Diskuze

Dráhy omezí výhody majitelům režijek, odboráři jsou proti

České dráhy změní podmínky cestování pro více než 130 tisíc majitelů režijních jízdenek, které opravňují k neomezenému cestování po české železnici. Úpravy už vyvolaly velkou bouři u železničních odborářů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

A37l73e58x 63T96o13r56o55k

6. 11. 2015 6:27

Je smutné, že režijky mají i SŽDC, to je správce dopravní infrastruktury, čili něco jako správce silnic a dálnic. To není dopravce. A na oplátku za ty režijky SŽDC zvýhodňuje ČD oproti jiným dopravcům, čili hlavně Leoši a Regiojetu, že vlakům ČD dává přednost. typický případ - z Pardubic do Prahy pustili Slovenskou strelu před Regiojetem, přestože staví v Kolíně a Regiojet ne. Ten ji pak v Kolíně předjel. Ve výsledku nakonec ztratili oba - Regiojet zbytečným stáním v Pardubicích a ČD Slovenská strela zase předjetím v Kolíně. Obdobná situace je mezi Hranicemi a Suchdolem, kde pustí nejdříve brněnský rychlík a pak za ním Regiojet, aby ho v Suchdole předjel....

Režijky by měly mít (bez těchto doplatků) jen zaměstnanci ČD a jejich děti do 15 let, ne ostatní (manželka, dospělé děti).

0 0
možnosti
KL

je zvlastni, jak tu všichni tvrdi, ze tu cenu rezijky zamestnanci a jejich rodinni prislusnici za rok ani neprojedou, ale všichni placou, když se ma zdrazit/zrusit. pokud nejezdim, muze mi to byt jedno, ne?

0 0
možnosti
Foto

Bolavou patou demokracie je, že nízkopříjmoví voliči volí stranu, která jim slíbí víc peněz / služeb / benefitů bez práce. Důchodci chtějí větší důchod, nízkopříjmové rodiny příspěvek na školní potřeby, nezaměstnaní vyšší dávky, vybydlovači bytů příspěvky na bydlení, atd. atd. Takže bohatým vzít a jim dát.

Zaměstnanci státních drah jsou nastavení úplně stejně: chtěli by se zadarmo vozit vlakem pokud možno i s celým příbuzenstvem do pátého kolena a kdo to zaplatí, to je jim fuk. RvRvRv

2 3
možnosti
DG

D92a79v96i57d 33G32a58j93d84a

15. 10. 2015 20:19

ČD dělá jen manažerské kroky.Tato změna nepřinese zisk.Už při zdražení režijek si velká část zaměstnanců uložila průkaz do depozitu. Prostě proto,že vůbec nenajezdila tolik, kolik stál. Potvrdila mně to paní ze zaměstnaneckého oddělení.Takže ten zisk nebyl žádný. Touto změnou se to znovu profiltruje.ČD má nedostatek zaměstnanců.Hlavně strojvedoucích. Protože mzda neodpovídá složitým pracovním podmínkám.Toto bude další důvod k odchodům.

6 0
možnosti
ZP

hmm,,,,třeba SŽDC si klidně jezdí na režijky...výpravčí nacpal pod sždc Bárta,když chvíli ministroval,výpravčí nakonec řídí dopravu se všema těma soukromejma dopravcema atd. a nakonec vlastně ani není ČD,tak na co je sponzorvat...hm...všechno je na tý dráze postavený na palici...RvRvRvRv

7 0
možnosti
Foto

ČD není podnik. ČD je stejně jako Česká pošta jen státní zaopatřovací ústav.

0 5
možnosti
PK

Doprava do zaměstnání je ze zákona na zaměstnancích.

Je hezké, když dopravní podnik umožní zaměstnancům zdarma využití služby, aby se mohli dostat do práce.

Je moc hezké, pokud dopravce umožní cestovat zaměstnancům i mimo cestu do práce a z práce.

Je ovšem dementní, že dopravce poskytuje tyto služby za hubičku všem rodiným příslušníkům! 

Pokud by to byl výdělečný podnik. OK, platí to cestující.

Ale on to je vysoce prodělečný podnik, takže to platí všichni daňový poplatníci v ČR.

Okamžitě zrušit do doby, než na to budou mít peníze!

5 4
možnosti
VH

Dráhy jsou v ve své podstatě výdělečný podnik. Jsou právně a.s. a stát a kraje i u nich objednávají vlakovou dopravu a za to platí. Pochopíte to někdy??

3 4
možnosti
ŠD

Ja by som to zaokrúhlil na rovných 50 Kč,  aby paní u okienka nedošli drobné.;-D

2 2
možnosti
PN

to jí právě dojdou. Padesátikoruny. ;-D

1 0
možnosti
MS

Asi by nikoho nemělo zajímat co chtějí pomatené odbory, natožpak, že něco požadují;-€!!

Režijky by se měly dokonce radikálně osekat (jen na daného zaměstnance drah) nebo zcela zrušitR^!!

5 8
možnosti
OP

Co se furt resi. Na spojich kde neni povinna rezervace tak stat netrati nic. Proste jenom jede vice lidi. Na mistenkovych spojich vyssi tridy je naky prispevek ba miste. A tech 22000 Jblbost. To je 40x tam a zpet Ostrava-Praha. To normalni smrtelnik neda a pocitam ze lidi zamestnani u cd nejezdi business tripy. Rodinnym prislusnikum bych to tez nedal. Jinak ok

1 2
možnosti
JD

Režijka je cca ekvivalent In100 za 19 900 Kč. Dost lidí tu In100 kupuje, protože se jim na denní dojíždění vyplatí. Když "jenom jede víc lidí", znamená to buď snížený komfort (nával) nebo výdaje dopravce (další vagón), pokud je to významný počet. A to při 130 000 režijkářů zřejmě je.

1 3
možnosti
JZ

Kocourku jsi blb můžeš si najít zaměstnání nebo podnikat,kde nemusíš platit nic.

0 3
možnosti
RN

asi pracuje ve vodárnách a jeho manželka je lékařka - přirovnává to k železničářům

0 0
možnosti