezi městy Elbląg a Gdaňsk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B95o87h26u87m51í88r 66V56o84s47á22h74l84o 5808622488537

Čestina pláče - 

Za devět miliard postaví silnici do Gdaňsku nebo Gdaňska?

0/−1
10.10.2015 16:50
Foto

J98i59ř78í 80B89a27b91i57n72s48k59ý 7927779128381

termín  tři  roky ? ;-D za tu  dobu  nedokáže METROSTAV ani  postavit buňky pro  zaměstnance nikoliv  dělníky protože práce  u  METROSTAVU fakt nehrozí ,u  METROSTAVU je lidský pot nejdražší tekutina na světě

0/0
10.10.2015 16:22

J65a16r79o63s52l33a37v 26Š40i97m67á12č49e90k 6294267119518

Vždyť už si v Polsku zřídili dceřinou společnost. Mají tedy direktora i účet, na který lze fakturovat. Takže už mají téměř hotovo.

+1/0
11.10.2015 10:51

J39a69r52o21s13l15a69v 33Š39i78m49á17č63e16k 6454837199778

"Podle šéfa Metrostavu Pavla Piláta byl tuzemský trh vminulých šesti letech v destrukci." 

Skromně pomlčel o podílu Metrostavu (a ostatních velkých stavebních firem) ne té destrukci. Když bylo běžné porcování medvědů, kteří ještě běhali po lese (často i v prenatálním stavu) a příprava lovu se z podstatné části odehrávala podle not již vybraného lovce, pak vyschnutí penězovodu k tomu vést muselo. Větší část takové "přípravy" šla do kopru a jinak to veřejní investoři neuměli.

0/0
10.10.2015 10:48

T10o97m94á29š 70Z42e48m81a31n 3255528664525

Zjevně není problém ve firmě, ale v zadavateli - tedy v prohnilé organizaci zvané ŘSD a našich zákonech, které umožňují nekonečné odvolávání profesionálních dobroserů (např. Studnička, Patrik).

+3/0
9.10.2015 18:21

V32i57k50t48o41r 85N54o13v74a93k 5283923571769

To budu kukat ake krasne cesty budu mat a hlavne Tunely;-D;-D

0/0
9.10.2015 16:33
Foto

P33e44t61r 66F65o80u51s25e12k 6558197971194

v cizině stavjou normálně, kradou a fušujou to jenom doma, jako všichni ostatní, bo si to tady můžou dovolit a jinde ne

+3/0
9.10.2015 15:38

V71a31c83l54a80v 72Z36e27j58d22a 67S13t96a64r74š35í 5144755362233

chudáci Poláci netuší co j s touto firmou čeká;-D

+4/0
9.10.2015 15:06

T65o24m46á69š 57Z85e84m11a16n 3545948384425

To co Islanďany - kvalitně odvedená práce.

Tam evidentně nikdo nenutí firmu dělat nesmysly jako u nás.

+1/0
9.10.2015 18:22

J75a81n 81K89o48h47l 4303317581734

Tak jasně že Metrostav, když se číňani neosvědčili.. a to se tady našli experti, co je chtěli zvát i sem.. ;-D

0/0
9.10.2015 15:06

D32a93v62i67d 26B76u89r97d78a 9829842531

"Na spadnutí je i další stavba za miliardu ve Varšavě" ;-D

+1/0
9.10.2015 15:04

J57i83ř24í 95K93o86c35u20r14e27k 6385694305818

Pokud se k subdodávce nedostane Bögl a Kýsl, tak vklidu.

+1/0
9.10.2015 17:58

M91a44t65ú38š 16B91e16n50a24k 9748944282673

Prípadne to rovno nestavá HB Revis so statikom Tomčánym...

+1/0
10.10.2015 21:45

V34á26c56l25a55v 56S32v34o97b75o52d53a 3421949480690

a bude tunel? je to nějaké levné

0/0
9.10.2015 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.