Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Emisní skandál zatím neovlivnil ceny ojetých aut z koncernu Volkswagen

Skandál kolem falšování údajů o emisích zatím neměl dopad na ceny ojetých naftových automobilů z koncernu Volkswagen na evropském trhu. Vyplývá to podle agentury Reuters z průzkumu společnosti EurotaxGlass ve 30 evropských zemích. Firma nicméně upozornila, že situace se může v nejbližší době změnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80i21l30a80n 28V28á16c53h32a 4935604181847

Jenomže v USA je trochu jiná situace a prodej výrobku s parametry zakoupeného zákazníkem, který prokazatelně parametry falšoval, tak to je pěkně ošajslich a v USA bude VW značně finančně tratit. :-/

0/0
11.10.2015 10:39

I68v39o 24K14o25t23a56l41a 2638134310306

Bude však nutné se vyhýbat svolávacím akcím a značkovým servisům. Taky jsem spokojeným uživatelem VW s "Das Drama." motorem a doufám, že bude auto ještě dlouho sloužit. O moderní výdobytky typu start-stop, močovinu apod. nemám zájem!!

+2/0
10.10.2015 15:23

J89i98n62d23ř85i77c88h 82Š84k91o47p67e44k 4445601330875

není žádný důvod, proč by tahle pseudokauza měla mít vliv na cenu ojetin koncernu

+5/0
10.10.2015 15:09

M70a11r82e50k 77K56o92s77t15e47l93e93c11k24ý 6163926368

Nesmyslné divadlo a šaškárna pro potroublé ovčany!

O nějaké emise vůbec nejde!

Kdyby měl kdokoliv zájem na snižování emisí, tak nedopustí, aby 17 největších obchodních lodí vyprodukovalo stejné emise, jako všechna auta provozovaná na celém světě. A to nepřipomínám letadla a rakety.

Jde jenom a pouze o peníze! Za auta, na vývoj, pro tisíce jinak zbytečných Úředníků. A teď ještě za soudy a možná i opravy. Někdo ty nesmyslné normy vymyslel a zavedl. Technicky je to blbina zvyšovat výkon motoru, abych mohl ucpat výfuk. Kolik energie se tím zbytečně zmaří? Proč musím přidávat do motoru chcanky a místo potravin pšstovat na poli řepku? To je eklogické? Vždyť právě tím nadělám podstatně více emisí!

Normální člověk chce normálně funkční auto. Ta s podvodnickým motorem budou žádanější než ta ostatní, protože všichni teď ví, že lépe jedou!

+7/0
10.10.2015 14:09

P45e20t20r 98T43. 16D83v18o48ř83á93k 4804698853

Zase ta poudačka o těch lodích...

0/0
10.10.2015 14:37

J54a41n 19F12r20o39l39í18k 6396190295894

Jeden Boening 747 spotřebuje na 14 minut letu tolik paliva co já na 8 let provozu svého auta. Právě jsem si dal tu práci to do jiné diskuse spočítat. Ano, chápu, že aut je víc jak letadel.

+1/0
11.10.2015 11:34

J89i19ř92í 15T21e51p70r 4437960255655

Opakuji, že je to "spor" výrobce (ale spíš bych řekl že výrobců) s homologačními úřady. Potažmo spíše s bezmozky v bruselu.

Majelů aut se to prakticky netýká. Ty jsou v pořádku. Jak už tady někdo psal, budou to asi jedny z posledních aut jedné "normální" generace.

+5/0
10.10.2015 14:01

T88o61m48á89š 54K78n84a64i49f49l 6173840567740

Probůh... Novináři... Vzpamatujte se... Proč by mely klesat ceny ojetin?

+5/0
10.10.2015 14:00

O26n70d37ř47e36j 16Š59t12ě16p82á98n23e45k 5889830408709

Protože novínář si dal do rovnice skandál, problémy, pokles ceny akcií a tak předpokládá ;-D

Ale nechápe, že cenu určí nabídka a poptávka.

+4/0
10.10.2015 14:20

A74l45e54š 79C36h92u56d58ý 1543576496658

Přesně to vypovídá o tom, že jsou emise u 95% lidí až na posledním místě a že nějaký skandál, který vlastně vyvolala tupost nýmandů, kteří zavedli "nějaké" pofiderní normy, které byly zavedeny bez toho, aby dostal automotiv průmysl čas na dodržení těchto norem, je liem vlastně ukradený. Těch 5% jsou ti, kteří se na tomto "skandálu" budou snažit napakovat soudní cestou. V USA je to životní styl, soudit se o položené nebo zvednuté záchodové prkýnko. Ale, určitě je samozřejmě dobře, že se tyto podvody provalují a že se už začíná potvrzovat, že v tom jedou v podstatě všechny automobilky. Když vidím Bursíka a Katežinu Žak, je mi ale vše jasné.

+4/0
10.10.2015 13:51

Š92t14e61f27a87n 49F23r32i17č89a 7652638823786

Nevypovídá to o ničem. Než prodávat pod cenou, většina majitelů případný prodej raději odloží.

+1/0
10.10.2015 13:56

A88l11e34š 77C73h70u39d76ý 1483336246788

Jo? Myslíte, že teď bude stát Octavie ne 400 tisíc, ale třeba 320 tisíc? To si opravdu myslíte?

0/0
10.10.2015 14:00

M77i66r92o19s11l30a81v 34Z95i74k61m33u79n18d 7819713114863

Je zřejmé, že většině populace - s výjimkou zezelenalých hlav - jsou hodnoty emisí celkem lhostejné ...

+9/0
10.10.2015 13:32

J25a47n 68Š53l33é70g90l 8322740848783

A to je dobře, když lidi kašlou jaká daná věc má dopady na životní prostředí?

+1/−1
10.10.2015 13:43

O63n35d44ř38e39j 33Š72t54ě81p57á66n52e22k 5249480108969

Jaký dopad na životní prostředí má váš počítač/mobil na kterém jste reagoval na příspěvek? ;-D

+3/0
10.10.2015 13:51

J65a88n 67Š74l60é18g75l 8192490538943

Moje otázka byla stavěná jinak. Je dobře, že je to fuk lidem? Neříkám, že jsem zelený mozek, ale je možná špatně, že lidi na takové věci kašlou a nedělají nějaký rozumný kompromis a tím rozumný nemyslím směrnice EU, chápete?

+1/0
11.10.2015 15:03

A11l86e35š 44C12h69u70d39ý 1323936566458

Ne, to dobře není. Ale dobře není ani to, když parta neumětelů, kteří netuší co znamená slovo technologie přitlačí automobilky ke zdi. Měl být dán termín, ale rozumný. Řekněme 2020, ne nesmyslný termín.

+2/0
10.10.2015 13:54

J37i89n52d30ř72i35c54h 14Š33k72o35p42e17k 4195271550585

proč bych měl řešit emise svýho auta, které najede třeba pár tisíc km ročně, když politikům nevadí volný dovoz např. čínského zboží vyráběného za ignorování všech předpisů vůči životnímu prostředí ?

+2/0
10.10.2015 15:17

P35e87t84r 37K71n67ě55b22o63r81t 3511830

Cena těchto ojetých aut se rapidně zvedne. Budou to poslední auta s nejlepším poměrem výkon/spotřeba.

+16/0
10.10.2015 12:56

R26o15m50a29n 60J76e32s40c45h50k63e 9458305317745

Já si to nemyslím, že by šla cena nahoru. Bazary jsou plné.

0/0
11.10.2015 10:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.