Diskuze

Ochutnávka: polské piškoty Opavia propadly, zvítězily ty ze Slovenska

V redakční ochutnávce piškotů dopadly nejhůře značkové Opavia z Polska. Redaktoři iDNES.cz nakoupili sedm různých značek piškotů v blízkosti redakce. Nejlépe dopadla privátní značka Tastino z diskontu Lidl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L57u83k18á36š 48T15ó53t13h

12. 11. 2015 17:04

"Kdo na Slovensku pro diskontní řetězec piškoty peče, firma neprozradila."

Piskoty pro Lidl vyrabi firma VÁCLAV & JEŽO, a.s. Ilava, stejne jako piskoty pro Sedita Sered.

0 0
možnosti

Opavie jsme už před delší dobou přestali kupovat, protože je to prostě SRAČ...a prostě nám to nechutná. Naštěstí jsou i jiné alternativy. Test to také jednoznačně potvrdil. Děkuji za takovéto testy.

5 0
možnosti

22. 10. 2015 13:38

Priatelia,

Zlaté Československo, zlaté štátne podniky.

Privatizácia znamenala totálne zníženie kvality a hygieny. V tomto deformovanom tržnom hospodárstve dávno neplatí "Náš zákazník, náš pán!". Pre monopoly je zákazník iba špinavým otrokom, podľa hesla: "Žer, čo ti dávame, ak sa ti nepáči, zdochni!"

1 1
možnosti

Pokud jsou zakaznici tak hloupi ze pres zjevnou nizkou kvalitu zbozi kupuji, tak si vyrobce tento vyrok muze dovolit.

2 0
možnosti

Tak euroshopper (dnes Albert Basic, nebo jak se to jmenuje) piškoty jsou fakt příšerné, to nechutnalo ani synovi, když jsem to jednou koupil. Takže pokud Opavia s 3x vyšší cenou klesly na stejnou úroveň, je to vážně hrůza...:-(

0 0
možnosti

K26a62r68e41l 32J28a68n72í89k

24. 10. 2015 9:14

Právě, kdykoliv  v minulosti jsme zkusili něco jiného, byl to proti Opavii hnus a tak jsme dál platili trojnásobek. Ale teď už Opavia prodává tu nejhorší spodinu, tak ani za třetinovou cenu to nechci, pokud bude existovat kvalitnější alternativa. Protože ač nám tvrdí něco jiného, my zákazníci si za kvalitu připlatíme.

Jen ji musíme umět při nákupu rozlišit. Značka Opavia byla zavedená, snadno identifikovatelná a byla to chuťově špička, proto si mohla dovolit trojnásobnou cenu a prodávala.

2 0
možnosti

Tak jsem včera v TESCO koukal, že i když jsou opavia piškoty v akci, tak je nikdo nekupuje. Rozhodně všem tleskám a snad to slavnému 

Mondelēzu otevře oči... musíme ukázat, že nejsme kontejner na zbytky a že s prominutím sežerem cokoliv.

2 0
možnosti

K15a84r80e74l 69J12a77n90í60k

24. 10. 2015 10:25

Zajímavé je, že tam tesco piškoty dopadly stejně jako nejhorší Opavia šunt a tady o dost lépe. Zatím je to tedy obojí jen subjektivní propad kvality, kdy na nejhorším panuje shoda, ostatní ale skáčí nahoru a dolu. Oni ale slibují ještě chemický rozbor, na ten se těším nejvíce.

