Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen si na uhašení emisního skandálu najal bývalou soudkyni

Do vedení německé automobilové skupiny Volkswagen přejde od ledna nynější členka představenstva konkurenční automobilky Daimler Christine Hohmannová-Dennhardtová. Pětašedesátiletá Němka je známa jako krizová manažerka pro řešení skandálů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a76n 70M 6683740537240

Podle me ji Mercedes pustil protoze ma stejnej problem a chce videt jestli to zenska vyhladi u VW a jestli jo, tak se jim hodi taky.

Jinak samozrejme jde o non-problem, ty auta jsou o 97% cistsi nez byly jen pred 40 lety, akorat urednici chtej uplne nerealisticky emise jeste lepsi. Kdyz VW prekroci limit x krat, tak je to ale x krat z techhle 3%. Ty limity by sly udelat, ale pak by to auto jelo max 80 kmh a zrychleni by bylo na stovku za minutu, pripadne by to muselo bejt o tunu lehci, coz by slo vyrobit, ale zase by to neproslo jinejma urednickejma testama.

Vinik je jednoznacnej: urednik a jeho uchylny limity. Auta jako takova jsou temer dokonale cista a pritom kvalitni a rozumne silna.

+1/−1
17.10.2015 0:17

T60o44m14á57š 74K57u96c28h72a16ř 3337171128891

Mě nepřekvapuje že optimalizují - podvádějí. Různé formy podvádění jsou dnes normou. Mě překvapuje, že místo aby to nechali jako vždy vyšumět, tak se netakticky otevřeně přiznali  a ohrozili tak nejen firmu, ale i ekonomiky některých států.

Vzhledem k tomu, co se nyní ve VW personálně děje, přichází v úvahu i možnost, že se jedná o vnitrofiremní puč.

+1/0
17.10.2015 0:15

P94e77t93r 68M56a32r25š97á40l48e21k 9915762884409

To je komické, jak se češi neustále zastávají podvodníků z VW. Mít podobný průser např. koncernu Fiat, tak už vidím ty kvanta příspěvku taliánském šlendriánu.

+4/−2
16.10.2015 20:29

Z79d47e61n27ě14k 51H59a77n76z49l 1211726452194

No asi proto že je vlastník Skodovky která zaměstnává 20tisic lidi a dalších 100tisic u dodav.firem.Máte mozek,tak ho použijte

0/−2
16.10.2015 22:05

T14o98m75á98š 28N30e97b61o14j65s46a 3820802182873

Takze je to omezenem sobectvi, aneb blizsi kosile nez kabat.

0/0
16.10.2015 22:59

P91e75t89r 79M76a20r56š25á76l64e15k 9725472304899

Aha, takže když podvodník u nás zaměstnává lidi, tak jsou jeho podvody OK. Trochu pokrytectví.

Mimochodem, on i ten Fiat má u nás fabriky a zaměstnává tisíce lidí. ;-)

+2/0
16.10.2015 23:06
Foto

J36a48r55o66m83í40r 14Č40e24c15h 1363288437952

Fiat má u nás fabriky?Pokud vím tak v Polsku ale v ČR žádnou neznám.Jede tu Kolín,Nošovice a Boleslav.

0/−1
17.10.2015 7:00

P80e31t69r 50M89a84r72š31á91l68e98k 9565832984449

Iveco ve Vysokém Mýtě a Magneti Mareli v Jihlavě.

0/0
17.10.2015 9:47
Foto

J22a57r60o40m24í38r 96Č36e24c33h 1563878457742

To je zlomek toho co Škoda auto.Bohužel. To nás nezachrani. Pokud to půjde z VW a Škodou dolů budou tisíce lidí bez práce.Menší výběr daní více sociálních výdajů a s tim spojený pokles ekonomiky celkově. Copak vám to nedochází dotkne se to celé EU která je už tak ve velkých problémech díky emigrantům.

0/0
17.10.2015 10:33

P74e49t91r 23M28a95r42š44á31l57e45k 9265152564869

Pokud půjde VW dolů, půjdou nahoru jiní výrobci. Já pro ně plakat nebudu.

0/0
17.10.2015 10:41
Foto

J66a36r56o14m94í12r 56Č75e86c28h 1673828947552

No když myslíte.Pro VW nemusíte ale pro lidí které zaměstnává ano.

0/0
17.10.2015 11:03

P27e42t96r 37M55a26r28š17á42l64e13k 9125762364129

Zaměstná je jiná automobilka.

0/0
17.10.2015 11:27
Foto

J94a96r33o50m48í56r 95Č98e83c49h 1723278737152

A která?

0/0
17.10.2015 11:34

J94a59n 22N46o88v14á25k 8480886587390

Spousta lidí vlastní Das Auto s božským motorem a nedokážou se smířit s tím, že mají doma smraďocha.

