- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někde jsem četl, že ozonovou vrstvu nejvíc poškozuje plynatost ( prdění) krav!
Docela mne pobavilo, že ministr dopravy nějakého mikrostátečku organizuje svolávačku na auta. Takovou blbost jsme už dlouho neviděl a neslyšel.
V případě povinné účasti na svolávací akci by mělvýrobce garantovat původní spotřebu a výkon motoru. Pokud by se uvedené parametryzměnily bez patřičné finanční kompenzace vůči zákazníkovi, čekal bych možnostvrácení vozidla a vystavení dobropisu na původní cenu. Jsem spokojeným majitelem “postiženého“ DasAuta a jsem zvědavý, jak celá “Das Drama“ kauza nakonec dopadne.
P.S. absence mezer mezi slovy není způsobená závadou na mém vysílači .
Navrhujem do jedného jediného a na 17:00.
Čo nevedeli roky vyriešiť zrazu dokážu šmahom ruky vyriešiť zvolávaním do servisov. Takže im zmenia SW a nebudú plniť platné emisné normy, alebo dokážu SW zmeniť tak, že podvod bude teraz už nedokázateľný
haló haló, přijeďte, trochu vám seškrtíme auto... Pojede to pomaleji, ale zase to bude mít větší spotřebu...
Je hezké, brát ohled na životní prostředí, ale když jsou země, které se nepřipojily k tzv. kjótskému protokolu a přitom jsou největšími znečišťovateli na světě, pak to jedině omezuje ekonomiky těch, které se snaží emise snížit, dochází ke zdražování produkce, ke snížení konkurenceschopnosti apod.
Blbnutí s CO2 je skutečně jenom blbnutí a zlý úmysl. Smysl má řešit emise škodlivých látek, tedy kdysi olovo, teď NOx, jemný prach.
Pokud to bude povinné, tak rychle zazálohovat původní SW a přehrání v servisu s ním rychle zpátky. Protože to co tam nahrají možná bude mít nižší emise, ale pojede to naprd. Kdyby to šlo bez vlivu na optimální výkon motoru, dali by to tam rovnou.
nemusí to jet naprd.
Emise dusíku vznikají, když se spaluje palivo před nadbytku kyslíku. Takže stačí jen přidat palivo a klesnou NOxy
pokud ano, tak by to šlo brát jako zničení investice do chipu