- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Strategickou chybou ČSA je, že se zahrabalo a zuby nehty drží letiště Praha. Přece nelétají jen Pražané. Absolutní neschopnost.
Znáte zemi srovnatelnou s ČR (počtem obyvatel a kupní silou), kde existuje více než jedno pořádné letiště?
Myslím, že máte zkreslené představy o rozvoji regionů v ČR mimo Prahu. Cílem turistů z ciziny nejsou, cílem služebních cest jen minimálně, a domácí poptávka? Vrcholem cestovatelství je pro typického Čecha koupácký zájezd - a chartery v létě z Ostravy i Brna létají, takže buďte spokojen.
Nějak mi tu chybí v diskuzi obligátní zmínka o luftjardovi, který jistě může i za podobná "strategická" rozhodnutí o nových linkách v roce 2015
Myslím si, že ale Atény jen tak netrumfnou...
Tam to snad létalo tři týdny???
ČSA se "plácají" v problémech dlouhé roky ... nicméně jsem nikdy neslyšel nebo nečetl o objektivní nějaké analýze, proč se ze špičkového leteckého dopravce stalo to, co se z něj stalo, především zájem ze strany cestující veřejnosti ....
- bylo to zhoršení služeb
- byly to zbytečné náklady > neadekvátní navyšování mezd ....
- byla to špatná manažerská rozhodnutí nemající relevantní odborné podklady
Něco se muselo stát ... není třeba hledat jmenovitého viníka, který bude máchán tiskem ... tím se nic nevyřeší ...
No ono i když jsou lety vypsané neznamená, že se poletí Taktita rušení každého druhého letu do destinace a následné slučování těchto a zaplnění tak zbývajících letů, v kombinaci s drzostí operátorů při řešení problémů tímto vzniklých, mi přijde jako úmyslná sabotáž ČSA "Máte asi hodně klientů, kteří s vámi létají jednou za měsíc do Košic." "Ano, máme." "A proč bylo to ledadlo prázdné?" "Zrušili jste nám let do Ženevy." "Můžeme vám nabídnout náhradní dopravu u jiné společnosti." "A ti přepravují lyže v ceně letenky?" "Ne, připlatíte si 100 euro." "Ale ti letí jiný den a do Zurichu, co zaplacený hotel?" "Za to ČSA nezodpovídá." (jmenovitě vztahy se zákazníky, madame Růžena Křivanová, moc ji zdravím)
ČSA meziročně otočily 225 milionovou ztrátu v roce 2014 na letošní zatímní zisk 374 milionů korun tím, že zrušily většinu nesmyslných nerentabilních linek. Pokud hodlají zavést nové nesmyslné linky z letiště Praha kde je obrovský převis nabídky nad poptávkou tak je celkem jasné jak se jejich hospodaření bude dál vyvíjet !
Letiště, na které nikdo nelítá. A to se smějeme Kimovi.
S CSA jsem letel jednou, tedy respektive dvakrat... a to do Varsavy a zpet... do Varsavy mensi ATR, obsazeni 13 lidi... zpet vetsi ATR a 10 lidi, z cehoz byla pulka nejake posadky z travel service...
s CSA jsem letel, protoze soubezne letici LOT, ktery leti vetsim a rychlejsim embraerem 175 a ktery je levnejsi, byl vyprodan, tak jsem musel vzit CSA... jinak zpatecny letenka do Varsavy za devitku s CSA... utopie, ze si to nekdo dobrovolne koupi... krome tech, co jim to plati firma...
takze tak... chovani CSA na trhu je opravdu podivuhodne...
Pro odvážné cestovatele navrhuji zavést linku Praha-Random. Prostě nastoupí a až při výstupu zjistí, kam se vlastně dostali.
Ještě by to chtělo pořešit jak s vízy a podobně, ale to je už technikálie.
neco jako "I feel happy" ve vyhledavaci ?