+1/−1
16.10.2015 23:37

P67e59t93r 90M10a92r34š30á73l90e31k 9445412564979

No a hlavně si nejsou ochotní připustit, že stejně tak jak VW podváděl při měření emisí, mohl podvádět a šidit i na jiných věcech v konstrukci auta.

+1/−2
16.10.2015 23:44

T30o42m22á86š 82K98u54c11h47a14ř 3897641878321

Asi to tak bude. A proto i ojeté škodovky a volkswageny vypadají stále dost zánově, drží si vysokou cenu a snesou přetočení tachometru o 100..200 tisíc km, aniž by to většina lidí poznala, zatímco velká část stejně starých a ojetých vozů jiných značek už působí dojmem vraku,  nikdo je nechce ani za poloviční cenu, nebo jsou dokonce po klinické smrti. ;-) .

+2/0
17.10.2015 0:23

P73e21t79r 95M12a17r82š56á48l96e98k 9235722254799

Jasně, češi jsou jako zákazníci VW odolní, takže pokud se jím musí po 60t měnit jejich TSI, tak to berou jako vlastnost a ne jako závadu.;-D

0/−1
17.10.2015 9:50
Foto

J89a89r82o81m35í11r 75Č40e22c57h 1553858197372

Podívejte se jak vypadá 10 stará Octavka s 300000 na tachometru a jak treba takový Korejec pokud vůbec ještě jezdí?

+1/0
17.10.2015 10:38

P45e96t86r 44M23a70r30š75á11l27e35k 9395402434119

Před 10ti lety tady korejci ještě neprodávali mainstreamová auta, to je hodně hloupé srovnání.

0/−1
17.10.2015 10:44
Foto

J55a87r73o88m20í74r 96Č48e14c30h 1163968807662

Ty auta jsou na tom pořad skoro stejně. Dle mě vlastní zkušenosti bohužel.

0/0
17.10.2015 10:46

P55e30t72r 28M12a98r22š78á59l54e58k 9235872654569

No to není pravda, nejsem žádný fanda korejců a reklamní masírka Hyundai mě leze na nervy, ale v současnosti patří korejci k širší špičce evropského mainstreamu. A třeba benzínové korejské auto má mnohem větší pravděpodobnost, že se dožije bez vážné závady těch 300t, než koncernové TSI, u kterého je dost pravděpodobné, že se nedožije ani 100t

0/0
17.10.2015 11:02
Foto

J94a69r41o38m66í69r 80Č96e98c62h 1483588817232

Převodovka v mém bývalém Hundai se těch sto tisíc bohužel nedožila. Nemluvě o problémech s elektronikou.Je to váš názor já vám ho neberu pokud chcete jezdit v korejských autech nic vám v tom nebrání, já ale nechci.

+1/0
17.10.2015 11:07

P73e49t18r 62M70a14r66š22á41l12e42k 9185242444609

Já taky nechci.;-)

0/0
17.10.2015 11:28
Foto

J60a18r82o57m35í45r 64Č51e98c77h 1743338727642

To jsem rád.

0/0
17.10.2015 11:35
Foto

J62a50r40o65m51í79r 19Č15e35c93h 1513388567102

Kvanta příspěvků a obrovská mediální kampaň neprospívá nikomu,zvlášť pak lidem samotným. Tato mediálně nafouknuta bublina zapříčiní akorát to že budou tisíce lidí v EU bez práce+migranti.Evropa jde do doba temná a sociálních potíží. Pocitime to všichni na vlastní kůži. To si bohužel lidé a senzace chtivi novináři asi neuvědomují. Jinak Fiatu také fandím,dělají dobrá auta a rozhodně bych je nepomlouval.

0/0
17.10.2015 10:24
Foto

M36i34r60o65s61l48a11v 39S75t33e87i70n18e96r 1185835958793

Ženy mívají lepší cit pro taktiku. Jako slabší (fyzicky) musely vždy kompenzovat hrubou sílu svojí psychickou kondicí.

Přeji té paní velký úspěch, ti vyděrači musí jednou padnout na .lamu!

+1/0
16.10.2015 19:49

V92i56k77t61o12r 52A71m63l50e55r 4824878152956

Takový Walter Model v ženském provedení.

0/0
16.10.2015 17:48

K87a64t25e74ř27i18n70a 34S62l32a73v16í76k80o71v21á 6953505970713

Tak zatím šanci má, po podepsání TTIP už ji mít nebude.

0/0
16.10.2015 17:03

R45a98i31n73e31r 17E92l97l96e55d56e87r 2273903819536

TTIP by byla pro celou EU absolutni katastrofa. Proto se vsechno taji, ptam se vsak proc to politici popohaneji - korupce, nebo hrozby USA ?

0/0
16.10.2015 17:27

K87a19t68e93ř54i86n94a 75S90l91a39v58í41k89o43v60á 6873425500523

Bojí se o koryta.

0/−1
16.10.2015 18:37

J20a24n 72M36e16r75k85a 4873859976270

Konečně.

+1/0
16.10.2015 16:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.