Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Metrostav uspěl u Baltu. Za devět miliard postaví silnici do Gdaňsku

Další velkou zahraniční zakázku hlásí největší tuzemská stavební firma Metrostav. V Polsku firma postaví dvacet kilometrů rychlostní silnice S7 mezi městy Elbląg a Gdaňsk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B70o21h69u47m90í85r 55V79o39s72á27h90l71o 5448632748437

Čestina pláče - 

Za devět miliard postaví silnici do Gdaňsku nebo Gdaňska?

0/−1
10.10.2015 16:50
Foto

J15i72ř60í 80B87a60b11i71n39s66k87ý 7397739778721

termín  tři  roky ? ;-D za tu  dobu  nedokáže METROSTAV ani  postavit buňky pro  zaměstnance nikoliv  dělníky protože práce  u  METROSTAVU fakt nehrozí ,u  METROSTAVU je lidský pot nejdražší tekutina na světě

0/0
10.10.2015 16:22

J74a10r82o79s11l16a83v 33Š78i64m53á75č29e74k 6864117889318

Vždyť už si v Polsku zřídili dceřinou společnost. Mají tedy direktora i účet, na který lze fakturovat. Takže už mají téměř hotovo.

+1/0
11.10.2015 10:51

J14a67r58o80s96l91a48v 93Š46i17m16á53č72e55k 6484477359288

"Podle šéfa Metrostavu Pavla Piláta byl tuzemský trh vminulých šesti letech v destrukci." 

Skromně pomlčel o podílu Metrostavu (a ostatních velkých stavebních firem) ne té destrukci. Když bylo běžné porcování medvědů, kteří ještě běhali po lese (často i v prenatálním stavu) a příprava lovu se z podstatné části odehrávala podle not již vybraného lovce, pak vyschnutí penězovodu k tomu vést muselo. Větší část takové "přípravy" šla do kopru a jinak to veřejní investoři neuměli.

0/0
10.10.2015 10:48

T68o43m10á56š 14Z83e38m76a30n 3115308744465

Zjevně není problém ve firmě, ale v zadavateli - tedy v prohnilé organizaci zvané ŘSD a našich zákonech, které umožňují nekonečné odvolávání profesionálních dobroserů (např. Studnička, Patrik).

+3/0
9.10.2015 18:21

V27i92k91t66o71r 28N11o54v44a41k 5743863251889

To budu kukat ake krasne cesty budu mat a hlavne Tunely;-D;-D

0/0
9.10.2015 16:33
Foto

P78e17t48r 90F89o97u65s98e67k 6568667491644

v cizině stavjou normálně, kradou a fušujou to jenom doma, jako všichni ostatní, bo si to tady můžou dovolit a jinde ne

+3/0
9.10.2015 15:38

V87a40c30l29a92v 91Z72e73j77d85a 39S58t68a28r79š76í 5534115902153

chudáci Poláci netuší co j s touto firmou čeká;-D

+4/0
9.10.2015 15:06

T25o81m19á79š 46Z41e43m26a97n 3105108934965

To co Islanďany - kvalitně odvedená práce.

Tam evidentně nikdo nenutí firmu dělat nesmysly jako u nás.

+1/0
9.10.2015 18:22

J50a25n 24K84o72h56l 4173477451764

Tak jasně že Metrostav, když se číňani neosvědčili.. a to se tady našli experti, co je chtěli zvát i sem.. ;-D

0/0
9.10.2015 15:06

D26a43v75i18d 88B85u61r35d22a 9509512631

"Na spadnutí je i další stavba za miliardu ve Varšavě" ;-D

+1/0
9.10.2015 15:04

J87i46ř32í 78K76o76c86u11r31e77k 6905234905128

Pokud se k subdodávce nedostane Bögl a Kýsl, tak vklidu.

+1/0
9.10.2015 17:58

M45a11t45ú22š 14B52e88n69a67k 9388824532963

Prípadne to rovno nestavá HB Revis so statikom Tomčánym...

+1/0
10.10.2015 21:45

V93á29c33l33a16v 95S29v47o32b71o80d54a 3711469100630

a bude tunel? je to nějaké levné

0/0
9.10.2015 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.