0 0
možnosti

Dle nedávné kampaně přece všichni milujeme polské jahody, pečivo, jablka, zeleninu.... tak proč ne piškoty?8-o

0 0
možnosti

K83a14r68e89l 42D47r26d64a

22. 10. 2015 9:08

Jak se vyšplhala cena českých piškotů k neprodejnosti? Není to o tom, že Češi dávno kupují hlavně polské piškoty a mají přitom radost, jak báječně ušetřili? ;-D

1 0
možnosti

A24n49n86a 94V52e97s47e79l46á

22. 10. 2015 7:13

Značku Opavia ignorujeme už delší čas. Začalo to tatrankami , jsou čím dál hnusnější . Potom před pár roky jsme zjistili , že některé piškoty chutnají lépe než ty z Opavie , takže postupně mě to naučilo péct vlastní sušenky. Mě už nenaláká ani tatranka za 2 kč. Když vidím co udělali se Studentskou pečetí , tam mě to akorát naštvalo ještě víc. A když vidím, že je to americký nadnárodní řetězec, tak už od Opavie nebudu kupovat z trucu nic.

5 0
možnosti

K57a10r41e42l 95D63r61d22a

22. 10. 2015 8:48

Prolistujte Modelez. Po celém světě šíří "světově známé značky". České Tatranky a Opavia piškoty jsou jen lokální produkty, které mimo Česko nikoho nezajímají. Česká chyba. Mondelez se k nim hlásí jen v Česku.

  Podle mě klasika. Získal českou výrobu a orientuje ji na známé produkty po celém světě. Češi se mají přizpůsobit. A mohou být rádi, že jejich Tatranky ještě Mondelez vyrábí jako bokovku, dokud pro nezájem zákazníků zcela nezaniknou.

  To jsme tady po sametu zažili už párkrát. DELI se třeba vrátily. Jiné produkty zmizely zcela.

  Napadá mě, že hodnotu má ta značka, kterou zákazníci kupují. Takže Vaše výzva k bojkotu českých značek, je hloupost. Tak prostě zaniknou. A my budeme mít v Česku jen americké značky.

  Těžká volba. České produkty si zaslouží naší podporu. Ta ostuda s piškoty je patrně na místě a je to tak jediné, co lze dělat.

  Včera jsem koukal v Tescu na Opavia piškoty. Cena snad 39 Kč a vedle ty samé z Polska za 12 Kč. Opavia piškoty jsou produkt na odstřel. Naprosto předražený a neprodejný. Chápu výrobce, že aspoň drží značku nějakou výrobou v Polsku. Ale ten produkt se tou cenou dávno odepsal. Proč je tak drahý? Vysoké náklady nebo je to řízený zánik výrobku?

  Nejspíš sledujeme zánik zavedené české značky.

0 0
možnosti

A23n30n49a 69V34e48s25e92l67á

22. 10. 2015 7:08

Mondelēz International, Inc. je americký nadnárodní koncern vyrábějící cukrovinky, potraviny a nápoje. V současné době zaměstnává asi 107 000 lidí na celém světě.

Generální ředitel: Irene Rosenfeld

Cena akcie: MDLZ (NASDAQ) 45,45 US$ -0,29 (-0,63 %)

21. 10. 16:00 GMT-4 - Odmítnutí odpovědnosti

0 0
možnosti

A44n49n23a 59V12e78s90e17l74á

22. 10. 2015 7:26

Taková drobnost . Mondelezu nestojíme ani za to, aby přiznal , že vlastní značku Opavia :  https://www.venturesonsite.com/news/mondelez-breaks-ground-on-us-90-mn-biscuit-factory-in-bahrain/

0 0
možnosti

R76o35m61a46n 57Č13e19r81n33ý

21. 10. 2015 17:26

Asi před měsícem jsem měl žaludeční problémy. Tak jsem manželce řekl, ať mi koupí Opavia piškoty výjimečně. Nekupujeme je běžně, protože jsou více než dvakrát dražší než řetězcové piškoty. Piškoty vždy přesypáváme do uzavíratelných krabiček. Jak jsem to ochutnal tak jsem ihned manželku pokáral, že šetří na manžílkovi , který má smrt na jazyku a že nekoupila mi ty dobré piškoty. Ta změna kvality je šílená. Ty reklamní žvásty, že se nic nezměnilo si mohou strčit za klobouk.Rv

6 0
možnosti