- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vahland byl pro Škodovku přínosem a je škoda, že z ní odešel.
Jj:pak že jsou nemci ti hodní a pracovití,houby!!!Jsou to křiváci nejhrubšího zrna obvzláště vedení!!!!
Nechal bych radeji toho pausalniho posuzovani, oni ani ostatni narody nemaji jenom hodne lidi, zvlaste ten vas diskuzni prispevek ukazuje slabiny ceskeho naroda.
Vahland to má kousek do důchodu a nemá nejmenší důvod jít tam, kde to stálo jiného manažera od VW krk. Rozumný krok. Obzvlášť pokud se neshodl s vedením. Asi je vedení VW tento problém málo.
Když vidím tyhle falešný manažerský ksichty, chce se mi blejt
Jeho odchod s aférou dieslových motorů z VW ale vůbec nesouvisí. A teď další pohádku...
Spiegel napsal:
dlouholety podvod se software nezpusobila mala skupina, ale minimalne 30 osob bylo do problemu zapleteno, maji byt "beurlaubt", t.zn. nucenou dovolenou.
Na druhe strane Prof. Sinn, sef mnichovskeho ekonomickeho institutu tvrdi, ze 60%
dusikovych zplodin v USA pochazi z autobusu a nakladnich aut.
Protoze americane neumi vyrabet male dieslove motory, byly hodnoty zplodin nastaveny proti dovozu malych dieslovych motoru..
Může někdo napsat, jaké zlo páchal ve Škodovce? Samé náznaky a člověk se nic nedoví. Díky.
Konečně ten pán s udělenými tituly''profesor doktor'' táhne pryč. Tolik zla, tolik zbytečně utracených peněz, tolik lidí ze škodovky odešlo z Boleslavi ke konkurenci, jen aby s ním nemuseli dělat. Jaké požadavky měl tenhle pán na ''své'' asistenty a služebné v Česku, to by si v USA rozhodně nemohl dovolit.
kdyby jim chyběl ředitel tak tady si určitě nekoho najdou