Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen si na uhašení emisního skandálu najal bývalou soudkyni

Do vedení německé automobilové skupiny Volkswagen přejde od ledna nynější členka představenstva konkurenční automobilky Daimler Christine Hohmannová-Dennhardtová. Pětašedesátiletá Němka je známa jako krizová manažerka pro řešení skandálů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a51n 87M 6683760707420

Podle me ji Mercedes pustil protoze ma stejnej problem a chce videt jestli to zenska vyhladi u VW a jestli jo, tak se jim hodi taky.

Jinak samozrejme jde o non-problem, ty auta jsou o 97% cistsi nez byly jen pred 40 lety, akorat urednici chtej uplne nerealisticky emise jeste lepsi. Kdyz VW prekroci limit x krat, tak je to ale x krat z techhle 3%. Ty limity by sly udelat, ale pak by to auto jelo max 80 kmh a zrychleni by bylo na stovku za minutu, pripadne by to muselo bejt o tunu lehci, coz by slo vyrobit, ale zase by to neproslo jinejma urednickejma testama.

Vinik je jednoznacnej: urednik a jeho uchylny limity. Auta jako takova jsou temer dokonale cista a pritom kvalitni a rozumne silna.

+1/−1
17.10.2015 0:17

T41o16m12á22š 96K36u43c40h48a47ř 3807311848931

Mě nepřekvapuje že optimalizují - podvádějí. Různé formy podvádění jsou dnes normou. Mě překvapuje, že místo aby to nechali jako vždy vyšumět, tak se netakticky otevřeně přiznali  a ohrozili tak nejen firmu, ale i ekonomiky některých států.

Vzhledem k tomu, co se nyní ve VW personálně děje, přichází v úvahu i možnost, že se jedná o vnitrofiremní puč.

+1/0
17.10.2015 0:15

P56e19t65r 14M42a97r96š72á86l29e97k 9855152184559

To je komické, jak se češi neustále zastávají podvodníků z VW. Mít podobný průser např. koncernu Fiat, tak už vidím ty kvanta příspěvku taliánském šlendriánu.

+4/−2
16.10.2015 20:29

Z72d29e83n90ě20k 79H68a40n15z45l 1221316262384

No asi proto že je vlastník Skodovky která zaměstnává 20tisic lidi a dalších 100tisic u dodav.firem.Máte mozek,tak ho použijte

0/−2
16.10.2015 22:05

T97o46m84á51š 85N58e42b31o64j44s71a 3450682292823

Takze je to omezenem sobectvi, aneb blizsi kosile nez kabat.

0/0
16.10.2015 22:59

P23e20t31r 34M83a75r28š96á39l73e23k 9865772594689

Aha, takže když podvodník u nás zaměstnává lidi, tak jsou jeho podvody OK. Trochu pokrytectví.

Mimochodem, on i ten Fiat má u nás fabriky a zaměstnává tisíce lidí. ;-)

+2/0
16.10.2015 23:06

J29a76r79o43m87í82r 23Č43e28c58h 1223518637492

Fiat má u nás fabriky?Pokud vím tak v Polsku ale v ČR žádnou neznám.Jede tu Kolín,Nošovice a Boleslav.

0/−1
17.10.2015 7:00

P29e74t21r 48M57a91r34š90á95l41e62k 9795492554779

Iveco ve Vysokém Mýtě a Magneti Mareli v Jihlavě.

0/0
17.10.2015 9:47

J72a71r63o70m95í24r 93Č64e34c41h 1103988767122

To je zlomek toho co Škoda auto.Bohužel. To nás nezachrani. Pokud to půjde z VW a Škodou dolů budou tisíce lidí bez práce.Menší výběr daní více sociálních výdajů a s tim spojený pokles ekonomiky celkově. Copak vám to nedochází dotkne se to celé EU která je už tak ve velkých problémech díky emigrantům.

0/0
17.10.2015 10:33

P75e70t34r 63M56a20r97š12á47l30e67k 9445372804479

Pokud půjde VW dolů, půjdou nahoru jiní výrobci. Já pro ně plakat nebudu.

0/0
17.10.2015 10:41

J80a17r42o67m65í55r 86Č58e79c67h 1343348197852

No když myslíte.Pro VW nemusíte ale pro lidí které zaměstnává ano.

0/0
17.10.2015 11:03

P17e57t91r 56M88a29r69š38á26l92e44k 9785692334439

Zaměstná je jiná automobilka.

0/0
17.10.2015 11:27

J13a60r86o23m26í53r 33Č66e41c21h 1553888227532

A která?

0/0
17.10.2015 11:34

J94a31n 85N87o26v40á72k 8740866477600

Spousta lidí vlastní Das Auto s božským motorem a nedokážou se smířit s tím, že mají doma smraďocha.

