Diskuze

Dráhy uspěly, zablokovaly soutěž na rychlíky. Navzdory svému majiteli

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zakázal předběžným opatřením ministerstvu dopravy uzavření smlouvy s vítězem soutěže na provoz rychlíků mezi Plzní a Mostem. Stalo se tak na základě žádosti Českých drah, které se snaží zatím všemi možnými soutěžemi další tendr na provoz rychlíků zablokovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A54l26a64n 11Ř28e94p30k34a

14. 10. 2015 11:50

Správně! Pokud vím, tak ti mamlasi na ministerstvu ještě ani nedohodli vzájemně uznávání jízdného. Odmítám mít na železnici takový bordel jako v autobusech, nebo-li do každého busu jiná jízdenka a ještě většinou jen placena hotověRv

3 2
možnosti

Špatně, nehodlám krmit soukromou firmu, nechci uznáváni jizdenek. Kdo chce a touzi jezdit se soukromnikem, ať si platí dvě jízdenky.

0 0
možnosti

Žádný respekt k soudnímu rozhodnutí? Co takhle napsat na jakém základě tak soud rozhodl.

1 0
možnosti

Když nakonec třeba vyhraje GVTR tak dotace bude 74,7 Kč na km (vlakový) a možná k tomu dotace za nařízené slevy, záleží na tom, jak byla zakázka definována. Podmínky jsem nečetl. V současnosti ty slevy  mají myslím ČD zahrnuty v ceně za vlm a navíc asi nesou i riziko tržeb.

2 0
možnosti

ÚOHS má dvojí metr. U všech výběrových řízení na stavby v obcích se musí vybrat to nejlevnější, i když je na 100 honů poznat, že to je podvod a firma jen shrábne peníze a nic nebo téměř nic nepostaví a tady nejednou předražená nabídka ČD nevadí.

1 0
možnosti

Nepeletete si nahodou dve veci, ...

0 2
možnosti

Je škoda , že pan Sůra neuvádí na jakém věcném základě úřad rozhodl.

5 0
možnosti

J90a57n 38S24ů50r16a

13. 10. 2015 14:45

Předběžné opatření není rozhodování o meritu věci.

1 0
možnosti

Pochybuju, že mají ČD lidi na ÚOHSu, takže ty tendry asi cinklé být musí. Pokud se to MD nelíbí, bude muset nějak protlačit legislativní změnu.

0 1
možnosti

I86v24a14n 94H73o78l56a97s

13. 10. 2015 14:16

>takže ty tendry asi cinklé být musí

Ale nemusí, jde o předběžné opatření, tzn., existuje pouze důvodné podezření, které zatím nebyl čas zcela potvrdit, nebo vyvrátit.

2 0
možnosti

Největší problém je že se neví jak to bude s tarifní integrací. Krajské IDS jsou fajn, ale když člověk potřebuje jet do sousedního kraje nebo jenom do nezaintegrované oblasti tak je problém. Někde to funguje třeba IDS JMK. Stát by měl něco takového vytvořit v celostátním měřítku. To co udělali ČD teď se mi nelíbí ale jejich boj za síťovost podporuji. MD by konečně mělo řešit tarifní integraci.

6 0
možnosti

problém není ani tak tarifní integrace, spočívající v jednotném tarifu, či uznávání jízdenek druhých dopravců jako spravedlivý systém dělby tržeb z těchto jízdenek mezi dopravce.

2 0
možnosti

Nepochybuji o tom, že rozbíjení plošné sítě je proti zájmům cestující veřejnosti. A pokud byl tendr vyhlášen tak, že ÚHOS považoval za vhodné vydat předběžné opatření, tak asi úplně v pořádku nebyl.

7 5
možnosti

I80v35a89n 39H67o45l76a32s

13. 10. 2015 12:30

> že rozbíjení plošné sítě je proti zájmům cestující veřejnosti

Funkčnost sítě lze zajistit nejen provozním monopolem, monopol je naopak pro cestující většinou nevýhodný.

5 3
možnosti

J64a63n 54H25o85r19a

13. 10. 2015 12:17

"České dráhy se snaží všemi možnými soutěžemi další tendr na provoz rychlíků zablokovat."

.....aneb dráhy soutěživé;-D

4 0
možnosti

běžný postup ve všech výběrových řízeních

0 0
možnosti

A? Chtěli tržní prostředí, tak at si ho MD užije...

2 5
možnosti

Uz aby CD vzal cert. I s jejich fanklubem.

1 4
možnosti