Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emisní skandál zatím neovlivnil ceny ojetých aut z koncernu Volkswagen

Skandál kolem falšování údajů o emisích zatím neměl dopad na ceny ojetých naftových automobilů z koncernu Volkswagen na evropském trhu. Vyplývá to podle agentury Reuters z průzkumu společnosti EurotaxGlass ve 30 evropských zemích. Firma nicméně upozornila, že situace se může v nejbližší době změnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36i89l98a86n 25V38á88c15h96a 4825404931567

Jenomže v USA je trochu jiná situace a prodej výrobku s parametry zakoupeného zákazníkem, který prokazatelně parametry falšoval, tak to je pěkně ošajslich a v USA bude VW značně finančně tratit. :-/

0/0
11.10.2015 10:39

I57v86o 85K20o14t22a85l22a 2278584790196

Bude však nutné se vyhýbat svolávacím akcím a značkovým servisům. Taky jsem spokojeným uživatelem VW s "Das Drama." motorem a doufám, že bude auto ještě dlouho sloužit. O moderní výdobytky typu start-stop, močovinu apod. nemám zájem!!

+2/0
10.10.2015 15:23

J62i13n24d28ř29i85c71h 67Š23k35o51p80e30k 4265451930135

není žádný důvod, proč by tahle pseudokauza měla mít vliv na cenu ojetin koncernu

+5/0
10.10.2015 15:09

M98a32r88e71k 39K50o95s11t67e90l12e54c25k19ý 6403296768

Nesmyslné divadlo a šaškárna pro potroublé ovčany!

O nějaké emise vůbec nejde!

Kdyby měl kdokoliv zájem na snižování emisí, tak nedopustí, aby 17 největších obchodních lodí vyprodukovalo stejné emise, jako všechna auta provozovaná na celém světě. A to nepřipomínám letadla a rakety.

Jde jenom a pouze o peníze! Za auta, na vývoj, pro tisíce jinak zbytečných Úředníků. A teď ještě za soudy a možná i opravy. Někdo ty nesmyslné normy vymyslel a zavedl. Technicky je to blbina zvyšovat výkon motoru, abych mohl ucpat výfuk. Kolik energie se tím zbytečně zmaří? Proč musím přidávat do motoru chcanky a místo potravin pšstovat na poli řepku? To je eklogické? Vždyť právě tím nadělám podstatně více emisí!

Normální člověk chce normálně funkční auto. Ta s podvodnickým motorem budou žádanější než ta ostatní, protože všichni teď ví, že lépe jedou!

+7/0
10.10.2015 14:09

P62e34t74r 85T77. 95D67v35o43ř32á44k 4144888873

Zase ta poudačka o těch lodích...

0/0
10.10.2015 14:37

J75a91n 19F27r35o90l46í32k 6616270265604

Jeden Boening 747 spotřebuje na 14 minut letu tolik paliva co já na 8 let provozu svého auta. Právě jsem si dal tu práci to do jiné diskuse spočítat. Ano, chápu, že aut je víc jak letadel.

+1/0
11.10.2015 11:34

J94i69ř23í 96T25e21p60r 4537620205285

Opakuji, že je to "spor" výrobce (ale spíš bych řekl že výrobců) s homologačními úřady. Potažmo spíše s bezmozky v bruselu.

Majelů aut se to prakticky netýká. Ty jsou v pořádku. Jak už tady někdo psal, budou to asi jedny z posledních aut jedné "normální" generace.

+5/0
10.10.2015 14:01

T26o31m36á30š 45K95n28a61i96f77l 6123350617160

Probůh... Novináři... Vzpamatujte se... Proč by mely klesat ceny ojetin?

+5/0
10.10.2015 14:00

O91n15d38ř39e39j 71Š57t68ě26p11á97n22e45k 5169330528459

Protože novínář si dal do rovnice skandál, problémy, pokles ceny akcií a tak předpokládá ;-D

Ale nechápe, že cenu určí nabídka a poptávka.

+4/0
10.10.2015 14:20

A34l64e72š 91C95h98u70d11ý 1363436646298

Přesně to vypovídá o tom, že jsou emise u 95% lidí až na posledním místě a že nějaký skandál, který vlastně vyvolala tupost nýmandů, kteří zavedli "nějaké" pofiderní normy, které byly zavedeny bez toho, aby dostal automotiv průmysl čas na dodržení těchto norem, je liem vlastně ukradený. Těch 5% jsou ti, kteří se na tomto "skandálu" budou snažit napakovat soudní cestou. V USA je to životní styl, soudit se o položené nebo zvednuté záchodové prkýnko. Ale, určitě je samozřejmě dobře, že se tyto podvody provalují a že se už začíná potvrzovat, že v tom jedou v podstatě všechny automobilky. Když vidím Bursíka a Katežinu Žak, je mi ale vše jasné.

+4/0
10.10.2015 13:51

Š81t91e43f60a90n 33F15r32i23č32a 7482708573146

Nevypovídá to o ničem. Než prodávat pod cenou, většina majitelů případný prodej raději odloží.

+1/0
10.10.2015 13:56

A35l31e33š 59C21h38u53d42ý 1773696886238

Jo? Myslíte, že teď bude stát Octavie ne 400 tisíc, ale třeba 320 tisíc? To si opravdu myslíte?

0/0
10.10.2015 14:00

M95i16r67o38s13l37a91v 48Z44i18k63m60u54n82d 7279303314123

Je zřejmé, že většině populace - s výjimkou zezelenalých hlav - jsou hodnoty emisí celkem lhostejné ...

+9/0
10.10.2015 13:32

J26a12n 44Š90l73é48g77l 8752320368753

A to je dobře, když lidi kašlou jaká daná věc má dopady na životní prostředí?

+1/−1
10.10.2015 13:43

O48n24d73ř71e76j 37Š98t64ě84p29á20n77e18k 5689260668719

Jaký dopad na životní prostředí má váš počítač/mobil na kterém jste reagoval na příspěvek? ;-D

+3/0
10.10.2015 13:51

J15a37n 20Š32l21é74g52l 8862770148423

Moje otázka byla stavěná jinak. Je dobře, že je to fuk lidem? Neříkám, že jsem zelený mozek, ale je možná špatně, že lidi na takové věci kašlou a nedělají nějaký rozumný kompromis a tím rozumný nemyslím směrnice EU, chápete?

+1/0
11.10.2015 15:03

A28l60e36š 15C65h72u94d93ý 1893886766558

Ne, to dobře není. Ale dobře není ani to, když parta neumětelů, kteří netuší co znamená slovo technologie přitlačí automobilky ke zdi. Měl být dán termín, ale rozumný. Řekněme 2020, ne nesmyslný termín.

+2/0
10.10.2015 13:54

J28i64n45d81ř16i33c36h 31Š57k80o15p70e93k 4255521370485

proč bych měl řešit emise svýho auta, které najede třeba pár tisíc km ročně, když politikům nevadí volný dovoz např. čínského zboží vyráběného za ignorování všech předpisů vůči životnímu prostředí ?

+2/0
10.10.2015 15:17

P30e83t98r 33K66n45ě34b92o14r21t 3451730

Cena těchto ojetých aut se rapidně zvedne. Budou to poslední auta s nejlepším poměrem výkon/spotřeba.

+16/0
10.10.2015 12:56

R31o76m82a37n 81J91e66s74c92h45k62e 9518815837465

Já si to nemyslím, že by šla cena nahoru. Bazary jsou plné.

0/0
11.10.2015 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.