- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to končí ve SKODA AUTO i stávající šéf vývoje - Dr. Frank Welsch......ale ten byl malá ryba a pouze 3 roky byl ve SKODA ...
Podvodné software je výmysl, chiméra. Samozřejmě, inteligence počítače umožňuje, reagovat na situace- třeba běžící motor stojícího vozu na červenou. Při rozjezdu přidávání plynu- opět podobná situace, jako při testech. Ale koneckonců, požadavky na konstruktéry byly dost přesné a konstruktéři jim vyhověli.
Euro 7 proto musí mít přesnější program testu, aby se předešlo diskuzím. Zabývat se tím, co bylo před několika roky je zbytečné, jezdí občas i dvoutakty a ten smrad se táhne nejméně 2- 3 km.
V USA je třeba za tím vidět marketing- pokus odrovnat úspěšnou konkurenci.
Nedávno jsem četl, že celý problém VW je v tom, že SW jeho řídicí jednotky je nastaven obráceně než u konkurence. ŘJ VW řídí motor na nízkou spotřebu = chudá směs s vyššími emisemi NOx, a teprve když pozná homologační cyklus, tak přejde na režim s vyšší spotřebou a nižšími NOx. Konkurence má jako základ homologační cyklus, a teprve když ŘJ zjistí, že v něm není, tak přejde na chudou směs...
Dle mého je to prašť jako uhoď a emise neplní vůbec nikdo.
A safra. Nabízím se jako šrotiště zdarma a nic mi za to platit nemusí...
Nemecka podvodna automobilka je vedena naprostymi hlupaky, kteri si mysleli, jak jsou chytri a ostatni uplni negramoti, kteri na podvod neprijdou.
No tak to abyste se tam rychle přihlásil. Zapadnete.
velmi omezeného počtu vozů. ho ho hooo. každy diesel když přiloží do kotle, musím vypnout ventilátor. velmi omezený počet - tzn všechny diesely o))).
Nejde o diesely na ulici, ale jen o doprodej posledních skladovek už nevyráběných modelů, které si zatím ještě nikdo nekoupil.
No tak VW má štěstí, že v automotive se drží basa, protože jinak ač neplní v zásadě nikdo, tak VW měl tu výhodu díky tomuto softu, že mohl mít motory lépe naladěné na výkon, krouticí moment a hlavně taky spotřebu.To byla "nezasloužená" vyhoda o tom není sporu.
a vy si snad myslíte, že VW je jediný kdo to používá?
Jezdí a málo to žere.
Ale díky požadavkům ekoteroristů na nereálné snížení emisí skleníkových plynů, bylo pro lidi neškodné CO2 nahrazeno jedovatými NOx...
Třeba je ta oprava tak drahá, že se jim to u nových aut nevyplatí dělat.
pochopil jsi .. ze rec je o starych autech? tyhle stare motory uz VW do zadnych aut (novych) nejspis nemontuje... i plecka rapid o ne prisla letos v lete (a misto toho ma jine) ...
zajímalo by mně jak je to s emisemi u komínů, ty limity jsou taky zdrcující, třeba maj taky nějaký čidlo tý provozy
Počkat, oni svolávají auta do servisu, aby je napravili a nová auta objednaná zákazníky (nebo ležící někde skladem) opravit neumí?
holt misto toho dostanou uz novou verzi co ma EU6 ... to je jina rada... a ta vyhovuje...
vzhledem k tomu, ze i do rapida prestali tyhle motory delat letos na jare ci tak nejak, tak uz asi moc aut tyhle stary dyzly stejne nema .. a budou to nejspis nejake skladovky a podobne, co se na salonech vali rok.