- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Správně! Pokud vím, tak ti mamlasi na ministerstvu ještě ani nedohodli vzájemně uznávání jízdného. Odmítám mít na železnici takový bordel jako v autobusech, nebo-li do každého busu jiná jízdenka a ještě většinou jen placena hotově
Špatně, nehodlám krmit soukromou firmu, nechci uznáváni jizdenek. Kdo chce a touzi jezdit se soukromnikem, ať si platí dvě jízdenky.
Žádný respekt k soudnímu rozhodnutí? Co takhle napsat na jakém základě tak soud rozhodl.
Když nakonec třeba vyhraje GVTR tak dotace bude 74,7 Kč na km (vlakový) a možná k tomu dotace za nařízené slevy, záleží na tom, jak byla zakázka definována. Podmínky jsem nečetl. V současnosti ty slevy mají myslím ČD zahrnuty v ceně za vlm a navíc asi nesou i riziko tržeb.
ÚOHS má dvojí metr. U všech výběrových řízení na stavby v obcích se musí vybrat to nejlevnější, i když je na 100 honů poznat, že to je podvod a firma jen shrábne peníze a nic nebo téměř nic nepostaví a tady nejednou předražená nabídka ČD nevadí.
Nepeletete si nahodou dve veci, ...
Je škoda , že pan Sůra neuvádí na jakém věcném základě úřad rozhodl.
Předběžné opatření není rozhodování o meritu věci.
Pochybuju, že mají ČD lidi na ÚOHSu, takže ty tendry asi cinklé být musí. Pokud se to MD nelíbí, bude muset nějak protlačit legislativní změnu.
>takže ty tendry asi cinklé být musí
Ale nemusí, jde o předběžné opatření, tzn., existuje pouze důvodné podezření, které zatím nebyl čas zcela potvrdit, nebo vyvrátit.
Největší problém je že se neví jak to bude s tarifní integrací. Krajské IDS jsou fajn, ale když člověk potřebuje jet do sousedního kraje nebo jenom do nezaintegrované oblasti tak je problém. Někde to funguje třeba IDS JMK. Stát by měl něco takového vytvořit v celostátním měřítku. To co udělali ČD teď se mi nelíbí ale jejich boj za síťovost podporuji. MD by konečně mělo řešit tarifní integraci.
problém není ani tak tarifní integrace, spočívající v jednotném tarifu, či uznávání jízdenek druhých dopravců jako spravedlivý systém dělby tržeb z těchto jízdenek mezi dopravce.
Nepochybuji o tom, že rozbíjení plošné sítě je proti zájmům cestující veřejnosti. A pokud byl tendr vyhlášen tak, že ÚHOS považoval za vhodné vydat předběžné opatření, tak asi úplně v pořádku nebyl.
> že rozbíjení plošné sítě je proti zájmům cestující veřejnosti
Funkčnost sítě lze zajistit nejen provozním monopolem, monopol je naopak pro cestující většinou nevýhodný.
"České dráhy se snaží všemi možnými soutěžemi další tendr na provoz rychlíků zablokovat."
.....aneb dráhy soutěživé
běžný postup ve všech výběrových řízeních
A? Chtěli tržní prostředí, tak at si ho MD užije...
Uz aby CD vzal cert. I s jejich fanklubem.