Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emisní skandál zatím neovlivnil ceny ojetých aut z koncernu Volkswagen

Skandál kolem falšování údajů o emisích zatím neměl dopad na ceny ojetých naftových automobilů z koncernu Volkswagen na evropském trhu. Vyplývá to podle agentury Reuters z průzkumu společnosti EurotaxGlass ve 30 evropských zemích. Firma nicméně upozornila, že situace se může v nejbližší době změnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39i60l91a53n 34V18á37c34h85a 4405894691577

Jenomže v USA je trochu jiná situace a prodej výrobku s parametry zakoupeného zákazníkem, který prokazatelně parametry falšoval, tak to je pěkně ošajslich a v USA bude VW značně finančně tratit. :-/

0/0
11.10.2015 10:39

I96v82o 65K26o86t79a44l79a 2558864420946

Bude však nutné se vyhýbat svolávacím akcím a značkovým servisům. Taky jsem spokojeným uživatelem VW s "Das Drama." motorem a doufám, že bude auto ještě dlouho sloužit. O moderní výdobytky typu start-stop, močovinu apod. nemám zájem!!

+2/0
10.10.2015 15:23

J39i33n49d53ř78i84c55h 61Š25k76o79p15e18k 4255111790435

není žádný důvod, proč by tahle pseudokauza měla mít vliv na cenu ojetin koncernu

+5/0
10.10.2015 15:09

M45a63r60e81k 91K46o10s12t34e52l27e86c69k58ý 6143156208

Nesmyslné divadlo a šaškárna pro potroublé ovčany!

O nějaké emise vůbec nejde!

Kdyby měl kdokoliv zájem na snižování emisí, tak nedopustí, aby 17 největších obchodních lodí vyprodukovalo stejné emise, jako všechna auta provozovaná na celém světě. A to nepřipomínám letadla a rakety.

Jde jenom a pouze o peníze! Za auta, na vývoj, pro tisíce jinak zbytečných Úředníků. A teď ještě za soudy a možná i opravy. Někdo ty nesmyslné normy vymyslel a zavedl. Technicky je to blbina zvyšovat výkon motoru, abych mohl ucpat výfuk. Kolik energie se tím zbytečně zmaří? Proč musím přidávat do motoru chcanky a místo potravin pšstovat na poli řepku? To je eklogické? Vždyť právě tím nadělám podstatně více emisí!

Normální člověk chce normálně funkční auto. Ta s podvodnickým motorem budou žádanější než ta ostatní, protože všichni teď ví, že lépe jedou!

+7/0
10.10.2015 14:09

P38e77t13r 83T41. 61D14v24o94ř81á15k 4844208773

Zase ta poudačka o těch lodích...

0/0
10.10.2015 14:37

J64a42n 98F21r51o77l44í57k 6416120525754

Jeden Boening 747 spotřebuje na 14 minut letu tolik paliva co já na 8 let provozu svého auta. Právě jsem si dal tu práci to do jiné diskuse spočítat. Ano, chápu, že aut je víc jak letadel.

+1/0
11.10.2015 11:34

J60i12ř44í 37T16e31p11r 4127140715125

Opakuji, že je to "spor" výrobce (ale spíš bych řekl že výrobců) s homologačními úřady. Potažmo spíše s bezmozky v bruselu.

Majelů aut se to prakticky netýká. Ty jsou v pořádku. Jak už tady někdo psal, budou to asi jedny z posledních aut jedné "normální" generace.

+5/0
10.10.2015 14:01

T40o60m32á97š 76K76n51a28i96f48l 6423480327360

Probůh... Novináři... Vzpamatujte se... Proč by mely klesat ceny ojetin?

+5/0
10.10.2015 14:00

O58n91d63ř41e93j 30Š71t80ě87p84á52n21e59k 5539970638189

Protože novínář si dal do rovnice skandál, problémy, pokles ceny akcií a tak předpokládá ;-D

Ale nechápe, že cenu určí nabídka a poptávka.

+4/0
10.10.2015 14:20

A59l69e96š 80C89h55u45d79ý 1633606346788

Přesně to vypovídá o tom, že jsou emise u 95% lidí až na posledním místě a že nějaký skandál, který vlastně vyvolala tupost nýmandů, kteří zavedli "nějaké" pofiderní normy, které byly zavedeny bez toho, aby dostal automotiv průmysl čas na dodržení těchto norem, je liem vlastně ukradený. Těch 5% jsou ti, kteří se na tomto "skandálu" budou snažit napakovat soudní cestou. V USA je to životní styl, soudit se o položené nebo zvednuté záchodové prkýnko. Ale, určitě je samozřejmě dobře, že se tyto podvody provalují a že se už začíná potvrzovat, že v tom jedou v podstatě všechny automobilky. Když vidím Bursíka a Katežinu Žak, je mi ale vše jasné.

+4/0
10.10.2015 13:51

Š21t69e94f15a78n 71F18r48i71č77a 7812678783436

Nevypovídá to o ničem. Než prodávat pod cenou, většina majitelů případný prodej raději odloží.

+1/0
10.10.2015 13:56

A23l33e65š 90C74h97u84d33ý 1723726666618

Jo? Myslíte, že teď bude stát Octavie ne 400 tisíc, ale třeba 320 tisíc? To si opravdu myslíte?

0/0
10.10.2015 14:00

M21i73r85o57s49l17a30v 63Z16i41k50m63u48n28d 7919103364863

Je zřejmé, že většině populace - s výjimkou zezelenalých hlav - jsou hodnoty emisí celkem lhostejné ...

+9/0
10.10.2015 13:32

J90a25n 23Š21l21é32g55l 8972680598793

A to je dobře, když lidi kašlou jaká daná věc má dopady na životní prostředí?

+1/−1
10.10.2015 13:43

O36n46d32ř42e22j 20Š96t74ě85p30á41n59e57k 5799160918249

Jaký dopad na životní prostředí má váš počítač/mobil na kterém jste reagoval na příspěvek? ;-D

+3/0
10.10.2015 13:51

J37a35n 79Š92l33é46g84l 8742450978613

Moje otázka byla stavěná jinak. Je dobře, že je to fuk lidem? Neříkám, že jsem zelený mozek, ale je možná špatně, že lidi na takové věci kašlou a nedělají nějaký rozumný kompromis a tím rozumný nemyslím směrnice EU, chápete?

+1/0
11.10.2015 15:03

A73l35e92š 19C61h14u35d14ý 1143416166158

Ne, to dobře není. Ale dobře není ani to, když parta neumětelů, kteří netuší co znamená slovo technologie přitlačí automobilky ke zdi. Měl být dán termín, ale rozumný. Řekněme 2020, ne nesmyslný termín.

+2/0
10.10.2015 13:54

J80i12n61d11ř70i82c62h 62Š41k25o63p83e40k 4335101430235

proč bych měl řešit emise svýho auta, které najede třeba pár tisíc km ročně, když politikům nevadí volný dovoz např. čínského zboží vyráběného za ignorování všech předpisů vůči životnímu prostředí ?

+2/0
10.10.2015 15:17

P85e56t47r 73K98n22ě21b94o48r50t 3951740

Cena těchto ojetých aut se rapidně zvedne. Budou to poslední auta s nejlepším poměrem výkon/spotřeba.

+16/0
10.10.2015 12:56

R80o87m20a94n 29J73e21s30c83h83k13e 9628445987425

Já si to nemyslím, že by šla cena nahoru. Bazary jsou plné.

0/0
11.10.2015 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.