Diskuze

Volkswagen škrtne investice za miliardu eur. Po dodavatelích žádá obří slevy

Německý automobilový koncern Volkswagen sníží investice ve své největší divizi VW o zhruba miliardu eur ročně oproti původnímu plánu a urychlí proces snižování nákladů. Automobilka bude navíc podle německého tisku od svých dodavatelů požadovat snížení cen v celkovém rozsahu tři miliardy eur.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

P55e24t27r 39J95a14r60o45š

13. 10. 2015 19:46

Ja taktez zadam po VW obri slevy. Holt kazdej chceme neco.

0 0
možnosti
LH

Kdo ponese náklady za obří podvod bylo od začátku jasné. Němci ani VW to nebudou. Škrtnuté nebo snížené investice zasáhnou samozřejmě všechny koncernové značky, protože je zcela nemyslitelné, že by VW měl v investicích a vývoji zaostávat  a peníze se prostě vezmou od všech. Podobný princip se uplatnil i u našich domácích poboček zahraničních mateřských bank v době finanční krize. 

Logický je i tlak na dodavatele, neboť ti v Německu nejsou. Kdo řekl, že německý podvod zasáhne nejvíce českou ekonomiku, měl pravdu.

3 0
možnosti
Foto

podvod zasáhne celou automobilku, všechny koncerny, bude mít vliv na jejich ekonomiky a dodavatele, to je vážně geniální objev, to jsme netušili

0 0
možnosti
MB

Další z cest je - snížit ceny nových vozů a spokojit se s nižší marží. To ale VW jaksi neuvádí ... !?

0 0
možnosti
PJ

P68e80t49r 67J91a38r36o64š

13. 10. 2015 19:48

Jako ze by akcionari meli mensi dividendy? No to si snad delate srandu, ne?

1 0
možnosti
JS

se z toho synci trosku podelali....

0 1
možnosti
JV

"Soudruzi udělali někde hybu"  a chtěj aby jim to zaplatili ostatní, pro Němce tento systém začíná být obvyklý  - viz  madam Merkel.Rv

4 0
možnosti
RM

R72a34d40e34k 12M55a95š55e59k

13. 10. 2015 17:22

" ... jádrovým technologiím ... " - koukám že Google Translate se lehce seknul ...

1 0
možnosti
MF

Hlava mi to nebere - Amíci najednou objevili jistou nesouvislost v softwaru VW, který tak dokázal upravit hodnoty zplodin, které by jinak převyšovaly povolené limity v USA ( že to zrovna vyšlo v době, kdy opanoval VW trůn největšího výrobce automobilů na světě jistě není náhodné) ...

Nechápu, proč je tedy taková hysterie skrz celou Evropu (?!), když do zdejších evropských norem se ony limity v pohodě vejdou ( jsou nastaveny tolerantněji než v USA). Notabene pak hlavně v Německu ?!  Mlčení konkurence VW rovněž o něčem vypovídá (namočení jsou v tom všichni)... 

Jediný, kdo na tom tak doopravdy vydělá je automobilový průmysl v USA, který tak jednoznačně vyšachuje velkého hráče z jeho trhu - a v tom vidím jediný a jednoznačný důvod, který dal vzniknout celé této nafouknuté kauze !!!

7 0
možnosti
MF

Ano, je to hysterie. od představ, jak lidi přestanou kupovat vozy VW Group, jak klesnou jejich ceny u ojetin, až po prognózy o poklesu HDP zemí závislých na autoprůmyslu.

0 0
možnosti
JN

J43a48n 83N18o37v89a13k

13. 10. 2015 16:45

Nesnasim pojem "snizovani nakladu" !Je to pouze jiny vyraz pro "osulit kvalitu" a to je cesta do pekel pro kazdou firmu !

6 1
možnosti
VH

Možná ano, někdy ne.

0 0
možnosti
KT

No možná je to víc politické než si myslíme. Představa, že VW jako obří zaměstnavatel (včetně dodavatelů atd...) začne utahovat kohouty může lecjakého státního regulátora dost přitlačit ke zdi... Tahle zpráva možná míří někam úplně jinam....

2 0
možnosti
TH

lecjakého ne, iba evropského, ostatní si smlsnou

0 0
možnosti
ZD

Jsem zvědav jak budou odboráři teď vydupávat navýšení platu dělníkům ve Škoda Auto na další období,  když se takhle VW chová ke svým dodavatelům, kteří za nic nemůžou. Pár manažírků a inženýrků VW, kteří se rozhodli pro toto softwarové  řešení určitě o své peníze nepřijde, ale dodavatelé o ně přijít můžou. Zajímavý přístup. Spíš bych očekával škrty v reklamě, podpoře sportu atd., ale hojit se na dodavatelích nevím nevím, zda tohle je správná cesta.

14 0
možnosti
ZZ

A zaměstnanci škoda auto za to můžou ? Nebo co tím chtěl básník říci ;-D Ti už za to vůbec nemohou.. Škoda doplatila na centrální řízení... Dokonce si myslím, že by mohla i Volkswagen žalovat... Snad se z toho do budoucna poučí a dojde k decentralizaci..

0 0
možnosti