Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paříž pod dva tisíce. Aerolinky přidávají lety z Prahy a zlevňují

Velké oživení v letecké dopravě začíná být vidět i na plánech leteckých společností létajících z Prahy. Na další měsíce a především příští sezónu chystají další navýšení kapacit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I83m91r84i48c83h 73S15u97c57h97a30r41s98k67ý 8796603775831

Je potřeba u těchto cen být uvážlivý neboť většinou vás zavezou na Letiště De Gola, který je vzdálený od centra Paříže 30 km. :-/ A to se vyplatí. ;-D

0/0
11.10.2015 13:41

J73o20s34e98f 56R91i34c78h32t22e81r 9816445487663

Co to žvaníš? Ten tvůj De Gol je hlavní pařížský letiště, na který lítají všichni. A do centra je to stejně daleko jako z menšího Orly.

+1/0
11.10.2015 23:01

D24a84v27i23d 73K77o75n18d58ě26l32k40a 4927962926371

U Delty se tento typ objevil spíše náhodou, když převzala, myslím, společnost AirTran, který byl jejich významný provozovatelem. Volotea bude další 717 odkupovat od Blue1 a taky právě od Delty. S Voloteou jsem letěl před pár týdny do Benátek a vše proběhlo v pohodě. Je to sice "jen" lowcost, ale na mě působil sympaticky (např. šířka sedadel a prostor na nohy byl nesrovnatelný např. s WizzAir, tedy mnohem lepší).

0/0
10.10.2015 12:45

V60o42j72t75ě58c62h 44B11u63d15i49n35s89k50ý 4292519319924

Když o tom nic nevím, tak je snad lepší nic neříkat ne?

AirTran byl koupen Southwestem a právě od toho kupuje Delta svoje 717, mimo jiné proto, že provozuje jejich přímé předchůdce MD 88 a 90...

Volotea vypadá, že bude bohužel pomalu přecházet na A319...

0/0
10.10.2015 17:09

J65o14s79e37f 16R49i31c52h21t46e32r 9976345417133

Bohužel z hlediska pestrosti, ale jestli je to pravda, tak to znamená že se Volotea asi daří.

0/0
10.10.2015 17:54

M93a79r29t29i51n 24H60a49n26z59a67l 8388509289185

Ohledne B717: skutečně se jedná o relativně moderní, byť málokdy vídaný typ. Proto bych z věty vypustil slůvko "již". Řady boeingů totiž nešly zcela postupně. Oproti B717 jsou E17x a E19x levnější, ale letový komfort je výrazně vyšší v B717 (prosím neplést s konfigurací sedadel, hodnotím čistě pocity z letu).

+1/0
10.10.2015 12:15

J95o80s19e10f 40R88i57c33h36t32e53r 9156505977773

No nevím jestli je E170/190 levnější když výroba B717 skončila tuším 2006 :-) Já si naopak myslím že Volotea po nich "do začátku" sáhla, protože se jich všichni ostatní za levno zbavovali, a ještě asi budou. Ale je to čistě moje osobní ekonomická spekulace.

0/0
10.10.2015 17:51

J64o80s18e32f 94R69i10c31h78t77e15r 9636635777473

Rád bych doplnil tu informaci že Volotea lítá "s již nepříliš vídaným typem letadla Boeing 717" – není to tím, že by to byla stará kraksna, spíš naopak, ale tím, že se jich vyrobilo relativně málo (156), protože jejich výrobce McDonell-Douglas těsně před zahájením výroby fúzoval s Boeingem a tam holt měli jiný priority. A Volotea je jeho největším, a brzo i jediným, uživatelem v Evropě. Ale je to výbornej stroj, komfortem naprosto srovnatelnej s A320 a B737.

+8/0
10.10.2015 8:45

J21a80n 34S13ů49r51a 4885343113242

Souhlasím, ale příliš vidany opravdu není.

+1/0
10.10.2015 8:56

S46t56a91n96i97s18l19a51v 47M93o86k29r28ý 8327472956582

To mate pravdu ale v te vete by nemelo byt "jiz" protoze to evokuje ze je to letadlo velmi stare.

0/0
10.10.2015 14:09

J39a31n 35S34ů93r54a 4885203713802

Máte pravdu:)již tam již není:)

0/0
10.10.2015 20:59

L47i57b36o75r 56F16i17e58d23l17e33r 6809687949220

taky jsem se hned musel podivat co to je za letadlo...:-)

+1/0
10.10.2015 10:02

P25a83v59e90l 62M11o64r53a91v58e12c 1744885524127

Tak on létá spíš v USA se Detlou a v Evropě ho nahrazuje Embraer 190 který je přecejenom novější.

+1/0
10.10.2015 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.