Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen si na uhašení emisního skandálu najal bývalou soudkyni

Do vedení německé automobilové skupiny Volkswagen přejde od ledna nynější členka představenstva konkurenční automobilky Daimler Christine Hohmannová-Dennhardtová. Pětašedesátiletá Němka je známa jako krizová manažerka pro řešení skandálů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a30n 13M 6143560187720

Podle me ji Mercedes pustil protoze ma stejnej problem a chce videt jestli to zenska vyhladi u VW a jestli jo, tak se jim hodi taky.

Jinak samozrejme jde o non-problem, ty auta jsou o 97% cistsi nez byly jen pred 40 lety, akorat urednici chtej uplne nerealisticky emise jeste lepsi. Kdyz VW prekroci limit x krat, tak je to ale x krat z techhle 3%. Ty limity by sly udelat, ale pak by to auto jelo max 80 kmh a zrychleni by bylo na stovku za minutu, pripadne by to muselo bejt o tunu lehci, coz by slo vyrobit, ale zase by to neproslo jinejma urednickejma testama.

Vinik je jednoznacnej: urednik a jeho uchylny limity. Auta jako takova jsou temer dokonale cista a pritom kvalitni a rozumne silna.

+1/−1
17.10.2015 0:17

T44o68m87á41š 36K12u18c24h80a65ř 3707101988151

Mě nepřekvapuje že optimalizují - podvádějí. Různé formy podvádění jsou dnes normou. Mě překvapuje, že místo aby to nechali jako vždy vyšumět, tak se netakticky otevřeně přiznali  a ohrozili tak nejen firmu, ale i ekonomiky některých států.

Vzhledem k tomu, co se nyní ve VW personálně děje, přichází v úvahu i možnost, že se jedná o vnitrofiremní puč.

+1/0
17.10.2015 0:15

P46e69t60r 98M62a81r95š82á73l59e73k 9345632624969

To je komické, jak se češi neustále zastávají podvodníků z VW. Mít podobný průser např. koncernu Fiat, tak už vidím ty kvanta příspěvku taliánském šlendriánu.

+4/−2
16.10.2015 20:29

Z94d38e50n24ě55k 33H16a45n10z15l 1151646472164

No asi proto že je vlastník Skodovky která zaměstnává 20tisic lidi a dalších 100tisic u dodav.firem.Máte mozek,tak ho použijte

0/−2
16.10.2015 22:05

T84o95m37á41š 88N18e59b52o14j92s35a 3760612942383

Takze je to omezenem sobectvi, aneb blizsi kosile nez kabat.

0/0
16.10.2015 22:59

P67e11t47r 54M26a85r36š30á84l52e81k 9395342594939

Aha, takže když podvodník u nás zaměstnává lidi, tak jsou jeho podvody OK. Trochu pokrytectví.

Mimochodem, on i ten Fiat má u nás fabriky a zaměstnává tisíce lidí. ;-)

+2/0
16.10.2015 23:06

J57a27r57o75m87í63r 45Č92e74c53h 1473528337562

Fiat má u nás fabriky?Pokud vím tak v Polsku ale v ČR žádnou neznám.Jede tu Kolín,Nošovice a Boleslav.

0/−1
17.10.2015 7:00

P88e78t70r 21M17a42r13š66á19l31e30k 9585752524879

Iveco ve Vysokém Mýtě a Magneti Mareli v Jihlavě.

0/0
17.10.2015 9:47

J16a78r35o91m20í45r 17Č28e84c16h 1733318187722

To je zlomek toho co Škoda auto.Bohužel. To nás nezachrani. Pokud to půjde z VW a Škodou dolů budou tisíce lidí bez práce.Menší výběr daní více sociálních výdajů a s tim spojený pokles ekonomiky celkově. Copak vám to nedochází dotkne se to celé EU která je už tak ve velkých problémech díky emigrantům.

0/0
17.10.2015 10:33

P10e78t42r 12M72a95r72š21á27l26e26k 9895902184359

Pokud půjde VW dolů, půjdou nahoru jiní výrobci. Já pro ně plakat nebudu.

0/0
17.10.2015 10:41

J54a38r86o92m14í67r 74Č21e59c23h 1213808597842

No když myslíte.Pro VW nemusíte ale pro lidí které zaměstnává ano.

0/0
17.10.2015 11:03

P14e42t20r 94M93a19r52š86á55l13e55k 9245942604199

Zaměstná je jiná automobilka.

0/0
17.10.2015 11:27

J75a30r54o98m92í40r 76Č86e38c14h 1143358667822

A která?

0/0
17.10.2015 11:34

J88a61n 25N23o35v23á82k 8150936957970

Spousta lidí vlastní Das Auto s božským motorem a nedokážou se smířit s tím, že mají doma smraďocha.

