- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ruská ekonomika ve druhém čtvrtletí prohloubila recesi, hrubý domácí produkt se totiž meziročně snížil o 4,6 procenta po propadu o 2,2 procenta v předešlém kvartálu. Vyplývá to z předběžných údajů ruského statistického úřadu.
Hospodářskou situaci navíc komplikují sankce, které na Moskvu uvalily západní země kvůli jejímu postupu v ukrajinské krizi.
Barel ruské ropy stojí v průměru 57 amerických dolarů, což je 47procentní meziroční pokles, uvedlo ruské ministerstvo ekonomiky. Ruský rubl oproti americkému dolaru za posledních 12 měsíců ztratil 43 procent své hodnoty.
Nám klesají prodeje?Na Octavii je čekací doba 8 týdnů a chodime v sobotu do práce. Tak to asi redaktorům klesá inteligence.Proč v této banánové republice není jedno objektivní médium.Je mi z toho zlé.Všude samé lži a polopravdy.Ukrajina,Uprchlíci, Dieselgate.
Co si precist pozorne treba jen ten nadpis /o clanku samotnem ani nemluve/ a treba vas to trkne
Dám priklad taky proč: Škodovka skončila s variantou LPG pred 4 lety byla Octavka ve slušné vybave 440000,- nyni pouze v CNG variantē s horší vybavou za 590000,- firma kupovala 9 novych aut- byl to Opel Astra eco tour v LPG a v plné vybave 440000,-
plyn nemaže motor. A není tolik daněný.
Je pravda, že škodovka teď má docela vysoký ceny. Před čtyřmi roky jsme kupovali novou Yeti a teď jsem prakticky tu samou nakonfiguroval o 125 tisic dráže. Tak nevím nevím. Dvojkovou Octavii Scout 2.0 tdi v metalize a tažným jsem do firmy kupoval před necelými pěti lety za 560 tisic i s DPH a teď nový Scout by v metalíze a s tažným stál cca 720 tisíc. Skodovka je teď nějaká předražená.
jako ze je predrazena v Cine a Rusku, kde ma problemy? Stejne jako mnozi jini vyrobci aut? v CR i vetsine Evropy solidne roste
Na snímku nejsou nové škodovky!
Já bych též nekoupil.
Tak, či onak, je to ideální příležitost pro Odbory. Opět je třeba odmítat směny přesčas a nejlépe rovnou žádat o zvýšení mzdy ... (zpráva cca před 1 měsícem zpět, kdy šlo o dobu rozkvětu a značnou poptávku) ) ...
Aspoň zaměstnancům ubudou přesčasy a sobotu mohou strávit s rodinami
Nehante poctivou práci českých zaměstnanců.
Porovnejte ceníky před dvěma lety a dnes + porovnejte platy před dvěma lety a dnes. Růst cen znatelný, růst platu nedohledatelný. Takže zákonitě musí být menší prodej.
Nechápu , jak pokles prodeje v Číně a Rusku má dopad na škoda auto v Mladé Boleslavi. Čína si škodovky vyrábí sama a většinou ze svých dílů , to samé Rusko ta má rovnou dvě fabriky , kde se vyrábí škodovka. V Boleslavi to zatím není znát .mimořádný směny a flexikonta jsou naplánovaný až do konce roku.
Zkus se zamyslet :)
Ten dopad je... Finanční... Mene prodaných aut, mene peněz, menší zisk...
Boha, to je tak těžký myslet?