- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono dnes už poklesli aj ceny odhadované v projektoch, tie sa totiž určujú pomocou ocenovacých programov, kde sú ceny posielané raz za štvrť rok jednotlivými stavebnými firmami, takže keď sa začalo lacnejšie stavať tak po určitej dobe sa to prejaví aj na projektom odhadovaných cenách, onedlho opäť nastane situácia kedy sa bude stavať drahšie ako bol odhad v projekte.
Práce je moc, stavby jsou prázdné, lidi nikde.
No, škoda že nikdo nevysvětlil, jaký je rozdíl v ceně v rozšíření dálnice o 75cm nebo celý pruh. D1 už nyní kapacitně nestačí. Jde snad o to, aby měli stavebni firmy záhy další zakázky? Proč stavět pořádně, když se dá stavět pořád...
Taky myslím, že by ideální bylo udělat rovnou třípruh. Rozdíl ovšem nebude ani tak v ceně, jako v papírování kolem.
Omezit státní zakázky a ceny opět klesnou. Nemusí se všechno stavět najednou, když dálnice počkala 30 let, tak počká i další 2. Za pár let tu bude opět krize a ceny půjdou dolů.
Omezit výstavbu infrastruktury je veliká hloupost.
jj, taliány už vyštípali, tak si můžou zase říct o ceny, na které jsou zvyklí...
původní cena v projektu - 100%; sleva oproti projektu desítky %; konečnej účet 170% ceny původního projektu
A divite se, kdyz levna cena nema sanci. Italove by mohli vypravet, jak s nimi bylo zameteno, protoze byli levni....
Myslíte tu situaci, kdy na opakované dotazy zadavatele nebyli schopní tu mimořádně nízkou cenu vysvětlit ... vlastně neodpověděli vůbec?
Levní byli i Maďaři v Jeseníku nebo Číňani v Polsku - a jak to dopadlo.