- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ťok se pouští do témat, kterým nemůže rozumět. Měl by začít od jednodušších problémů. Například vybrat zhotovitele na registrační značky.
Ministr Ťok má naprostou pravdu. Tahle kampaň je pro uživatele Pendolin a Railjetů zbytečná a většinu cestující veřejnosti akorát nase re.
Zdejší prskající ajznboňácká veřejnost to nezmění.
Na vaši odpovědi je vidět, že ta reklama smysl má.
Ony totiž ČD nemají jen Pendolina a Railjety, ale stovky dalších moderních vozidel vozidel (na osobákách zcela nové RegioPantery, RegioSharky, RegioSpidery, na rychlících modernizované vozy ARmpee, WRmee, Bbdgmee, Bdmpee, Bpee, Bmz, Bfhpvee, Bdpee, WLABmz)
A to právě člověk, který nejel vlakem 20 let, nemůže vědět a tahle reklama ho má přilákat, aby to zkusil a uviděl.
Ťok začíná pomalu být odborník na všechno okolo, jen ne na tu dopravu. Smutný
ťok je asi taky skrytý agent od Jančury :D Však tam ukázali kvalitu která skutečně jezdí na železnici. Bohužel rychleji modernizovat nejde, nejsou na to ani peníze a ani výrobní kapacity.
Já bych viděl zvýšení kvality provozu v tom, že úřad pana Ťoka objedná u ČD hodinové takty na všech rychlíkových tratích řekněme od 5,00 do 21,00, podobně jako je to v zemi Helvetského kříže, takže v případě zpoždění se cestující pokračující dalším vlakem nedostane do dvouhodinové mezery ...
A pan ťok by mohl zase ukázat kvalitu svého resortu, který taky ho*no dělá...
Takovych bezva reklam tuj je - na CEZ, CEPS(!), Statni lesy, na kdejaky nesmyslny dotacni program Evropskeho svazu..
Opravdu nemá ministr nic lepšího na práci než hodnotit reklamy?
To je už tradice, včera jste si mohl přečíst, že ministr dopravy zatrhnul tu reklamu proti rychlosti na tom hřbitově
Podle mě jde o nejlepší televizní reklamu u nás. Chápu, že reklamní firmy, které ji netvořily, ji asi nebudou chválit.V naší zemi platí, že konkurenci je potřeba pořádně zkritizovat, obzvlášť, když se jí něco podaří.
Rozhodně lepší takovýto pěkný spot, než nasypání peněz do už tak bohatého sportu, jako je tenis.
Pan Ťok je expertem na reklamu, že moc dobře ví, jak má reklama na ČD vypadat?
Z pohledu filmové tvorby je natočená výborně. Ale pokud chci něco prodat, je dobré u toho i něco konkrétního nabídnout. Například ta v článku zmíněná rakouská reklama s Karlem Gottem, na konci nabídne cestu Railjetem z Vídně do Prahy za 19 EUR. Tak se to má dělat.
Ťoku co takhle nahradit zrušeného Moravana, který skončil díky vašemu ministerstvu a zrušení dotací na trati Praha - Ostrava
Moravan bude... jen bude jezdit o půlnoci