Diskuze

Ťok zkritizoval Českým drahám reklamu: Ukažte radši kvalitu v provozu

Jedna z nejvýraznějších reklamních kampaní Českých drah za poslední roky zažehla nový spor mezi ministerstvem dopravy a vedením státní firmy, v níž resort vykonává akcionářská práva. Nový minutový spot, v němž dopravce zkouší nalákat nové zákazníky, považuje ministr Dan Ťok za zbytečný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠF

Ťok se pouští do témat, kterým nemůže rozumět. Měl by začít od jednodušších problémů. Například vybrat zhotovitele na registrační značky.

1 0
možnosti
AO

Ministr Ťok má naprostou pravdu. Tahle kampaň je pro uživatele Pendolin a Railjetů zbytečná a většinu cestující veřejnosti akorát nase re.

Zdejší prskající ajznboňácká veřejnost to nezmění.

0 0
možnosti
RJ

Na vaši odpovědi je vidět, že ta reklama smysl má.

Ony totiž ČD nemají jen Pendolina a Railjety, ale stovky dalších moderních vozidel vozidel (na osobákách zcela nové RegioPantery, RegioSharky, RegioSpidery, na rychlících modernizované vozy ARmpee, WRmee, Bbdgmee, Bdmpee, Bpee, Bmz, Bfhpvee, Bdpee, WLABmz)

A to právě člověk, který nejel vlakem 20 let, nemůže vědět a tahle reklama ho má přilákat, aby to zkusil a uviděl.

1 0
možnosti
MM

Ťok začíná pomalu být odborník na všechno okolo, jen ne na tu dopravu. Smutný :-/

3 0
možnosti

A64l19a83n 61Ř93e51p14k47a

23. 10. 2015 16:23

ťok je asi taky skrytý agent od Jančury :D Však tam ukázali kvalitu která skutečně jezdí na železnici. Bohužel rychleji modernizovat nejde, nejsou na to ani peníze a ani výrobní kapacity.

7 1
možnosti
MZ

Já bych viděl zvýšení kvality provozu v tom, že úřad pana Ťoka objedná u ČD hodinové takty na všech rychlíkových tratích řekněme od 5,00 do 21,00, podobně jako je to v zemi Helvetského kříže, takže v případě zpoždění se cestující pokračující dalším vlakem nedostane do dvouhodinové mezery ...

5 0
možnosti
JK

J24o53s15e30f 23K41u29b80e18š

23. 10. 2015 12:57

A pan ťok by mohl zase ukázat kvalitu svého resortu, který taky ho*no dělá... ;-D

3 0
možnosti
MP

Takovych bezva reklam tuj je - na CEZ, CEPS(!), Statni lesy, na kdejaky nesmyslny dotacni program Evropskeho svazu..

1 1
možnosti
MS

Opravdu nemá ministr nic lepšího na práci než hodnotit reklamy?

4 2
možnosti
PN

To je už tradice, včera jste si mohl přečíst, že ministr dopravy zatrhnul tu reklamu proti rychlosti na tom hřbitově

1 0
možnosti
TA

Podle mě jde o nejlepší televizní reklamu u nás. Chápu, že reklamní firmy, které ji netvořily, ji asi nebudou chválit.V naší zemi platí, že konkurenci je potřeba pořádně zkritizovat, obzvlášť, když se jí něco podaří.

Rozhodně lepší takovýto pěkný spot, než nasypání peněz do už tak bohatého sportu, jako je tenis.

Pan Ťok je expertem na reklamu, že moc dobře ví, jak má reklama na ČD vypadat?

11 0
možnosti
RJ

Z pohledu filmové tvorby je natočená výborně. Ale pokud chci něco prodat, je dobré u toho i něco konkrétního nabídnout. Například ta v článku zmíněná rakouská reklama s Karlem Gottem, na konci nabídne cestu Railjetem z Vídně do Prahy za 19 EUR. Tak se to má dělat.

5 0
možnosti
PN

Ťoku co takhle nahradit zrušeného Moravana, který skončil díky vašemu ministerstvu a zrušení dotací na trati Praha - Ostrava

8 0
možnosti
MZ

Moravan bude... jen bude jezdit o půlnoci

0 0
možnosti