- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čestina pláče -
Za devět miliard postaví silnici do Gdaňsku nebo Gdaňska?
termín tři roky ? za tu dobu nedokáže METROSTAV ani postavit buňky pro zaměstnance nikoliv dělníky protože práce u METROSTAVU fakt nehrozí ,u METROSTAVU je lidský pot nejdražší tekutina na světě
Vždyť už si v Polsku zřídili dceřinou společnost. Mají tedy direktora i účet, na který lze fakturovat. Takže už mají téměř hotovo.
"Podle šéfa Metrostavu Pavla Piláta byl tuzemský trh vminulých šesti letech v destrukci."
Skromně pomlčel o podílu Metrostavu (a ostatních velkých stavebních firem) ne té destrukci. Když bylo běžné porcování medvědů, kteří ještě běhali po lese (často i v prenatálním stavu) a příprava lovu se z podstatné části odehrávala podle not již vybraného lovce, pak vyschnutí penězovodu k tomu vést muselo. Větší část takové "přípravy" šla do kopru a jinak to veřejní investoři neuměli.
Zjevně není problém ve firmě, ale v zadavateli - tedy v prohnilé organizaci zvané ŘSD a našich zákonech, které umožňují nekonečné odvolávání profesionálních dobroserů (např. Studnička, Patrik).
To budu kukat ake krasne cesty budu mat a hlavne Tunely
v cizině stavjou normálně, kradou a fušujou to jenom doma, jako všichni ostatní, bo si to tady můžou dovolit a jinde ne
chudáci Poláci netuší co j s touto firmou čeká
To co Islanďany - kvalitně odvedená práce.
Tam evidentně nikdo nenutí firmu dělat nesmysly jako u nás.
Tak jasně že Metrostav, když se číňani neosvědčili.. a to se tady našli experti, co je chtěli zvát i sem..
"Na spadnutí je i další stavba za miliardu ve Varšavě"
Pokud se k subdodávce nedostane Bögl a Kýsl, tak vklidu.
a bude tunel? je to nějaké levné