- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
OPAVIA - další podařený "obchod". Po velmi dlouhou dobu budovaná solidní česká (moravská) značka. Dnes se nic z jejich produkce nedá jíst: změněné receptury, náhražky náhražek, postupně trvale zmenšovaná gramáž všech výrobků, jen ceny rostou. NECHÁPU kdo si ty jejich chemické umělotiny kupuje. Asi ti, kterým je zcela jedno co jí.. Jediná možnost je trvalý bojkot těchto ŠMEJDŮ. Úplně stejně bohužel dopadli výrobci dalších "tradičních" českých čokoládových značek - ORION a ZORA - trvalé zmenšování balení, změny receptur k horšímu při současném zvyšování cen. Nevím - toto se nikdy nezmění, dokud nedojde k bojkotu. Za sebe fandím slovenské Seditě - ta prozatím odolává - hmotnost svých výrobků nezmenšuje, osvědčené receptury zůstávají stejné. Ceny možná také pomalu stoupají, ale pokud vše ostatní zůstává při starém jsem samozřejmě ochotný to pochopit a akceptovat. Tak snad odolají..
Od Opavie už nežeru nic hodně dlouho. Kdysi jsem měl rád Koka sušenky nebo esíčka. Ale už dávno se nedají žrát, jsou ošizené a ještě s palmovým tukem. A pořád dražší. Krabica jak na slona a uvnitř dvě třetiny prázdné. Ať si to Mendeléz strčí tam, kde slunce nesvítí.
ať už jdou poláci se svým žrádlem dogedele, sůl ze silnice, kuřata se salmonelou, buřty z mrtvol, vepřový z kobyl, vejce na obalu cz a na vejci poland, zvracel bych, jen vidím polský výrobek, jo a o jogurtech ani nemluvim, až se proflákne, že pro cz mají jiné v ýrobky než pro sebe, na to se těším.
Jeďte do Polska a uvidíte mnohem kvalitnější potraviny za nižší cenu. Co si objednají supermarkety to také dostanou. Výrobci musí vyrábět a podřídit se objednávce, na ně nenadávejte. To slavné nadnárodní markety si zvykly chovat se k nám jako k prasatům. A proč? Protože jsme jim to dovolili dámy a páni. Nemáme silnou občanskou společnost, sdružení a třeba i ty neziskovky, které by tady aspoň měli význam.
To samé v bledě modrém platí o odborech, pak je těžko se divit, že za práci dostane jen minimum, abyste ještě zítra přišli.
Nie je pravda, že by nedošlo k zmene receptúry, stačí porovnať starý obal s novým... Takže to je úplne normálne klamanie zákazníka a tradičné piškóty už nie sú tradičné...
Na druhú stranu som sa pred pár dňami pozerala na tvar avizovaný v relácii A dost! a nie je to až také drastické, ale je pravda, že neboli tak okrúhle ani tak krásne do zlatova vypečené ako pred tým :(
Dneska jsem bral z regálu máslo a vedlestojící paní mi povídá "Ale pane, to je polský!" Hm, a co jako?
Koukal jsem dnes na pytlík a vůbec tam není žádný výrobce uvedený. Pouze prodejce v Praze a Bratislavě... Chuť nic moc.
Klídek, stačí snížit cenu o 2 Kč, přihodit cedulku V AKCI ! a prodá se všechno, český člověk na kvalitu neslyší - viz párky bez masa, výrobky "s příchutí" ovoce, ... jen když to je levné !
možná by se nemusela ani snižovat ta cena, stačí AKCE
Obávám se, že se toho moc nezmění.Bohužel!!! Jen nevím z čeho na Vánoce budu dělat Vosí úly. Toto je děs.Smutné je, že přes veškerou kritiku a medializaci jsme stále potravinové smetiště Evropy.Jana
To je jednoduché. Kupte jiné - jak už tady psali, dobré jsou prý piškoty z Lídlu zn. Tastino. Nebo si piškoty upečte sama. Už jsem se dívala na net na recepty a není to nic složitého. Jen ten tvar asi nebude tak pravidelný. Nutno vyzkoušet.
Mám dojem, že u sušenek ZLATÉ polomáčené hořké je to stejný příběh - to se nedá...