- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenomže v USA je trochu jiná situace a prodej výrobku s parametry zakoupeného zákazníkem, který prokazatelně parametry falšoval, tak to je pěkně ošajslich a v USA bude VW značně finančně tratit.
Bude však nutné se vyhýbat svolávacím akcím a značkovým servisům. Taky jsem spokojeným uživatelem VW s "Das Drama." motorem a doufám, že bude auto ještě dlouho sloužit. O moderní výdobytky typu start-stop, močovinu apod. nemám zájem
není žádný důvod, proč by tahle pseudokauza měla mít vliv na cenu ojetin koncernu
Nesmyslné divadlo a šaškárna pro potroublé ovčany!
O nějaké emise vůbec nejde!
Kdyby měl kdokoliv zájem na snižování emisí, tak nedopustí, aby 17 největších obchodních lodí vyprodukovalo stejné emise, jako všechna auta provozovaná na celém světě. A to nepřipomínám letadla a rakety.
Jde jenom a pouze o peníze! Za auta, na vývoj, pro tisíce jinak zbytečných Úředníků. A teď ještě za soudy a možná i opravy. Někdo ty nesmyslné normy vymyslel a zavedl. Technicky je to blbina zvyšovat výkon motoru, abych mohl ucpat výfuk. Kolik energie se tím zbytečně zmaří? Proč musím přidávat do motoru chcanky a místo potravin pšstovat na poli řepku? To je eklogické? Vždyť právě tím nadělám podstatně více emisí!
Normální člověk chce normálně funkční auto. Ta s podvodnickým motorem budou žádanější než ta ostatní, protože všichni teď ví, že lépe jedou!
Zase ta poudačka o těch lodích...
Opakuji, že je to "spor" výrobce (ale spíš bych řekl že výrobců) s homologačními úřady. Potažmo spíše s bezmozky v bruselu.
Majelů aut se to prakticky netýká. Ty jsou v pořádku. Jak už tady někdo psal, budou to asi jedny z posledních aut jedné "normální" generace.
Probůh... Novináři... Vzpamatujte se... Proč by mely klesat ceny ojetin?
Protože novínář si dal do rovnice skandál, problémy, pokles ceny akcií a tak předpokládá
Ale nechápe, že cenu určí nabídka a poptávka.
Přesně to vypovídá o tom, že jsou emise u 95% lidí až na posledním místě a že nějaký skandál, který vlastně vyvolala tupost nýmandů, kteří zavedli "nějaké" pofiderní normy, které byly zavedeny bez toho, aby dostal automotiv průmysl čas na dodržení těchto norem, je liem vlastně ukradený. Těch 5% jsou ti, kteří se na tomto "skandálu" budou snažit napakovat soudní cestou. V USA je to životní styl, soudit se o položené nebo zvednuté záchodové prkýnko. Ale, určitě je samozřejmě dobře, že se tyto podvody provalují a že se už začíná potvrzovat, že v tom jedou v podstatě všechny automobilky. Když vidím Bursíka a Katežinu Žak, je mi ale vše jasné.
Nevypovídá to o ničem. Než prodávat pod cenou, většina majitelů případný prodej raději odloží.
Je zřejmé, že většině populace - s výjimkou zezelenalých hlav - jsou hodnoty emisí celkem lhostejné ...
A to je dobře, když lidi kašlou jaká daná věc má dopady na životní prostředí?
Cena těchto ojetých aut se rapidně zvedne. Budou to poslední auta s nejlepším poměrem výkon/spotřeba.
Já si to nemyslím, že by šla cena nahoru. Bazary jsou plné.