+1/−1
16.10.2015 23:37

P82e67t82r 83M46a88r71š23á12l83e92k 9665802664549

No a hlavně si nejsou ochotní připustit, že stejně tak jak VW podváděl při měření emisí, mohl podvádět a šidit i na jiných věcech v konstrukci auta.

+1/−2
16.10.2015 23:44

T36o55m81á89š 88K82u85c14h66a50ř 3407111698471

Asi to tak bude. A proto i ojeté škodovky a volkswageny vypadají stále dost zánově, drží si vysokou cenu a snesou přetočení tachometru o 100..200 tisíc km, aniž by to většina lidí poznala, zatímco velká část stejně starých a ojetých vozů jiných značek už působí dojmem vraku,  nikdo je nechce ani za poloviční cenu, nebo jsou dokonce po klinické smrti. ;-) .

+2/0
17.10.2015 0:23

P35e69t35r 57M10a19r72š93á13l91e24k 9425212634989

Jasně, češi jsou jako zákazníci VW odolní, takže pokud se jím musí po 60t měnit jejich TSI, tak to berou jako vlastnost a ne jako závadu.;-D

0/−1
17.10.2015 9:50

J94a93r43o55m80í85r 37Č33e14c17h 1253968627262

Podívejte se jak vypadá 10 stará Octavka s 300000 na tachometru a jak treba takový Korejec pokud vůbec ještě jezdí?

+1/0
17.10.2015 10:38

P42e15t87r 12M75a76r23š66á18l79e56k 9815422524889

Před 10ti lety tady korejci ještě neprodávali mainstreamová auta, to je hodně hloupé srovnání.

0/−1
17.10.2015 10:44

J75a56r71o31m14í70r 55Č96e54c87h 1613978457312

Ty auta jsou na tom pořad skoro stejně. Dle mě vlastní zkušenosti bohužel.

0/0
17.10.2015 10:46

P49e84t22r 19M77a69r86š35á39l44e86k 9845382854629

No to není pravda, nejsem žádný fanda korejců a reklamní masírka Hyundai mě leze na nervy, ale v současnosti patří korejci k širší špičce evropského mainstreamu. A třeba benzínové korejské auto má mnohem větší pravděpodobnost, že se dožije bez vážné závady těch 300t, než koncernové TSI, u kterého je dost pravděpodobné, že se nedožije ani 100t

0/0
17.10.2015 11:02

J98a97r52o84m43í37r 60Č52e74c58h 1543858187422

Převodovka v mém bývalém Hundai se těch sto tisíc bohužel nedožila. Nemluvě o problémech s elektronikou.Je to váš názor já vám ho neberu pokud chcete jezdit v korejských autech nic vám v tom nebrání, já ale nechci.

+1/0
17.10.2015 11:07

P23e23t78r 77M45a68r94š44á72l63e81k 9125492264369

Já taky nechci.;-)

0/0
17.10.2015 11:28

J44a29r42o69m43í55r 89Č18e23c11h 1923878427462

To jsem rád.

0/0
17.10.2015 11:35

J60a32r83o78m92í25r 31Č18e17c91h 1263678637352

Kvanta příspěvků a obrovská mediální kampaň neprospívá nikomu,zvlášť pak lidem samotným. Tato mediálně nafouknuta bublina zapříčiní akorát to že budou tisíce lidí v EU bez práce+migranti.Evropa jde do doba temná a sociálních potíží. Pocitime to všichni na vlastní kůži. To si bohužel lidé a senzace chtivi novináři asi neuvědomují. Jinak Fiatu také fandím,dělají dobrá auta a rozhodně bych je nepomlouval.

0/0
17.10.2015 10:24
Foto

M87i12r41o87s43l25a40v 38S22t25e73i86n33e15r 6648754523795

Ženy mívají lepší cit pro taktiku. Jako slabší (fyzicky) musely vždy kompenzovat hrubou sílu svojí psychickou kondicí.

Přeji té paní velký úspěch, ti vyděrači musí jednou padnout na .lamu!

+1/0
16.10.2015 19:49

V61i96k22t41o97r 33A56m11l15e36r 4224508532746

Takový Walter Model v ženském provedení.

0/0
16.10.2015 17:48

K90a63t29e20ř69i14n54a 26S16l31a20v67í14k15o90v25á 6523405480463

Tak zatím šanci má, po podepsání TTIP už ji mít nebude.

0/0
16.10.2015 17:03

R16a66i23n56e13r 18E41l42l19e13d26e71r 2713973949696

TTIP by byla pro celou EU absolutni katastrofa. Proto se vsechno taji, ptam se vsak proc to politici popohaneji - korupce, nebo hrozby USA ?

0/0
16.10.2015 17:27

K84a54t15e47ř35i45n89a 89S30l40a28v50í19k88o83v80á 6113175680343

Bojí se o koryta.

0/−1
16.10.2015 18:37

J49a72n 16M61e72r21k16a 4123149486940

Konečně.

+1/0
16.10.2015 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.