Diskuze

Evropu a Austrálii spojí přímá linka, rekordní let potrvá 18 hodin

Technologický pokrok a nižší ceny paliva přinášejí velký skok v civilním letectví. Evropu a Austrálii během několika let spojí přímé lety. Nástup nových typů letadel s větším doletem přinese i souboj aerolinek o nejdelší linku na světě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P68a22v35e46l 42M71a23r94e17š

26. 10. 2015 21:53

Linka Evropa Austrálie by (kvůli vzdálenosti) byla ideální  pro nadzvuková dopravní letadla, dávala by tam větší smysl, než  transatlantik Londýn - N.Y.

 Moderního nástupce  Concorde se ale asi jen tak nedočkáme

0 0
možnosti
MN

18ti hodinovej let. Pro me tedy zhmotnela nocni mura.

0 0
možnosti
PO

Tak jestli raděj 20-30 hodin poleháváte střídavě v letadlech a na letištích...

6 0
možnosti

12 hodin letu ještě v pohodě zvládnu letěla, jsem již několikrát,ale 14 hodin (Řím - Buenos Aires) to již byla muka.

0 0
možnosti
Foto

a po 18 hodinách budou cestující z letadla vynášet i se sedačkama :-/

0 0
možnosti
MM

na dlouhych letech v economy je dulezite jit se obcas projit, protahnout se a zacvicit si.

Nejdelsi lety, ktere jsem prozatim absolvoval, byly 14 hodin mezi Melbourne a Dubaji a mezi Singapore a Londynem. Povazuji za vyhodu, ze to bylo v novejsich dobach v A380 kde je na tyhle aktivity vic mista.

V tomto smeru jsou nejlepsi Emirates, kde economy zabira celou dolni palubu vcetne predniho foyeru mezi kabinami pro pasazery a schody do kokpitu. Tam je behem letu nejvic mista.

Qantas jeste nema B787-9 ve sve flotile a nemohu posoudit rozvrzeni sedadel, ale presto davame prednost letet s mezipristanim a mit moznost se pritom projit a osvezit se.

Nektera velka letiste jsou k cestujici verejnosti vice ohleduplna a poskytuji moznost umyti/ osprchovani/ osvezeni po dlouhem letu i pro ty, kdo nemaji pristup do lounges. (Dubaj)

Na nekterych (Heathrow terminal 3) maji lounge, kde jeden nemusi byt clenem klubu aerolinky nebo letet business/first, aby vyuzil jejich sluzeb. Staci zaplatit vstup na 3 hodinovy pobyt, coz se po 21hodin dlouhem letu s mezipristanim a pri nekolikahodinovem cekani na dalsi pripoj velmi vyplati.

http://www.no1traveller.com/heathrow-airport-lounge-terminal-3.htm

2 0
možnosti
JL

J90a51n 84L43a35k94o64m13ý

16. 10. 2015 15:58

Je fajn, že rekordní lety budou v A350, B777 a B787. Ale zase kdyby si někfo objednal A380 a spodní palubu obětoval nádržím, může lítat z bodu A zpět do bodu A kolem světa nonstop

0 0
možnosti
MZ

Mohou doplňovat palivo za letu ... to je pouze věc technické úpravy a logistického zajištění ...

0 0
možnosti
JV

Pane Codr,věřte mi.Já jsem žil 30 let v Australii a měl jsem takové cestovatelské

zaměstnání tak jsem toho tam prolétal hodně.Mohl bych se mýlit,ale to byla taková

hrůza,že je to nezapomenutelné.

0 3
možnosti
LC

L82u66k73a79s 76C23o17d67r

16. 10. 2015 15:44

Civilni letectvi je muj velky zivotni konicek a ruzne netradicni lety, destinace a typy letadel primo vyhledavam po celem svete (ostatne jako cela komunita podobne postizenych jedincu). K te historce o nonstop letu mam velmi rezervovany pristup z nekolika duvodu:

- v zadnem z dostupnych pramenu se mi nepovedlo dohledat sebemensi zminku o tom, ze by takovy nonstop let existoval (a to ani v ramci specialnich letu typu positioning / ferry atd.), coz je u tak raritniho a jedinecneho letu (zvlast nonstop segment z Australie do Londyna, ktery se leti z velke casti proti vetru) vice nez podezrele

- letecka spolecnost nemela k dispozici letadlo, co by neco takoveho zvladlo bez masivnich jednorazovych uprav, ktere by nebyly ekonomicky ospravedlnitelne (a pokud by je skutecne provedla, urcite by o takove technicke rarite existovala spousta zaznamu na leteckych serverech)

- v letovych radech jsou tyhle lety vypsane s mezipristanim

- link na diskuzi jsem poslal dalsim lidem z letecke komunity a nikdo z nich o nicem podobnem neslysel

3 0
možnosti
JV

Pane Korec,nechci zpochybnovat to co jste napsal,ale Quantas měl obvykle těch

mezipřistání nejvíce.Já jsem s ním letěl kdysi a to byl na trase Londýn,Frankfurt,

Bělehrad,Bahrajn,Singapur,Sydney,Melbourne. Bylo to Jumbo,(B-747) a někdy

létal místo Bělehradu přes Atheny.To bylo koncem 70.let, a já mám také rád ty

Jumba.

0 0
možnosti
LC

L75u85k31a53s 57C48o88d36r

16. 10. 2015 14:48

Neslo o beznou linku s cestujicimi, ale o specialni rekordni let s upravenym letadlem. Vice podrobnosti a zajimavosti o tom letu se da najit v tomhle clanku

http://www.airwaysmuseum.com/Qantas%201st%20England-Aust%20non-stop%201989.htm

0 0
možnosti
JV

Já nemohu věřit tomu,co tady čtu.V Květnu a Listopadu '99 jsem letěl s Lauda Air z

Melbourne,(Australie) do Vídně a zpět.Letoun Boeing 777 to letěl bez mezipřistání

ze Sydney do Vídně za 21a1/2 hodiny a 21hod. Jedna cesta byla o půl hod.kratší a

už nevím která.

To byla nezapomenutelná muka,bylo tam ještě málo místa.Tehdy jsem si slíbil,že už

to nikdy neudělám.Každé mezipřistání je na tak dlouhé cestě velká úleva.Ta bolest

v kolenou je děsná a tu cestu vám naprosto znechutí.

0 0
možnosti
JS

J49a76n 57S52e45m37i32k

16. 10. 2015 13:39

zvlaste kdyz mezi evropou a australii je tolik zajimavych mist na jednodenni odpocinek. 17 hodin v plechovce pri svem prijmu ktery mi veli uzivat ekonomickou tridu by jsem rozhodne nebyl schopen dat.

V prvni tride kde se da pohodlne spat by to ale urcite slo

1 0
možnosti
DG

No, doufejme, ze tam nebudou litat Travel Service. 18 hodin bez vody muze byt nebezpecne.

2 0
možnosti
RP

Taky to nebude pro socky co jim jednou za rok na dvě hodiny letu vadí dát 50 Kč za vodu ;-D

1 9
možnosti
JN

Natankováno na 18h letu, to už je hodně lákavej cíl pro teroristy.

2 1
možnosti