Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Paříž pod dva tisíce. Aerolinky přidávají lety z Prahy a zlevňují

Velké oživení v letecké dopravě začíná být vidět i na plánech leteckých společností létajících z Prahy. Na další měsíce a především příští sezónu chystají další navýšení kapacit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I71m71r18i20c81h 75S39u79c31h89a49r74s76k76ý 8736353455621

Je potřeba u těchto cen být uvážlivý neboť většinou vás zavezou na Letiště De Gola, který je vzdálený od centra Paříže 30 km. :-/ A to se vyplatí. ;-D

0/0
11.10.2015 13:41

J26o47s95e59f 37R40i91c62h85t60e13r 9776205357523

Co to žvaníš? Ten tvůj De Gol je hlavní pařížský letiště, na který lítají všichni. A do centra je to stejně daleko jako z menšího Orly.

+1/0
11.10.2015 23:01

D67a86v18i67d 68K66o64n26d41ě83l17k12a 4307712706971

U Delty se tento typ objevil spíše náhodou, když převzala, myslím, společnost AirTran, který byl jejich významný provozovatelem. Volotea bude další 717 odkupovat od Blue1 a taky právě od Delty. S Voloteou jsem letěl před pár týdny do Benátek a vše proběhlo v pohodě. Je to sice "jen" lowcost, ale na mě působil sympaticky (např. šířka sedadel a prostor na nohy byl nesrovnatelný např. s WizzAir, tedy mnohem lepší).

0/0
10.10.2015 12:45

V97o33j71t63ě46c54h 21B44u76d28i28n88s78k76ý 4532789239314

Když o tom nic nevím, tak je snad lepší nic neříkat ne?

AirTran byl koupen Southwestem a právě od toho kupuje Delta svoje 717, mimo jiné proto, že provozuje jejich přímé předchůdce MD 88 a 90...

Volotea vypadá, že bude bohužel pomalu přecházet na A319...

0/0
10.10.2015 17:09

J19o89s64e66f 75R95i60c31h63t75e30r 9386705907253

Bohužel z hlediska pestrosti, ale jestli je to pravda, tak to znamená že se Volotea asi daří.

0/0
10.10.2015 17:54

M61a15r54t48i70n 16H23a75n72z89a50l 8478749469645

Ohledne B717: skutečně se jedná o relativně moderní, byť málokdy vídaný typ. Proto bych z věty vypustil slůvko "již". Řady boeingů totiž nešly zcela postupně. Oproti B717 jsou E17x a E19x levnější, ale letový komfort je výrazně vyšší v B717 (prosím neplést s konfigurací sedadel, hodnotím čistě pocity z letu).

+1/0
10.10.2015 12:15

J39o37s88e97f 61R80i42c40h56t74e13r 9256895457243

No nevím jestli je E170/190 levnější když výroba B717 skončila tuším 2006 :-) Já si naopak myslím že Volotea po nich "do začátku" sáhla, protože se jich všichni ostatní za levno zbavovali, a ještě asi budou. Ale je to čistě moje osobní ekonomická spekulace.

0/0
10.10.2015 17:51

J48o56s37e73f 27R71i98c40h52t25e95r 9236915757343

Rád bych doplnil tu informaci že Volotea lítá "s již nepříliš vídaným typem letadla Boeing 717" – není to tím, že by to byla stará kraksna, spíš naopak, ale tím, že se jich vyrobilo relativně málo (156), protože jejich výrobce McDonell-Douglas těsně před zahájením výroby fúzoval s Boeingem a tam holt měli jiný priority. A Volotea je jeho největším, a brzo i jediným, uživatelem v Evropě. Ale je to výbornej stroj, komfortem naprosto srovnatelnej s A320 a B737.

+8/0
10.10.2015 8:45

J57a85n 83S98ů45r91a 4495723383432

Souhlasím, ale příliš vidany opravdu není.

+1/0
10.10.2015 8:56

S29t73a96n72i67s89l32a39v 58M51o93k20r10ý 8297922406962

To mate pravdu ale v te vete by nemelo byt "jiz" protoze to evokuje ze je to letadlo velmi stare.

0/0
10.10.2015 14:09

J45a82n 65S66ů50r63a 4325263263402

Máte pravdu:)již tam již není:)

0/0
10.10.2015 20:59

L90i98b31o98r 82F97i40e96d96l11e66r 6839347729830

taky jsem se hned musel podivat co to je za letadlo...:-)

+1/0
10.10.2015 10:02

P42a34v39e47l 84M63o16r15a94v13e88c 1724755784197

Tak on létá spíš v USA se Detlou a v Evropě ho nahrazuje Embraer 190 který je přecejenom novější.

+1/0
10.10.2015 10:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.