+1/−1
16.10.2015 23:37

P76e52t90r 49M32a85r85š63á25l76e16k 9475202914419

No a hlavně si nejsou ochotní připustit, že stejně tak jak VW podváděl při měření emisí, mohl podvádět a šidit i na jiných věcech v konstrukci auta.

+1/−2
16.10.2015 23:44

T82o89m60á45š 43K40u57c83h31a70ř 3587901528911

Asi to tak bude. A proto i ojeté škodovky a volkswageny vypadají stále dost zánově, drží si vysokou cenu a snesou přetočení tachometru o 100..200 tisíc km, aniž by to většina lidí poznala, zatímco velká část stejně starých a ojetých vozů jiných značek už působí dojmem vraku,  nikdo je nechce ani za poloviční cenu, nebo jsou dokonce po klinické smrti. ;-) .

+2/0
17.10.2015 0:23

P69e37t73r 48M62a48r11š42á27l19e35k 9685342964759

Jasně, češi jsou jako zákazníci VW odolní, takže pokud se jím musí po 60t měnit jejich TSI, tak to berou jako vlastnost a ne jako závadu.;-D

0/−1
17.10.2015 9:50

J87a83r74o95m83í56r 81Č24e50c13h 1293298677692

Podívejte se jak vypadá 10 stará Octavka s 300000 na tachometru a jak treba takový Korejec pokud vůbec ještě jezdí?

+1/0
17.10.2015 10:38

P78e72t94r 43M70a54r49š42á97l57e52k 9405502724509

Před 10ti lety tady korejci ještě neprodávali mainstreamová auta, to je hodně hloupé srovnání.

0/−1
17.10.2015 10:44

J20a74r16o60m18í42r 85Č82e93c67h 1453878237332

Ty auta jsou na tom pořad skoro stejně. Dle mě vlastní zkušenosti bohužel.

0/0
17.10.2015 10:46

P44e42t29r 42M72a47r45š39á35l63e51k 9365552844279

No to není pravda, nejsem žádný fanda korejců a reklamní masírka Hyundai mě leze na nervy, ale v současnosti patří korejci k širší špičce evropského mainstreamu. A třeba benzínové korejské auto má mnohem větší pravděpodobnost, že se dožije bez vážné závady těch 300t, než koncernové TSI, u kterého je dost pravděpodobné, že se nedožije ani 100t

0/0
17.10.2015 11:02

J52a53r16o19m72í39r 38Č23e68c58h 1363918897102

Převodovka v mém bývalém Hundai se těch sto tisíc bohužel nedožila. Nemluvě o problémech s elektronikou.Je to váš názor já vám ho neberu pokud chcete jezdit v korejských autech nic vám v tom nebrání, já ale nechci.

+1/0
17.10.2015 11:07

P74e35t66r 35M18a63r24š33á96l77e34k 9145792494519

Já taky nechci.;-)

0/0
17.10.2015 11:28

J18a81r86o11m64í51r 24Č38e77c49h 1923168297602

To jsem rád.

0/0
17.10.2015 11:35

J82a45r55o55m39í59r 38Č84e10c46h 1313138287552

Kvanta příspěvků a obrovská mediální kampaň neprospívá nikomu,zvlášť pak lidem samotným. Tato mediálně nafouknuta bublina zapříčiní akorát to že budou tisíce lidí v EU bez práce+migranti.Evropa jde do doba temná a sociálních potíží. Pocitime to všichni na vlastní kůži. To si bohužel lidé a senzace chtivi novináři asi neuvědomují. Jinak Fiatu také fandím,dělají dobrá auta a rozhodně bych je nepomlouval.

0/0
17.10.2015 10:24
Foto

M37i83r68o59s88l70a59v 76S49t90e34i57n59e95r 6878854253575

Ženy mívají lepší cit pro taktiku. Jako slabší (fyzicky) musely vždy kompenzovat hrubou sílu svojí psychickou kondicí.

Přeji té paní velký úspěch, ti vyděrači musí jednou padnout na .lamu!

+1/0
16.10.2015 19:49

V93i72k24t41o77r 57A49m88l23e33r 4814498792616

Takový Walter Model v ženském provedení.

0/0
16.10.2015 17:48

K33a68t11e93ř80i42n26a 57S11l16a95v64í31k81o10v41á 6953235300733

Tak zatím šanci má, po podepsání TTIP už ji mít nebude.

0/0
16.10.2015 17:03

R18a55i41n94e15r 20E19l10l57e35d93e98r 2203713349906

TTIP by byla pro celou EU absolutni katastrofa. Proto se vsechno taji, ptam se vsak proc to politici popohaneji - korupce, nebo hrozby USA ?

0/0
16.10.2015 17:27

K94a93t15e81ř40i45n70a 17S45l23a35v67í87k80o36v67á 6293165520763

Bojí se o koryta.

0/−1
16.10.2015 18:37

J15a87n 69M33e26r10k74a 4213959536590

Konečně.

+1/0
16.10.2015 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.