Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paříž pod dva tisíce. Aerolinky přidávají lety z Prahy a zlevňují

Velké oživení v letecké dopravě začíná být vidět i na plánech leteckých společností létajících z Prahy. Na další měsíce a především příští sezónu chystají další navýšení kapacit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I76m66r46i30c23h 16S87u17c10h56a95r13s41k85ý 8676963185931

Je potřeba u těchto cen být uvážlivý neboť většinou vás zavezou na Letiště De Gola, který je vzdálený od centra Paříže 30 km. :-/ A to se vyplatí. ;-D

0/0
11.10.2015 13:41

J28o32s63e65f 32R76i10c24h65t59e31r 9806965337553

Co to žvaníš? Ten tvůj De Gol je hlavní pařížský letiště, na který lítají všichni. A do centra je to stejně daleko jako z menšího Orly.

+1/0
11.10.2015 23:01

D36a25v44i53d 39K85o63n45d66ě81l11k21a 4167192756871

U Delty se tento typ objevil spíše náhodou, když převzala, myslím, společnost AirTran, který byl jejich významný provozovatelem. Volotea bude další 717 odkupovat od Blue1 a taky právě od Delty. S Voloteou jsem letěl před pár týdny do Benátek a vše proběhlo v pohodě. Je to sice "jen" lowcost, ale na mě působil sympaticky (např. šířka sedadel a prostor na nohy byl nesrovnatelný např. s WizzAir, tedy mnohem lepší).

0/0
10.10.2015 12:45

V45o20j26t23ě24c82h 20B44u69d29i97n50s37k85ý 4292589719574

Když o tom nic nevím, tak je snad lepší nic neříkat ne?

AirTran byl koupen Southwestem a právě od toho kupuje Delta svoje 717, mimo jiné proto, že provozuje jejich přímé předchůdce MD 88 a 90...

Volotea vypadá, že bude bohužel pomalu přecházet na A319...

0/0
10.10.2015 17:09

J15o70s33e52f 78R17i63c85h96t83e30r 9646935157883

Bohužel z hlediska pestrosti, ale jestli je to pravda, tak to znamená že se Volotea asi daří.

0/0
10.10.2015 17:54

M71a85r69t79i19n 41H52a14n10z83a19l 8878239189805

Ohledne B717: skutečně se jedná o relativně moderní, byť málokdy vídaný typ. Proto bych z věty vypustil slůvko "již". Řady boeingů totiž nešly zcela postupně. Oproti B717 jsou E17x a E19x levnější, ale letový komfort je výrazně vyšší v B717 (prosím neplést s konfigurací sedadel, hodnotím čistě pocity z letu).

+1/0
10.10.2015 12:15

J61o52s49e57f 13R15i63c91h41t19e59r 9376845367233

No nevím jestli je E170/190 levnější když výroba B717 skončila tuším 2006 :-) Já si naopak myslím že Volotea po nich "do začátku" sáhla, protože se jich všichni ostatní za levno zbavovali, a ještě asi budou. Ale je to čistě moje osobní ekonomická spekulace.

0/0
10.10.2015 17:51

J14o35s92e61f 64R98i58c77h61t26e62r 9656335687683

Rád bych doplnil tu informaci že Volotea lítá "s již nepříliš vídaným typem letadla Boeing 717" – není to tím, že by to byla stará kraksna, spíš naopak, ale tím, že se jich vyrobilo relativně málo (156), protože jejich výrobce McDonell-Douglas těsně před zahájením výroby fúzoval s Boeingem a tam holt měli jiný priority. A Volotea je jeho největším, a brzo i jediným, uživatelem v Evropě. Ale je to výbornej stroj, komfortem naprosto srovnatelnej s A320 a B737.

+8/0
10.10.2015 8:45

J29a49n 77S26ů31r77a 4255453113832

Souhlasím, ale příliš vidany opravdu není.

+1/0
10.10.2015 8:56

S18t92a38n70i59s13l66a77v 85M78o83k93r61ý 8527802136732

To mate pravdu ale v te vete by nemelo byt "jiz" protoze to evokuje ze je to letadlo velmi stare.

0/0
10.10.2015 14:09

J86a41n 50S48ů40r33a 4725883193592

Máte pravdu:)již tam již není:)

0/0
10.10.2015 20:59

L68i15b45o88r 88F90i77e56d16l29e16r 6129227949870

taky jsem se hned musel podivat co to je za letadlo...:-)

+1/0
10.10.2015 10:02

P46a88v83e34l 87M35o44r27a13v37e14c 1604445764697

Tak on létá spíš v USA se Detlou a v Evropě ho nahrazuje Embraer 190 který je přecejenom novější.

+1/0
10.10.2015 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.